Surub chiulasa VW Golf 4 (1J1) 1.8 - 125 cai benzina AGN - magazin online
VW Golf 4 (1J1)
125 cp - benzina
08.1997 - 06.2005
125 cp - benzina
08.1997 - 06.2005
Marca: VW
Model: Golf 4 (1J1)
Modif.: 1.8 - benzina
Sasiu: hatchback
An: 08.1997 - 06.2005
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1781 cmc
Putere: 125 cp / 92 kW
Codul motorului: AGN
Ulei motor: 4,50
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-40, 5W-30, 5W-40, 5W-50, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Garaj+Informatii
Aplica
Franare - VW Golf 4 (1J1) 1.8
Inchide
Suspensie - VW Golf 4 (1J1) 1.8
Inchide
Directie - VW Golf 4 (1J1) 1.8
Inchide
Angrenare roata - VW Golf 4 (1J1) 1.8
Inchide
Cutie viteze - VW Golf 4 (1J1) 1.8
Inchide
Transmisie cu curea - VW Golf 4 (1J1) 1.8
Inchide
Piese motor - VW Golf 4 (1J1) 1.8
Inchide
Piese bloc motor - VW Golf 4 (1J1) 1.8
Inchide
Garnituri - VW Golf 4 (1J1) 1.8
Inchide
Sistem de racire - VW Golf 4 (1J1) 1.8
Inchide
Sistem de aer conditionat - VW Golf 4 (1J1) 1.8
Inchide
Incalzire si ventilatie - VW Golf 4 (1J1) 1.8
Inchide
Filtre - VW Golf 4 (1J1) 1.8
Inchide
Uleiuri si lichide - VW Golf 4 (1J1) 1.8
Inchide
Sistem de aprindere - VW Golf 4 (1J1) 1.8
Inchide
Senzori - VW Golf 4 (1J1) 1.8
Inchide
Sistem alimentare - VW Golf 4 (1J1) 1.8
Inchide
Electrice - VW Golf 4 (1J1) 1.8
Inchide
Sistem pornire - VW Golf 4 (1J1) 1.8
Inchide
Curatare parbriz - VW Golf 4 (1J1) 1.8
Inchide
Sistemul de esapament - VW Golf 4 (1J1) 1.8
Inchide
Caroserie - VW Golf 4 (1J1) 1.8
Inchide
Lumini - VW Golf 4 (1J1) 1.8
Inchide
Interior - VW Golf 4 (1J1) 1.8
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
5900
1/min
Turaţie la cuplu maxim
3500
1/min
Cuplu maxim
170
Nm
Ridicare
86,40
mm
Alezaj
81,00
mm
Supapă per cilindru
5
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,963
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,943
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
7,50 - 14,00
bar
Diferenţă max. 3 bar
Rată de compresie
10,30
:1
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
1,20 - 1,60
bar
Temperatură de verificare 80° C
Retard maxim chiulasă
0,100
mm
Înălţime maximă a chiulasei
139,20
mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,40 - 1,60
bar
Termostatul se deschide la temperatura
87° - 102°
Radiatorul se decuplează la temperatura
Treaptă 01
84° - 91°
Radiatorul se decuplează la temperatura
Treaptă 02
91° - 98°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 01
92° - 97°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 02
99° - 105°
Informaţii privind curelele
Dimensiuni generale
Mărime curea transmisie agregate
fără instalaţie de climatizare
21,18 x 1120
Mărime curea transmisie agregate
Variantă 1, cu instalaţie de climatizare
21,18 x 1195
CONTINENTAL
Mărime curea transmisie agregate
Variantă 2, cu instalaţie de climatizare
21,36 x 1195
GATES
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Moment aprindere
-9°00'±3°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Distanţă electrozi
1,00±0,10
mm
Bujii/Bujii incadescente NGK
BKUR6ET10
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 95 ROZ
Denumire carburaţie
Bosch Motronic
Producător carburaţie
Bosch
Tip carburaţie
M 3.8.5
Presiune sistem
cu subpresiune
2,50
bar
Presiune sistem
fără subpresiune
3,00
bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
760 - 880
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
760 - 880
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie benzină
Moment aprindere
-9°00'±3°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
CO-Conţinut la mersul la ralanti
0,00 - 0,50
%
Turaţie la ralanti mărită
2500 - 2800
1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
0,00 - 0,30
%
Conţinut HC maxim la mersul la ralanti
70
ppm
Contiţionarea timpului de ardere internă
120
Secundă(secunde)
Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
2500 - 2800
1/min
Valoarea lambda
0,97 - 1,03
λ
Delta Lambda
0,03
λ
Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
660 - 980
1/min
Procedură alternativă
Citirea memoriei de stocare a defecţiunilor aparatului de comandă
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 195/65 R 15
2,10
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 195/65 R 15
1,90
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 205/55 R 16
2,10
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 205/55 R 16
1,90
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 205/60 R 15
1,90
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 205/60 R 15
2,10
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 195/65 R 15
2,60
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 195/65 R 15
1,90
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 205/55 R 16
2,60
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 205/55 R 16
1,90
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 205/60 R 15
1,90
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 205/60 R 15
2,60
bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2500
mm
Ecartament faţă
cu jantă ET36
1520
mm
Ecartament faţă
cu jantă ET38
1516
mm
Ecartament faţă
cu jantă ET42
1508
mm
Ecartament spate
cu jantă ET36
1498
mm
Ecartament spate
cu jantă ET38
1494
mm
Ecartament spate
cu jantă ET42
1486
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1LR
22,00
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1LS
22,00
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1ZM
22,00
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1ZP
22,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
19,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
Număr PR. 1KK
9,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
Număr PR. 1KS
9,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
Număr PR. 1KV
9,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
7,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Număr PR. 1LR, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
14,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1LS
14,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1ZM
14,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1ZP
14,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
11,50
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1LR
280,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1LS
280,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1ZM
280,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1ZP
280,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
Număr PR. 1KK
232,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
Număr PR. 1KS
232,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
Număr PR. 1KV
232,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
54,00
mm
Diametru piston frână osie spate
38,00
mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5750±750
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°
4700±700
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 15°
3250±450
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2625±375
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°
2150±350
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 35°
1450±250
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1200±200
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 45°
1000±200
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°
800±150
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
610±70
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
325±50
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
190±40
Ohm
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Capacitate baterie
44
Ah
Curent de testare la rece a bateriei
220
Amperi
Conform standardului DIN
Producător generator
Variantă 1
BOSCH
Producător generator
Variantă 2
VALEO
Curent de încărcare a generatorului
70 - 120
Amperi
Producător demaror
Bosch
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
4,50
litru
Viscozitate ulei de motor
VW 501 01
0W-40, 5W-30, 5W-40, 5W-50, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 502 00
SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 10W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 503 00
SAE 0W-30|SAE 5W-30
Viscozitate ulei de motor
VW 504 00
SAE 5W-30
Specificare ulei de motor
VW 501 01|VW 502 00
Specificare ulei de motor
intervale variabile de service (Longlife)
VW 503 00|VW 504 00
Ulei cutie de viteze manuală
viteza 5 cu cutie de viteze automată, Cutie de viteze 02J
2,00
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
viteza 5 cu cutie de viteze automată, Cutie de viteze 02J
G 052 726 A2
Ulei original
Ulei transmisie automată
4 treapta 01M, Cu reumplare
5,30
litru
Specificaţie ulei transmisie automată
4 treapta 01M
G 052 162 A2
Ulei original
Ulei diferenţial osie faţă
cu cutie de viteze automată, 4 treapta 01M
0,75
litru
Specificaţie ulei punte faţă
G 052 145 A1
Ulei original
Ulei servodirecţie
0,80
litru
Specificare ulei servodirecţie
G 004 000 M2
Ulei original
Agent de răcire
5,00
litru
Specificare lichid de răcire
G 12 Plus
Lichide de frâna la schimbare
cu cutie de viteze mecanică
1,10
litru
Lichide de frâna la schimbare
cu cutie de viteze automată
1,00
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
750 - 800
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
Compresor Sanden
120 - 150
cm³
Ulei instalaţie de climatizare
Compresor Zexel
115 - 135
cm³
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Sanden
G 052 154 A2
Ulei original
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Zexel
G 052 200 A2
Ulei original
Conţinut rezervor
55
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu, 1
LEDDRL 1
Lumină de zi
Accesoriu, 2
DAY1
Faruri spate
Lumină frâna suplimentară
LED
Mijloace de iluminat interior
Lumini de urcare
Accesoriu
Entry1
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
toate 180.000 km
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
în cazul 90.000 km inclusiv toate 30.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
de la 2000
la fiecare service al uleiului în funcţie de indicatorul de interval
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
până la 1999
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a entanşantului de pneuri
la fiecare 4 ani
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024