Suspensii sport CHEVROLET EPICA Sedan KL1 2.0 D - 150 cai motor diesel LLW - magazin online

Chevrolet
Cumpara online 24/7
CHEVROLET EPICA Sedan KL1
CHEVROLET EPICA Sedan KL1
150 cp - motor diesel
01.2007 - 12.2011
Marca: Chevrolet Model: CHEVROLET EPICA Sedan KL1 Modif.: 2.0 D - motor diesel
Sasiu: limuzina An: 01.2007 - 12.2011 Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1991 cmc Putere: 150 cp / 110 kW Codul motorului: LLW Ulei motor: 6,20 litru cu filtru Viscozitate: 0W-30, 5W-30, 0W-40, 5W-40
Garaj+Informatii
Franare
Franare
Suspensie
Suspensie
Directie
Directie
Angrenare roata
Angrenare roata
Angrenare roata - CHEVROLET EPICA Sedan KL1 2.0 D
Inchide
Cutie viteze
Cutie viteze
Transmisie cu curea
Transmisie cu curea
Piese motor
Piese motor
Piese bloc motor
Piese bloc motor
Piese bloc motor - CHEVROLET EPICA Sedan KL1 2.0 D
Inchide
Garnituri
Garnituri
Sistem de racire
Sistem de racire
Sistem de aer conditionat
Sistem de aer conditionat
Sistem de aer conditionat - CHEVROLET EPICA Sedan KL1 2.0 D
Inchide
Incalzire si ventilatie
Incalzire si ventilatie
Incalzire si ventilatie - CHEVROLET EPICA Sedan KL1 2.0 D
Inchide
Filtre
Filtre
Uleiuri si lichide
Uleiuri si lichide
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere - CHEVROLET EPICA Sedan KL1 2.0 D
Inchide
Senzori
Senzori
Sistem alimentare
Sistem alimentare
Electrice
Electrice
Electrice - CHEVROLET EPICA Sedan KL1 2.0 D
Inchide
Sistem pornire
Sistem pornire
Sistem pornire - CHEVROLET EPICA Sedan KL1 2.0 D
Inchide
Curatare parbriz
Curatare parbriz
Sistemul de esapament
Sistemul de esapament
Caroserie
Caroserie
Lumini
Lumini
Interior
Interior
Tech dateTech date
Date generale Date generale
Sistem combustibil Sistem combustibil
Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
Sistem de frână Sistem de frână
Sistem electric Sistem electric
Materiale consumabile Materiale consumabile
Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
4000 1/min
Turaţie la cuplu maxim
2000 1/min
Cuplu maxim
320 Nm
Ridicare
92,00 mm
Alezaj
83,00 mm
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,573 - 5,953 mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,905 - 5,925 mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Rată de compresie
17,50 :1
Retard maxim chiulasă
0,050 mm
Înălţime maximă a chiulasei
129,90 mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,40 bar
Termostatul se deschide la temperatura
78° - 82°
Radiatorul se decuplează la temperatura
89° - 95°
Radiatorul se cuplează la temperatura
91° - 95°
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Diesel
Denumire carburaţie
Common Rail
Presiune sistem
4,15 - 5,35 bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Priza de diagnoză se găseşte pe partea şoferului, în dreapta lângă arborelui de direcţie.
photoicon
Date privind trenul de rulare
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2700 mm
Ecartament faţă
1550 mm
Ecartament spate
1545 mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
24,00 mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
22,00 mm
Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
0,06 mm
Grosime discuri de frână osie spate
12,00 mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
10,00 mm
Descentrarea maximă a discului de frână a punţii din spate
0,06 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
3,00 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
2,00 mm
Diametru disc de frână osie anterioară
278,00 mm
Diametru disc de frână osie spate
276,00 mm
Diametru piston frână osie anterioară
57,00 mm
Diametru piston frână osie spate
35,00 mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5887 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°
4707 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 15°
3075 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2511 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°
2063 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 35°
1432 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1200 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 45°
1009 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°
851 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
612 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
329 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
184 Ohm
Sistem electric general
Tensiune baterie
12 Volţi
Capacitate baterie
120 Ah
Curent de testare la rece a bateriei
610 Amperi
Tip generator
AD237
Tip demaror
PG260NS
Putere demaror
1,55 Kilowaţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
6,20 litru
Viscozitate ulei de motor
ACEA C3
0W-30, 5W-30, 0W-40, 5W-40
Specificare ulei de motor
ACEA C3
SAE 0W-40|SAE 5W-40
Ulei cutie de viteze manuală
Cutie de viteze D33
2,10 litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
Cutie de viteze D33
API GL3 SAE 75W-90|API GL4 SAE 75W-90
Ulei transmisie automată
Cantitate de schimb
7,00 litru
specificat de producător 6,80 - 7,10 litri
Specificaţie ulei transmisie automată
ATF 3309
Ulei servodirecţie
1,10 litru
Specificare ulei servodirecţie
ATF Dexron II D
Agent de răcire
9,00 litru
Specificare lichid de răcire
DEXCOOL
Lichide de frâna la schimbare
1,25 litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
820 Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Specificaţie ulei de răcire
Union Carbide 488
Conţinut rezervor
65 litru
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
până la 2007
la fiecare 90.000 km / 6 ani
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
de la 2008
toate 160.000 km
Interval de schimbare curea dinţată pentru arborele cu came
toate 160.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 45.000 km / 3 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
Dex-Cool
la fiecare 240.000 km / 5 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
la fiecare 45.000 km / 3 ani
Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
de la 2009
toate 160.000 km
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 30.000 km / o dată pe an
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
CHEVROLET EPICA Sedan KL1 2.0 D - 150 cai Introduceti sasiu
Chevrolet Salveaza
Stergeti intreaga istorie

TOP producatori

star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Andreea Tohaneanu
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
TBone Alex
TBone Alex
13 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
balan cristian
balan cristian
12 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Zorro Zdm
Zorro Zdm
09 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
gabriel ion
gabriel ion
08 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
crb crb
crb crb
01 April 2024