Tacheti Citroen Nemo Break 1.4 HDi - 68 cai motor diesel 8HS (DV4TED) - magazin online

Citroen
Cumpara online 24/7
Citroen Nemo Break
Citroen Nemo Break
68 cp - motor diesel
de 04.2009
Marca: Citroen Model: Nemo Break Modif.: 1.4 HDi - motor diesel
Sasiu: microbus An: de 04.2009 Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1399 cmc Putere: 68 cp / 50 kW Codul motorului: 8HS (DV4TED) Ulei motor: 3,75 litru cu filtru Viscozitate: 5W-30
Garaj+Informatii
Filtre0
Sortare
Produse:
    Filtre2StergeAplica
    Sortare
    • Cele mai ieftine
    • Cele mai vandute
    • Cele mai scumpe
    Producator
    • FEBI BILSTEIN
    • AJUSA
    • AE
    • VAICO
    • FRECCIA
    • FAI AutoParts
    • TOPRAN
    • AUTOMEGA
    • BLUE PRINT
    • WILMINK GROUP
    • MOTIVE
    Aplica
    • culbutor supapa FEBI BILSTEIN 18672 Citroen Nemo Break 1.4 HDi
      mai mult
      FEBI BILSTEIN
      Partea de montare: Partea de admisie Partea de evacuare
      Grosime [mm]:
      34,7 mm
      Diametru exterior [mm]:
      12 mm
      Mod de operare:
      hidraulic
      Partea de montare:
      Partea de admisie
      Partea de montare:
      Partea de evacuare
      Greutate [kg]:
      0,018 kg
      Atentie la informatii de service:
      Partea de admisie Partea de evacuare
      32 Lei cu TVA
    • culbutor supapa AJUSA 85009000 Citroen Nemo Break 1.4 HDi
      mai mult
      AJUSA
      Partea de montare: Partea de admisie Partea de evacuare
      Cod motor:
      8HS (DV4TED)
      Numar bucati necesare:
      8
      Mod de operare:
      hidraulic
      Partea de montare:
      Partea de admisie
      Partea de montare:
      Partea de evacuare
      Partea de admisie Partea de evacuare
      126 Lei cu TVA
    • culbutor supapa AE FOL190 Citroen Nemo Break 1.4 HDi
      mai mult
      AE
      Partea de montare: Partea de evacuare Partea de admisie
      Cod motor:
      8HS (DV4TED)
      Numar bucati necesare:
      8
      Partea de montare:
      Partea de evacuare
      Partea de montare:
      Partea de admisie
      Diametru [mm]:
      8,3 mm
      Mod de operare:
      hidraulic
      Partea de evacuare Partea de admisie
      52 Lei cu TVA
    • culbutor supapa VAICO Green Mobility Parts V30-1362 Citroen Nemo Break 1.4 HDi
      mai mult
      VAICO
      Partea de montare: Partea de admisie Partea de evacuare Motor
      Serie:
      Green Mobility Parts
      Partea de montare:
      Partea de admisie
      Partea de montare:
      Partea de evacuare
      Numar bucati necesare:
      8
      Partea de montare:
      Motor
      Mod de operare:
      hidraulic
      Greutate [kg]:
      0,029 kg
      Partea de admisie Partea de evacuare Motor
      27 Lei cu TVA
    • culbutor supapa FRECCIA PI06-0019 Citroen Nemo Break 1.4 HDi
      mai mult
      FRECCIA
      Partea de montare: Partea de evacuare Partea de admisie
      Cod motor:
      8HS (DV4TED)
      Mod de operare:
      hidraulic
      Diametru [mm]:
      12 mm
      Înaltime [mm]:
      34,7 mm
      Partea de montare:
      Partea de evacuare
      Partea de montare:
      Partea de admisie
      Numar comercial:
      PI 06-0019
      Partea de evacuare Partea de admisie
      70 Lei cu TVA
    • culbutor supapa FAI AutoParts BFS148S Citroen Nemo Break 1.4 HDi
      mai mult
      FAI AutoParts
      Partea de montare: Partea de evacuare Partea de admisie
      Cod motor:
      8HS (DV4TED)
      pt. cod original (OE):
      46475925
      Partea de montare:
      Partea de evacuare
      Partea de montare:
      Partea de admisie
      Diametru [mm]:
      12 mm
      Înaltime [mm]:
      31,6 mm
      Înaltime 1 [mm]:
      25 mm
      Înaltime 2 [mm]:
      34,5 mm
      Mod de operare:
      hidraulic
      Calitate:
      1
      Diametrul bilei [mm]:
      8,4 mm
      Partea de evacuare Partea de admisie
      28 Lei cu TVA
    • culbutor supapa TOPRAN 208 733 Citroen Nemo Break 1.4 HDi
      mai mult
      TOPRAN
      Partea de montare: Partea de evacuare Partea de admisie
      Partea de montare:
      Partea de evacuare
      Separarea blocurilor:
      Partea de montare:
      Partea de admisie
      Mod de operare:
      hidraulic
      Înaltime [mm]:
      34,7 mm
      Diametru exterior [mm]:
      12 mm
      Numar comercial:
      208 733 001, 208 733 002
      Partea de evacuare Partea de admisie
      31 Lei cu TVA
    • culbutor supapa AUTOMEGA 130016610 Citroen Nemo Break 1.4 HDi
      mai mult
      AUTOMEGA
      Partea de montare: Partea de admisie Partea de evacuare
      Numar bucati necesare:
      8
      Partea de montare:
      Partea de admisie
      Partea de montare:
      Partea de evacuare
      Mod de operare:
      hidraulic
      Diametru [mm]:
      12 mm
      Înaltime [mm]:
      35 mm
      Numar comercial:
      300942042, 300942052, 300942053
      Partea de admisie Partea de evacuare
      36 Lei cu TVA
    • culbutor supapa BLUE PRINT ADF126101 Citroen Nemo Break 1.4 HDi
      mai mult
      BLUE PRINT
      Partea de montare: Partea de admisie Partea de evacuare
      Grosime [mm]:
      35 mm
      Diametru exterior [mm]:
      12 mm
      Mod de operare:
      hidraulic
      Partea de montare:
      Partea de admisie
      Partea de montare:
      Partea de evacuare
      Greutate [kg]:
      0,03 kg
      pt. cod original (OE):
      96 378 583 80
      Partea de admisie Partea de evacuare
      36 Lei cu TVA
    • culbutor supapa WILMINK GROUP WG1051877 Citroen Nemo Break 1.4 HDi
      mai mult
      WILMINK GROUP
      Partea de montare: Partea de evacuare Partea de admisie
      Cod motor:
      8HS (DV4TED)
      Numar bucati necesare:
      8
      Partea de montare:
      Partea de evacuare
      Partea de montare:
      Partea de admisie
      Mod de operare:
      hidraulic
      Partea de evacuare Partea de admisie
      34 Lei cu TVA
    • culbutor supapa WILMINK GROUP WG1051888 Citroen Nemo Break 1.4 HDi
      mai mult
      WILMINK GROUP
      Partea de montare: Partea de evacuare Partea de admisie
      Partea de montare:
      Partea de evacuare
      Partea de montare:
      Partea de admisie
      Mod de operare:
      hidraulic
      Partea de evacuare Partea de admisie
      27 Lei cu TVA
    • culbutor supapa MOTIVE HL89 Citroen Nemo Break 1.4 HDi
      mai mult
      MOTIVE
      Partea de montare: admisie pe partea gazelor de eșapament
      Cod motor:
      8HS (DV4TED)
      Partea de montare:
      admisie
      Partea de montare:
      pe partea gazelor de eșapament
      Înaltime [mm]:
      34,7 mm
      Mod de operare:
      hidraulic
      Diametru exterior [mm]:
      12,00 mm
      Specificatie:
      ball size: 8.30mm
      admisie pe partea gazelor de eșapament
      58 Lei cu TVA
    Franare
    Franare
    Suspensie
    Suspensie
    Directie
    Directie
    Angrenare roata
    Angrenare roata
    Angrenare roata - Citroen Nemo Break 1.4 HDi
    Inchide
    Cutie viteze
    Cutie viteze
    Transmisie cu curea
    Transmisie cu curea
    Piese motor
    Piese motor
    Piese bloc motor
    Piese bloc motor
    Garnituri
    Garnituri
    Sistem de racire
    Sistem de racire
    Sistem de aer conditionat
    Sistem de aer conditionat
    Incalzire si ventilatie
    Incalzire si ventilatie
    Incalzire si ventilatie - Citroen Nemo Break 1.4 HDi
    Inchide
    Filtre
    Filtre
    Uleiuri si lichide
    Uleiuri si lichide
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere - Citroen Nemo Break 1.4 HDi
    Inchide
    Senzori
    Senzori
    Sistem alimentare
    Sistem alimentare
    Electrice
    Electrice
    Sistem pornire
    Sistem pornire
    Curatare parbriz
    Curatare parbriz
    Sistemul de esapament
    Sistemul de esapament
    Caroserie
    Caroserie
    Lumini
    Lumini
    Interior
    Interior
    Tech dateTech date
    Date generale Date generale
    Sistem combustibil Sistem combustibil
    Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
    Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
    Sistem de frână Sistem de frână
    Materiale consumabile Materiale consumabile
    Iluminat Iluminat
    Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Date generale
    Valori fundamentale generale
    Tipul comenzii motorului
    Curea dinţată
    Turaţie la putere maximă
    4000 1/min
    Turaţie la cuplu maxim
    1750 1/min
    Cuplu maxim
    160 Nm
    Ridicare
    82,00 mm
    Alezaj
    73,00 mm
    Supapă per cilindru
    2
    Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
    4
    Secvenţă de aprindere
    1-3-4-2
    Rată de compresie
    17,00 :1
    Retard maxim chiulasă
    0,050 mm
    Înălţime maximă a chiulasei
    88,00 mm
    Sistem de răcire
    Termostatul se deschide la temperatura
    82°
    Radiatorul se decuplează la temperatura
    94°
    Radiatorul se cuplează la temperatura
    97°
    Sistem combustibil
    Sistem de combustibil în general
    Tipul carburantului
    Diesel
    Denumire carburaţie
    Injecţie directă, de înaltă presiune
    Producător carburaţie
    Bosch
    Tip carburaţie
    EDC 16C34
    Valori de verificare a emisiilor
    Valori generale referitoare la emisii
    Graficul de poziţie - ştecher
    Priza ştecărului de diagnoză se găseşte pe tabloul de bord pe partea şoferului, în spatele panoului.
    photoicon
    Date privind trenul de rulare
    Jante şi anvelope
    Presiune pneuri faţă
    0,00 bar
    vezi eticheta autocolantă de pe montantul B pe partea însoţitorului.
    Presiune pneuri spate
    0,00 bar
    vezi eticheta autocolantă de pe montantul B pe partea însoţitorului.
    Dimensiuni tren de rulare
    Ampatamentul
    2513 mm
    Ecartament faţă
    1469 mm
    Ecartament spate
    1465 mm
    Sistem de frână
    Dimensiune frânei
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    22,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    20,20 mm
    Diametru tambur de frână punte spate
    cu cutie de viteze mecanică
    203,00 mm
    Diametru tambur de frână punte spate
    cu cutie de viteze cu angrenaje
    228,00 mm
    Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
    cu cutie de viteze mecanică
    204,70 mm
    Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
    cu cutie de viteze cu angrenaje
    230,00 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    11,60 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    4,50 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    1,50 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
    1,50 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    cu cutie de viteze mecanică
    257,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    cu cutie de viteze cu angrenaje
    284,00 mm
    Materiale consumabile
    Cantităţi de umplere şi specificaţii
    Ulei de motor cu filtru
    3,75 litru
    Viscozitate ulei de motor
    PSA B71 2290
    5W-30
    Viscozitate ulei de motor
    PSA B71 2296
    SAE 5W-40
    Viscozitate ulei de motor
    PSA B71 2300
    SAE 10W-40
    Specificare ulei de motor
    PSA B71 2290|PSA B71 2296|PSA B71 2300
    La PSA B71 2296 utilizaţi numai SAE 5W-40.
    Ulei cutie de viteze manuală
    Cutie de viteze MA5, Cantitate de schimb
    2,00 litru
    Ulei cutie de viteze manuală
    Cutie de viteze MA5, Cu reumplare
    2,10 litru
    Ulei cutie de viteze manuală
    Cutie de viteze MTM, Cantitate de schimb
    1,80 litru
    Specificaţie ulei transmisie manuală
    API GL4 PLUS SAE 75W-80
    Ulei servodirecţie
    0,38 litru
    Specificare ulei servodirecţie
    TUTELLA GI/E
    Agent de răcire
    7,35 litru
    Specificare lichid de răcire
    Glysantin G33
    Specificare lichid de răcire
    Posibilitate alternativă:
    Revkogel 2000
    Lichide de frâna la schimbare
    1,00 litru
    Specificare lichid de frână
    DOT 4
    Specificaţie lichid de ambreiaj
    DOT4
    Agent de răcire instalaţie de climatizare
    475 - 525 Grame
    Specificaţie agent de răcire
    R134a
    Ulei instalaţie de climatizare
    135 cm³
    Specificaţie ulei de răcire
    SP 10
    Conţinut rezervor
    45 litru
    Iluminat
    Faruri faţă
    Fază scurtă
    H4 12V 60/55W P43t
    photoicon
    Fază lungă
    H4 12V 60/55W P43t
    photoicon
    Lumină de zi
    Accesoriu
    DAY1
    Lumină de parcare
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
    photoicon
    Far de ceaţă
    H1 12V 55W P14,5s
    photoicon
    Lumină intermitentă faţă
    PY21W 12V 21W BAU15s yellow
    photoicon
    Lumină intermitentă lateral
    WY5W 12V 5W W2,1x9,5d yellow
    photoicon
    Faruri spate
    Lumină intermitentă spate
    PY21W 12V 21W BAU15s yellow
    photoicon
    Lumini spate
    Lumini spate - lumini de ceaţă
    P21/4W 12V 21/4W BAZ15d
    photoicon
    Lumină de frână
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumină marşarier
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumini de ceaţă spate
    Lumini spate - lumini de ceaţă
    P21/4W 12V 21/4W BAZ15d
    photoicon
    Iluminat număr de înmatriculare
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lumină frâna suplimentară
    >
    Piesă originală
    Mijloace de iluminat interior
    Iluminat interior
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lampă de iluminat în portbagaj
    C10W 12V 10W SV8,5-8
    photoicon
    Lampă de citit
    C10W 12V 10W SV8,5-8
    photoicon
    Lampă torpedo
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Pentru datele de service
    Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
    la fiecare 240.000 km / 10 ani
    Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
    în condiţii grele de exploatare
    la fiecare 180.000 km / 10 ani
    Interval de înlocuire a filtrului de aer
    toate 60.000 km
    Interval de înlocuire a filtrului de aer
    în condiţii grele de exploatare
    toate 40.000 km
    Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
    toate 60.000 km
    Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
    în condiţii grele de exploatare
    toate 40.000 km
    Interval de schimbare a lichidului de frână
    la fiecare 2 ani
    Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
    o dată la 120.000 km / 4 ani
    Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
    la fiecare 30.000 km / 2 ani
    Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
    în condiţii grele de exploatare
    la fiecare 20.000 km / o dată pe an
    Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
    la fiecare 30.000 km / 2 ani
    Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
    în condiţii grele de exploatare
    la fiecare 20.000 km / 1 ani
    Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
    Citroen Nemo Break 1.4 HDi - 68 cai Introduceti sasiu
    Citroen Salveaza
    Stergeti intreaga istorie

    TOP producatori

    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Andreea Tohaneanu
    Andreea Tohaneanu
    22 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    TBone Alex
    TBone Alex
    13 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    balan cristian
    balan cristian
    12 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Zorro Zdm
    Zorro Zdm
    09 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    gabriel ion
    gabriel ion
    08 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    crb crb
    crb crb
    01 April 2024