Tambur frana Audi A4 Sedan (8D2, B5) 1.9 TDI - 75 cai motor diesel AFF - magazin online

Audi
Cumpara online 24/7
Audi A4 Sedan (8D2, B5)
Audi A4 Sedan (8D2, B5)
75 cp - motor diesel
12.1995 - 11.2000
Marca: Audi Model: A4 Sedan (8D2, B5) Modif.: 1.9 TDI - motor diesel
Sasiu: limuzina An: 12.1995 - 11.2000 Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1896 cmc Putere: 75 cp / 55 kW Codul motorului: AFF Ulei motor: 3,80 litru cu filtru Viscozitate: 0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40, 5W-50, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Garaj+Informatii
Filtre0
Sortare
Produse:
    Filtre2StergeAplica
    Sortare
    • Cele mai ieftine
    • Cele mai vandute
    • Cele mai scumpe
    Diametru
      Aplica

      Toate piesele auto pentru Audi A4 Sedan (8D2, B5) 1.9 TDI

      Franare
      Franare
      Suspensie
      Suspensie
      Directie
      Directie
      Angrenare roata
      Angrenare roata
      Cutie viteze
      Cutie viteze
      Transmisie cu curea
      Transmisie cu curea
      Piese motor
      Piese motor
      Piese bloc motor
      Piese bloc motor
      Garnituri
      Garnituri
      Sistem de racire
      Sistem de racire
      Sistem de aer conditionat
      Sistem de aer conditionat
      Incalzire si ventilatie
      Incalzire si ventilatie
      Filtre
      Filtre
      Uleiuri si lichide
      Uleiuri si lichide
      Sistem de aprindere
      Sistem de aprindere
      Sistem de aprindere - Audi A4 Sedan (8D2, B5) 1.9 TDI
      Inchide
      Senzori
      Senzori
      Sistem alimentare
      Sistem alimentare
      Electrice
      Electrice
      Sistem pornire
      Sistem pornire
      Curatare parbriz
      Curatare parbriz
      Sistemul de esapament
      Sistemul de esapament
      Caroserie
      Caroserie
      Lumini
      Lumini
      Interior
      Interior
      Tech dateTech date
      Date generale Date generale
      Informaţii privind curelele Informaţii privind curelele
      Sistem combustibil Sistem combustibil
      Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
      Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
      Sistem de frână Sistem de frână
      Sistem electric Sistem electric
      Materiale consumabile Materiale consumabile
      Iluminat Iluminat
      Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
      Date generale
      Valori fundamentale generale
      Tipul comenzii motorului
      Curea dinţată
      Turaţie la putere maximă
      4000 1/min
      Turaţie la cuplu maxim
      1500 - 3200 1/min
      Cuplu maxim
      150 Nm
      Ridicare
      95,50 mm
      Alezaj
      79,50 mm
      Supapă per cilindru
      2
      Compensare joc supapă
      Berbec hidraulic
      Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
      16°+/25°+ - înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
      Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
      28°-/8°- - înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
      Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
      45°
      Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
      45°
      Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
      6,963 mm
      Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
      6,943 mm
      Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
      4
      Secvenţă de aprindere
      1-3-4-2
      Presiune de compresie
      19,00 - 31,00 bar
      Diferenţă max. 5 bar
      Rată de compresie
      19,50 :1
      Presiune maximă de încărcare turbocompresor/compresor
      1,80 - 2,05 bar
      Cu presiune atmosferică
      Retard maxim chiulasă
      0,100 mm
      Lucrul ulterior (planificare) al chiulasei nu este permis.
      Sistem de răcire
      Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
      1,40 - 1,60 bar
      Termostatul se deschide la temperatura
      87° - 102°
      Informaţii privind curelele
      Dimensiuni generale
      Mărime curea transmisie agregate
      Curea principală
      17.8 x 1592
      Mărime curea transmisie agregate
      Curea suplimentară instalaţie de climatizare
      14.24 x 855
      Sistem combustibil
      Sistem de combustibil în general
      Tipul carburantului
      Diesel
      Denumire carburaţie
      Pompă de distribuţie prin injecţie
      Producător carburaţie
      Bosch
      Tip carburaţie
      15V-5
      Producător pompă de injectare
      Bosch
      Tip pompă de injectare
      VE.
      Pornire alimentare cu combustibil statică
      0,68 - 0,72 mm
      Presiune injecţie Diesel
      170 - 200 bar
      Valori de verificare a emisiilor
      Valori generale referitoare la emisii
      Graficul de poziţie - ştecher
      Priza ştecărului de diagnoză se găseşte în consola centrală alături de baza scrumierei.
      photoicon
      Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
      780 - 900 1/min
      Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
      80 °C
      Valoare de emisie Diesel
      Condiţionare turaţie Diesel
      4800 - 5200 1/min
      de la 60° C temperatura uleiului de motor
      Condiţionare injecţie gaz Diesel
      10
      de la 60° C temperatura uleiului de motor
      Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
      4800 - 5200 1/min
      Mod de măsurare
      B
      Sondă de măsurare
      1
      Timp de oprire
      1 Secundă(secunde)
      Timp de măsurare
      0,5 s
      Valoare maximă K
      2,00 1/m
      Date privind trenul de rulare
      Jante şi anvelope
      Presiune pneuri faţă
      0,00 bar
      vezi eticheta autocolantă a clapetei rezervorului
      Presiune pneuri spate
      0,00 bar
      vezi eticheta autocolantă a clapetei rezervorului
      Dimensiuni tren de rulare
      Ampatamentul
      2607 - 2624 mm
      Ecartament faţă
      1489 - 1500 mm
      Ecartament spate
      1469 - 1479 mm
      Sistem de frână
      Dimensiune frânei
      Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
      Etrier frână C54
      13,00 mm
      Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
      Etrier frână C54, Frâna cu disc este ventilată în interior
      22,00 mm
      Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
      Etrier frână FN3
      15,00 mm
      Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
      Etrier frână FN3, Frâna cu disc este ventilată în interior
      25,00 mm
      Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
      Etrier frână C54
      11,00 mm
      Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
      Etrier frână C54, Frâna cu disc este ventilată în interior
      20,00 mm
      Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
      Etrier frână FN3
      13,00 mm
      Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
      Etrier frână FN3, Frâna cu disc este ventilată în interior
      23,00 mm
      Grosime discuri de frână osie spate
      Etrier frână C38
      10,00 mm
      Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
      Etrier frână C38
      8,00 mm
      Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
      fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
      14,00 mm
      Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
      Cu placă spate
      17,00 mm
      Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
      Cu placă spate
      7,00 mm
      Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
      Cu placă spate
      7,00 mm
      Diametru disc de frână osie anterioară
      Etrier frână C54
      280,00 mm
      Diametru disc de frână osie anterioară
      Etrier frână FN3
      288,00 mm
      Diametru disc de frână osie spate
      Etrier frână C38
      245,00 mm
      Diametru piston frână osie anterioară
      Etrier frână C54
      54,00 mm
      Diametru piston frână osie anterioară
      Etrier frână FN3
      57,00 mm
      Diametru piston frână osie spate
      Etrier frână C38
      38,10 mm
      Sistem electric
      Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
      Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
      5750±750 Ohm
      Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°
      4700±700 Ohm
      Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 15°
      3250±450 Ohm
      Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
      2625±375 Ohm
      Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°
      2150±350 Ohm
      Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 35°
      1450±250 Ohm
      Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
      1200±200 Ohm
      Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 45°
      1000±200 Ohm
      Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°
      800±150 Ohm
      Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
      610±70 Ohm
      Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
      325±50 Ohm
      Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
      190±40 Ohm
      Rezistenţă - senzor arbore cotit
      1000 Ohm
      Sistem electric general
      Tensiune baterie
      12 Volţi
      Capacitate baterie
      72 Ah
      Curent de testare la rece a bateriei
      380 Amperi
      Conform standardului DIN
      Materiale consumabile
      Cantităţi de umplere şi specificaţii
      Ulei de motor cu filtru
      3,80 litru
      Viscozitate ulei de motor
      VW 505 00
      0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40, 5W-50, 10W-40, 10W-60, 15W-40
      Viscozitate ulei de motor
      VW 505 01
      SAE 5W-30|SAE 5W-40
      Viscozitate ulei de motor
      VW 506 00
      SAE 0W-30|SAE 5W-30
      Viscozitate ulei de motor
      VW 507 00
      SAE 5W-30
      Specificare ulei de motor
      VW 505 00|VW 505 01
      Specificare ulei de motor
      intervale variabile de service (Longlife)
      VW 506 00|VW 507 00
      Ulei cutie de viteze manuală
      viteza 5 cu cutie de viteze automată, Cutie de viteze 01W
      2,25 litru
      Ulei cutie de viteze manuală
      Cutie de viteze 01X
      3,00 litru
      Specificaţie ulei transmisie manuală
      viteza 5 cu cutie de viteze automată, Cutie de viteze 01W
      G 052 911 A2
      Ulei original
      Specificaţie ulei transmisie manuală
      Cutie de viteze 01X
      G 052 911 A2
      Ulei original
      Ulei servodirecţie
      0,90 litru
      Specificare ulei servodirecţie
      G 004 000 M2
      Ulei original
      Agent de răcire
      8,50 litru
      Specificare lichid de răcire
      Antigel pe bază de etilen-glicol
      Lichide de frâna la schimbare
      1,25 litru
      Specificare lichid de frână
      DOT 4
      Agent de răcire instalaţie de climatizare
      de la 1997/11, până la 1998/10
      700 - 750 Grame
      Agent de răcire instalaţie de climatizare
      de la 1998/11
      550 - 600 Grame
      Agent de răcire instalaţie de climatizare
      până la 1997/10
      650 - 700 Grame
      Specificaţie agent de răcire
      R134a
      Ulei instalaţie de climatizare
      250 - 300 cm³
      Specificaţie ulei de răcire
      Compresor Zexel
      G 052 154 A2
      Ulei original
      Specificaţie ulei de răcire
      Compresor Denso
      G 052 300 A2
      Ulei original
      Specificaţie ulei de răcire
      Compresor Delphi
      G 052 300 A2
      Ulei original
      Iluminat
      Faruri faţă
      Fază scurtă
      cu far dublu, cu far cu halogen
      H7 12V 55W PX26d Longlife
      photoicon
      Fază scurtă
      cu far simplu, cu far cu halogen
      H4 12V 60/55W P43t
      photoicon
      Fază scurtă
      cu far cu xenon
      D2S 85V 35W P32d-2
      photoicon
      Fază lungă
      cu far dublu
      H7 12V 55W PX26d Longlife
      photoicon
      Fază lungă
      cu far simplu
      H4 12V 60/55W P43t
      photoicon
      Lumină de zi
      Accesoriu, 1
      LEDDRL 1
      Lumină de zi
      Accesoriu, 2
      DAY1
      Lumină de parcare
      cu far dublu, cu far cu halogen
      W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
      photoicon
      Lumină de parcare
      cu far simplu, cu far cu halogen
      T4W 12V 4W BA9s
      photoicon
      Lumină de parcare
      cu far cu xenon
      H6W 12V 6W BAX9s
      photoicon
      Far de ceaţă
      de la 1999
      H7 12V 55W PX26d Longlife
      photoicon
      Far de ceaţă
      până la 1998
      H1 12V 55W P14,5s
      photoicon
      Lumină intermitentă faţă
      PY21W 12V 21W BAU15s yellow
      photoicon
      Lumină intermitentă lateral
      de la 1999
      WY5W 12V 5W W2,1x9,5d yellow
      photoicon
      Lumină intermitentă lateral
      până la 1998
      W5W 12V 5W W2,1x9,5d
      photoicon
      Faruri spate
      Lumină intermitentă spate
      P21W 12V 21W BA15s
      photoicon
      Lumini spate
      Lumini spate
      W5W 12V 5W W2,1x9,5d
      photoicon
      Lumini spate
      Lumini spate - lumini frână
      P21/5W 12V 21/5W BAY15d
      photoicon
      Lumină de frână
      P21/5W 12V 21/5W BAY15d
      photoicon
      Lumină marşarier
      P21W 12V 21W BA15s
      photoicon
      Lumini de ceaţă spate
      P21W 12V 21W BA15s
      photoicon
      Iluminat număr de înmatriculare
      C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
      photoicon
      Lumină frâna suplimentară
      W5W 12V 5W W2,1x9,5d
      photoicon
      Mijloace de iluminat interior
      Iluminat interior
      spate
      W5W 12V 5W W2,1x9,5d
      photoicon
      Iluminat interior
      faţă
      C10W 12V 10W SV8,5-8
      photoicon
      Lumină de siguranţă a uşilor
      W5W 12V 5W W2,1x9,5d
      photoicon
      Lampă de iluminat în portbagaj
      C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
      photoicon
      Lumini de urcare
      Accesoriu
      Entry1
      Lampă de iluminat spaţiul pentru picioare.
      W5W 12V 5W W2,1x9,5d
      photoicon
      Lampă torpedo
      C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
      photoicon
      Intervale de schimbare sau de înlocuire
      Pentru datele de service
      Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
      toate 90.000 km
      Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
      de la 2000
      nu este prevăzută de producător
      Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
      până la 1999
      la fiecare 15.000 km / o dată pe an
      Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
      toate 90.000 km
      Interval de înlocuire a filtrului de aer
      toate 60.000 km
      Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
      toate 30.000 km
      Interval de schimbare a lichidului de frână
      la fiecare 2 ani
      Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
      la fiecare service al uleiului în funcţie de indicatorul de interval
      Interval de înlocuire a bateriei sistemului de semnalizare avarie.
      la fiecare 4 ani
      Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
      toate 30.000 km
      Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
      Audi A4 Sedan (8D2, B5) 1.9 TDI - 75 cai Introduceti sasiu
      Audi Salveaza
      Stergeti intreaga istorie

      TOP producatori

      star star star star star
      Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
      Andreea Tohaneanu
      Andreea Tohaneanu
      22 April 2024
      star star star star star
      Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
      TBone Alex
      TBone Alex
      13 April 2024
      star star star star star
      Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
      balan cristian
      balan cristian
      12 April 2024
      star star star star star
      Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
      Zorro Zdm
      Zorro Zdm
      09 April 2024
      star star star star star
      Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
      gabriel ion
      gabriel ion
      08 April 2024
      star star star star star
      Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
      crb crb
      crb crb
      01 April 2024