Tambur frana MAXGEAR 19-2182 pentru Audi 100 Avant (44, 44Q, C3) 1.8 - 90 cai benzina

Audi
Cumpara online 24/7
Audi 100 Avant (44, 44Q, C3)
Audi 100 Avant (44, 44Q, C3)
90 cp - benzina
08.1983 - 07.1989
Marca: Audi Model: 100 Avant (44, 44Q, C3) Modif.: 1.8 - benzina
Sasiu: combi An: 08.1983 - 07.1989 Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1781 cmc Putere: 90 cp / 66 kW Codul motorului: DS, NP, SH Ulei motor: 3,00 litru cu filtru Viscozitate: 0W-40, 5W-30, 10W-40
Garaj+Informatii

Tambur frana MAXGEAR

cod producator: 19-2182

305 Lei cu TVA
FavoriteFavorite
Livrare
Fiecare comanda este expediata cu optiunea de verificare. Livrarea este efectuata de firma de curierat FAN Courier. Puteti alege livrarea la adresa sau la biroul FAN Courier. Mai multe informatii - aici.
Минимална стойност за поръчка на кредит 150 лв.Pentru mai multe informatii - aici.
Pentru masina:
Audi 100 Avant (44, 44Q, C3) 1.8
Motor:
90 cai - 66 kW - benzina
Cod producator:
19-2182
Producator:
MAXGEAR
Dinamica frânare/conducere:
pentru vehicule fara ABS
An fabricatie pana la:
12.1987
Partea de montare:
puntea spate
Diametru tambur de frână interior [mm]:
230 mm
Inaltime tot. tambur frana [mm]:
90 mm
Diametru de centrare [mm]:
50,3 mm
Asezare gauri Ø [mm]:
108 mm
Numar gauri:
4
Diametru interior maxim tambur frana [mm]:
231 mm
Diametru tambur de frână exterior [mm]:
291 mm
Inaltime interioara tambur frana [mm]:
54 mm
Incarcare ...
Incarcare ...
MAXGEAR
Tambur frana MAXGEAR 19-2182
Tambur frana MAXGEAR 19-2182
evaluare Fara evaluare
Dati-va evaluarea si scrieti-va opinia
Recenzii* Recenzii 1 star 2 stars 3 stars 4 stars 5 stars
Numele tau*
Opinia ta*
Franare
Franare
Suspensie
Suspensie
Directie
Directie
Angrenare roata
Angrenare roata
Cutie viteze
Cutie viteze
Transmisie cu curea
Transmisie cu curea
Piese motor
Piese motor
Piese bloc motor
Piese bloc motor
Garnituri
Garnituri
Sistem de racire
Sistem de racire
Sistem de aer conditionat
Sistem de aer conditionat
Sistem de aer conditionat - Audi 100 Avant (44, 44Q, C3) 1.8
Inchide
Incalzire si ventilatie
Incalzire si ventilatie
Incalzire si ventilatie - Audi 100 Avant (44, 44Q, C3) 1.8
Inchide
Filtre
Filtre
Uleiuri si lichide
Uleiuri si lichide
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere - Audi 100 Avant (44, 44Q, C3) 1.8
Inchide
Senzori
Senzori
Sistem alimentare
Sistem alimentare
Electrice
Electrice
Sistem pornire
Sistem pornire
Curatare parbriz
Curatare parbriz
Sistemul de esapament
Sistemul de esapament
Caroserie
Caroserie
Lumini
Lumini
Interior
Interior
Tech dateTech date
Date generale Date generale
Sistemul de aprindere Sistemul de aprindere
Sistem combustibil Sistem combustibil
Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
Materiale consumabile Materiale consumabile
Iluminat Iluminat
Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
5500 1/min
Turaţie la cuplu maxim
3300 1/min
Cuplu maxim
150 Nm
Ridicare
86,40 mm
Alezaj
81,00 mm
Supapă per cilindru
2
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
7,970 mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
7,950 mm
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
9,0 - 12,0 bar
Rată de compresie
10,00 :1
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Moment aprindere
Motor JW
-6°00'±2°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Moment aprindere
Motor DS, fără catalizator, cu ROZ 98
-18°00'±2°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Moment aprindere
Motor DS, fără catalizator, cu ROZ 95
-13°00'±1°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Moment aprindere
Motor DS, cu catalizator nereglat, cu ROZ 98
-18°00'±2°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Moment aprindere
Motor DS, cu catalizator nereglat, cu ROZ 95
-13°00'±1°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Moment aprindere
Motor DS, cu catalizator reglat, cu ROZ 98
-18°00'±2°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Moment aprindere
Motor NP, fără catalizator, cu ROZ 98
-18°00'±2°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Moment aprindere
Motor NP, fără catalizator, cu ROZ 95
-10°00'±2°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Moment aprindere
Motor NP, cu catalizator reglat, cu ROZ 98
-18°00'±2°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 98 ROZ
Tipul carburantului
Posibilitate alternativă:
OTTO 95 ROZ
Reducerea randamentului
Denumire carburaţie
Carburator
Producător carburaţie
Motor DS
Zenith
Producător carburaţie
Motor PH
Bosch
Tip carburaţie
26 - 30 DC
Presiune sistem
0,20 - 0,25 bar
în cazul turaţiei motorului 4000/min
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor JW
800 - 900 1/min
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor DS, fără catalizator
700 - 800 1/min
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor DS, cu catalizator nereglat
700 - 800 1/min
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor DS, cu catalizator reglat
825 - 975 1/min
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor NP, fără catalizator
700 - 800 1/min
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor NP, cu catalizator reglat
825 - 975 1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
Motor JW
800 - 900 1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
Motor DS, fără catalizator
700 - 800 1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
Motor DS, cu catalizator nereglat
700 - 800 1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
Motor DS, cu catalizator reglat
825 - 975 1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
Motor NP, fără catalizator
700 - 800 1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
Motor NP, cu catalizator reglat
825 - 975 1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80 °C
Valoare de emisie benzină
Furtun de subpresiune al reglajului forţei centrifuge racordat/neracordat
Motor JW
la
Furtun de subpresiune al reglajului forţei centrifuge racordat/neracordat
Motor DS
la
Furtun de subpresiune al reglajului forţei centrifuge racordat/neracordat
Motor NP
la
Moment aprindere
Motor JW
-6°00'±2°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Moment aprindere
Motor DS, fără catalizator, cu ROZ 98
-18°00'±2°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Moment aprindere
Motor DS, fără catalizator, cu ROZ 95
-13°00'±1°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Moment aprindere
Motor DS, cu catalizator nereglat, cu ROZ 98
-18°00'±2°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Moment aprindere
Motor DS, cu catalizator nereglat, cu ROZ 95
-13°00'±1°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Moment aprindere
Motor DS, cu catalizator reglat, cu ROZ 98
-18°00'±2°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Moment aprindere
Motor NP, fără catalizator, cu ROZ 98
-18°00'±2°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Moment aprindere
Motor NP, fără catalizator, cu ROZ 95
-10°00'±2°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Moment aprindere
Motor NP, cu catalizator reglat, cu ROZ 98
-18°00'±2°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
CO-Conţinut la mersul la ralanti
Motor JW
0,50 - 1,50 %
CO-Conţinut la mersul la ralanti
Motor DS, fără catalizator
0,50 - 1,50 %
CO-Conţinut la mersul la ralanti
Motor DS, cu catalizator nereglat
0,01 - 1,01 %
CO-Conţinut la mersul la ralanti
Motor DS, cu catalizator reglat
0,00 - 0,50 %
CO-Conţinut la mersul la ralanti
Motor NP, fără catalizator
0,50 - 1,50 %
CO-Conţinut la mersul la ralanti
Motor NP, cu catalizator reglat
0,00 - 0,50 %
Turaţie la ralanti mărită
Motor DS, cu catalizator reglat
2500 - 2800 1/min
Turaţie la ralanti mărită
Motor NP, cu catalizator reglat
2500 - 2800 1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
Motor DS, cu catalizator reglat
0,00 - 0,30 %
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
Motor NP, cu catalizator reglat
0,00 - 0,30 %
Contiţionarea timpului de ardere internă
Motor DS, cu catalizator reglat
120 Secundă(secunde)
Contiţionarea timpului de ardere internă
Motor NP, cu catalizator reglat
120 Secundă(secunde)
Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
Motor DS, cu catalizator reglat
2500 1/min
Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
Motor NP, cu catalizator reglat
2500 1/min
Valoarea lambda
Motor DS, cu catalizator reglat
0,97 - 1,03 λ
Valoarea lambda
Motor NP, cu catalizator reglat
0,97 - 1,03 λ
Delta Lambda
Motor DS, cu catalizator reglat
0,03 λ
Delta Lambda
Motor NP, cu catalizator reglat
0,03 λ
Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
Motor DS, cu catalizator reglat
725 - 1025 1/min
Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
Motor NP, cu catalizator reglat
725 - 1075 1/min
Date privind trenul de rulare
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
3,00 litru
Viscozitate ulei de motor
VW 500 00
0W-40, 5W-30, 10W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 501 01
SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 5W-50|SAE 10W-40|SAE 10W-60|SAE 15W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 502 00
SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 10W-40
Specificare ulei de motor
VW 500 00|VW 501 01|VW 502 00
Ulei cutie de viteze manuală
viteza 4 cu cutie de viteze automată
1,70 litru
Ulei cutie de viteze manuală
viteza 5 cu cutie de viteze automată
2,00 litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
API GL4 SAE 75W-80
Ulei transmisie automată
Cantitate de schimb
3,00 litru
Specificaţie ulei transmisie automată
ATF Dexron II
Ulei diferenţial osie faţă
Cutie de viteze 087
1,00 litru
Ulei diferenţial osie faţă
Cutie de viteze 089
0,75 litru
Specificaţie ulei punte faţă
API GL5 SAE 90
Agent de răcire
7,00 litru
Specificare lichid de răcire
G 12 Plus
Lichide de frâna la schimbare
1,00 litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Iluminat
Faruri faţă
Fază scurtă
H4 12V 60/55W P43t
photoicon
Fază lungă
H4 12V 60/55W P43t
photoicon
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Lumină de parcare
T4W 12V 4W BA9s
photoicon
Far de ceaţă
H3 12V 55W PK22s
photoicon
Lumină intermitentă faţă
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Lumină intermitentă lateral
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Faruri spate
Lumină intermitentă spate
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Lumini spate
Lumini spate
R10W 12V 10W BA15s
photoicon
Lumini spate
Lumini spate - lumini frână
P21/5W 12V 21/5W BAY15d
photoicon
Lumină de frână
P21/5W 12V 21/5W BAY15d
photoicon
Lumină marşarier
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Lumini de ceaţă spate
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Iluminat număr de înmatriculare
T4W 12V 4W BA9s
photoicon
Lumină frâna suplimentară
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Mijloace de iluminat interior
Iluminat interior
C10W 12V 10W SV8,5-8
photoicon
Lampă de iluminat în portbagaj
C10W 12V 10W SV8,5-8
photoicon
Lampă de citit
T5W 12V 5W BA9s
photoicon
Lampă torpedo
T4W 12V 4W BA9s
photoicon
Lampă motor
R10W 12V 10W BA15s
photoicon
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
toate 120.000 km
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
toate 60.000 km
numai curele trapezoidale pentru generator
Interval de înlocuire a filtrului de aer
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
toate 30.000 km
Interval de înlocuire a bujiilor
toate 30.000 km
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
toate 60.000 km
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
toate 30.000 km
(dacă este disponibil)
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
Audi 100 Avant (44, 44Q, C3) 1.8 - 90 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
Ford Mondeo 3 Saloon (B4Y) 1.8 16V - 110 cai Introduceti sasiu
Ford Salveaza
Dacia Logan Express FS 1.5 dCi (FS0K) - 68 cai Introduceti sasiu
Dacia Salveaza
BMW 3 Touring E46 316 i - 115 cai Introduceti sasiu
BMW Salveaza
BMW 3 Touring E46 330 xi - 231 cai Introduceti sasiu
BMW Salveaza
Renault Clio 2 Box 1.9 DTi (SB0U) - 80 cai Introduceti sasiu
Renault Salveaza
Skoda Fabia Combi 2007 1.2 TDI - 75 cai Introduceti sasiu
Skoda Salveaza
BMW 3 Coupe E46 328 Ci - 193 cai Introduceti sasiu
BMW Salveaza
Renault 19 Hatchback 1.4 - 75 cai benzinaIntroduceti sasiu
Renault Salveaza
Skoda Roomster (5J) 1.6 - 105 cai Introduceti sasiu
Skoda Salveaza
Audi A4 Avant (8K5, B8) 2.0 TFSI - 211 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
MAN TGA 40.440 - 441 cai Introduceti sasiu
MAN Salveaza
BMW 5 Touring E61 523 i - 177 cai Introduceti sasiu
BMW Salveaza
Honda CBR CBR 900 RR Fireblade (SC28) - 98 cai Introduceti sasiu
Honda Salveaza
VW Golf 6 (5K1) 2.0 TDI - 170 cai Introduceti sasiu
VW Salveaza
Audi Q5 (8R) 2.0 TDI quattro - 170 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
VW Caddy 3 Box 2.0 TDI 16V 4motion - 140 cai Introduceti sasiu
VW Salveaza
BMW 5 GT F07 530 d - 245 cai Introduceti sasiu
BMW Salveaza
BMW 5 Sedan F10 530 i - 272 cai Introduceti sasiu
BMW Salveaza
Scania P,G,R,T Series 2003- P340 - 340 cai Introduceti sasiu
Scania Salveaza
Mercedes C-class (w205) C 300 (205.048) - 245 cai Introduceti sasiu
Mercedes-Benz Salveaza
Hyundai Sonata 2 (Y-2) 2.0 i - 109 cai Introduceti sasiu
Hyundai Salveaza
MAN TGS 35.460 - 460 cai Introduceti sasiu
MAN Salveaza
Renault Kangoo (KC0-1) 1.6 16V - 95 cai Introduceti sasiu
Renault Salveaza
Audi 100 Avant (4A, C4) 2.6 - 150 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
Mercedes Viano (w639) CDI 2.2 4-matic (639.811, 639.813, 639.815, 639.711,... - 163 cai Introduceti sasiu
Mercedes-Benz Salveaza
Opel Astra K (B16) 1.4 Turbo (68) - 150 cai Introduceti sasiu
Opel Salveaza
Peugeot 106 (1) 1.5 D - 55 cai Introduceti sasiu
Peugeot Salveaza
Mercedes E-Class T-Model (S213) E 400 4-matic (213.271) - 333 cai Introduceti sasiu
Mercedes-Benz Salveaza
Audi 80 Avant (8C, B4) 1.9 TD - 75 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
VW Polo 3 Classic (6kv2) 75 1.6 - 75 cai Introduceti sasiu
VW Salveaza
Audi Q5 (8R) 3.0 TDI quattro - 240 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
BMW 5 Sedan E60 520 d - 163 cai Introduceti sasiu
BMW Salveaza
VW Vento Sedan (1H2) 1.8 - 90 cai Introduceti sasiu
VW Salveaza
Audi A3 (8P1) 2.0 TDI - 163 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
Renault Laguna 2 (BG0-1) 1.9 dCi (BG05) - 92 cai Introduceti sasiu
Renault Salveaza
VW Transporter 6 Bus (SGB, SGG, SGJ) 2.0 TDI - 180 cai Introduceti sasiu
VW Salveaza
Audi A3 (8P1) 2.0 TDI quattro - 140 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
Renault Clio 2 1.5 dCi - 100 cai Introduceti sasiu
Renault Salveaza
Ford Focus 2 Saloon (da) 1.6 TDCi - 90 cai Introduceti sasiu
Ford Salveaza
BMW 5 Sedan E60 530 d xDrive - 235 cai Introduceti sasiu
BMW Salveaza
Renault Megane 1 Cabriolet (EA0-1) 2.0 16V - 139 cai Introduceti sasiu
Renault Salveaza
Alfa Romeo 147 (937) Hatchback 1.6 16V T.SPARK ECO (937.AXA1A, 937.BXA1A) - 105 cai Introduceti sasiu
Alfa Romeo Salveaza
Opel Campo 2.5 D (TFR54) - 76 cai Introduceti sasiu
Opel Salveaza
Audi 90 Coupe (89, 8B) 2.3 quattro - 136 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
Peugeot Expert Box (222) 2.0 HDI - 109 cai Introduceti sasiu
Peugeot Salveaza
VW Passat 2 (B2,32B) 1.9 - 115 cai Introduceti sasiu
VW Salveaza
MAN M 2000 M 25.264 MNLC, MNLLC, MNLRC, MNLLRC, MVLC - 260 cai Introduceti sasiu
MAN Salveaza
Volvo V70 Estate (P80) 2.0 - 180 cai Introduceti sasiu
Volvo Salveaza
Mercedes CLK (c208) CLK 430 (208.370) - 279 cai Introduceti sasiu
Mercedes-Benz Salveaza
Kia Sportage (SL) 2.0 CVVT Flex AWD - 178 cai Benzina/EtanolIntroduceti sasiu
Kia Salveaza
Renault Safrane 2 (B54) 2.2 dT (B54G) - 113 cai Introduceti sasiu
Renault Salveaza
Renault Espace 4 (JK0) 2.0 Turbo (JK0A, JK0B, JK0N) - 163 cai Introduceti sasiu
Renault Salveaza
VW Passat 5 Variant (3b6) 2.5 TDI - 150 cai Introduceti sasiu
VW Salveaza
Hyundai i20 (PB,PBT) 1.1 CRDi - 75 cai Introduceti sasiu
Hyundai Salveaza
BMW 3 Touring E91 325 i - 211 cai Introduceti sasiu
BMW Salveaza
BMW 6 Cabrio E64 M6 - 507 cai Introduceti sasiu
BMW Salveaza
Peugeot 205 Convertible (741B,20D) 1.4 CJ - 67 cai Introduceti sasiu
Peugeot Salveaza
Ford Mondeo 4 Turnier 2.2 TDCi - 200 cai Introduceti sasiu
Ford Salveaza
Citroen Berlingo MF electrique - 22 cai Introduceti sasiu
Citroen Salveaza
Mitsubishi Colt Hatchback (C1 A) 1.3 EL,GL (C11A) - 67 cai Introduceti sasiu
Mitsubishi Salveaza
Toyota Carina Hatchback (T15) 1.6 (AT151_, AT151R) - 75 cai Introduceti sasiu
Toyota Salveaza
Scania P,G,R,T Series 2003- P450 - 450 cai Introduceti sasiu
Scania Salveaza
Audi A4 Sedan (8D2, B5) 1.8 T - 150 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
Scania 4 Series 94 D/310 - 310 cai Introduceti sasiu
Scania Salveaza
BMW 1 Coupe E82 M - 340 cai Introduceti sasiu
BMW Salveaza
Mercedes ML-class (w163) ML 430 (163.172) - 272 cai Introduceti sasiu
Mercedes-Benz Salveaza
Mercedes S-class Saloon (w124) 220 E (124.022) - 150 cai Introduceti sasiu
Mercedes-Benz Salveaza
Ford Fiesta 6 1.6 TDCi - 75 cai Introduceti sasiu
Ford Salveaza
Volvo XC 60 Estate D5 - 215 cai Introduceti sasiu
Volvo Salveaza
Opel Vivaro Platform (E7) 2.0 ECOTEC - 117 cai Introduceti sasiu
Opel Salveaza
Peugeot 307 (3A,C) 1.6 - 110 cai Introduceti sasiu
Peugeot Salveaza
Nissan Pathfinder 1986 2.4 4WD - 101 cai Introduceti sasiu
Nissan Salveaza
Ford Escort MK 6 (gal) RS 2000 4x4 - 150 cai benzinaIntroduceti sasiu
Ford Salveaza
Citroen C3 II Hatchback 1.6 HDi 90 - 90 cai Introduceti sasiu
Citroen Salveaza
MAN TGS 41.440 - 440 cai Introduceti sasiu
MAN Salveaza
Dacia Duster 1.5 dCi - 109 cai Introduceti sasiu
Dacia Salveaza
Opel Combo (X12) 1.4 (C26, D26, E26, C06) - 95 cai Introduceti sasiu
Opel Salveaza
Audi A3 (8P1) S3 quattro - 256 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
Ford Focus 3 Hatchback 1.0 EcoBoost - 100 cai Introduceti sasiu
Ford Salveaza
VW Polo 3 Classic (6kv2) 57 1.7 SDI - 57 cai Introduceti sasiu
VW Salveaza
Opel Vivaro Combi (J7) 2.0 ECOTEC (F7, A07, J7) - 117 cai Introduceti sasiu
Opel Salveaza
VW Passat 6 Variant (B6,3c5) 2.0 TFSI - 200 cai Introduceti sasiu
VW Salveaza
Skoda Octavia Estate (1U5) 1.8 20V - 125 cai Introduceti sasiu
Skoda Salveaza
Renault Avantime (DE0) 2.2 dCi (DE01) - 150 cai Introduceti sasiu
Renault Salveaza
BMW 3 Cabrio E93 M3 - 420 cai Introduceti sasiu
BMW Salveaza
Mercedes E-class Saloon (w211) E 400 CDI (211.028) - 260 cai Introduceti sasiu
Mercedes-Benz Salveaza
Seat Cordoba Vario Estate (6K5) 1.6 i - 101 cai Introduceti sasiu
Seat Salveaza
Fiat Doblo Cargo 223 1.9 D (223ZXB1A) - 63 cai Introduceti sasiu
Fiat Salveaza
Suzuki Swift 2 Sedan (AH,AJ) 1.6 (SF416, AH14) - 95 cai Introduceti sasiu
Suzuki Salveaza
Audi 100 Sedan (44, 44Q, C3) 2.2 - 137 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
Stergeti intreaga istorie

TOP producatori

star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Andreea Tohaneanu
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
TBone Alex
TBone Alex
13 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
balan cristian
balan cristian
12 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Zorro Zdm
Zorro Zdm
09 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
gabriel ion
gabriel ion
08 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
crb crb
crb crb
01 April 2024