Tampon BLIC 5510-00-0013900P pentru Audi A6 Avant (4A, C4) 2.8 quattro - 174 cai benzina
Audi A6 Avant (4A, C4)
174 cp - benzina
06.1994 - 12.1997
174 cp - benzina
06.1994 - 12.1997
Marca: Audi
Model: A6 Avant (4A, C4)
Modif.: 2.8 quattro - benzina
Sasiu: combi
An: 06.1994 - 12.1997
Tractiune: tractiune integrala
Cil./Capac.: 6 cil. / 2771 cmc
Putere: 174 cp / 128 kW
Codul motorului: AAH, AFC
Ulei motor: 5,00
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40
Garaj+Informatii
Pentru masina:
Audi A6 Avant (4A, C4) 2.8 quattro
Motor:
174 cai - 128 kW - benzina
Cod producator:
5510-00-0013900P
Producator:
BLIC
An fabricatie de la:
12.1995
Partea de montare:
fata
Suprafata:
prevopsit (grund)
Incarcare ...
Incarcare ...
Alte produse asociate
Franare - Audi A6 Avant (4A, C4) 2.8 quattro
Inchide
Suspensie - Audi A6 Avant (4A, C4) 2.8 quattro
Inchide
Directie - Audi A6 Avant (4A, C4) 2.8 quattro
Inchide
Angrenare roata - Audi A6 Avant (4A, C4) 2.8 quattro
Inchide
Cutie viteze - Audi A6 Avant (4A, C4) 2.8 quattro
Inchide
Transmisie cu curea - Audi A6 Avant (4A, C4) 2.8 quattro
Inchide
Piese motor - Audi A6 Avant (4A, C4) 2.8 quattro
Inchide
Piese bloc motor - Audi A6 Avant (4A, C4) 2.8 quattro
Inchide
Garnituri - Audi A6 Avant (4A, C4) 2.8 quattro
Inchide
Sistem de racire - Audi A6 Avant (4A, C4) 2.8 quattro
Inchide
Sistem de aer conditionat - Audi A6 Avant (4A, C4) 2.8 quattro
Inchide
Incalzire si ventilatie - Audi A6 Avant (4A, C4) 2.8 quattro
Inchide
Filtre - Audi A6 Avant (4A, C4) 2.8 quattro
Inchide
Uleiuri si lichide - Audi A6 Avant (4A, C4) 2.8 quattro
Inchide
Sistem de aprindere - Audi A6 Avant (4A, C4) 2.8 quattro
Inchide
Senzori - Audi A6 Avant (4A, C4) 2.8 quattro
Inchide
Sistem alimentare - Audi A6 Avant (4A, C4) 2.8 quattro
Inchide
Electrice - Audi A6 Avant (4A, C4) 2.8 quattro
Inchide
Sistem pornire - Audi A6 Avant (4A, C4) 2.8 quattro
Inchide
Curatare parbriz - Audi A6 Avant (4A, C4) 2.8 quattro
Inchide
Sistemul de esapament - Audi A6 Avant (4A, C4) 2.8 quattro
Inchide
Caroserie - Audi A6 Avant (4A, C4) 2.8 quattro
Inchide
Lumini - Audi A6 Avant (4A, C4) 2.8 quattro
Inchide
Interior - Audi A6 Avant (4A, C4) 2.8 quattro
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
5500
1/min
Turaţie la cuplu maxim
3000
1/min
Cuplu maxim
250
Nm
Ridicare
86,40
mm
Alezaj
82,50
mm
Supapă per cilindru
2
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
10°+/45°+
- înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
38°-/3°-
- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
6,900 - 6,940
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
6,900 - 6,940
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
6
Secvenţă de aprindere
1-4-3-6-2-5
Presiune de compresie
7,50 - 14,00
bar
Diferenţă max. 3 bar
Rată de compresie
10,30
:1
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
1,00
bar
Temperatură de verificare 80° C
Retard maxim chiulasă
0,100
mm
Înălţime maximă a chiulasei
132,75
mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,20 - 1,50
bar
Termostatul se deschide la temperatura
87° - 102°
Radiatorul se decuplează la temperatura
Treaptă 01
84° - 91°
Radiatorul se decuplează la temperatura
Treaptă 02
91° - 98°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 01
92° - 97°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 02
99° - 105°
Informaţii privind curelele
Dimensiuni generale
Mărime curea transmisie agregate
fără instalaţie de climatizare
21,36 x 1632
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Bujii/Bujii incadescente BOSCH
F 7 LTCR
Bujii/Bujii incadescente BERU
14FGH7DTJRX
Bujii/Bujii incadescente NGK
BKUR6ET10
Rezistenţă secundară - bobină de inducţie
11500±2500
Ohm
Rezistenţă primară bobină de inducţie
1,00±0,50
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 98 ROZ
Tipul carburantului
Posibilitate alternativă:
OTTO 95 ROZ
Reducerea randamentului
Denumire carburaţie
Injecţie benzină
Producător carburaţie
Bosch
Presiune sistem
cu subpresiune
3,20 - 3,80
bar
în cazul turaţiei de mers la ralanti
Presiune sistem
fără subpresiune
3,80 - 4,20
bar
în cazul turaţiei de mers la ralanti
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
650 - 750
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
650 - 750
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie benzină
CO-Conţinut la mersul la ralanti
0,00 - 0,50
%
Turaţie la ralanti mărită
2500 - 2800
1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
0,00 - 0,30
%
Conţinut HC maxim la mersul la ralanti
100
ppm
Contiţionarea timpului de ardere internă
60
Secundă(secunde)
Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
2500 - 2800
1/min
Valoarea lambda
0,97 - 1,03
λ
Delta Lambda
0,03
λ
Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
550 - 850
1/min
Procedură alternativă
Citirea memoriei de stocare a defecţiunilor aparatului de comandă
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
0,00
bar
vezi eticheta autocolantă a clapetei rezervorului
Presiune pneuri spate
0,00
bar
vezi eticheta autocolantă a clapetei rezervorului
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2692
mm
Ecartament faţă
Număr PR. 1BG, cu reglare de nivel
1520
mm
Ecartament faţă
Număr PR. 1BE, cu tren de rulare sport
1526
mm
Ecartament faţă
Număr PR. 1BA, tren de rulare
1520
mm
Ecartament spate
Număr PR. 1BG, cu reglare de nivel
1524
mm
Ecartament spate
Număr PR. 1BE, cu tren de rulare sport
1528
mm
Ecartament spate
Număr PR. 1BA, tren de rulare
1524
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
25,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
23,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
10,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
Frâna cu disc este ventilată în interior
20,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
8,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Frâna cu disc este ventilată în interior
18,00
mm
Diametru tambur de frână punte spate
230,00
mm
Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
231,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
14,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
cu frână cu disc
12,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
cu frână cu tambur
5,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Cu placă spate
7,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
cu frână cu disc
2,00
mm
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
cu frână cu tambur
2,50
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
288,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
245,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
Frâna cu disc este ventilată în interior
269,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
57,00
mm
Diametru piston frână osie spate
43,00
mm
Diametru cilindru de frână roată
20,64
mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5750±750
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°
4700±700
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 15°
3250±450
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2625±375
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°
2150±350
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 35°
1450±250
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1200±200
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 45°
1000±200
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°
800±150
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
610±70
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
325±50
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
190±40
Ohm
Rezistenţă - senzor arbore cotit
1000
Ohm
Rezistenţă - injectoare
13,50 - 17,00
Ohm
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Capacitate baterie
63
Ah
Curent de testare la rece a bateriei
300
Amperi
Conform standardului DIN
Producător generator
Variantă 1
BOSCH
Producător generator
Variantă 2
VALEO
Curent de încărcare a generatorului
Variantă 1
120
Amperi
Curent de încărcare a generatorului
Variantă 2
90
Amperi
Producător demaror
Bosch
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
5,00
litru
Viscozitate ulei de motor
VW 502 00
0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 500 00
SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 10W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 501 01
SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 5W-50|SAE 10W-40|SAE 10W-60|SAE 15W-40
Specificare ulei de motor
VW 500 00|VW 501 01|VW 502 00
Ulei cutie de viteze manuală
Cutie de viteze 01A
2,75
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
Cutie de viteze 01A
G 052 911 A2
Ulei original
Ulei transmisie automată
Cutie de viteze 01F, Cu reumplare
7,00
litru
Ulei transmisie automată
Cutie de viteze 01F, Cantitate de schimb
2,70
litru
Specificaţie ulei transmisie automată
Cutie de viteze 01F
G 052 162 A2
Ulei original
Ulei diferenţial osie faţă
Cutie de viteze 01F
0,70
litru
Specificaţie ulei punte faţă
Cutie de viteze 01F
G 052 145 A1
Ulei original
Ulei diferenţial punte spate
1,70
litru
Specificaţie ulei punte spate
API GL5 SAE 90
Ulei cutia de distribuţie
Cutie de viteze 01F
1,02
litru
Specificaţie cutie distribuţie
Cutie de viteze 01F
G 052 145 A1
Ulei original
Ulei servodirecţie
cu reglare de nivel
2,50
litru
Ulei servodirecţie
fără reglare de nivel
1,00
litru
Specificare ulei servodirecţie
G 004 000 M2
Ulei original
Agent de răcire
8,50
litru
Specificare lichid de răcire
G 12 Plus
Specificare lichid de răcire
Posibilitate alternativă:
TL 774 F
Lichide de frâna la schimbare
1,25
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
750 - 800
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
250 - 300
cm³
Specificaţie ulei de răcire
G 052 154 A2
Ulei original
Conţinut rezervor
80
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu, 1
LEDDRL 1
Lumină de zi
Accesoriu, 2
DAY1
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
toate 120.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 60.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
la fiecare 60.000 km / 3 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
toate 30.000 km
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
Smart Fortwo Coupe (451) electric drive (451.391, 451.390) - 27 cai Introduceti sasiu
Salveaza
Alfa Romeo MITO (955) 1.4 Turbo MultiAir (955AXM1A, 955AXR11) - 135 cai Introduceti sasiu
Salveaza
Mercedes Sprinter 3.5-t Box (906) 318 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) - 184 cai Introduceti sasiu
Salveaza
Ford Transit Platform (FM,FN) 2.4 DI (F_A_, F_B_, F_C_, F_D_) - 90 cai Introduceti sasiu
Salveaza
Alfa Romeo 156 (932) Sportwagon 2.0 JTS (932BXD00, 932BXD01) - 162 cai Introduceti sasiu
Salveaza
Articolele vizualizate recent
- Ulei cutie automata 1 I SWAG 30 93 4608
- Arc spiral SKF VKDL 33141
- set placute frana,frana disc REMSA 1248.10
- lamela stergator VALEO 575784
- uscator,aer conditionat MAHLE AD 197 000S
- Bec, far principal PHILIPS 12362LLECOB1
- Pompa centrala, frana LPR 1057
- suport,trapez A.B.S. 271653
- Bobina inductie cilindrica HELLA 5DA 358 000-661
- suport, ax TOPRAN 108 243
- Schimbator caldura, incalzire habitaclu THERMOTEC D6M022TT
- Sticla oglinda, oglinda retrovizoare exterioara TYC 302-0047-1
- chit protectie praf,amortizor AUTOFREN SEINSA D5039
- simering ,pompa ulei PAYEN KL476
- Capac protectie/Burduf, amortizor FEBI BILSTEIN 28529
- chit protectie praf,amortizor BILSTEIN 11-301066
- Articulatie, levier schimbare viteze SAMPA 042.360
- senzor,turatie roata HITACHI 131638
- senzor,turatie roata FACET 21.0010
- Sistem roata libera, generator AS-PL AFP0010
- senzor, sistem de control al presiunii pneuri BOSCH F 026 C00 468
- senzor,pozitie ax cu came BREMI 60061
- Conector teava, sistem de esapament HJS 83 12 2857
- Articulatie axiala, cap de bara OPTIMAL G2-1042
- Rola ghidare/conducere, curea distributie TOPRAN 207 153
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024