Tampon cauciuc, suspensie MAXGEAR 72-2557 pentru VW EOS (1F7,1F8) 2.0 TFSI - 200 cai benzina

VW
Cumpara online 24/7
VW EOS (1F7,1F8)
VW EOS (1F7,1F8)
200 cp - benzina
03.2006 - 08.2015
Marca: VW Model: EOS (1F7,1F8) Modif.: 2.0 TFSI - benzina
Sasiu: Cabriolet An: 03.2006 - 08.2015 Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1984 cmc Putere: 200 cp / 147 kW Codul motorului: BWA, CAWB, CBFA, CCZA Ulei motor Motor cu comandă prin curea: 4,60 litru cu filtru Ulei motor Motor cu sistem de comandă prin lanţ: 4,70 litru cu filtru Viscozitate: 0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40
Garaj+Informatii

Tampon cauciuc, suspensie MAXGEAR

cod producator: 72-2557

34 Lei cu TVA
FavoriteFavorite
Livrare
Fiecare comanda este expediata cu optiunea de verificare. Livrarea este efectuata de firma de curierat FAN Courier. Puteti alege livrarea la adresa sau la biroul FAN Courier. Mai multe informatii - aici.
Минимална стойност за поръчка на кредит 150 лв.Pentru mai multe informatii - aici.
Pentru masina:
VW EOS (1F7,1F8) 2.0 TFSI
Motor:
200 cai - 147 kW - benzina
Cod producator:
72-2557
Producator:
MAXGEAR
Sasiu:
pentru vehicule cu suspensie sport
Sasiu:
pentru vehicule fara amortizoare electronice
pt. numar PR:
2UC
Grosime [mm]:
55 mm
Diametru interior [mm]:
30 mm
Diametru interior [mm]:
23 mm
Material:
PU (poliuretan)
Partea de montare:
punte fata
Incarcare ...
Incarcare ...
MAXGEAR
Tampon cauciuc, suspensie MAXGEAR 72-2557
Tampon cauciuc, suspensie MAXGEAR 72-2557
evaluare Fara evaluare
Dati-va evaluarea si scrieti-va opinia
Recenzii* Recenzii 1 star 2 stars 3 stars 4 stars 5 stars
Numele tau*
Opinia ta*
Franare
Franare
Suspensie
Suspensie
Directie
Directie
Angrenare roata
Angrenare roata
Cutie viteze
Cutie viteze
Transmisie cu curea
Transmisie cu curea
Piese motor
Piese motor
Piese bloc motor
Piese bloc motor
Garnituri
Garnituri
Sistem de racire
Sistem de racire
Sistem de aer conditionat
Sistem de aer conditionat
Incalzire si ventilatie
Incalzire si ventilatie
Filtre
Filtre
Uleiuri si lichide
Uleiuri si lichide
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere - VW EOS (1F7,1F8) 2.0 TFSI
Inchide
Senzori
Senzori
Sistem alimentare
Sistem alimentare
Electrice
Electrice
Sistem pornire
Sistem pornire
Curatare parbriz
Curatare parbriz
Sistemul de esapament
Sistemul de esapament
Caroserie
Caroserie
Lumini
Lumini
Interior
Interior
Tech dateTech date
Date generale Date generale
Sistem combustibil Sistem combustibil
Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
Sistem de frână Sistem de frână
Sistem electric Sistem electric
Materiale consumabile Materiale consumabile
Iluminat Iluminat
Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Motor BPY
Curea dinţată
Tipul comenzii motorului
Motor BWA
Curea dinţată
Tipul comenzii motorului
Motor CAWB
Lanţ de distribuţie
Tipul comenzii motorului
Motor CBFA
Lanţ de distribuţie
Tipul comenzii motorului
Motor CCTA
Lanţ de distribuţie
Tipul comenzii motorului
Motor CCZA
Lanţ de distribuţie
Turaţie la putere maximă
5000 1/min
Turaţie la cuplu maxim
1800 - 5000 1/min
Cuplu maxim
280 Nm
Ridicare
92,80 mm
Alezaj
82,50 mm
Supapă per cilindru
4
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
7,00 - 14,00 bar
Diferenţă max. 3 bar
Rată de compresie
Motor BPY
10,50 :1
Rată de compresie
Motor BWA
10,30 :1
Rată de compresie
Motor CAWB
9,60 :1
Rată de compresie
Motor CBFA
9,60 :1
Rată de compresie
Motor CCTA
9,60 :1
Rată de compresie
Motor CCZA
9,60 :1
Retard maxim chiulasă
Motor cu comandă prin curea
0,100 mm
Retard maxim chiulasă
Motor cu sistem de comandă prin lanţ
0,050 mm
Înălţime maximă a chiulasei
139,20 mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,40 - 1,60 bar
Termostatul se deschide la temperatura
75°
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Motor BPY
OTTO 95 ROZ
Tipul carburantului
Motor BWA
OTTO 98 ROZ
Tipul carburantului
Motor CAWB
OTTO 95 ROZ
Tipul carburantului
Motor CBFA
OTTO 95 ROZ
Tipul carburantului
Motor CCTA
OTTO 95 ROZ
Tipul carburantului
Motor CCZA
OTTO 95 ROZ
Denumire carburaţie
Injecţie directă
Producător carburaţie
Bosch
Tip carburaţie
Motor BWA
Motronic MED 9.5
Tip carburaţie
Motor CAWB
Motronic MED 17.5
Presiune sistem
4,00 - 6,00 bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Priza de diagnoză se găseşte pe partea şoferului, în spaţiul de plasare a picioarelor de pe tabloul de bord.
photoicon
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor BWA
640 - 840 1/min
reglarea nu este posibilă
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor CAWB
680 - 840 1/min
reglarea nu este posibilă
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor CCZA
660 - 860 1/min
reglarea nu este posibilă
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80 °C
Valoare de emisie benzină
CO-Conţinut la mersul la ralanti
0,00 - 0,50 %
Turaţie la ralanti mărită
2500 - 3000 1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
0,00 - 0,20 %
Contiţionarea timpului de ardere internă
120 Secundă(secunde)
Tipul de construcţie al sondelor lambda
Motor BWA
Sondă de bandă largă
Tipul de construcţie al sondelor lambda
Motor CAWB
Sondă cu salt de semnal
Tipul de construcţie al sondelor lambda
Motor CCZA
Sondă de bandă largă
Turaţie de verificare pentru semnalul sondelor lambda
Motor BWA
640 - 840 1/min
Turaţie de verificare pentru semnalul sondelor lambda
Motor CAWB
680 - 840 1/min
Turaţie de verificare pentru semnalul sondelor lambda
Motor CCZA
660 - 860 1/min
Valoarea lambda
0,97 - 1,03 λ
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial
2,40 bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime
2,60 bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial
2,40 bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime
3,00 bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2578 mm
Ecartament faţă
1551 mm
Ecartament spate
1559 mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1LJ
25,00 mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1LK
30,00 mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Număr PR. 1LJ
22,00 mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Număr PR. 1LK
27,00 mm
Grosime discuri de frână osie spate
Număr PR. 1KZ
12,00 mm
Grosime discuri de frână osie spate
Număr PR. 2EA
22,00 mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Număr PR. 1KZ
10,00 mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Număr PR. 2EA
20,00 mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
14,00 mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
11,00 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00 mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1LJ
312,00 mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1LK
345,00 mm
Diametru disc de frână osie spate
Număr PR. 1KZ
286,00 mm
Diametru disc de frână osie spate
Număr PR. 2EA
310,00 mm
Diametru piston frână osie anterioară
Număr PR. 1LJ
54,00 mm
Diametru piston frână osie anterioară
Număr PR. 1LK
57,00 mm
Diametru piston frână osie spate
Număr PR. 1KZ
38,00 mm
Diametru piston frână osie spate
Număr PR. 2EA
41,00 mm
Sistem electric
Sistem electric general
Tensiune baterie
12 Volţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
Motor cu comandă prin curea
4,60 litru
Ulei de motor cu filtru
Motor cu sistem de comandă prin lanţ
4,70 litru
Viscozitate ulei de motor
VW 502 00
0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 504 00
SAE 5W-30
Specificare ulei de motor
VW 502 00
Specificare ulei de motor
intervale variabile de service (Longlife)
VW 504 00
Specificare ulei de motor
cu interval de întreţinere flexibil
VW 504 00
Ulei cutie de viteze manuală
Cutie de viteze 02Q
2,30 litru
Ulei cutie de viteze manuală
6 treapta DSG 02E, Cu reumplare
7,20 litru
Ulei cutie de viteze manuală
6 treapta DSG 02E, Cantitate de schimb
5,20 litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
6 treapta 02Q
G 052 171 A2
Ulei original
Specificaţie ulei transmisie manuală
6 treapta DSG 02E
G 052 182 A2
Ulei original
Agent de răcire
8,00 litru
Specificare lichid de răcire
TL 774 F
Lichide de frâna la schimbare
cu cutie de viteze mecanică
1,15 litru
Lichide de frâna la schimbare
cu cutie de viteze cu angrenaje
1,00 litru
Specificare lichid de frână
VW 501 14
Specificaţie lichid de ambreiaj
VW 501 14
Specificaţie lichid de ambreiaj
Posibilitate alternativă:
DOT4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
500 - 550 Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
Compresor Zexel
120 - 135 cm³
Ulei instalaţie de climatizare
Compresor Sanden
100 - 120 cm³
Ulei instalaţie de climatizare
Compresor Denso
80 - 100 cm³
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Zexel
G 052 200 A2
Ulei original
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Sanden
G 052 154 A2
Ulei original
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Denso
G 052 300 A2
Ulei original
Conţinut rezervor
55 litru
Iluminat
Faruri faţă
Fază scurtă
cu far cu halogen
H7 12V 55W PX26d Longlife
photoicon
Fază scurtă
până la 2010, cu Bi-Xenon
D1S 85V 35W PK32d-2
photoicon
Fază scurtă
de la 2011, cu Bi-Xenon
D3S 85V 35W PK32d-5
photoicon
Fază lungă
cu far cu halogen
H7 12V 55W PX26d
photoicon
Fază lungă
până la 2010, cu Bi-Xenon
D1S 85V 35W PK32d-2
photoicon
Fază lungă
de la 2011, cu Bi-Xenon
D3S 85V 35W PK32d-5
photoicon
Lumină adaptivă în curbă
până la 2010, cu Bi-Xenon
H8 12V 35W PGJ19-1
photoicon
Lumină de zi
de la 2011, cu far cu halogen
W21W 12V 21W W3x16d
photoicon
Lumină de zi
de la 2011, cu Bi-Xenon
LED
Piesă originală
Lumină de zi
Accesoriu, 1
LEDDRL 1
Lumină de zi
Accesoriu, 2
DAY1
Lumină de parcare
cu far cu halogen
W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
photoicon
Lumină de parcare
până la 2010, cu Bi-Xenon
W5W 12V 5W W2,1x9,5d blue
photoicon
Lumină de parcare
de la 2011, cu Bi-Xenon
LED
Piesă originală
Lumini de gabarit
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Far de ceaţă
HB4 12V 51W P22d
photoicon
Lumină intermitentă faţă
până la 2010, cu far cu halogen
PY21W 12V 21W BAU15s yellow
photoicon
Lumină intermitentă faţă
până la 2010, cu Bi-Xenon
PY21W 12V 21W BAU15s interference
photoicon
Lumină intermitentă faţă
de la 2011, cu far cu halogen
WY21W 12V 21W WX3x16d yellow
photoicon
Lumină intermitentă faţă
de la 2011, cu Bi-Xenon
PSY24W 12V 24W PG20/4
Lumină intermitentă lateral
LED
Piesă originală
Lumini exterioare
Glass socket 12V 6W W2,1x9,5d
photoicon
Faruri spate
Lumină intermitentă spate
LED
Piesă originală
Lumini spate
LED
Piesă originală
Lumină de frână
LED
Piesă originală
Lumină marşarier
până la 2010
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Lumină marşarier
de la 2011
W16W 12V 16W W2,1x9,5d
photoicon
Lumini de ceaţă spate
până la 2010
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Lumini de ceaţă spate
de la 2011
W16W 12V 16W W2,1x9,5d
photoicon
Iluminat număr de înmatriculare
până la 2010
C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
photoicon
Iluminat număr de înmatriculare
de la 2011, Variantă 1
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Iluminat număr de înmatriculare
de la 2011, Variantă 2
LED
Piesă originală
Lumină frâna suplimentară
LED
Piesă originală
Mijloace de iluminat interior
Iluminat interior
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Lampă de iluminat în portbagaj
C10W 12V 10W SV8,5-8
photoicon
Lampă de iluminat spaţiul pentru picioare.
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Lampă torpedo
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
Motor BWA
toate 180.000 km
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
Motor BPY
toate 180.000 km
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 90.000 km / 6 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
la fiecare 90.000 km / 6 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
până la 2007
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
de la 2008
mai întâi după 3 ani, apoi odată la 2 ani
Interval de schimbare a uleiului în cutia de viteze manualǎ
Schimbător direct de viteze 02E
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 60.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a entanşantului de pneuri
până la 2007
la fiecare 4 ani
Interval de schimbare a entanşantului de pneuri
de la 2008
Verificaţi termenul de garanţie al etanşantului de pneuri.
Lucrare suplimentară pentru faruri cu Xenon
până la 2007
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Lucrare suplimentară pentru faruri cu Xenon
de la 2008
la fiecare 60.000 km / 2 ani
Lucrare suplimentară pentru faruri cu Xenon
de la 2011
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Lucrare suplimentară pentru faruri cu Xenon
de la 2014
mai întâi la 30.000 km / 2 ani, apoi odată la 30.000 km / 1 ani
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
VW EOS (1F7,1F8) 2.0 TFSI - 200 cai Introduceti sasiu
VW Salveaza
BMW X1 F48 xDrive 25 d - 231 cai Introduceti sasiu
BMW Salveaza
Stergeti intreaga istorie

TOP producatori

star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Andreea Tohaneanu
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
TBone Alex
TBone Alex
13 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
balan cristian
balan cristian
12 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Zorro Zdm
Zorro Zdm
09 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
gabriel ion
gabriel ion
08 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
crb crb
crb crb
01 April 2024