Tapiterie usi auto VW Golf 5 Variant (1K5) 1.9 TDI - 105 cai motor diesel BLS, BXE - magazin online
VW Golf 5 Variant (1K5)
105 cp - motor diesel
06.2007 - 07.2009
105 cp - motor diesel
06.2007 - 07.2009
Marca: VW
Model: Golf 5 Variant (1K5)
Modif.: 1.9 TDI - motor diesel
Sasiu: combi
An: 06.2007 - 07.2009
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1896 cmc
Putere: 105 cp / 77 kW
Codul motorului: BLS, BXE
Ulei motor Motor BKC: 3,80
litru cu filtru
Ulei motor Motor BLS: 4,30
litru cu filtru
Ulei motor Motor BXE: 3,80
litru cu filtru
Viscozitate: 5W-30, 5W-40
Garaj+Informatii
Aplica
Franare - VW Golf 5 Variant (1K5) 1.9 TDI
Inchide
Suspensie - VW Golf 5 Variant (1K5) 1.9 TDI
Inchide
Directie - VW Golf 5 Variant (1K5) 1.9 TDI
Inchide
Angrenare roata - VW Golf 5 Variant (1K5) 1.9 TDI
Inchide
Cutie viteze - VW Golf 5 Variant (1K5) 1.9 TDI
Inchide
Transmisie cu curea - VW Golf 5 Variant (1K5) 1.9 TDI
Inchide
Piese motor - VW Golf 5 Variant (1K5) 1.9 TDI
Inchide
Piese bloc motor - VW Golf 5 Variant (1K5) 1.9 TDI
Inchide
Garnituri - VW Golf 5 Variant (1K5) 1.9 TDI
Inchide
Sistem de racire - VW Golf 5 Variant (1K5) 1.9 TDI
Inchide
Sistem de aer conditionat - VW Golf 5 Variant (1K5) 1.9 TDI
Inchide
Incalzire si ventilatie - VW Golf 5 Variant (1K5) 1.9 TDI
Inchide
Filtre - VW Golf 5 Variant (1K5) 1.9 TDI
Inchide
Uleiuri si lichide - VW Golf 5 Variant (1K5) 1.9 TDI
Inchide
Senzori - VW Golf 5 Variant (1K5) 1.9 TDI
Inchide
Sistem alimentare - VW Golf 5 Variant (1K5) 1.9 TDI
Inchide
Electrice - VW Golf 5 Variant (1K5) 1.9 TDI
Inchide
Sistem pornire - VW Golf 5 Variant (1K5) 1.9 TDI
Inchide
Curatare parbriz - VW Golf 5 Variant (1K5) 1.9 TDI
Inchide
Sistemul de esapament - VW Golf 5 Variant (1K5) 1.9 TDI
Inchide
Caroserie - VW Golf 5 Variant (1K5) 1.9 TDI
Inchide
Lumini - VW Golf 5 Variant (1K5) 1.9 TDI
Inchide
Interior - VW Golf 5 Variant (1K5) 1.9 TDI
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
4000
1/min
Turaţie la cuplu maxim
1900
1/min
Cuplu maxim
250
Nm
Ridicare
95,50
mm
Alezaj
79,50
mm
Supapă per cilindru
2
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
6,980
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
6,956
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
19,00 - 31,00
bar
Diferenţă max. 5 bar
Rată de compresie
19,00
:1
Retard maxim chiulasă
0,050
mm
Lucrul ulterior (planificare) al chiulasei nu este permis.
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,40 - 1,60
bar
Termostatul se deschide la temperatura
85° - 105°
Informaţii privind curelele
Dimensiuni generale
Mărime curea transmisie agregate
21,18 x 1050
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Diesel
Denumire carburaţie
Duză pompă
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
800 - 1000
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie Diesel
Condiţionare turaţie Diesel
4650 - 5050
1/min
de la 60° C temperatura uleiului de motor
Condiţionare injecţie gaz Diesel
10
de la 60° C temperatura uleiului de motor
Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
4650 - 5050
1/min
Mod de măsurare
B
Sondă de măsurare
1
Timp de oprire
1
Secundă(secunde)
Timp de măsurare
0,5
s
Valoare maximă K
1,50
1/m
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 195/65 R 15
2,20
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 195/65 R 15
2,40
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 205/55 R 16
2,20
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 205/55 R 16
2,40
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 225/45 R 17
2,20
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 225/45 R 17
2,40
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 225/40 R 18
2,20
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 225/40 R 18
2,40
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 195/65 R 15
2,20
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 195/65 R 15
2,90
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 205/55 R 16
2,20
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 205/55 R 16
2,90
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 225/45 R 17
2,20
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 225/45 R 17
2,90
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 225/40 R 18
2,20
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 225/40 R 18
2,90
bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2578
mm
Ecartament faţă
1435
mm
Ecartament spate
1508
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
22,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
19,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
12,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
10,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
14,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
11,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
280,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
260,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
54,00
mm
Diametru piston frână osie spate
41,00
mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5750±750
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°
4700±700
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 15°
3250±450
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2625±375
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°
2150±350
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 35°
1450±250
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1200±200
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 45°
1000±200
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°
800±150
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
610±70
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
325±50
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
190±40
Ohm
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Capacitate baterie
61
Ah
Curent de testare la rece a bateriei
330
Amperi
Curent de încărcare a generatorului
140
Amperi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
Motor BKC
3,80
litru
Ulei de motor cu filtru
Motor BLS
4,30
litru
Ulei de motor cu filtru
Motor BXE
3,80
litru
Viscozitate ulei de motor
VW 505 01
5W-30, 5W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 506 01
SAE 0W-30|SAE 5W-30
Viscozitate ulei de motor
VW 507 00
SAE 5W-30
Specificare ulei de motor
VW 505 01
Specificare ulei de motor
intervale variabile de service (Longlife)
VW 506 01|VW 507 00
Specificare ulei de motor
cu filtru de particule
VW 507 00
Ulei cutie de viteze manuală
Cutie de viteze 0A4, Cu reumplare
1,90
litru
Ulei cutie de viteze manuală
Cutie de viteze 0A4, Cantitate de schimb
1,70
litru
Ulei cutie de viteze manuală
Schimbător direct de viteze 02E, Cu reumplare
7,20
litru
Ulei cutie de viteze manuală
Schimbător direct de viteze 02E, Cantitate de schimb
5,20
litru
Ulei cutie de viteze manuală
Schimbător direct de viteze 0AM
1,70
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
Cutie de viteze 0A4
G 060 726 A2
Ulei original
Specificaţie ulei transmisie manuală
Schimbător direct de viteze 02E
G 052 182 A2
Ulei original
Specificaţie ulei transmisie manuală
Schimbător direct de viteze 0AM
G 052 171 A2
Ulei original
Agent de răcire
8,00
litru
Specificare lichid de răcire
G 12 Plus
Lichide de frâna la schimbare
cu cutie de viteze mecanică
1,15
litru
Lichide de frâna la schimbare
cu cutie de viteze cu angrenaje
1,00
litru
Specificare lichid de frână
VW 501 14
Agent de răcire instalaţie de climatizare
500 - 550
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
Compresor Sanden
100 - 120
cm³
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Sanden
G 052 200 A2
Ulei original
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu, 1
LEDDRL 1
Lumină de zi
Accesoriu, 2
DAY1
Lumină intermitentă lateral
LED
Faruri spate
Lumină frâna suplimentară
LED
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
toate 150.000 km
Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
toate 300.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 90.000 km / 6 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
toate 90.000 km
Interval de schimbare a lichidului de frână
până la 2007
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
de la 2008
mai întâi după 3 ani, apoi odată la 2 ani
Interval de schimbare a uleiului în cutia de viteze manualǎ
Schimbător direct de viteze 02E
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 60.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a entanşantului de pneuri
până la 2007
la fiecare 4 ani
Interval de schimbare a entanşantului de pneuri
de la 2008
Verificaţi termenul de garanţie al etanşantului de pneuri.
Interval de verificare filtru de particule
prima dată la 150.000 km,, apoi odată la 30.000 km
la atingerea valorii limită de 60 grame înlocuiţi filtrul de particule Diesel
Lucrare suplimentară pentru faruri cu Xenon
până la 2007
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Lucrare suplimentară pentru faruri cu Xenon
de la 2008
la fiecare 60.000 km / 2 ani
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024