Traductor de presiune Audi A3 (8P1) 3.2 V6 quattro - 250 cai benzina BDB, BMJ, BUB - magazin online

Audi
Cumpara online 24/7
Audi A3 (8P1)
Audi A3 (8P1)
250 cp - benzina
07.2003 - 05.2009
Marca: Audi Model: A3 (8P1) Modif.: 3.2 V6 quattro - benzina
Sasiu: hatchback An: 07.2003 - 05.2009 Tractiune: tractiune integrala
Cil./Capac.: 6 cil. / 3189 cmc Putere: 250 cp / 184 kW Codul motorului: BDB, BMJ, BUB Ulei motor: 5,50 litru cu filtru Viscozitate: 0W-40, 5W-30, 10W-40
Garaj+Informatii
Filtre0
Sortare
Produse:
    Filtre2StergeAplica
    Sortare
    • Cele mai ieftine
    • Cele mai vandute
    • Cele mai scumpe
    Producator
    • HERTH+BUSS ELPARTS
    • ERA
    • DEPO-LORO
    • VAG
    • Mercedes
    Aplica
    • Set pentru reparat cabluri, convertizor de presiune HERTH+BUSS ELPARTS 50390266 Audi A3 (8P1) 3.2 V6 quattro
      Serie șasiu (VIN) începând cu:
      8P-9-000 001
      Tip fisa:
      Camasa imbinare plana
      Deconectare carcasa stecher:
      Carcasa bucsa stecher
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      2 poli
      Restrictiile producatorului:
      Mercedes-Benz
      Restrictiile producatorului:
      VAG
      Restrictiile producatorului:
      Scania
      Versiune:
      Neutral
      Latime cuplare [mm]:
      2,8 mm
      Sectiunea cablului [mm²]:
      0,75 mm²
      Tip protectie (cod IP):
      IP X7
      Lungime cablu [mm]:
      500 mm
      pentru numar articol:
      82710249
      pentru numar articol:
      82710380
      pentru numar articol:
      82710396
      Temperatura de la [°C]:
      -25 °C
      Pana la domeniul de temperatura [°C]:
      +140 °C
      Articol extins/Informatii de extindere:
      cu carcasa element contactor
      Articol extins/Informatii de extindere:
      cu garnituri
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      cu legatura
      Articol extins/Informatii de extindere:
      cu furtun
      Numar comercial:
      RepCon
      78 Lei cu TVA
    • Convertor presiune, esapament ERA 555495A Audi A3 (8P1) 3.2 V6 quattro
      Tensiune [V]:
      12 V
      Mod de operare:
      electro-pneumatic
      Tip supapa:
      supapa magnetica
      alternativ:
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      2 poli
      Forma carcasa stecher:
      oval
      Set reparatie alternativ:
      555495
      164 Lei cu TVA
    • Convertor presiune DEPO-LORO 120-08-118 Audi A3 (8P1) 3.2 V6 quattro
      Mod de operare:
      electro-pneumatic
      69 Lei cu TVA
    • Solenoid valve VAG 1J0906283C Audi A3 (8P1) 3.2 V6 quattro
      Informatii:
      188 Lei cu TVA
    • Vacuum Solenoid Valve VAG 1K0906283A Audi A3 (8P1) 3.2 V6 quattro
      Информация:
      Electrically controlled vacuum valve
      338 Lei cu TVA
    • PIN BUSHING Mercedes 0165454626 Audi A3 (8P1) 3.2 V6 quattro
      Информация:
      23 Lei cu TVA
    Franare
    Franare
    Suspensie
    Suspensie
    Directie
    Directie
    Angrenare roata
    Angrenare roata
    Cutie viteze
    Cutie viteze
    Transmisie cu curea
    Transmisie cu curea
    Piese motor
    Piese motor
    Piese bloc motor
    Piese bloc motor
    Garnituri
    Garnituri
    Sistem de racire
    Sistem de racire
    Sistem de aer conditionat
    Sistem de aer conditionat
    Incalzire si ventilatie
    Incalzire si ventilatie
    Filtre
    Filtre
    Uleiuri si lichide
    Uleiuri si lichide
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere - Audi A3 (8P1) 3.2 V6 quattro
    Inchide
    Senzori
    Senzori
    Sistem alimentare
    Sistem alimentare
    Electrice
    Electrice
    Sistem pornire
    Sistem pornire
    Curatare parbriz
    Curatare parbriz
    Sistemul de esapament
    Sistemul de esapament
    Caroserie
    Caroserie
    Lumini
    Lumini
    Interior
    Interior
    Tech dateTech date
    Date generale Date generale
    Informaţii privind curelele Informaţii privind curelele
    Sistemul de aprindere Sistemul de aprindere
    Sistem combustibil Sistem combustibil
    Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
    Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
    Sistem de frână Sistem de frână
    Sistem electric Sistem electric
    Materiale consumabile Materiale consumabile
    Iluminat Iluminat
    Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Date generale
    Valori fundamentale generale
    Tipul comenzii motorului
    Lanţ de distribuţie
    Turaţie la putere maximă
    6300 1/min
    Turaţie la cuplu maxim
    2800 - 3200 1/min
    Cuplu maxim
    320 Nm
    Ridicare
    95,90 mm
    Alezaj
    84,00 mm
    Supapă per cilindru
    4
    Compensare joc supapă
    Berbec hidraulic
    Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
    45°
    Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
    45°
    Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
    5,960 mm
    Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
    5,940 mm
    Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
    6
    Secvenţă de aprindere
    1-5-3-6-2-4
    Presiune de compresie
    7,50 - 13,00 bar
    Diferenţă max. 3 bar
    Rată de compresie
    11,30 :1
    Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
    2,00 bar
    Temperatură de verificare 80° C
    Retard maxim chiulasă
    0,050 mm
    Sistem de răcire
    Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
    1,40 - 1,60 bar
    Termostatul se deschide la temperatura
    80° - 105°
    Informaţii privind curelele
    Dimensiuni generale
    Mărime curea transmisie agregate
    la nr. de identificare a vehiculului 8P-7-103 000, cu instalaţie de climatizare
    21,36 x 1620
    Mărime curea transmisie agregate
    de la nr. de identificare a vehiculului 8P-7-103 001, cu instalaţie de climatizare
    21,36 x 1610
    Mărime curea transmisie agregate
    la nr. de identificare a vehiculului 8P-7-103 000, fără instalaţie de climatizare
    21,36 x 1240
    Mărime curea transmisie agregate
    de la nr. de identificare a vehiculului 8P-7-103 001, fără instalaţie de climatizare
    21,36 x 1235
    Sistemul de aprindere
    Valori sistem de aprindere
    Distanţă electrozi
    1,00±0,10 mm
    Sistem combustibil
    Sistem de combustibil în general
    Tipul carburantului
    OTTO 98 ROZ
    Tipul carburantului
    Posibilitate alternativă:
    OTTO 95 ROZ
    Reducerea randamentului
    Denumire carburaţie
    Injecţie benzină
    Producător carburaţie
    Bosch
    Tip carburaţie
    Motronic ME 7.1.1
    Presiune sistem
    4,00 bar
    în cazul turaţiei de mers la ralanti
    Valori de verificare a emisiilor
    Valori generale referitoare la emisii
    Graficul de poziţie - ştecher
    Priza de diagnoză se găseşte pe partea şoferului, în spaţiul de plasare a picioarelor de pe tabloul de bord.
    photoicon
    Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
    600 - 870 1/min
    Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
    80 °C
    Valoare de emisie benzină
    CO-Conţinut la mersul la ralanti
    0,00 - 0,50 %
    Turaţie la ralanti mărită
    2500 - 3000 1/min
    CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
    0,00 - 0,20 %
    Contiţionarea timpului de ardere internă
    120 Secundă(secunde)
    Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
    2500 - 3000 1/min
    Tipul de construcţie al sondelor lambda
    Sondă de bandă largă
    Turaţie de verificare pentru semnalul sondelor lambda
    600 - 870 1/min
    Valoarea lambda
    0,97 - 1,03 λ
    Date privind trenul de rulare
    Jante şi anvelope
    Presiune pneuri faţă
    până la 2008
    0,00 bar
    vezi eticheta autocolantă a clapetei rezervorului
    Presiune pneuri faţă
    de la 2009
    0,00 bar
    vezi autocolanta de pe partea interioară de pe latura şoferului sau coloana B
    Presiune pneuri spate
    până la 2008
    0,00 bar
    vezi eticheta autocolantă a clapetei rezervorului
    Presiune pneuri spate
    de la 2009
    0,00 bar
    vezi autocolanta de pe partea interioară de pe latura şoferului sau coloana B
    Dimensiuni tren de rulare
    Ampatamentul
    2577 mm
    Ecartament faţă
    1535 mm
    Ecartament spate
    1507 mm
    Sistem de frână
    Dimensiune frânei
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    Etrier frână FN3
    25,00 mm
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    Etrier frână FNR-G57
    30,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    Etrier frână FN3
    22,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    Etrier frână FNR-G57
    27,00 mm
    Grosime discuri de frână osie spate
    Etrier frână CII 41HR, Număr PR. 2EA
    22,00 mm
    Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
    Etrier frână CII 41HR, Număr PR. 2EA
    19,00 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    14,00 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    Etrier frână FNR-G57, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    14,80 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    12,00 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    2,00 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    2,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Etrier frână FN3, Număr PR. 1ZE
    288,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Etrier frână FN3, Număr PR. 1ZP
    288,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Etrier frână FN3, Număr PR. 1LJ
    312,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Etrier frână FN3, Număr PR. 1ZD
    312,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Etrier frână FNR-G57, Număr PR. 1LK
    345,00 mm
    Diametru disc de frână osie spate
    Etrier frână CII 41HR, Număr PR. 2EA
    286,00 mm
    Diametru piston frână osie anterioară
    54,00 mm
    Diametru piston frână osie spate
    41,00 mm
    Sistem electric
    Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
    5750±750 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°
    4700±700 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 15°
    3250±450 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
    2625±375 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°
    2150±350 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 35°
    1450±250 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
    1200±200 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 45°
    1000±200 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°
    800±150 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
    610±70 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
    325±50 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
    190±40 Ohm
    Sistem electric general
    Tensiune baterie
    12 Volţi
    Capacitate baterie
    80 Ah
    Curent de testare la rece a bateriei
    380 Amperi
    Conform standardului DIN
    Producător generator
    Variantă 1
    BOSCH
    Producător generator
    Variantă 2
    VALEO
    Curent de încărcare a generatorului
    140 Amperi
    Producător demaror
    Bosch
    Putere demaror
    2,00 Kilowaţi
    Materiale consumabile
    Cantităţi de umplere şi specificaţii
    Ulei de motor cu filtru
    5,50 litru
    Viscozitate ulei de motor
    VW 500 00
    0W-40, 5W-30, 10W-40
    Viscozitate ulei de motor
    VW 501 01
    SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 5W-50|SAE 10W-40|SAE 10W-60|SAE 15W-40
    Viscozitate ulei de motor
    VW 502 00
    SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 10W-40
    Viscozitate ulei de motor
    VW 503 00
    SAE 0W-30|SAE 5W-30
    Specificare ulei de motor
    VW 500 00|VW 501 01|VW 502 00
    Specificare ulei de motor
    intervale variabile de service (Longlife)
    VW 503 00
    Ulei cutie de viteze manuală
    Cutie de viteze 02Q
    2,30 litru
    Ulei cutie de viteze manuală
    6 treapta DSG 02E, Cu reumplare
    7,20 litru
    Ulei cutie de viteze manuală
    6 treapta DSG 02E, Cantitate de schimb
    5,50 litru
    Specificaţie ulei transmisie manuală
    Cutie de viteze 02Q
    G 052 171 A2
    Ulei original
    Specificaţie ulei transmisie manuală
    Schimbător direct de viteze 02E
    G 052 182 A2
    Ulei original
    Ulei diferenţial punte spate
    0,95 litru
    Specificaţie ulei punte spate
    G 052 145 A1
    Ulei original
    Ulei pentru ambreiaj integral
    Cu reumplare
    0,85 litru
    Ulei pentru ambreiaj integral
    Cantitate de schimb
    0,65 litru
    Specificaţie ulei ambreiaj integral.
    până la 2008
    G 055 175 A2
    Ulei original
    Specificaţie ulei ambreiaj integral.
    de la 2009
    G 060 175 A2
    Ulei original
    Ulei cutia de distribuţie
    0,90 litru
    Specificaţie cutie distribuţie
    G 052 145 S2
    Ulei original
    Agent de răcire
    10,00 litru
    Specificare lichid de răcire
    G 12 Plus
    Lichide de frâna la schimbare
    cu cutie de viteze cu angrenaje
    1,00 litru
    Lichide de frâna la schimbare
    cu cutie de viteze mecanică
    1,15 litru
    Specificare lichid de frână
    VW 501 14
    Agent de răcire instalaţie de climatizare
    500 - 550 Grame
    Specificaţie agent de răcire
    R134a
    Ulei instalaţie de climatizare
    până la 2003/10, Compresor Denso 7SEU16
    170 - 190 cm³
    Ulei instalaţie de climatizare
    de la 2003/11, Compresor Zexel
    110 - 130 cm³
    Ulei instalaţie de climatizare
    de la 2003/11, Compresor Sanden
    100 - 120 cm³
    Ulei instalaţie de climatizare
    de la 2003/11, Compresor Denso 7SEU17
    130 - 150 cm³
    Ulei instalaţie de climatizare
    de la 2007/06, Compresor Denso 6SEU14
    80 - 100 cm³
    Ulei instalaţie de climatizare
    de la 2007/08, Compresor Delphi
    100 - 120 cm³
    Specificaţie ulei de răcire
    Compresor Denso
    G 052 300 A2
    Ulei original
    Specificaţie ulei de răcire
    Compresor Sanden
    G 052 154 A2
    Ulei original
    Specificaţie ulei de răcire
    Compresor Zexel
    G 052 154 A2
    Ulei original
    Specificaţie ulei de răcire
    Compresor Delphi
    G 052 154 A2
    Ulei original
    Iluminat
    Faruri faţă
    Fază scurtă
    cu far cu halogen
    H7 12V 55W PX26d Longlife
    photoicon
    Fază scurtă
    până la 2008/05, cu far cu xenon
    D2S 85V 35W P32d-2
    photoicon
    Fază scurtă
    până la 2008/05, cu Bi-Xenon
    D1S 85V 35W PK32d-2
    photoicon
    Fază scurtă
    de la 2008/06, cu Bi-Xenon
    D3S 85V 35W PK32d-5
    photoicon
    Fază lungă
    cu far cu halogen
    H7 12V 55W PX26d Longlife
    photoicon
    Fază lungă
    până la 2008/05, cu far cu xenon
    H7 12V 55W PX26d Longlife
    photoicon
    Fază lungă
    până la 2008/05, cu Bi-Xenon
    D1S 85V 35W PK32d-2
    photoicon
    Fază lungă
    de la 2008/06, cu Bi-Xenon
    D3S 85V 35W PK32d-5
    photoicon
    Lumină de zi
    până la 2008/05, cu Bi-Xenon
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumină de zi
    de la 2008/06, cu far cu halogen
    PS19W 12V 19W PG20/1
    Lumină de zi
    de la 2008/06, cu Bi-Xenon
    LED
    Piesă originală
    Lumină de zi
    Accesoriu, 1
    LEDDRL 1
    Lumină de zi
    Accesoriu, 2
    DAY1
    Lumină de parcare
    până la 2008/05, cu far cu halogen
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
    photoicon
    Lumină de parcare
    până la 2008/05, cu far cu xenon
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d blue
    photoicon
    Lumină de parcare
    până la 2008/05, cu Bi-Xenon
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d blue
    Lumină de parcare
    de la 2008/06, cu far cu halogen
    PS19W 12V 19W PG20/1
    Lumină de parcare
    de la 2008/06, cu Bi-Xenon
    LED
    Piesă originală
    Far de ceaţă
    până la 2008/05
    H7 12V 55W PX26d
    photoicon
    Far de ceaţă
    de la 2008/06
    H11 12V 55W PGJ19-2
    photoicon
    Far de ceaţă
    Variantă dotare S-Line
    H11 12V 55W PGJ19-2
    photoicon
    Lumină intermitentă faţă
    până la 2008/05
    PY21W 12V 21W BAU15s yellow
    photoicon
    Lumină intermitentă faţă
    de la 2008/06
    PSY24W 12V 24W PG20/4
    Lumină intermitentă lateral
    până la 2008/05
    WY5W 12V 5W W2,1x9,5d yellow
    photoicon
    Lumină intermitentă lateral
    de la 2008/06
    LED
    Piesă originală
    Faruri spate
    Lumină intermitentă spate
    PY21W 12V 21W BAU15s yellow
    photoicon
    Lumini spate
    R10W 12V 10W BA15s
    photoicon
    Lumină de frână
    de la 2008/06
    W16W 12V 16W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lumină de frână
    până la 2008/05
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumină marşarier
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumini de ceaţă spate
    H21W 12V 21W BAY9s
    photoicon
    Iluminat număr de înmatriculare
    C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
    photoicon
    Lumină frâna suplimentară
    LED
    Piesă originală
    Mijloace de iluminat interior
    Iluminat interior
    faţă
    C10W 12V 10W SV8,5-8
    photoicon
    Iluminat interior
    spate
    C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
    photoicon
    Lampă uşi
    W3W 12V 3W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lumină de siguranţă a uşilor
    W3W 12V 3W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lampă de iluminat în portbagaj
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lumini de urcare
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lumini de urcare
    Accesoriu
    Entry1
    Lampă de iluminat spaţiul pentru picioare.
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lampă de citit
    T4W 12V 4W BA9s
    photoicon
    Lampă torpedo
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Pentru datele de service
    Interval de verificare a curelei de transmisie
    toate 60.000 km
    Interval de înlocuire a filtrului de aer
    toate 90.000 km
    Interval de înlocuire a bujiilor
    la fiecare 60.000 km / 6 ani
    Interval de schimbare a lichidului de frână
    până la 2007
    la fiecare 2 ani
    Interval de schimbare a lichidului de frână
    de la 2008
    mai întâi după 3 ani, apoi odată la 2 ani
    Interval de schimbare a uleiului în cutia de viteze manualǎ
    Schimbător direct de viteze 02E
    toate 60.000 km
    Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
    la fiecare service în funcţie de indicatorul de interval
    Interval de schimbare a uleiului ambreiajului integral
    la fiecare 3 ani
    Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
    la fiecare 30.000 km / 2 ani
    Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
    Audi A3 (8P1) 3.2 V6 quattro - 250 cai Introduceti sasiu
    Audi Salveaza
    Stergeti intreaga istorie

    TOP producatori

    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Andreea Tohaneanu
    Andreea Tohaneanu
    22 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    TBone Alex
    TBone Alex
    13 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    balan cristian
    balan cristian
    12 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Zorro Zdm
    Zorro Zdm
    09 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    gabriel ion
    gabriel ion
    08 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    crb crb
    crb crb
    01 April 2024