Traductor de presiune Saab 9-3 Saloon (YS3F) 2.0 t - 175 cai benzina B207L - magazin online
Saab 9-3 Saloon (YS3F)
175 cp - benzina
09.2002 - 02.2015
175 cp - benzina
09.2002 - 02.2015
Marca: Saab
Model: 9-3 Saloon (YS3F)
Modif.: 2.0 t - benzina
Sasiu: limuzina
An: 09.2002 - 02.2015
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1998 cmc
Putere: 175 cp / 129 kW
Codul motorului: B207L
Ulei motor Cu reumplare: 6,75
litru cu filtru
Ulei motor Cantitate de schimb: 6,00
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40
Garaj+Informatii
Aplica
Franare - Saab 9-3 Saloon (YS3F) 2.0 t
Inchide
Suspensie - Saab 9-3 Saloon (YS3F) 2.0 t
Inchide
Directie - Saab 9-3 Saloon (YS3F) 2.0 t
Inchide
Angrenare roata - Saab 9-3 Saloon (YS3F) 2.0 t
Inchide
Cutie viteze - Saab 9-3 Saloon (YS3F) 2.0 t
Inchide
Transmisie cu curea - Saab 9-3 Saloon (YS3F) 2.0 t
Inchide
Piese motor - Saab 9-3 Saloon (YS3F) 2.0 t
Inchide
Piese bloc motor - Saab 9-3 Saloon (YS3F) 2.0 t
Inchide
Garnituri - Saab 9-3 Saloon (YS3F) 2.0 t
Inchide
Sistem de racire - Saab 9-3 Saloon (YS3F) 2.0 t
Inchide
Sistem de aer conditionat - Saab 9-3 Saloon (YS3F) 2.0 t
Inchide
Incalzire si ventilatie - Saab 9-3 Saloon (YS3F) 2.0 t
Inchide
Filtre - Saab 9-3 Saloon (YS3F) 2.0 t
Inchide
Uleiuri si lichide - Saab 9-3 Saloon (YS3F) 2.0 t
Inchide
Senzori - Saab 9-3 Saloon (YS3F) 2.0 t
Inchide
Sistem alimentare - Saab 9-3 Saloon (YS3F) 2.0 t
Inchide
Electrice - Saab 9-3 Saloon (YS3F) 2.0 t
Inchide
Sistem pornire - Saab 9-3 Saloon (YS3F) 2.0 t
Inchide
Curatare parbriz - Saab 9-3 Saloon (YS3F) 2.0 t
Inchide
Sistemul de esapament - Saab 9-3 Saloon (YS3F) 2.0 t
Inchide
Caroserie - Saab 9-3 Saloon (YS3F) 2.0 t
Inchide
Lumini - Saab 9-3 Saloon (YS3F) 2.0 t
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Lanţ de distribuţie
Ridicare
86,00
mm
Alezaj
86,00
mm
Supapă per cilindru
4
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
10°-/40°+
- înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
34°-/16°+
- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,955 - 5,970
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,946 - 5,960
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de supraalimentare turbocompresor/compresor
0,37 - 0,43 bar
Înălţime maximă a chiulasei
129,00
mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,40 - 1,50
bar
Termostatul se deschide la temperatura
80° - 84°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 01
100°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 02
108°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 03
114°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 04
120°
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Distanţă electrozi
0,95±0,05
mm
Bujii/Bujii incadescente NGK
PFR6T-10G
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 95 ROZ
Producător carburaţie
Saab
Tip carburaţie
Trionic T8
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
670 - 770
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
670 - 770
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
60
°C
Valoare de emisie benzină
CO-Conţinut la mersul la ralanti
0,00 - 0,50
%
Turaţie la ralanti mărită
2500 - 3000
1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
0,00 - 0,20
%
Tipul de construcţie al sondelor lambda
Sondă cu salt de semnal
Spannungshub la turaţia de verificare
>0,30
Volţi
Turaţie de verificare pentru semnalul sondelor lambda
670 - 770
1/min
Valoarea lambda
0,97 - 1,03
λ
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
215/55 R 16
2,20
bar
Presiune pneuri faţă
225/45 R 17
2,40
bar
Presiune pneuri spate
215/55 R 16
2,20
bar
Presiune pneuri spate
225/45 R 17
2,40
bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2675
mm
Ecartament faţă
1524
mm
Ecartament spate
1506
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
25,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
22,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
0,08
mm
Grosime discuri de frână osie spate
12,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
10,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână a punţii din spate
0,08
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
14,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
11,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
285,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
278,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
57,00
mm
Diametru piston frână osie spate
38,00
mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5900
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2500
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1800
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
596
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
323
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
187
Ohm
Spaţiu de aer al senzorului arborelui cotit în mm
0,90±0,50
mm
Rezistenţă - senzor arbore cotit
790 - 930
Ohm
Rezistenţă - injectoare
12,00
Ohm
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Producător generator
BOSCH
Tip generator
E6-14V 65-120A
Curent de încărcare a generatorului
65 - 120
Amperi
Rezistenţă stator
0,04
Ohm
Rezistenţă rotor
2,60
Tensiune regulator
14,00
Volţi
Producător demaror
DELCO
Putere demaror
1,80
Kilowaţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
Cu reumplare
6,75
litru
Ulei de motor cu filtru
Cantitate de schimb
6,00
litru
Viscozitate ulei de motor
Dexos 2
0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40
Viscozitate ulei de motor
GM-LL-A-025
SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40
Specificare ulei de motor
GM-LL-A-025|DEXOS 2
Ulei cutie de viteze manuală
viteza 6 cu cutie de viteze automată, Cu reumplare
2,40
litru
Ulei cutie de viteze manuală
viteza 6 cu cutie de viteze automată, Cantitate de schimb
2,20
litru
Ulei cutie de viteze manuală
viteza 5 cu cutie de viteze automată, Cu reumplare
1,90
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
MTF 0063
Ulei transmisie automată
Treaptă de viteză 5 cu transmisie automată
7,20
litru
Specificaţie ulei transmisie automată
Treaptă de viteză 6 cu transmisie automată
93165147
Ulei original
Specificaţie ulei transmisie automată
Treaptă de viteză 5 cu transmisie automată
ATF 3309
Ulei servodirecţie
Cu reumplare
1,10
litru
Specificare ulei servodirecţie
Pentosin CHF 202|Pentosin CHF 11S
Agent de răcire
7,50
litru
Specificare lichid de răcire
Antigel original
Lichide de frâna la schimbare
1,25
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
680
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
120 - 150
cm³
Specificaţie ulei de răcire
16 4759 106
Ulei original
Conţinut rezervor
58
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Lumină de parcare
de la 2008
LED
Faruri spate
Lumină frâna suplimentară
LED
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
până la 2006
toate 120.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
de la 2004, cu filtru de combustibil extern
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
până la 2008
la fiecare 120.000 km / 8 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
de la 2009
la fiecare 120.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 4 ani
Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
la fiecare 120.000 km / 6 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
până la 2008
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
de la 2009
la fiecare 30.000 km / o dată pe an
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024