Ulei hidraulic Audi A6 Sedan (4F2, C6) 3.0 TDI quattro - 233 cai motor diesel ASB - magazin online
Audi A6 Sedan (4F2, C6)
233 cp - motor diesel
06.2006 - 10.2008
233 cp - motor diesel
06.2006 - 10.2008
Marca: Audi
Model: A6 Sedan (4F2, C6)
Modif.: 3.0 TDI quattro - motor diesel
Sasiu: limuzina
An: 06.2006 - 10.2008
Tractiune: tractiune integrala
Cil./Capac.: 6 cil. / 2967 cmc
Putere: 233 cp / 171 kW
Codul motorului: ASB
Ulei motor: 8,20
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40, 5W-50, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Garaj+Informatii
Aplica
Franare - Audi A6 Sedan (4F2, C6) 3.0 TDI quattro
Inchide
Suspensie - Audi A6 Sedan (4F2, C6) 3.0 TDI quattro
Inchide
Directie - Audi A6 Sedan (4F2, C6) 3.0 TDI quattro
Inchide
Angrenare roata - Audi A6 Sedan (4F2, C6) 3.0 TDI quattro
Inchide
Cutie viteze - Audi A6 Sedan (4F2, C6) 3.0 TDI quattro
Inchide
Transmisie cu curea - Audi A6 Sedan (4F2, C6) 3.0 TDI quattro
Inchide
Piese motor - Audi A6 Sedan (4F2, C6) 3.0 TDI quattro
Inchide
Piese bloc motor - Audi A6 Sedan (4F2, C6) 3.0 TDI quattro
Inchide
Garnituri - Audi A6 Sedan (4F2, C6) 3.0 TDI quattro
Inchide
Sistem de racire - Audi A6 Sedan (4F2, C6) 3.0 TDI quattro
Inchide
Sistem de aer conditionat - Audi A6 Sedan (4F2, C6) 3.0 TDI quattro
Inchide
Incalzire si ventilatie - Audi A6 Sedan (4F2, C6) 3.0 TDI quattro
Inchide
Filtre - Audi A6 Sedan (4F2, C6) 3.0 TDI quattro
Inchide
Uleiuri si lichide - Audi A6 Sedan (4F2, C6) 3.0 TDI quattro
Inchide
Senzori - Audi A6 Sedan (4F2, C6) 3.0 TDI quattro
Inchide
Sistem alimentare - Audi A6 Sedan (4F2, C6) 3.0 TDI quattro
Inchide
Electrice - Audi A6 Sedan (4F2, C6) 3.0 TDI quattro
Inchide
Sistem pornire - Audi A6 Sedan (4F2, C6) 3.0 TDI quattro
Inchide
Curatare parbriz - Audi A6 Sedan (4F2, C6) 3.0 TDI quattro
Inchide
Sistemul de esapament - Audi A6 Sedan (4F2, C6) 3.0 TDI quattro
Inchide
Caroserie - Audi A6 Sedan (4F2, C6) 3.0 TDI quattro
Inchide
Lumini - Audi A6 Sedan (4F2, C6) 3.0 TDI quattro
Inchide
Interior - Audi A6 Sedan (4F2, C6) 3.0 TDI quattro
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Lanţ de distribuţie
Turaţie la putere maximă
4000
1/min
Turaţie la cuplu maxim
1400 - 3250
1/min
Cuplu maxim
450
Nm
Ridicare
91,40
mm
Alezaj
83,00
mm
Supapă per cilindru
4
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,968 - 5,982
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,958 - 5,972
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
6
Secvenţă de aprindere
3-6-1-4-2-5
Rată de compresie
17,50
:1
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
1,80
bar
Temperatură de verificare 80° C
Retard maxim chiulasă
0,100
mm
Lucrul ulterior (planificare) al chiulasei nu este permis.
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,40 - 1,60
bar
Informaţii privind curelele
Dimensiuni generale
Mărime curea transmisie agregate
la nr. de identificare a vehiculului 4F-7-029 698, cu cutie de viteze automată
21,18 x 2490
Mărime curea transmisie agregate
la nr. de identificare a vehiculului 4F-7-029 698, cu cutie de viteze mecanică
21,18 x 2460
Mărime curea transmisie agregate
de la nr. de identificare a vehiculului 4F-7-029 699
21,18 x 2460
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Diesel
Denumire carburaţie
Common Rail
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
660 - 860
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
660 - 860
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie Diesel
Condiţionare turaţie Diesel
3750 - 4150
1/min
de la 60° C temperatura uleiului de motor
Condiţionare injecţie gaz Diesel
10
de la 60° C temperatura uleiului de motor
Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
3750 - 4150
1/min
Mod de măsurare
B
Sondă de măsurare
1
Timp de măsurare
0,5
s
Valoare maximă K
2,00
1/m
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 225/50 R 17
2,60
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 225/50 R 17
2,80
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 225/55 R 16
2,60
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 225/55 R 16
2,40
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 245/40 R 18
2,60
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 245/40 R 18
2,80
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 245/45 R 17
2,60
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 245/45 R 17
2,40
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 225/50 R 17
2,20
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 225/50 R 17
2,90
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 225/55 R 16
2,70
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 225/55 R 16
2,00
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 245/40 R 18
2,20
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 245/40 R 18
2,90
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 245/45 R 17
2,70
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 245/45 R 17
2,00
bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2841 - 2853
mm
Ecartament faţă
1610 - 1616
mm
Ecartament spate
1617 - 1627
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1LT
25,00
mm
Etrier frână FN3
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1LD
30,00
mm
Etrier frână FNR-G60
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1LG
30,00
mm
Etrier frână FNR-G60
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1LH
30,00
mm
Etrier frână FNR-G60
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1ZL
30,00
mm
Etrier frână FNR-G60
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Număr PR. 1LT
23,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Număr PR. 1LD
28,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Număr PR. 1LG
28,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Număr PR. 1LH
28,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Număr PR. 1ZL
28,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
Număr PR. 1KD
12,00
mm
Etrier frână C41
Grosime discuri de frână osie spate
Număr PR. 2ED
12,00
mm
Etrier frână C41
Grosime discuri de frână osie spate
Număr PR. 1KW
22,00
mm
Etrier frână C43
Grosime discuri de frână osie spate
Număr PR. 2EE
22,00
mm
Etrier frână C43
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Număr PR. 1KD
10,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Număr PR. 2ED
10,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Număr PR. 1KW
20,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Număr PR. 2EE
20,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Etrier frână FN3, Cu placă spate
19,50
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Etrier frână FNR-G60, Cu placă spate
20,24
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
Etrier frână C41, Cu placă spate
16,90
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
Etrier frână C43, Cu placă spate
17,46
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Etrier frână FN3, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
3,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Etrier frână FNR-G60, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
4,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
3,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1LT
314,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1LD
321,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1LG
321,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1LH
347,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1ZL
347,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
Număr PR. 1KD
302,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
Număr PR. 2ED
302,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
Număr PR. 1KW
330,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
Număr PR. 2EE
330,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
Etrier frână FN3
57,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
Etrier frână FNR-G60
60,00
mm
Diametru piston frână osie spate
Etrier frână C41
41,00
mm
Diametru piston frână osie spate
Etrier frână C43
41,00
mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5750±750
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°
4700±700
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 15°
3250±450
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2625±375
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°
2150±350
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 35°
1450±250
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1200±200
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 45°
1000±200
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°
800±150
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
610±70
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
325±50
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
190±40
Ohm
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Capacitate baterie
92
Ah
Curent de testare la rece a bateriei
520
Amperi
Producător generator
VALEO
Curent de încărcare a generatorului
180
Amperi
Producător demaror
Bosch
Putere demaror
2,20
Kilowaţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
8,20
litru
Viscozitate ulei de motor
VW 505 00
0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40, 5W-50, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 505 01
SAE 5W-30|SAE 5W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 506 01
SAE 0W-30|SAE 5W-30
Viscozitate ulei de motor
VW 507 00
SAE 5W-30
Specificare ulei de motor
VW 505 00|VW 505 01
Specificare ulei de motor
cu filtru de particule
VW 507 00
Specificare ulei de motor
intervale variabile de service (Longlife)
VW 506 01|VW 507 00
Ulei cutie de viteze manuală
Cutie de viteze 0A3
3,20
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
Cutie de viteze 0A3
G 052 911 A2
Ulei original
Ulei transmisie automată
Cutie de viteze 09L, Cu reumplare
9,80
litru
Ulei transmisie automată
Cutie de viteze 09L, Cantitate de schimb
8,00
litru
Specificaţie ulei transmisie automată
cu cutie de viteze automată, 6 treapta 09L
G 060 162 A2
Ulei original
Ulei diferenţial osie faţă
Cutie de viteze 09L
1,10
litru
Specificaţie ulei punte faţă
Cutie de viteze 09L
G 052 145 A1
Ulei original
Specificaţie ulei punte faţă
Cutie de viteze 09L, Posibilitate alternativă:
G 052 145 A1
Ulei original
Ulei diferenţial punte spate
Diferenţial 0AR
0,90
litru
Ulei diferenţial punte spate
Diferenţial 01R
1,50
litru
Specificaţie ulei punte spate
Diferenţial 0AR
G 052 145 A1
Ulei original
Specificaţie ulei punte spate
Diferenţial 01R
G 052 145 A1
Ulei original
Ulei cutia de distribuţie
Cutie de viteze 09L
0,55
litru
Specificaţie cutie distribuţie
Cutie de viteze 09L
G 055 145 A2
Ulei original
Ulei servodirecţie
0,90
litru
Specificare ulei servodirecţie
G 004 000 M2
Ulei original
Agent de răcire
11,50
litru
Specificare lichid de răcire
G 12 Plus
Lichide de frâna la schimbare
cu cutie de viteze automată
1,00
litru
Lichide de frâna la schimbare
cu cutie de viteze mecanică
1,15
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
510 - 550
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
120 - 140
cm³
Specificaţie ulei de răcire
G 052 300 A2
Ulei original
Conţinut rezervor
80
litru
Iluminat
Faruri faţă
Fază lungă
de la 2009, cu far cu halogen
H15 12V 15/55 PGJ23t-1
Lumină adaptivă în curbă
Lumină de zi
de la 2009, cu far cu halogen
H15 12V 15/55 PGJ23t-1
Piesă originală
Lumină de zi
de la 2009, cu Bi-Xenon
LED
Piesă originală
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Lumină de parcare
de la 2009, cu Bi-Xenon
LED
Piesă originală
Faruri spate
Lumini spate
Lampă posterioară cu diode luminiscente
LED
Piesă originală
Lumină de frână
Lampă posterioară cu diode luminiscente
LED
Piesă originală
Lumină frâna suplimentară
LED
Mijloace de iluminat interior
Lampă de iluminat spaţiul pentru picioare.
LED
Piesă originală
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Interval de înlocuire a filtrului de aer
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
cu Biodiesel
toate 30.000 km
Interval de schimbare a lichidului de frână
până la 2006
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
de la 2007
mai întâi după 3 ani, apoi odată la 2 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
intervale variabile de service (Longlife)
coform indicatorului de service
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Intervalul verificării saturaţiei filtrului
prima dată la 180.000 km, apoi odată la 30.000 km
Înlocuiţi filtrul de particule la atingerea valorii limită de 0,52 litri.
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024