Ulei hidraulic FEBI BILSTEIN verde 1L 21647 pentru Citroen Saxo S0,S1 1.5 D - 54 cai motor diesel
Citroen Saxo S0,S1
54 cp - motor diesel
09.1996 - 09.2003
54 cp - motor diesel
09.1996 - 09.2003
Marca: Citroen
Model: Saxo S0,S1
Modif.: 1.5 D - motor diesel
Sasiu: hatchback
An: 09.1996 - 09.2003
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1527 cmc
Putere: 54 cp / 40 kW
Codul motorului: VJY (TUD5)
Ulei motor: 4,75
litru cu filtru
Viscozitate: 10W-30, 10W-40, 15W-40
Garaj+Informatii
Pentru masina:
Citroen Saxo S0,S1 1.5 D
Motor:
54 cai - 40 kW - motor diesel
Cod producator:
21647
Producator:
FEBI BILSTEIN
Culoare:
verde
Capacitate [Litrii]:
1 I
Greutate [kg]:
0,959 kg
Atentie la informatii de service:
Numar comercial:
DTFR 31B120, MB 345.0
Informatii generale:
Produsele livrate de noi sunt destinate exclusiv pentru utilizarea conform destinației prevăzute. Asamblarea va fi efectuată numai de către personal specializat calificat. Produsele se livrează fără instrucțiuni de montare.
Incarcare ...
Incarcare ...
Franare - Citroen Saxo S0,S1 1.5 D
Inchide
Suspensie - Citroen Saxo S0,S1 1.5 D
Inchide
Directie - Citroen Saxo S0,S1 1.5 D
Inchide
Angrenare roata - Citroen Saxo S0,S1 1.5 D
Inchide
Cutie viteze - Citroen Saxo S0,S1 1.5 D
Inchide
Transmisie cu curea - Citroen Saxo S0,S1 1.5 D
Inchide
Piese motor - Citroen Saxo S0,S1 1.5 D
Inchide
Piese bloc motor - Citroen Saxo S0,S1 1.5 D
Inchide
Garnituri - Citroen Saxo S0,S1 1.5 D
Inchide
Sistem de racire - Citroen Saxo S0,S1 1.5 D
Inchide
Sistem de aer conditionat - Citroen Saxo S0,S1 1.5 D
Inchide
Incalzire si ventilatie - Citroen Saxo S0,S1 1.5 D
Inchide
Filtre - Citroen Saxo S0,S1 1.5 D
Inchide
Uleiuri si lichide - Citroen Saxo S0,S1 1.5 D
Inchide
Senzori - Citroen Saxo S0,S1 1.5 D
Inchide
Sistem alimentare - Citroen Saxo S0,S1 1.5 D
Inchide
Electrice - Citroen Saxo S0,S1 1.5 D
Inchide
Sistem pornire - Citroen Saxo S0,S1 1.5 D
Inchide
Curatare parbriz - Citroen Saxo S0,S1 1.5 D
Inchide
Sistemul de esapament - Citroen Saxo S0,S1 1.5 D
Inchide
Caroserie - Citroen Saxo S0,S1 1.5 D
Inchide
Lumini - Citroen Saxo S0,S1 1.5 D
Inchide
Interior - Citroen Saxo S0,S1 1.5 D
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
5000
1/min
Turaţie la cuplu maxim
2250
1/min
Cuplu maxim
95
Nm
Ridicare
82,00
mm
Alezaj
77,00
mm
Supapă per cilindru
2
Joc supapă - supapă de admisie
0,15
mm
Joc supapă - supapă de evacuare
0,30
mm
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
4°+/30°+
- înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
44°-/2°-
- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
6,945 - 6,960
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
25,0 - 30,0
bar
Rată de compresie
23,00
:1
Retard maxim chiulasă
0,050
mm
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Diesel
Denumire carburaţie
Pompă de distribuţie prin injecţie
Producător carburaţie
Bosch
Producător pompă de injectare
Bosch
Tip pompă de injectare
VE.4
Producător duze de injecţie
Bosch
Tip duze de injecţie
DN O SD 299-A
Pornire alimentare cu combustibil dinamică
-12°00'±2°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Pornire alimentare cu combustibil statică
0,50 - 0,70
mm
Presiune injecţie Diesel
120
bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
775 - 825
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie Diesel
Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
5325 - 5575
1/min
Valoare maximă K
2,50
1/m
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
2,20
bar
Presiune pneuri spate
2,00
bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2385
mm
Ecartament faţă
1401
mm
Ecartament spate
1321
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
10,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
8,00
mm
Diametru tambur de frână punte spate
180,00
mm
Diametru tambur de frână punte spate
cu ABS
203,00
mm
Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
182,00
mm
Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
cu ABS
205,00
mm
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
4,75
litru
Viscozitate ulei de motor
ACEA A2/B2
10W-30, 10W-40, 15W-40
Specificare ulei de motor
ACEA A2/B2
Ulei cutie de viteze manuală
Cantitate de schimb
2,00
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
API GL4 SAE 75W-90|API GL5 SAE 75W-90
Ulei servodirecţie
0,95
litru
Specificare ulei servodirecţie
Cu servodirecţie electro-hidraulică
PSA S71 2710
Specificare ulei servodirecţie
cu servodirecţie hidraulică
ATF Dexron III
Specificare ulei servodirecţie
În ţările cu climă rece, cu servodirecţie hidraulică
Pentosin CHF 11S
Agent de răcire
7,10
litru
Specificare lichid de răcire
Antigel pe bază de etilen-glicol
Lichide de frâna la schimbare
1,00
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
de la 2000
800 - 850
Grame
Agent de răcire instalaţie de climatizare
până la 2000
750 - 800
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
80
cm³
Conţinut rezervor
45
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
de la 1999
la fiecare 120.000 km / 10 ani
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
până la 1998
toate 120.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de aer
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
toate 30.000 km
Interval de schimbare a lichidului de frână
de la 2001
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
până la 2000
la fiecare 60.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
de la 1998, până la 2000
la fiecare 120.000 km / 5 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
până la 1997
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
de la 1999
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
până la 1998
la fiecare 10.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
de la 1999
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
până la 1998
toate 20.000 km
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024