Ulei hidraulic Honda Civic 7 Hatchback (EU,EP,EV) 1.6 i (EP2, EU8, EU6) - 110 cai benzina D16V1, D16W7 - magazin online
Honda Civic 7 Hatchback (EU,EP,EV)
110 cp - benzina
02.2001 - 09.2005
110 cp - benzina
02.2001 - 09.2005
Marca: Honda
Model: Civic 7 Hatchback (EU,EP,EV)
Modif.: 1.6 i - benzina
Sasiu: hatchback
An: 02.2001 - 09.2005
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1590 cmc
Putere: 110 cp / 81 kW
Codul motorului: D16V1, D16W7
Ulei motor: 3,50
litru cu filtru
Viscozitate: 10W-40, 15W-40, 20W-50
Garaj+Informatii
Aplica
Franare - Honda Civic 7 Hatchback (EU,EP,EV) 1.6 i (EP2, EU8, EU6)
Inchide
Suspensie - Honda Civic 7 Hatchback (EU,EP,EV) 1.6 i (EP2, EU8, EU6)
Inchide
Directie - Honda Civic 7 Hatchback (EU,EP,EV) 1.6 i (EP2, EU8, EU6)
Inchide
Angrenare roata - Honda Civic 7 Hatchback (EU,EP,EV) 1.6 i (EP2, EU8, EU6)
Inchide
Cutie viteze - Honda Civic 7 Hatchback (EU,EP,EV) 1.6 i (EP2, EU8, EU6)
Inchide
Transmisie cu curea - Honda Civic 7 Hatchback (EU,EP,EV) 1.6 i (EP2, EU8, EU6)
Inchide
Piese motor - Honda Civic 7 Hatchback (EU,EP,EV) 1.6 i (EP2, EU8, EU6)
Inchide
Piese bloc motor - Honda Civic 7 Hatchback (EU,EP,EV) 1.6 i (EP2, EU8, EU6)
Inchide
Garnituri - Honda Civic 7 Hatchback (EU,EP,EV) 1.6 i (EP2, EU8, EU6)
Inchide
Sistem de racire - Honda Civic 7 Hatchback (EU,EP,EV) 1.6 i (EP2, EU8, EU6)
Inchide
Sistem de aer conditionat - Honda Civic 7 Hatchback (EU,EP,EV) 1.6 i (EP2, EU8, EU6)
Inchide
Incalzire si ventilatie - Honda Civic 7 Hatchback (EU,EP,EV) 1.6 i (EP2, EU8, EU6)
Inchide
Filtre - Honda Civic 7 Hatchback (EU,EP,EV) 1.6 i (EP2, EU8, EU6)
Inchide
Uleiuri si lichide - Honda Civic 7 Hatchback (EU,EP,EV) 1.6 i (EP2, EU8, EU6)
Inchide
Sistem de aprindere - Honda Civic 7 Hatchback (EU,EP,EV) 1.6 i (EP2, EU8, EU6)
Inchide
Senzori - Honda Civic 7 Hatchback (EU,EP,EV) 1.6 i (EP2, EU8, EU6)
Inchide
Sistem alimentare - Honda Civic 7 Hatchback (EU,EP,EV) 1.6 i (EP2, EU8, EU6)
Inchide
Electrice - Honda Civic 7 Hatchback (EU,EP,EV) 1.6 i (EP2, EU8, EU6)
Inchide
Sistem pornire - Honda Civic 7 Hatchback (EU,EP,EV) 1.6 i (EP2, EU8, EU6)
Inchide
Curatare parbriz - Honda Civic 7 Hatchback (EU,EP,EV) 1.6 i (EP2, EU8, EU6)
Inchide
Sistemul de esapament - Honda Civic 7 Hatchback (EU,EP,EV) 1.6 i (EP2, EU8, EU6)
Inchide
Caroserie - Honda Civic 7 Hatchback (EU,EP,EV) 1.6 i (EP2, EU8, EU6)
Inchide
Lumini - Honda Civic 7 Hatchback (EU,EP,EV) 1.6 i (EP2, EU8, EU6)
Inchide
Interior - Honda Civic 7 Hatchback (EU,EP,EV) 1.6 i (EP2, EU8, EU6)
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
5600
1/min
Turaţie la cuplu maxim
4300
1/min
Cuplu maxim
152
Nm
Ridicare
90,00
mm
Alezaj
75,00
mm
Supapă per cilindru
4
Joc supapă - supapă de admisie
Motor rece
0,18 - 0,22
mm
Joc supapă - supapă de evacuare
Motor rece
0,23 - 0,27
mm
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,480 - 5,490
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
9,50
bar
Diferenţă max. 2 bar
Rată de compresie
10,40
:1
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
0,70
bar
Temperatură de verificare 80° C
Retard maxim chiulasă
0,050
mm
Înălţime maximă a chiulasei
92,95
mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
0,93 - 1,23
bar
Termostatul se deschide la temperatura
76° - 80°
Radiatorul se cuplează la temperatura
91° - 95°
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Moment aprindere
-8°00'±2°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Distanţă electrozi
1,30
mm
Bujii/Bujii incadescente NGK
ZFR5J-11
Bujii/bujii incandescente altele
Denso
KJ16CR-L11
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 95 ROZ
Denumire carburaţie
Injecţie benzină
Producător carburaţie
Honda
Tip carburaţie
PGM FI
Presiune sistem
2,80 - 3,30
bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
600 - 700
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
600 - 700
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
90
°C
Valoare de emisie benzină
Moment aprindere
-8°00'±2°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
CO-Conţinut la mersul la ralanti
0,30
%
Turaţie la ralanti mărită
2300 - 2800
1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
0,30
%
Conţinut HC maxim la mersul la ralanti
100
ppm
Tipul de construcţie al sondelor lambda
Sondă cu salt de semnal
Spannungshub la turaţia de verificare
>0,30
Volţi
Turaţie de verificare pentru semnalul sondelor lambda
600 - 700
1/min
Valoarea lambda
0,97 - 1,03
λ
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
185/70 R 14
2,10
bar
Presiune pneuri spate
185/70 R 14
2,10
bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2575
mm
Ecartament faţă
1472
mm
Ecartament spate
1490
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
21,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
19,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
0,10
mm
Grosime discuri de frână osie spate
cu frână cu disc
9,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
cu frână cu disc
8,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână a punţii din spate
0,10
mm
Diametru tambur de frână punte spate
cu frână cu tambur
220,00
mm
Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
cu frână cu tambur
221,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
11,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
cu frână cu disc, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
9,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
cu frână cu tambur, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
4,50
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
1,60
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
cu frână cu disc, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
1,60
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
cu frână cu tambur, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Sistem electric
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
3,50
litru
Viscozitate ulei de motor
API SG
10W-40, 15W-40, 20W-50
Viscozitate ulei de motor
API SH
SAE 10W-30|SAE 10W-40|SAE 15W-40|SAE 15W-50|SAE 20W-50
Viscozitate ulei de motor
API SJ
SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 10W-40|SAE 15W-40|SAE 20W-50
Specificare ulei de motor
API SG|API SH|API SJ
Ulei cutie de viteze manuală
Cantitate de schimb
1,50
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
Ulei original
Ulei transmisie automată
Cu reumplare
6,00
litru
Ulei transmisie automată
Cantitate de schimb
2,70
litru
Specificaţie ulei transmisie automată
ATF Z1
Ulei servodirecţie
0,60
litru
Specificare ulei servodirecţie
Ulei original
Agent de răcire
5,10
litru
Specificare lichid de răcire
Antigel pe bază de etilen-glicol
Lichide de frâna la schimbare
1,20
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
500 - 550
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
130 - 150
cm³
Specificaţie ulei de răcire
SP 10
Conţinut rezervor
45
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
la fiecare 120.000 km / 8 ani
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Interval de înlocuire a filtrului de aer
toate 40.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
la fiecare 120.000 km / 6 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
toate 40.000 km
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 3 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
mai întâi la 200.000 km / 10 ani, apoi odată la 100.000 km / 5 ani
Interval de schimbare a uleiului în cutia de viteze manualǎ
la fiecare 120.000 km / 8 ani
Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
mai întâi la 120.000 km / 8 ani, apoi odată la 80.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 20.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 30.000 km / o dată pe an
Mod de verificare-joc supapă
toate 40.000 km
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
Honda Civic 7 Hatchback (EU,EP,EV) 1.6 i (EP2, EU8, EU6) - 110 cai Introduceti sasiu
Salveaza
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024