Ulei motor Peugeot Boxer Bus (230P) 2.5 D 4x4 - 86 cai motor diesel T9A (DJ5) - magazin online

Peugeot
Cumpara online 24/7
Peugeot Boxer Bus (230P)
Peugeot Boxer Bus (230P)
86 cp - motor diesel
07.1996 - 04.2002
Marca: Peugeot Model: Boxer Bus (230P) Modif.: 2.5 D 4x4 - motor diesel
Sasiu: bus An: 07.1996 - 04.2002 Tractiune: tractiune integrala
Cil./Capac.: 4 cil. / 2446 cmc Putere: 86 cp / 63 kW Codul motorului: T9A (DJ5) Ulei motor de la nr. de motor 235153: 8,00 litru cu filtru Ulei motor la nr. de motor 235152: 9,50 litru cu filtru Viscozitate: 10W-30, 10W-40, 15W-40
Garaj+Informatii
Error 404
Atentie! Vascozitate recomandata pentru autovehiculul selectat - 10W-30, 10W-40, 15W-40 Uleiul de motor necesar este 8,00 litru de la nr. de motor 235153 si 9,50 litru la nr. de motor 235152 s cu filtru.
Franare
Franare
Suspensie
Suspensie
Directie
Directie
Angrenare roata
Angrenare roata
Cutie viteze
Cutie viteze
Transmisie cu curea
Transmisie cu curea
Piese motor
Piese motor
Piese bloc motor
Piese bloc motor
Garnituri
Garnituri
Sistem de racire
Sistem de racire
Sistem de aer conditionat
Sistem de aer conditionat
Sistem de aer conditionat - Peugeot Boxer Bus (230P) 2.5 D 4x4
Inchide
Incalzire si ventilatie
Incalzire si ventilatie
Filtre
Filtre
Uleiuri si lichide
Uleiuri si lichide
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere - Peugeot Boxer Bus (230P) 2.5 D 4x4
Inchide
Senzori
Senzori
Sistem alimentare
Sistem alimentare
Electrice
Electrice
Sistem pornire
Sistem pornire
Curatare parbriz
Curatare parbriz
Sistemul de esapament
Sistemul de esapament
Caroserie
Caroserie
Lumini
Lumini
Interior
Interior
Tech dateTech date
Date generale Date generale
Sistem combustibil Sistem combustibil
Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
Sistem de frână Sistem de frână
Materiale consumabile Materiale consumabile
Iluminat Iluminat
Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
4350 1/min
Ridicare
92,00 mm
Alezaj
92,00 mm
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
37°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
37°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
6,990 mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
6,960 mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Rată de compresie
24,00 :1
Retard maxim chiulasă
0,030 mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,00 bar
Termostatul se deschide la temperatura
85°
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Diesel
Producător carburaţie
Bosch
Producător pompă de injectare
Bosch
Tip pompă de injectare
VE.4/9 F 2175 R 504/534
Producător duze de injecţie
Bosch
Tip duze de injecţie
KCE 30 S 5
Pornire alimentare cu combustibil dinamică
-14°30'±1°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Pornire alimentare cu combustibil statică
0,90 mm
Presiune injecţie Diesel
140 - 145 bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
700 - 750 1/min
Valoare de emisie Diesel
Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
5075 - 5325 1/min
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
4,10 bar
Presiune pneuri faţă
Vehicule rulotă
5,00 bar
Presiune pneuri spate
4,50 bar
Presiune pneuri spate
Vehicule rulotă
5,50 bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
3200 mm
Ampatamentul
cu ampatament scurt
2850 mm
Ampatamentul
cu ampatament lung
3700 mm
Ecartament faţă
1720 mm
Ecartament spate
1710 mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Variantă 1
18,00 mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Variantă 2
24,00 mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Variantă 1
15,90 mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Variantă 2
21,90 mm
Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
0,15 mm
Diametru tambur de frână punte spate
254,00 mm
Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
255,80 mm
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
de la nr. de motor 235153
8,00 litru
Ulei de motor cu filtru
la nr. de motor 235152
9,50 litru
Viscozitate ulei de motor
ACEA A2/B2
10W-30, 10W-40, 15W-40
Viscozitate ulei de motor
ACEA A3/B3
SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 10W-40|SAE 10W-60|SAE 15W-40
Specificare ulei de motor
ACEA A2/B2|ACEA A3/B3
Ulei cutie de viteze manuală
Cutie de viteze ME5T, Cu reumplare
1,85 litru
Ulei cutie de viteze manuală
Cutie de viteze MG5T, Cu reumplare
2,50 litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
API GL4 PLUS SAE 75W-80
Ulei diferenţial punte spate
2,30 litru
Specificaţie ulei punte spate
API GL5 SAE 80W-90
Ulei cutia de distribuţie
0,50 litru
Specificaţie cutie distribuţie
API GL5 SAE 80W-90
Ulei servodirecţie
1,50 litru
Specificare ulei servodirecţie
ATF Dexron III
Specificare ulei servodirecţie
În ţările cu climă rece
Pentosin CHF 11S
Agent de răcire
13,00 litru
Agent de răcire
cu instalaţie de climatizare
13,50 litru
Specificare lichid de răcire
Variantă 1
Glysantin G33
Specificare lichid de răcire
Variantă 2
Revkogel 2000
Lichide de frâna la schimbare
1,20 litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
până la 1996, cu instalaţie de climatizare spate
1150 - 1250 Grame
Agent de răcire instalaţie de climatizare
de la 1997, cu instalaţie de climatizare spate
950 - 1050 Grame
Agent de răcire instalaţie de climatizare
de la 1997
750 - 850 Grame
Agent de răcire instalaţie de climatizare
până la 1996
950 - 1050 Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
120 - 150 cm³
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Sanden SD7-H13
SP 20
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Sanden SD7-V12
SP 10
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Sanden SD7-V16
SP 10
Conţinut rezervor
80 litru
Iluminat
Faruri faţă
Fază scurtă
H4 12V 60/55W P43t
photoicon
Fază lungă
H4 12V 60/55W P43t
photoicon
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Lumină de parcare
T4W 12V 4W BA9s
photoicon
Far de ceaţă
H3 12V 55W PK22s
photoicon
Lumină intermitentă faţă
PY21W 12V 21W BAU15s yellow
photoicon
Lumină intermitentă lateral
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Faruri spate
Lumină intermitentă spate
PY21W 12V 21W BAU15s yellow
photoicon
Lumini spate
P21/4W 12V 21/4W BAZ15d Longlife
photoicon
Lumină de frână
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Lumină marşarier
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Lumini de ceaţă spate
P21/4W 12V 21/4W BAZ15d
photoicon
Iluminat număr de înmatriculare
de la 1999/05
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Iluminat număr de înmatriculare
până la 1999/04
Festoon 12V 5W SV8,5 (11x41)
photoicon
Lumină frâna suplimentară
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Mijloace de iluminat interior
Iluminat interior
Festoon 12V 15W SV8,5 (15,5x41)
photoicon
Lampă de citit
C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
photoicon
Lampă torpedo
C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
photoicon
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
la fiecare 120.000 km / 10 ani
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 90.000 km / 5 ani
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Interval de verificare a curelei de transmisie
la fiecare 15.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
de la 1998/07
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de aer
până la 1998/06
toate 30.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
toate 30.000 km
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 60.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
toate 120.000 km
Mod de verificare ulei cutie de viteze manualǎ
la fiecare 30.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
de la 1998/07
la fiecare 15.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
până la 1998/06
la fiecare 10.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
de la 1998/07
la fiecare 15.000 km / 2 ani
(dacă este disponibil)
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
până la 1998/06
la fiecare 10.000 km / o dată pe an
(dacă este disponibil)
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
Peugeot Boxer Bus (230P) 2.5 D 4x4 - 86 cai Introduceti sasiu
Peugeot Salveaza
Stergeti intreaga istorie

TOP producatori

star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Andreea Tohaneanu
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
TBone Alex
TBone Alex
13 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
balan cristian
balan cristian
12 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Zorro Zdm
Zorro Zdm
09 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
gabriel ion
gabriel ion
08 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
crb crb
crb crb
01 April 2024