Ulei transmisie Mazda 5 (CR19) 2.0 CD (CR19) - 143 cai motor diesel RF7J - magazin online

Mazda
Cumpara online 24/7
Mazda 5 (CR19)
Mazda 5 (CR19)
143 cp - motor diesel
02.2005 - 05.2010
Marca: Mazda Model: 5 (CR19) Modif.: 2.0 CD - motor diesel
Sasiu: microbus An: 02.2005 - 05.2010 Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1998 cmc Putere: 143 cp / 105 kW Codul motorului: RF7J Ulei motor Scară de măsură - jojă de ulei 20 mm: 4,70 litru cu filtru Ulei motor Scară de măsură - jojă de ulei 10 mm: 4,10 litru cu filtru Viscozitate: 5W-30
Garaj+Informatii
Franare
Franare
Suspensie
Suspensie
Directie
Directie
Angrenare roata
Angrenare roata
Cutie viteze
Cutie viteze
Transmisie cu curea
Transmisie cu curea
Piese motor
Piese motor
Piese bloc motor
Piese bloc motor
Garnituri
Garnituri
Sistem de racire
Sistem de racire
Sistem de aer conditionat
Sistem de aer conditionat
Incalzire si ventilatie
Incalzire si ventilatie
Incalzire si ventilatie - Mazda 5 (CR19) 2.0 CD (CR19)
Inchide
Filtre
Filtre
Uleiuri si lichide
Uleiuri si lichide
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere - Mazda 5 (CR19) 2.0 CD (CR19)
Inchide
Senzori
Senzori
Sistem alimentare
Sistem alimentare
Electrice
Electrice
Sistem pornire
Sistem pornire
Sistem pornire - Mazda 5 (CR19) 2.0 CD (CR19)
Inchide
Curatare parbriz
Curatare parbriz
Sistemul de esapament
Sistemul de esapament
Caroserie
Caroserie
Lumini
Lumini
Interior
Interior
Tech dateTech date
Date generale Date generale
Sistem combustibil Sistem combustibil
Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
Sistem de frână Sistem de frână
Sistem electric Sistem electric
Materiale consumabile Materiale consumabile
Iluminat Iluminat
Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
3500 1/min
Turaţie la cuplu maxim
2000 1/min
Cuplu maxim
310 Nm
Ridicare
86,00 mm
Alezaj
86,00 mm
Supapă per cilindru
4
Compensare joc supapă
Culbutor
Joc supapă - supapă de admisie
Motor rece
0,09 - 0,21 mm
Joc supapă - supapă de evacuare
Motor rece
0,29 - 0,41 mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
27,00 - 29,00 bar
Diferenţă max. 3 bar
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
1,47 bar
Temperatură de verificare 100° C
Retard maxim chiulasă
transversal
0,010 mm
Retard maxim chiulasă
longitudinal
0,040 mm
Sistem de răcire
Termostatul se deschide la temperatura
80° - 84°
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Diesel
Denumire carburaţie
Common Rail
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Priza diagnozei se găseşte pe muchia inferioară a tabloului de bord de pe partea şoferului.
photoicon
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial
2,20 bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 205/50 R 17
2,30 bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime
2,40 bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial
2,20 bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 205/50 R 17
2,30 bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime
2,80 bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2750 mm
Ecartament faţă
1530 mm
Ecartament spate
1520 mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
25,00 mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
23,00 mm
Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
0,04 mm
Grosime discuri de frână osie spate
11,00 mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
9,00 mm
Descentrarea maximă a discului de frână a punţii din spate
0,05 mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
12,00 mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
10,80 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00 mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Mărime 15 ţoli
278,00 mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Mărime 16 ţoli
300,00 mm
Diametru disc de frână osie spate
Mărime 15 ţoli
280,00 mm
Diametru disc de frână osie spate
Mărime 16 ţoli
302,00 mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2450±240 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
315±25 Ohm
Rezistenţă - injectoare
0,45 - 0,47 Ohm
Sistem electric general
Tensiune baterie
12 Volţi
Rezistenţă rotor
1,70 - 2,10
la 20°C
Tensiune regulator
13,00 - 15,00 Volţi
la 20°C
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
Scară de măsură - jojă de ulei 20 mm
4,70 litru
Ulei de motor cu filtru
Scară de măsură - jojă de ulei 10 mm
4,10 litru
Viscozitate ulei de motor
ACEA C1
5W-30
Specificare ulei de motor
ACEA C1
Ulei cutie de viteze manuală
Cutie de viteze A26M-R
2,55 litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
API GL4 SAE 75W-90|API GL5 SAE 75W-90
Ulei transmisie automată
Treaptă de viteză 4 cu transmisie automată
7,20 litru
Ulei transmisie automată
Treaptă de viteză 5 cu transmisie automată, Cu reumplare
8,14 litru
Ulei transmisie automată
Treaptă de viteză 5 cu transmisie automată, Cu răcitor suplimentar de ulei, Cu reumplare
8,39 litru
Ulei transmisie automată
Treaptă de viteză 5 cu transmisie automată, Cantitate de schimb
3,00 litru
Ulei servodirecţie
0,97 litru
Specificare ulei servodirecţie
ATF M-III|ATF Dexron II
Agent de răcire
8,50 litru
Specificare lichid de răcire
Antigel original
Lichide de frâna la schimbare
1,25 litru
Specificare lichid de frână
DOT 3|DOT 4
Specificaţie lichid de ambreiaj
DOT 3|DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
500 Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
150 cm³
Specificaţie ulei de răcire
ATMOS GU10
Conţinut rezervor
60 litru
Iluminat
Faruri faţă
Fază scurtă
cu far cu halogen
H7 12V 55W PX26d
photoicon
Fază scurtă
cu far cu xenon
D2S 85V 35W P32d-2
photoicon
Fază lungă
HB3 12V 65W P20d
photoicon
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Lumină de parcare
W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
photoicon
Far de ceaţă
H11 12V 55W PGJ19-2
photoicon
Lumină intermitentă faţă
PY21W 12V 21W BAU15s yellow
photoicon
Lumină intermitentă lateral
>
Piesă originală
Faruri spate
Lumină intermitentă spate
WY21W 12V 21W WX3x16d yellow
photoicon
Lumini spate
Lumini spate - lumini frână
W21/5W 12V 21/5W W3x16q
photoicon
Lumini spate
cu tehnică LED
LED
Piesă originală
Lumină de frână
Lumini spate - lumini frână
W21/5W 12V 21/5W W3x16q
photoicon
Lumină de frână
cu tehnică LED
LED
Piesă originală
Lumină marşarier
W16W 12V 16W W2,1x9,5d
photoicon
Lumini de ceaţă spate
W21W 12V 21W W3x16d
photoicon
Lumini de ceaţă spate
de la 2007
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Iluminat număr de înmatriculare
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Lumină frâna suplimentară
LED
Mijloace de iluminat interior
Iluminat interior
C10W 12V 10W SV8,5-8
photoicon
Lampă de iluminat în portbagaj
C10W 12V 10W SV8,5-8
photoicon
Lampă de citit
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
toate 120.000 km
Interval de verificare a curelei de transmisie
la fiecare 60.000 km / 3 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 60.000 km / 3 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
la fiecare 60.000 km / 3 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 40.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
Lichid de răcire Longlife FL 22
la fiecare 200.000 km / 11 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
mai întâi la 100.000 km / 4 ani, apoi odată la 2 ani
Interval de schimbare a uleiului în cutia de viteze manualǎ
la fiecare 100.000 km / 5 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 20.000 km / o dată pe an
Verificarea caroseriei şi a planşeului exterior
o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 40.000 km / 2 ani
Mod de verificare-joc supapă
prima dată la 20.000 km,, apoi odată la 100.000 km
Reglaţi jocul supapei.
prima dată la 20.000 km,, apoi odată la 100.000 km
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
Mazda 5 (CR19) 2.0 CD (CR19) - 143 cai Introduceti sasiu
Mazda Salveaza
Stergeti intreaga istorie

TOP producatori

star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Andreea Tohaneanu
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
TBone Alex
TBone Alex
13 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
balan cristian
balan cristian
12 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Zorro Zdm
Zorro Zdm
09 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
gabriel ion
gabriel ion
08 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
crb crb
crb crb
01 April 2024