Ulei transmisie Toyota HiAce 4 Wagon 2.5 D-4D (KLH12) - 88 cai motor diesel 2KD-FTV - magazin online
Toyota HiAce 4 Wagon
88 cp - motor diesel
08.2001 - 08.2006
88 cp - motor diesel
08.2001 - 08.2006
Marca: Toyota
Model: HiAce 4 Wagon
Modif.: 2.5 D-4D - motor diesel
Sasiu: bus
An: 08.2001 - 08.2006
Tractiune: tractiune pe spate
Cil./Capac.: 4 cil. / 2494 cmc
Putere: 88 cp / 65 kW
Codul motorului: 2KD-FTV
Ulei motor: 7,30
litru cu filtru
Viscozitate: 10W-30, 10W-40, 15W-40
Garaj+Informatii
Franare - Toyota HiAce 4 Wagon 2.5 D-4D (KLH12)
Inchide
Suspensie - Toyota HiAce 4 Wagon 2.5 D-4D (KLH12)
Inchide
Directie - Toyota HiAce 4 Wagon 2.5 D-4D (KLH12)
Inchide
Angrenare roata - Toyota HiAce 4 Wagon 2.5 D-4D (KLH12)
Inchide
Cutie viteze - Toyota HiAce 4 Wagon 2.5 D-4D (KLH12)
Inchide
Transmisie cu curea - Toyota HiAce 4 Wagon 2.5 D-4D (KLH12)
Inchide
Piese motor - Toyota HiAce 4 Wagon 2.5 D-4D (KLH12)
Inchide
Piese bloc motor - Toyota HiAce 4 Wagon 2.5 D-4D (KLH12)
Inchide
Garnituri - Toyota HiAce 4 Wagon 2.5 D-4D (KLH12)
Inchide
Sistem de racire - Toyota HiAce 4 Wagon 2.5 D-4D (KLH12)
Inchide
Sistem de aer conditionat - Toyota HiAce 4 Wagon 2.5 D-4D (KLH12)
Inchide
Filtre - Toyota HiAce 4 Wagon 2.5 D-4D (KLH12)
Inchide
Uleiuri si lichide - Toyota HiAce 4 Wagon 2.5 D-4D (KLH12)
Inchide
Senzori - Toyota HiAce 4 Wagon 2.5 D-4D (KLH12)
Inchide
Sistem alimentare - Toyota HiAce 4 Wagon 2.5 D-4D (KLH12)
Inchide
Electrice - Toyota HiAce 4 Wagon 2.5 D-4D (KLH12)
Inchide
Sistem pornire - Toyota HiAce 4 Wagon 2.5 D-4D (KLH12)
Inchide
Curatare parbriz - Toyota HiAce 4 Wagon 2.5 D-4D (KLH12)
Inchide
Sistemul de esapament - Toyota HiAce 4 Wagon 2.5 D-4D (KLH12)
Inchide
Caroserie - Toyota HiAce 4 Wagon 2.5 D-4D (KLH12)
Inchide
Lumini - Toyota HiAce 4 Wagon 2.5 D-4D (KLH12)
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
3800
1/min
Turaţie la cuplu maxim
1200 - 3600
1/min
Cuplu maxim
192
Nm
Ridicare
93,80
mm
Alezaj
92,00
mm
Supapă per cilindru
4
Joc supapă - supapă de admisie
Motor rece
0,20 - 0,30
mm
Joc supapă - supapă de evacuare
Motor rece
0,35 - 0,45
mm
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
2°-/31°+
- înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
30°-/°
- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,970 - 5,985
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,960 - 5,975
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
22,00 - 27,00
bar
Rată de compresie
18,50
:1
Presiune maximă de încărcare turbocompresor/compresor
0,60 - 0,80
bar
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
0,29
bar
Retard maxim chiulasă
0,150
mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
0,93 - 1,23
bar
Termostatul se deschide la temperatura
80° - 84°
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Diesel
Denumire carburaţie
Common Rail
Presiune sistem
Presiune înaltă
30,00 - 135,00
bar
Tip pompă de injectare
HP3
Presiune injecţie Diesel
135
bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
650 - 800
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
650 - 800
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie Diesel
Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
4650 - 4950
1/min
Mod de măsurare
B
Sondă de măsurare
1
Timp de oprire
5
Secundă(secunde)
Timp de măsurare
1,0
s
Valoare maximă K
2,50
1/m
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
cu ampatament lung, 195/70 R 15 C
3,50
bar
Presiune pneuri faţă
195/70 R 15 C
3,30
bar
Presiune pneuri spate
cu dotare specială, 195/70 R 15 C
4,00
bar
Presiune pneuri spate
195/70 R 15 C
4,40
bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2985
mm
Ecartament faţă
1560
mm
Ecartament spate
1540
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
28,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
26,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
0,09
mm
Diametru tambur de frână punte spate
270,00
mm
Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
272,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
10,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
6,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
1,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
1,00
mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
4750±1250
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2500±500
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1100±200
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
500±200
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
350±150
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
225±75
Ohm
Rezistenţă - senzor arbore cotit
rece
1630 - 2740
Ohm
Rezistenţă - senzor arbore cotit
cald
2065 - 3225
Ohm
Rezistenţă - senzori ai arborelui cu came
rece
1630 - 2740
Ohm
Rezistenţă - senzori ai arborelui cu came
cald
2065 - 3225
Ohm
Rezistenţă - injectoare
2,50 - 3,10
Ohm
la 20°C
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Curent de încărcare a generatorului
120
Amperi
Tensiune regulator
13,20 - 14,80
Volţi
Putere demaror
2,20
Kilowaţi
Putere demaror
Posibilitate alternativă:
2,70
Kilowaţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
7,30
litru
Viscozitate ulei de motor
API CF-4
10W-30, 10W-40, 15W-40
Viscozitate ulei de motor
API CF
SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 10W-40|SAE 10W-60|SAE 15W-40
Specificare ulei de motor
API CF|API CF-4
Ulei cutie de viteze manuală
Cutie de viteze R151
2,60
litru
Ulei cutie de viteze manuală
Cutie de viteze G56
2,00
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
API GL4 SAE 75W-90|API GL5 SAE 75W-90
Ulei transmisie automată
Cantitate de schimb
1,60
litru
Ulei transmisie automată
Cu reumplare
7,20
litru
Specificaţie ulei transmisie automată
ATF Dexron II E|ATF Dexron III
Ulei diferenţial punte spate
1,25
litru
Specificaţie ulei punte spate
API GL5 SAE 90
Agent de răcire
cu cutie de viteze mecanică, cu încălzire de fond
10,50
litru
Agent de răcire
cu cutie de viteze automată, cu încălzire de fond
11,00
litru
Agent de răcire
cu cutie de viteze automată
10,00
litru
Agent de răcire
cu cutie de viteze mecanică
9,10
litru
Specificare lichid de răcire
TOYOTA Long Life Coolant (LLC)
Antigel original
Lichide de frâna la schimbare
1,20
litru
Specificare lichid de frână
DOT 3
Agent de răcire instalaţie de climatizare
850
Grame
Agent de răcire instalaţie de climatizare
cu instalaţie de climatizare spate
1400
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Specificaţie ulei de răcire
Denso ND - OIL 6
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY2
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
toate 150.000 km
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Interval de verificare a curelei de transmisie
mai întâi la 105.000 km / 6 ani, apoi odată la 15.000 km / 1 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
la fiecare 60.000 km / 6 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
de la 2003/08
prima dată la 150.000 km,, apoi odată la 90.000 km
Roz
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
până la 2003/07
mai întâi la 60.000 km / 3 ani, apoi odată la 30.000 km / 2 ani
Roz/verde
Interval de schimbare a uleiului în cutia de viteze manualǎ
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Mod de verificare ulei cutie de viteze manualǎ
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
la fiecare 90.000 km / 6 ani
Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 45.000 km / 3 ani
Mod de verificare a uleiului transmisie automate
la fiecare 45.000 km / 3 ani
Mod de verificare a uleiului transmisie automate
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 22.500 km/ 18 luni
Interval de schimbare a uleiului transmisiei osiei posterioare
la fiecare 30.000 km / 4 ani
Mod de verificare-joc supapă
la fiecare 45.000 km / 4 ani
Verificaţi acustic jocul supapei.
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024