Ventilator, radiator MAXGEAR 57-0011 pentru Audi TT Roadster (8N9) 1.8 T - 190 cai benzina
Audi TT Roadster (8N9)
190 cp - benzina
09.2005 - 06.2006
190 cp - benzina
09.2005 - 06.2006
Marca: Audi
Model: TT Roadster (8N9)
Modif.: 1.8 T - benzina
Sasiu: Cabriolet
An: 09.2005 - 06.2006
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1781 cmc
Putere: 190 cp / 140 kW
Codul motorului: BVR
Ulei motor: 4,60
litru cu filtru
Viscozitate: 5W-30
Garaj+Informatii
Pentru masina:
Audi TT Roadster (8N9) 1.8 T
Motor:
190 cai - 140 kW - benzina
Cod producator:
57-0011
Producator:
MAXGEAR
Tip cutie viteza:
cv. manuala
Echipament vehicul:
pentru vehicule fara aer conditionat
Zone climaterice:
nu pentru climat cald
Mod de operare:
electric
Număr aripi/pale:
7
Numărul conexiunilor cu mufă:
3 poli
Diametru [mm]:
300 mm
Numar comercial:
107705755
Incarcare ...
Incarcare ...
Alte produse asociate
Franare - Audi TT Roadster (8N9) 1.8 T
Inchide
Suspensie - Audi TT Roadster (8N9) 1.8 T
Inchide
Directie - Audi TT Roadster (8N9) 1.8 T
Inchide
Angrenare roata - Audi TT Roadster (8N9) 1.8 T
Inchide
Cutie viteze - Audi TT Roadster (8N9) 1.8 T
Inchide
Transmisie cu curea - Audi TT Roadster (8N9) 1.8 T
Inchide
Piese motor - Audi TT Roadster (8N9) 1.8 T
Inchide
Piese bloc motor - Audi TT Roadster (8N9) 1.8 T
Inchide
Garnituri - Audi TT Roadster (8N9) 1.8 T
Inchide
Sistem de racire - Audi TT Roadster (8N9) 1.8 T
Inchide
Sistem de aer conditionat - Audi TT Roadster (8N9) 1.8 T
Inchide
Incalzire si ventilatie - Audi TT Roadster (8N9) 1.8 T
Inchide
Filtre - Audi TT Roadster (8N9) 1.8 T
Inchide
Uleiuri si lichide - Audi TT Roadster (8N9) 1.8 T
Inchide
Sistem de aprindere - Audi TT Roadster (8N9) 1.8 T
Inchide
Senzori - Audi TT Roadster (8N9) 1.8 T
Inchide
Sistem alimentare - Audi TT Roadster (8N9) 1.8 T
Inchide
Electrice - Audi TT Roadster (8N9) 1.8 T
Inchide
Sistem pornire - Audi TT Roadster (8N9) 1.8 T
Inchide
Curatare parbriz - Audi TT Roadster (8N9) 1.8 T
Inchide
Sistemul de esapament - Audi TT Roadster (8N9) 1.8 T
Inchide
Caroserie - Audi TT Roadster (8N9) 1.8 T
Inchide
Lumini - Audi TT Roadster (8N9) 1.8 T
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
5700
1/min
Turaţie la cuplu maxim
1980 - 5400
1/min
Cuplu maxim
240
Nm
Ridicare
86,40
mm
Alezaj
81,00
mm
Supapă per cilindru
5
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,950 - 5,970
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,940 - 5,950
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
7,00 - 13,00
bar
Diferenţă max. 3 bar
Presiune de compresie
motor nou
10,00 - 13,00
bar
Diferenţă max. 3 bar
Rată de compresie
9,30
:1
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
1,30
bar
Temperatură de verificare 80° C
Retard maxim chiulasă
0,100
mm
Înălţime maximă a chiulasei
139,20
mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,40 - 1,60
bar
Termostatul se deschide la temperatura
87° - 102°
Informaţii privind curelele
Dimensiuni generale
Mărime curea transmisie agregate
fără instalaţie de climatizare
21,18 x 1120
Mărime curea transmisie agregate
cu instalaţie de climatizare
21,18 x 1195
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 98 ROZ
Denumire carburaţie
Bosch Motronic
Producător carburaţie
Bosch
Presiune sistem
2,50 - 3,00
bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
660 - 860
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
660 - 860
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie benzină
CO-Conţinut la mersul la ralanti
0,00 - 0,50
%
Turaţie la ralanti mărită
2500 - 2800
1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
0,00 - 0,30
%
Tipul de construcţie al sondelor lambda
Sondă cu salt de semnal
Turaţie de verificare pentru semnalul sondelor lambda
660 - 860
1/min
Valoarea lambda
0,97 - 1,03
λ
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
205/55 R 16
2,40
bar
Presiune pneuri faţă
225/45 R 17
2,40
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 205/55 R 16
2,30
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 205/55 R 16
2,00
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 225/45 R 17
2,30
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 225/45 R 17
2,00
bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2430
mm
Ecartament faţă
1531
mm
Ecartament spate
1500
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
25,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
23,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
9,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
7,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
14,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
12,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
312,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
232,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
54,00
mm
Diametru piston frână osie spate
38,00
mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5750±750
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2625±375
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1200±200
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
610±70
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
325±50
Ohm
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Capacitate baterie
52
Ah
Curent de testare la rece a bateriei
280
Amperi
Conform standardului DIN
Producător demaror
Bosch
Putere demaror
1,10
Kilowaţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
4,60
litru
Viscozitate ulei de motor
VW 504 00
5W-30
Viscozitate ulei de motor
VW 501 01
SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 5W-50|SAE 10W-40|SAE 10W-60|SAE 15W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 502 00
SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 10W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 503 00
SAE 0W-30|SAE 5W-30
Specificare ulei de motor
VW 501 01|VW 502 00|VW 504 00
Specificare ulei de motor
intervale variabile de service (Longlife)
VW 503 00|VW 504 00
Ulei cutie de viteze manuală
6 treapta 02M
2,30
litru
Ulei cutie de viteze manuală
5 treapta 02J
2,00
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
6 treapta 02M
G 052 171 A2
Ulei original
Specificaţie ulei transmisie manuală
5 treapta 02J
G 060 726 A2
Ulei original
Ulei transmisie automată
Cutie de viteze 09G, Cu reumplare
5,90
litru
Specificaţie ulei transmisie automată
Cutie de viteze 09G
G 055 025 A2
Ulei original
Ulei servodirecţie
0,80
litru
Specificare ulei servodirecţie
G 004 000 M2
Ulei original
Agent de răcire
6,50
litru
Specificare lichid de răcire
G 12 Plus
Lichide de frâna la schimbare
1,25
litru
Specificare lichid de frână
VW 501 14
Agent de răcire instalaţie de climatizare
630 - 670
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
120 - 150
cm³
Specificaţie ulei de răcire
G 052 154 A2
Ulei original
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu, 1
LEDDRL 1
Lumină de zi
Accesoriu, 2
DAY1
Faruri spate
Lumină frâna suplimentară
LED
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
toate 180.000 km
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Interval de verificare a curelei de transmisie
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
toate 180.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de aer
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a bujiilor
la fiecare 60.000 km / 6 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
intervale variabile de service (Longlife)
max. 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a uleiului ambreiajului integral
toate 30.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de ulei a ambreiajului ptr. tracţiune integralǎ
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
toate 30.000 km
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024