Ventilator radiator Skoda Fabia Combi 2007 1.4 TDI - 80 cai motor diesel BMS, BNV - magazin online
Skoda Fabia Combi 2007
80 cp - motor diesel
10.2007 - 03.2010
80 cp - motor diesel
10.2007 - 03.2010
Marca: Skoda
Model: Fabia Combi 2007
Modif.: 1.4 TDI - motor diesel
Sasiu: combi
An: 10.2007 - 03.2010
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 3 cil. / 1422 cmc
Putere: 80 cp / 59 kW
Codul motorului: BMS, BNV
Ulei motor Motor BNV: 3,80
litru cu filtru
Ulei motor Motor BMS: 4,20
litru cu filtru
Viscozitate: 5W-30, 5W-40
Garaj+Informatii
Aplica
Franare - Skoda Fabia Combi 2007 1.4 TDI
Inchide
Suspensie - Skoda Fabia Combi 2007 1.4 TDI
Inchide
Directie - Skoda Fabia Combi 2007 1.4 TDI
Inchide
Angrenare roata - Skoda Fabia Combi 2007 1.4 TDI
Inchide
Cutie viteze - Skoda Fabia Combi 2007 1.4 TDI
Inchide
Transmisie cu curea - Skoda Fabia Combi 2007 1.4 TDI
Inchide
Piese motor - Skoda Fabia Combi 2007 1.4 TDI
Inchide
Piese bloc motor - Skoda Fabia Combi 2007 1.4 TDI
Inchide
Garnituri - Skoda Fabia Combi 2007 1.4 TDI
Inchide
Sistem de racire - Skoda Fabia Combi 2007 1.4 TDI
Inchide
Sistem de aer conditionat - Skoda Fabia Combi 2007 1.4 TDI
Inchide
Incalzire si ventilatie - Skoda Fabia Combi 2007 1.4 TDI
Inchide
Filtre - Skoda Fabia Combi 2007 1.4 TDI
Inchide
Uleiuri si lichide - Skoda Fabia Combi 2007 1.4 TDI
Inchide
Senzori - Skoda Fabia Combi 2007 1.4 TDI
Inchide
Sistem alimentare - Skoda Fabia Combi 2007 1.4 TDI
Inchide
Electrice - Skoda Fabia Combi 2007 1.4 TDI
Inchide
Sistem pornire - Skoda Fabia Combi 2007 1.4 TDI
Inchide
Curatare parbriz - Skoda Fabia Combi 2007 1.4 TDI
Inchide
Sistemul de esapament - Skoda Fabia Combi 2007 1.4 TDI
Inchide
Caroserie - Skoda Fabia Combi 2007 1.4 TDI
Inchide
Lumini - Skoda Fabia Combi 2007 1.4 TDI
Inchide
Interior - Skoda Fabia Combi 2007 1.4 TDI
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
4000
1/min
Turaţie la cuplu maxim
2200
1/min
Cuplu maxim
195
Nm
Ridicare
95,50
mm
Alezaj
79,50
mm
Supapă per cilindru
2
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
6,980
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
6,956
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
3
Secvenţă de aprindere
1-2-3
Presiune de compresie
19,00 - 31,00
bar
Diferenţă max. 5 bar
Rată de compresie
19,50
:1
Retard maxim chiulasă
0,100
mm
Lucrul ulterior (planificare) al chiulasei nu este permis.
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,20 - 1,50
bar
Termostatul se deschide la temperatura
87° - 102°
Radiatorul se decuplează la temperatura
Treaptă 01
84° - 91°
Radiatorul se decuplează la temperatura
Treaptă 02
91° - 98°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 01
91° - 97°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 02
99° - 105°
Informaţii privind curelele
Dimensiuni generale
Mărime curea transmisie agregate
fără instalaţie de climatizare
21,10 x 819
Mărime curea transmisie agregate
Motor BNV, cu instalaţie de climatizare
21,18 x 996
Mărime curea transmisie agregate
Motor BMS, cu instalaţie de climatizare
21,18 x 1180
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Diesel
Denumire carburaţie
Duză pompă
Producător carburaţie
Bosch
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
800 - 1000
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie Diesel
Condiţionare turaţie Diesel
4600 - 5000
1/min
de la 60° C temperatura uleiului de motor 10 rafale gaz
Condiţionare injecţie gaz Diesel
10
de la 60° C temperatura uleiului de motor
Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
4600 - 5000
1/min
Mod de măsurare
B
Sondă de măsurare
1
Timp de oprire
1
Secundă(secunde)
Timp de măsurare
0,5
s
Valoare maximă K
Motor BNV
0,90
1/m
Valoare maximă K
Motor BMS
0,60
1/m
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 165/70 R 14
2,40
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 165/70 R 14
2,40
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 185/60 R 14
2,30
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 185/60 R 14
2,40
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 185/55 R 15
2,20
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 185/55 R 15
2,30
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 195/55 R 15
2,20
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 195/55 R 15
2,30
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 205/45 R 16
2,10
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 205/45 R 16
2,20
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 165/70 R 14
2,40
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 165/70 R 14
3,00
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 185/60 R 14
2,40
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 185/60 R 14
3,00
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 185/55 R 15
2,30
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 185/55 R 15
3,00
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 195/55 R 15
2,30
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 195/55 R 15
3,00
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 205/45 R 16
2,30
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 205/45 R 16
2,80
bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2462
mm
Ecartament faţă
1436
mm
Ecartament spate
1426
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
22,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
19,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
cu frână cu disc
9,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
cu frână cu disc
7,00
mm
Diametru tambur de frână punte spate
cu frână cu tambur
200,00
mm
Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
cu frână cu tambur
201,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Cu placă spate
19,60
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
cu frână cu tambur, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
5,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
Cu placă spate, cu frână cu disc
16,90
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
cu frână cu tambur, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,20
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
cu frână cu disc, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
256,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
până la 2009/05, cu frână cu disc
232,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
de la 2009/06, cu frână cu disc
230,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
54,00
mm
Diametru piston frână osie spate
cu frână cu disc
38,00
mm
Diametru cilindru de frână roată
cu frână cu tambur
19,05
mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5750±750
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°
4700±700
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 15°
3250±450
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2625±375
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°
2150±350
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 35°
1450±250
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1150±250
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 45°
1000±200
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°
800±100
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
610±70
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
330±35
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
190±40
Ohm
Rezistenţă - senzor arbore cotit
450 - 550
Ohm
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Putere demaror
2,00
Kilowaţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
Motor BNV
3,80
litru
Ulei de motor cu filtru
Motor BMS
4,20
litru
Viscozitate ulei de motor
VW 505 01
5W-30, 5W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 506 01
SAE 0W-30|SAE 5W-30
Viscozitate ulei de motor
VW 507 00
SAE 5W-30
Specificare ulei de motor
Motor BNV, cu interval de schimb fix
VW 505 01
Specificare ulei de motor
Motor BNV, cu interval de întreţinere flexibil
VW 506 01|VW 507 00
Specificare ulei de motor
Motor BMS, cu interval de schimb fix
VW 507 00
Specificare ulei de motor
Motor BMS, cu interval de întreţinere flexibil
VW 507 00
Ulei cutie de viteze manuală
Cutie de viteze 02R
2,00
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
Cutie de viteze 02R
G 052 726 A2
Ulei original
Ulei servodirecţie
0,80
litru
Specificare ulei servodirecţie
Pentosin CHF 11S
Specificare ulei servodirecţie
Posibilitate alternativă:
Pentosin CHF 202
Agent de răcire
5,50
litru
Specificare lichid de răcire
TL 774 G
Lichide de frâna la schimbare
1,15
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
485 - 515
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
6Q0 820 808, Compresor Denso
70 - 90
cm³
Ulei instalaţie de climatizare
1K0 820 808 A, Compresor Denso
80 - 100
cm³
Ulei instalaţie de climatizare
1K0 820 859 T, Compresor Denso
80 - 100
cm³
Ulei instalaţie de climatizare
Compresor Delphi
100 - 120
cm³
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Denso
G 052 300 A2
Ulei original
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Delphi
G 052 154 A2
Ulei original
Conţinut rezervor
45
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Faruri spate
Lumină frâna suplimentară
LED
Piesă originală
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
toate 150.000 km
Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
toate 300.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
cu Biodiesel
toate 30.000 km
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a entanşantului de pneuri
Verificaţi termenul de garanţie al etanşantului de pneuri.
Interval de verificare filtru de particule
prima dată la 150.000 km,, apoi odată la 30.000 km
Valoare limită 50 grame
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024