Ventilator radiator Skoda Laura (1Z3) 1.6 TDI - 105 cai motor diesel CAYC - magazin online
Skoda Laura (1Z3)
105 cp - motor diesel
06.2009 - 04.2013
105 cp - motor diesel
06.2009 - 04.2013
Marca: Skoda
Model: Laura (1Z3)
Modif.: 1.6 TDI - motor diesel
Sasiu: hatchback
An: 06.2009 - 04.2013
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1598 cmc
Putere: 105 cp / 77 kW
Codul motorului: CAYC
Ulei motor: 4,30
litru cu filtru
Viscozitate: 5W-30
Garaj+Informatii
Aplica
Franare - Skoda Laura (1Z3) 1.6 TDI
Inchide
Suspensie - Skoda Laura (1Z3) 1.6 TDI
Inchide
Directie - Skoda Laura (1Z3) 1.6 TDI
Inchide
Angrenare roata - Skoda Laura (1Z3) 1.6 TDI
Inchide
Cutie viteze - Skoda Laura (1Z3) 1.6 TDI
Inchide
Transmisie cu curea - Skoda Laura (1Z3) 1.6 TDI
Inchide
Piese motor - Skoda Laura (1Z3) 1.6 TDI
Inchide
Piese bloc motor - Skoda Laura (1Z3) 1.6 TDI
Inchide
Garnituri - Skoda Laura (1Z3) 1.6 TDI
Inchide
Sistem de racire - Skoda Laura (1Z3) 1.6 TDI
Inchide
Sistem de aer conditionat - Skoda Laura (1Z3) 1.6 TDI
Inchide
Incalzire si ventilatie - Skoda Laura (1Z3) 1.6 TDI
Inchide
Filtre - Skoda Laura (1Z3) 1.6 TDI
Inchide
Uleiuri si lichide - Skoda Laura (1Z3) 1.6 TDI
Inchide
Senzori - Skoda Laura (1Z3) 1.6 TDI
Inchide
Sistem alimentare - Skoda Laura (1Z3) 1.6 TDI
Inchide
Electrice - Skoda Laura (1Z3) 1.6 TDI
Inchide
Sistem pornire - Skoda Laura (1Z3) 1.6 TDI
Inchide
Curatare parbriz - Skoda Laura (1Z3) 1.6 TDI
Inchide
Sistemul de esapament - Skoda Laura (1Z3) 1.6 TDI
Inchide
Caroserie - Skoda Laura (1Z3) 1.6 TDI
Inchide
Lumini - Skoda Laura (1Z3) 1.6 TDI
Inchide
Interior - Skoda Laura (1Z3) 1.6 TDI
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
4400
1/min
Turaţie la cuplu maxim
1500 - 2500
1/min
Cuplu maxim
250
Nm
Ridicare
80,50
mm
Alezaj
79,50
mm
Supapă per cilindru
4
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,968 - 5,982
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,958 - 5,972
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
19,00 - 31,00
bar
Diferenţă max. 5 bar
Presiune de compresie
motor nou
25,00 - 31,00
bar
Diferenţă max. 5 bar
Rată de compresie
16,50
:1
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
0,50
bar
Temperatură de verificare 80° C
Retard maxim chiulasă
0,100
mm
Lucrul ulterior al chiulasei nu este permis.
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,40 - 1,60
bar
Termostatul se deschide la temperatura
87° - 102°
Informaţii privind curelele
Dimensiuni generale
Mărime curea transmisie agregate
fără instalaţie de climatizare
21,36 x 842
Mărime curea transmisie agregate
cu instalaţie de climatizare
21,66 x 1141
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Diesel
Denumire carburaţie
Common Rail
Producător carburaţie
Bosch
Tip carburaţie
EDC 17 CP 14
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
730 - 880
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie Diesel
Condiţionare turaţie Diesel
5200 - 5600
1/min
de la 60° C temperatura uleiului de motor
Condiţionare injecţie gaz Diesel
10
de la 60° C temperatura uleiului de motor
Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
5200 - 5600
1/min
Mod de măsurare
B
Sondă de măsurare
1
Timp de măsurare
0,5
s
Valoare maximă K
0,60
1/m
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
2,10
bar
Suplimentar respectaţi presiunea de umplere a pneurilor din manualul de utilizare sau de pe eticheta cu presiunea de umplere a pneurilor (de pe autovehicul)!
Presiune pneuri spate
2,00
bar
Suplimentar respectaţi presiunea de umplere a pneurilor din manualul de utilizare sau de pe eticheta cu presiunea de umplere a pneurilor (de pe autovehicul)!
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2575
mm
Ecartament faţă
1541
mm
Ecartament spate
1514
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
22,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
19,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
până la 2009/10
12,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
de la 2009/11
10,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
până la 2009/10
10,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
de la 2009/11
8,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
14,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
11,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
280,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
până la 2009/10
260,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
de la 2009/11
272,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
54,00
mm
Diametru piston frână osie spate
până la 2009/10
41,00
mm
Diametru piston frână osie spate
de la 2009/11
38,00
mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5750±750
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°
4700±700
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 15°
3250±450
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2625±375
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°
2150±350
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 35°
1450±250
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1150±250
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 45°
1000±200
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°
800±100
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
610±70
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
330±35
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
190±40
Ohm
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
4,30
litru
Viscozitate ulei de motor
VW 507 00
5W-30
Specificare ulei de motor
VW 507 00
Ulei cutie de viteze manuală
Cutie de viteze 0A4, Cu reumplare
1,90
litru
Ulei cutie de viteze manuală
Cutie de viteze 0A4, Cantitate de schimb
1,70
litru
Ulei cutie de viteze manuală
Schimbător direct de viteze 0AM
1,70
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
Cutie de viteze 0A4
G 060 726 A2
Ulei original
Specificaţie ulei transmisie manuală
Schimbător direct de viteze 0AM
G 052 171 A2
Ulei original
Agent de răcire
8,40
litru
Agent de răcire
cu încălzire suplimentară
9,40
litru
Specificare lichid de răcire
TL 774 G
Lichide de frâna la schimbare
cu cutie de viteze cu angrenaje
1,00
litru
Lichide de frâna la schimbare
cu cutie de viteze mecanică
1,15
litru
Specificare lichid de frână
VW 501 14
Agent de răcire instalaţie de climatizare
500 - 550
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
Compresor Zexel
110 - 130
cm³
Ulei instalaţie de climatizare
Compresor Sanden
100 - 120
cm³
Ulei instalaţie de climatizare
1K0 820 803 F, Compresor Denso
170 - 190
cm³
Ulei instalaţie de climatizare
1K0 820 803 E, Compresor Denso
130 - 150
cm³
Ulei instalaţie de climatizare
1K0 820 859 M, Compresor Denso
130 - 150
cm³
Ulei instalaţie de climatizare
1K0 820 859 S, Compresor Denso
130 - 150
cm³
Ulei instalaţie de climatizare
1K0 820 859 H, Compresor Denso
80 - 100
cm³
Ulei instalaţie de climatizare
1K0 820 859 N, Compresor Denso
80 - 100
cm³
Ulei instalaţie de climatizare
1K0 820 859 P, Compresor Denso
80 - 100
cm³
Ulei instalaţie de climatizare
1K0 820 859 T, Compresor Denso
80 - 100
cm³
Ulei instalaţie de climatizare
1K0 820 808 A, Compresor Denso
80 - 100
cm³
Ulei instalaţie de climatizare
8J0 260 805, Compresor Denso
80 - 100
cm³
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Denso
G 052 300 A2
Ulei original
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Sanden
G 052 154 A2
Ulei original
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Zexel
G 052 154 A2
Ulei original
Conţinut rezervor
55
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu, 1
LEDDRL 1
Lumină de zi
Accesoriu, 2
DAY1
Lumină intermitentă lateral
LED
Faruri spate
Lumină frâna suplimentară
LED
Mijloace de iluminat interior
Lumini de urcare
Accesoriu
Entry1
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
toate 210.000 km
Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
toate 210.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 90.000 km / 6 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
toate 90.000 km
Interval de schimbare a lichidului de frână
până la 2010
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
de la 2011
mai întâi după 3 ani, apoi odată la 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 60.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a entanşantului de pneuri
Verificaţi termenul de garanţie al etanşantului de pneuri.
Interval de verificare filtru de particule
prima dată la 180.000 km, apoi odată la 30.000 km
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024