Кормилен прът Mercedes 1644600010 pentru Dacia Duster 1.5 dCi - 86 cai
Dacia Duster
86 cp - motor diesel
04.2010 - 01.2018
86 cp - motor diesel
04.2010 - 01.2018
Marca: Dacia
Model: Duster
Modif.: 1.5 dCi - motor diesel
Sasiu: SUV
An: 04.2010 - 01.2018
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1461 cmc
Putere: 86 cp / 63 kW
Codul motorului: K9K 796, K9K 830
Ulei motor: 4,40
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-40, 5W-40
Garaj+Informatii
Nu au fost gasite produse inlocuibile
Franare - Dacia Duster 1.5 dCi
Inchide
Suspensie - Dacia Duster 1.5 dCi
Inchide
Directie - Dacia Duster 1.5 dCi
Inchide
Angrenare roata - Dacia Duster 1.5 dCi
Inchide
Cutie viteze - Dacia Duster 1.5 dCi
Inchide
Transmisie cu curea - Dacia Duster 1.5 dCi
Inchide
Piese motor - Dacia Duster 1.5 dCi
Inchide
Piese bloc motor - Dacia Duster 1.5 dCi
Inchide
Garnituri - Dacia Duster 1.5 dCi
Inchide
Sistem de racire - Dacia Duster 1.5 dCi
Inchide
Sistem de aer conditionat - Dacia Duster 1.5 dCi
Inchide
Incalzire si ventilatie - Dacia Duster 1.5 dCi
Inchide
Filtre - Dacia Duster 1.5 dCi
Inchide
Uleiuri si lichide - Dacia Duster 1.5 dCi
Inchide
Senzori - Dacia Duster 1.5 dCi
Inchide
Sistem alimentare - Dacia Duster 1.5 dCi
Inchide
Electrice - Dacia Duster 1.5 dCi
Inchide
Sistem pornire - Dacia Duster 1.5 dCi
Inchide
Curatare parbriz - Dacia Duster 1.5 dCi
Inchide
Sistemul de esapament - Dacia Duster 1.5 dCi
Inchide
Caroserie - Dacia Duster 1.5 dCi
Inchide
Lumini - Dacia Duster 1.5 dCi
Inchide
Interior - Dacia Duster 1.5 dCi
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Ridicare
80,50
mm
Alezaj
76,00
mm
Supapă per cilindru
2
Joc supapă - supapă de admisie
Motor rece
0,12 - 0,25
mm
Joc supapă - supapă de evacuare
Motor rece
0,32 - 0,45
mm
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
9°-/20°-
- înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
27°+/5°+
- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,969 - 5,985
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,955 - 5,971
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Rată de compresie
17,90
:1
Presiune de supraalimentare turbocompresor/compresor
1,10 bar
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
1,20
bar
Retard maxim chiulasă
0,050
mm
Lucrul ulterior al chiulasei nu este permis.
Înălţime maximă a chiulasei
127,00
mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,40
bar
Termostatul se deschide la temperatura
83°
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Diesel
Denumire carburaţie
Common Rail
Producător carburaţie
Producător DELPHI
Tip carburaţie
DCM 1.2
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
215/65 R 16
2,00
bar
Presiune pneuri spate
215/65 R 16
2,00
bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2673
mm
Ecartament faţă
1560
mm
Ecartament spate
1567
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
pentru diametrul discului de frână de 280 mm
24,00
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
22,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
pentru diametrul discului de frână de 280 mm
21,80
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
19,80
mm
Diametru tambur de frână punte spate
228,50
mm
Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
229,50
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
280 mm, Cu placă spate
17,80
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Cu placă spate
17,40
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
280 mm, Cu placă spate
7,50
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Cu placă spate
8,10
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
2,50
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
pentru diametrul discului de frână de 280 mm
280,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
269,00
mm
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
4,40
litru
Viscozitate ulei de motor
RN0710
0W-40, 5W-40
Specificare ulei de motor
RN0710
Ulei cutie de viteze manuală
2,50
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
API GL4 SAE 75W-80
Ulei transmisie automată
Cu reumplare
6,00
litru
Ulei transmisie automată
Cantitate de schimb
3,50
litru
Ulei cutia de distribuţie
0,25
litru
Ulei servodirecţie
1,00
litru
Specificare ulei servodirecţie
ELF RENAULT MATIC D2
Ulei original
Agent de răcire
fără instalaţie de climatizare
4,50
litru
Agent de răcire
cu instalaţie de climatizare
5,45
litru
Specificare lichid de răcire
Glaceol RX Typ D
Lichide de frâna la schimbare
1,25
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
Fără instalaţie de climatizare locuri spate
440 - 510
Grame
Agent de răcire instalaţie de climatizare
cu instalaţie de climatizare spate
845 - 915
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
Compresor Sanden SD7-V16, Fără instalaţie de climatizare locuri spate
125 - 145
cm³
Ulei instalaţie de climatizare
Compresor Sanden SD7-V16, cu instalaţie de climatizare spate
190 - 210
cm³
Ulei instalaţie de climatizare
Compresor Clasonic
140 - 160
cm³
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Sanden SD7-V16
SP 10
Ulei original
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Clasonic
DH-PR
Ulei original
Specificaţie ulei de răcire
Posibilitate alternativă:, Compresor Clasonic
PAG 488
Conţinut rezervor
50
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Far de ceaţă
de la 2013/07
H16 12V 19W PGJ19-3
Unitate faruri ceaţă
Accesoriu
FOG1
Faruri spate
Lumină frâna suplimentară
LED
Piesă originală
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
la fiecare 160.000 km / 6 ani
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
la fiecare 90.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
la fiecare 160.000 km / 6 ani
Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
la fiecare 90.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
la fiecare 160.000 km / 6 ani
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
la fiecare 90.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a rolei de întindere a curelei de transmisie
la fiecare 160.000 km / 6 ani
Interval de înlocuire a rolei de întindere a curelei de transmisie
la fiecare 90.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
toate 30.000 km
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 120.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 90.000 km / 3 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
la fiecare 120.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
la fiecare 90.000 km / 3 ani
Interval de verificare a agentului de răcire a combustibilului
la fiecare 4 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 20.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 15.000 km / 1 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 20.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 15.000 km / 1 ani
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024