Caseta directie Audi Q7 (4L) 3.0 TDI quattro - 240 cai motor diesel CASA, CCMA, CJGA, CNRB - magazin online

Audi
Cumpara online 24/7
Audi Q7 (4L)
Audi Q7 (4L)
240 cp - motor diesel
11.2007 - 08.2015
Marca: Audi Model: Q7 (4L) Modif.: 3.0 TDI quattro - motor diesel
Sasiu: SUV An: 11.2007 - 08.2015 Tractiune: tractiune integrala
Cil./Capac.: 6 cil. / 2967 cmc Putere: 240 cp / 176 kW Codul motorului: CASA, CCMA, CJGA, CNRB Ulei motor Motor CASA: 8,20 litru cu filtru Ulei motor Motor CCMA: 8,20 litru cu filtru Ulei motor Motor CJGA: 7,70 litru cu filtru Viscozitate: 5W-30
Garaj+Informatii
Filtre0
Sortare
Produse:
    Filtre2StergeAplica
    Sortare
    • Cele mai ieftine
    • Cele mai vandute
    • Cele mai scumpe
    Producator
    • MAXGEAR
    • FEBEST
    • BOSCH
    • ELSTOCK
    • LAUBER
    • VAG
    Aplica
    • Suport, caseta directie MAXGEAR 72-6593 Audi Q7 (4L) 3.0 TDI quattro
      Dinamica frânare/conducere:
      pentru vehicule fara ABS
      Pana la an model:
      2009
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      fara articulatie sferica
      50 Lei cu TVA
    • Suport, caseta directie FEBEST VWAB-TOUAR-KIT Audi Q7 (4L) 3.0 TDI quattro
      An fabricatie pana la:
      12.2010
      pt. numar PR:
      QZ0
      Greutate [kg]:
      0,257 kg
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      fara articulatie sferica
      Lungime ambalaj [cm]:
      7,0 cm
      Latime ambalaj [cm]:
      5,5 cm
      Inaltime ambalaj [cm]:
      3,5 cm
      50 Lei cu TVA
    • Caseta directie BOSCH K S01 000 869 Audi Q7 (4L) 3.0 TDI quattro
      Piesa la schimb:
      Vehicul cu volan pe stânga/dreapta:
      pentru vehicule cu volan pe stanga
      Mod de operare:
      hidraulic
      Directie:
      fara cap de bara
      Directie:
      fara capeti de bara
      Echipament vehicul:
      pentru vehicule cu directie Servotronic
      5268 Lei cu TVA
    • Caseta directie ELSTOCK 11-1302 Audi Q7 (4L) 3.0 TDI quattro
      Mod de operare:
      hidraulic
      Tip caseta directie:
      Caseta de directie cu pinion-cremaliera
      pt. producator caseta directie:
      ZF
      Lungime [mm]:
      1395 mm
      Vehicul cu volan pe stânga/dreapta:
      pentru vehicule cu volan pe stanga
      Restrictiile producatorului:
      Sensor not supplied
      Greutate neta [kg]:
      10 kg
      Echipament vehicul:
      pentru vehicule cu directie Servotronic
      3854 Lei cu TVA
    • Caseta directie LAUBER 66.1035 Audi Q7 (4L) 3.0 TDI quattro
      Vehicul cu volan pe stânga/dreapta:
      pentru vehicule cu volan pe stanga
      Mod de operare:
      hidraulic
      Directie:
      fara cap de bara
      Directie:
      fara capeti de bara
      Echipament vehicul:
      pentru vehicule cu directie Servotronic
      Tip caseta directie:
      Caseta de directie cu pinion-cremaliera
      3704 Lei cu TVA
    • Steering rack bushing - priced each VAG 2H0422405 Audi Q7 (4L) 3.0 TDI quattro
      Информация:
      For a vibration-free steering wheel
      41 Lei cu TVA
    • Steering Rack Bushing VAG 7L0422405 Audi Q7 (4L) 3.0 TDI quattro
      Информация:
      For a vibration-free steering wheel
      34 Lei cu TVA
    • STEERING VAG 7L6422063CX Audi Q7 (4L) 3.0 TDI quattro
      Информация:
      8675 Lei cu TVA
    • Steering gear VAG 7L8422062G Audi Q7 (4L) 3.0 TDI quattro
      Informatii:
      8348 Lei cu TVA
    • Steering gear VAG 7L8422062GX Audi Q7 (4L) 3.0 TDI quattro
      Informatii:
      6079 Lei cu TVA
    • Steering gear VAG 7L8422062HX Audi Q7 (4L) 3.0 TDI quattro
      Informatii:
      6079 Lei cu TVA
    • Steering gear VAG 7L8422062LX Audi Q7 (4L) 3.0 TDI quattro
      Informatii:
      9060 Lei cu TVA
    • Steering gear VAG 7L8422062NX Audi Q7 (4L) 3.0 TDI quattro
      Informatii:
      9060 Lei cu TVA
    Franare
    Franare
    Suspensie
    Suspensie
    Directie
    Directie
    Angrenare roata
    Angrenare roata
    Cutie viteze
    Cutie viteze
    Transmisie cu curea
    Transmisie cu curea
    Piese motor
    Piese motor
    Piese bloc motor
    Piese bloc motor
    Garnituri
    Garnituri
    Sistem de racire
    Sistem de racire
    Sistem de aer conditionat
    Sistem de aer conditionat
    Incalzire si ventilatie
    Incalzire si ventilatie
    Filtre
    Filtre
    Uleiuri si lichide
    Uleiuri si lichide
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere - Audi Q7 (4L) 3.0 TDI quattro
    Inchide
    Senzori
    Senzori
    Sistem alimentare
    Sistem alimentare
    Electrice
    Electrice
    Sistem pornire
    Sistem pornire
    Curatare parbriz
    Curatare parbriz
    Sistemul de esapament
    Sistemul de esapament
    Caroserie
    Caroserie
    Lumini
    Lumini
    Interior
    Interior
    Tech dateTech date
    Date generale Date generale
    Sistem combustibil Sistem combustibil
    Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
    Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
    Sistem de frână Sistem de frână
    Materiale consumabile Materiale consumabile
    Iluminat Iluminat
    Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Date generale
    Valori fundamentale generale
    Tipul comenzii motorului
    Lanţ de distribuţie
    Turaţie la putere maximă
    4000 1/min
    Turaţie la cuplu maxim
    1750 1/min
    Cuplu maxim
    500 Nm
    Ridicare
    91,40 mm
    Alezaj
    83,00 mm
    Supapă per cilindru
    4
    Compensare joc supapă
    Berbec hidraulic
    Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
    45°
    Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
    45°
    Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
    5,968 - 5,982 mm
    Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
    5,958 - 5,972 mm
    Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
    6
    Secvenţă de aprindere
    1-4-3-6-2-5
    Presiune de compresie
    21,00 - 33,00 bar
    Diferenţă max. 5 bar
    Presiune de compresie
    motor nou
    28,00 - 33,00 bar
    Diferenţă max. 5 bar
    Rată de compresie
    Motor CCMA
    16,40 :1
    Rată de compresie
    Motor CJGA
    16,80 :1
    Rată de compresie
    Motor CASA
    17,00 :1
    Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
    0,80 bar
    Temperatură de verificare 80° C
    Retard maxim chiulasă
    0,100 mm
    Lucrul ulterior (planificare) al chiulasei nu este permis.
    Sistem de răcire
    Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
    1,40 - 1,60 bar
    Sistem combustibil
    Sistem de combustibil în general
    Tipul carburantului
    Diesel
    Denumire carburaţie
    Common Rail
    Valori de verificare a emisiilor
    Valori generale referitoare la emisii
    Reciclarea gazului de eşapament
    Da
    Graficul de poziţie - ştecher
    Priza diagnozei se găseşte pe muchia inferioară a tabloului de bord de pe partea şoferului.
    photoicon
    Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
    Motor CCMA
    680 - 880 1/min
    Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
    Motor CASA
    600 - 800 1/min
    Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
    Motor CJGA
    600 - 800 1/min
    Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
    80 °C
    Valoare de emisie Diesel
    Condiţionare turaţie Diesel
    Motor CCMA
    2400 - 2600 1/min
    de la 60° C temperatura uleiului de motor 10 rafale gaz
    Condiţionare turaţie Diesel
    Motor CASA
    3650 - 3950 1/min
    de la 60° C temperatura uleiului de motor 10 rafale gaz
    Condiţionare turaţie Diesel
    Motor CJGA
    2300 - 2700 1/min
    de la 60° C temperatura uleiului de motor 10 rafale gaz
    Condiţionare injecţie gaz Diesel
    10
    de la 60° C temperatura uleiului de motor
    Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
    Motor CCMA
    2400 - 2600 1/min
    Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
    Motor CASA
    3650 - 3950 1/min
    Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
    Motor CJGA
    2300 - 2700 1/min
    Mod de măsurare
    B
    Sondă de măsurare
    1
    Timp de oprire
    1 Secundă(secunde)
    Timp de măsurare
    0,5 s
    Valoare maximă K
    Motor CCMA
    1,50 1/m
    Valoare maximă K
    Motor CASA
    1,00 1/m
    Valoare maximă K
    Motor CJGA
    1,00 1/m
    Date privind trenul de rulare
    Jante şi anvelope
    Presiune pneuri faţă
    235/60 R 18
    2,30 bar
    Suplimentar respectaţi presiunea de umplere a pneurilor din manualul de utilizare sau de pe eticheta cu presiunea de umplere a pneurilor (de pe autovehicul)!
    Presiune pneuri faţă
    încărcat în întregime, 235/60 R 18
    2,50 bar
    Presiune pneuri faţă
    255/55 R 18
    2,20 bar
    Presiune pneuri faţă
    încărcat în întregime, 255/55 R 18
    2,40 bar
    Presiune pneuri spate
    235/60 R 18
    2,30 bar
    Suplimentar respectaţi presiunea de umplere a pneurilor din manualul de utilizare sau de pe eticheta cu presiunea de umplere a pneurilor (de pe autovehicul)!
    Presiune pneuri spate
    încărcat în întregime, 235/60 R 18
    2,90 bar
    Presiune pneuri spate
    255/55 R 18
    2,20 bar
    Presiune pneuri spate
    încărcat în întregime, 255/55 R 18
    2,80 bar
    Dimensiuni tren de rulare
    Ampatamentul
    3002 - 3006 mm
    Ecartament faţă
    1651 - 1654 mm
    Ecartament spate
    1681 - 1686 mm
    Sistem de frână
    Dimensiune frânei
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    Număr PR. 1LF
    34,00 mm
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    Număr PR. 1LT
    36,00 mm
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    Număr PR. 1LN
    40,00 mm
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    Număr PR. 1LW
    40,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    Număr PR. 1LF
    32,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    Număr PR. 1LT
    34,00 mm
    Grosime discuri de frână osie spate
    Număr PR. 1KF
    28,00 mm
    Grosime discuri de frână osie spate
    Număr PR. 2EA
    28,00 mm
    Grosime discuri de frână osie spate
    Număr PR. 1KD
    28,00 mm
    Grosime discuri de frână osie spate
    Număr PR. 1KK
    28,00 mm
    Grosime discuri de frână osie spate
    Număr PR. 2EF
    28,00 mm
    Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
    Număr PR. 1KF
    26,00 mm
    Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
    Număr PR. 2EA
    26,00 mm
    Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
    Număr PR. 1KD
    26,00 mm
    Diametru tambur de frână punte spate
    Frână de parcare
    210,00 mm
    Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
    Frână de parcare
    211,00 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1LF
    11,00 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1LT
    11,00 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    Cu placă spate, Număr PR. 1LN
    20,00 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    Cu placă spate, Număr PR. 1LW
    20,00 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1KF
    11,00 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 2EA
    11,00 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1KD
    11,00 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
    Cu placă spate, Număr PR. 1KK
    16,90 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
    Cu placă spate, Număr PR. 2EF
    16,90 mm
    Grosime plăcuţe de frână la frâna de parcare
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    5,50 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1LF
    2,00 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1LT
    2,00 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    Cu placă spate, Număr PR. 1LN
    10,00 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    Cu placă spate, Număr PR. 1LW
    10,00 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1KF
    2,00 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 2EA
    2,00 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1KD
    2,00 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
    Cu placă spate, Număr PR. 1KK
    9,00 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
    Cu placă spate, Număr PR. 2EF
    9,00 mm
    Grosime plăcuţe de frână Limită de uzură Frână de parcare
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    1,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Număr PR. 1LF
    350,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Număr PR. 1LT
    368,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Număr PR. 1LN
    420,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Număr PR. 1LW
    420,00 mm
    Diametru disc de frână osie spate
    Număr PR. 1KF
    330,00 mm
    Diametru disc de frână osie spate
    Număr PR. 2EA
    358,00 mm
    Diametru disc de frână osie spate
    Număr PR. 1KD
    358,00 mm
    Diametru disc de frână osie spate
    Număr PR. 1KK
    356,00 mm
    Diametru disc de frână osie spate
    Număr PR. 2EF
    356,00 mm
    Materiale consumabile
    Cantităţi de umplere şi specificaţii
    Ulei de motor cu filtru
    Motor CASA
    8,20 litru
    Ulei de motor cu filtru
    Motor CCMA
    8,20 litru
    Ulei de motor cu filtru
    Motor CJGA
    7,70 litru
    Viscozitate ulei de motor
    VW 507 00
    5W-30
    Specificare ulei de motor
    VW 507 00
    Ulei transmisie automată
    6 treapta 09D, Cu reumplare
    9,00 litru
    Umplere pe termen lung
    Ulei transmisie automată
    Cutie de viteze 0C8, Cu reumplare
    12,80 litru
    Umplere pe termen lung
    Ulei transmisie automată
    Cutie de viteze 0C8, Cantitate de schimb
    6,00 litru
    Umplere pe termen lung
    Specificaţie ulei transmisie automată
    6 treapta 09D
    G 055 025 A2
    Ulei original
    Specificaţie ulei transmisie automată
    Cutie de viteze 0C8
    G 055 540 A2
    Ulei original
    Ulei diferenţial osie faţă
    1,00 litru
    Specificaţie ulei punte faţă
    G 052 145 A1
    Ulei original
    Ulei diferenţial punte spate
    1,25 litru
    Specificaţie ulei punte spate
    G 052 145 A1
    Ulei original
    Ulei cutia de distribuţie
    Cutie de viteze 09D
    0,85 litru
    Ulei cutia de distribuţie
    Cutie de viteze 0C8
    0,65 litru
    Specificaţie cutie distribuţie
    Cutie de viteze 09D
    G 052 162 A2
    Ulei original
    Specificaţie cutie distribuţie
    Cutie de viteze 0C8
    G 052 536 A2
    Ulei original
    Specificare ulei servodirecţie
    G 004 000 M2
    Ulei original
    Agent de răcire
    11,50 litru
    Specificare lichid de răcire
    G 12 Plus
    Lichide de frâna la schimbare
    1,00 litru
    Specificare lichid de frână
    VW 501 14
    Agent de răcire instalaţie de climatizare
    650 - 750 Grame
    Agent de răcire instalaţie de climatizare
    cu instalaţie de climatizare spate
    1000 - 1100 Grame
    Specificaţie agent de răcire
    R134a
    Ulei instalaţie de climatizare
    130 - 150 cm³
    Ulei instalaţie de climatizare
    cu instalaţie de climatizare spate
    230 - 255 cm³
    Specificaţie ulei de răcire
    Compresor Denso
    G 052 300 A2
    Ulei original
    Iluminat
    Faruri faţă
    Fază scurtă
    cu far cu halogen
    H7 12V 55W PX26d
    photoicon
    Fază scurtă
    până la 2009, cu Bi-Xenon
    D1S 85V 35W PK32d-2
    photoicon
    Fază scurtă
    de la 2010, cu Bi-Xenon
    D3S 85V 35W PK32d-5
    photoicon
    Fază lungă
    până la 2009, cu far cu halogen
    H7 12V 55W PX26d
    photoicon
    Fază lungă
    de la 2010, cu far cu halogen
    H15 12V 15/55 PGJ23t-1
    Fază lungă
    până la 2009, cu Bi-Xenon
    D1S 85V 35W PK32d-2
    photoicon
    Fază lungă
    de la 2010, cu Bi-Xenon
    D3S 85V 35W PK32d-5
    photoicon
    Lumină adaptivă în curbă
    de la 2010, cu Bi-Xenon, cu sistem de iluminare adaptivă
    H7 12V 55W PX26d
    photoicon
    Lumină de zi
    până la 2009, cu far cu halogen
    H7 12V 55W PX26d
    photoicon
    Lumină de zi
    de la 2010, cu far cu halogen
    H15 12V 15/55 PGJ23t-1
    Lumină de zi
    până la 2009, cu Bi-Xenon
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumină de zi
    de la 2010, cu Bi-Xenon
    LED
    Piesă originală
    Lumină de zi
    Accesoriu
    DAY1
    Lumină de parcare
    cu far cu halogen
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
    photoicon
    Lumină de parcare
    până la 2009, cu Bi-Xenon
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
    photoicon
    Lumină de parcare
    de la 2010, cu Bi-Xenon
    LED
    Piesă originală
    Far de ceaţă
    până la 2009
    H7 12V 55W PX26d Longlife
    photoicon
    Far de ceaţă
    de la 2010
    H11 12V 55W PGJ19-2
    photoicon
    Lumină intermitentă faţă
    cu far cu halogen
    H21W 12V 21W BAY9s
    photoicon
    Lumină intermitentă faţă
    până la 2009, cu Bi-Xenon
    H21W 12V 21W BAY9s
    photoicon
    Lumină intermitentă faţă
    de la 2010, cu Bi-Xenon
    LED
    Piesă originală
    Lumină intermitentă lateral
    LED
    Lumini exterioare
    LED
    Faruri spate
    Lumină intermitentă spate
    în bara de protecţie
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumină intermitentă spate
    Lămpi de poziţie cu becuri incandescente, în hayon
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumină intermitentă spate
    Lampă posterioară cu diode luminiscente, în hayon
    LED
    Piesă originală
    Lumini spate
    în bara de protecţie
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumini spate
    Lămpi de poziţie cu becuri incandescente, în hayon
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumini spate
    Lampă posterioară cu diode luminiscente, în hayon
    LED
    Piesă originală
    Lumină de frână
    în bara de protecţie
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumină de frână
    Lămpi de poziţie cu becuri incandescente, în hayon
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumină de frână
    Lampă posterioară cu diode luminiscente, în hayon
    LED
    Piesă originală
    Lumină marşarier
    W16W 12V 16W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lumini de ceaţă spate
    H21W 12V 21W BAY9s
    photoicon
    Iluminat număr de înmatriculare
    până la 2012
    C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
    photoicon
    Iluminat număr de înmatriculare
    de la 2013
    LED
    Piesă originală
    Lumină frâna suplimentară
    LED
    Piesă originală
    Mijloace de iluminat interior
    Iluminat interior
    C10W 12V 10W SV8,5-8
    photoicon
    Lampă uşi
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lumină de siguranţă a uşilor
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lampă de iluminat în portbagaj
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lumini de urcare
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lampă de iluminat spaţiul pentru picioare.
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lampă de citit
    T4W 12V 4W BA9s
    photoicon
    Lampă torpedo
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Pentru datele de service
    Interval de înlocuire a filtrului de aer
    toate 90.000 km
    Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
    toate 60.000 km
    Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
    cu Biodiesel
    toate 30.000 km
    Interval de schimbare a lichidului de frână
    mai întâi după 3 ani, apoi odată la 2 ani
    Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
    până la 2014
    la fiecare 30.000 km / 2 ani
    Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
    de la 2015
    la fiecare 60.000 km / 2 ani
    Intervalul verificării saturaţiei filtrului
    Motor CASA
    prima dată la 150.000 km,, apoi odată la 30.000 km
    Înlocuiţi filtrul de particule la atingerea valorii limită de 0,46 litri.
    Intervalul verificării saturaţiei filtrului
    Motor CCMA
    prima dată la 180.000 km, apoi odată la 30.000 km
    Înlocuiţi filtrul de particule la atingerea valorii limită de 0,46 litri.
    Intervalul verificării saturaţiei filtrului
    Motor CJGA
    prima dată la 180.000 km, apoi odată la 30.000 km
    Înlocuiţi filtrul de particule la atingerea valorii limită de 0,46 litri.
    Intervalul verificării saturaţiei filtrului
    Motor CNRB
    prima dată la 180.000 km, apoi odată la 30.000 km
    Înlocuiţi filtrul de particule la atingerea valorii limită de 0,46 litri.
    Interval de umplere AdBlue®
    Motor CCMA, cu AdBlue® sistem
    o dată pe an
    Interval de umplere AdBlue®
    Motor CNRB, cu AdBlue® sistem
    o dată pe an
    Lucrări suplimentare pentru trapa glisantă panoramică
    la fiecare 60.000 km / 2 ani
    Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
    Audi Q7 (4L) 3.0 TDI quattro - 240 cai Introduceti sasiu
    Audi Salveaza
    Stergeti intreaga istorie

    TOP producatori

    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Andreea Tohaneanu
    Andreea Tohaneanu
    22 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    TBone Alex
    TBone Alex
    13 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    balan cristian
    balan cristian
    12 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Zorro Zdm
    Zorro Zdm
    09 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    gabriel ion
    gabriel ion
    08 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    crb crb
    crb crb
    01 April 2024