Sonda lambda Audi Q7 (4L) 3.0 TDI quattro - 240 cai motor diesel CASA, CCMA, CJGA, CNRB - magazin online

Audi
Cumpara online 24/7
Audi Q7 (4L)
Audi Q7 (4L)
240 cp - motor diesel
11.2007 - 08.2015
Marca: Audi Model: Q7 (4L) Modif.: 3.0 TDI quattro - motor diesel
Sasiu: SUV An: 11.2007 - 08.2015 Tractiune: tractiune integrala
Cil./Capac.: 6 cil. / 2967 cmc Putere: 240 cp / 176 kW Codul motorului: CASA, CCMA, CJGA, CNRB Ulei motor Motor CASA: 8,20 litru cu filtru Ulei motor Motor CCMA: 8,20 litru cu filtru Ulei motor Motor CJGA: 7,70 litru cu filtru Viscozitate: 5W-30
Garaj+Informatii
Filtre0
Sortare
Produse:
    Filtre2StergeAplica
    Sortare
    • Cele mai ieftine
    • Cele mai vandute
    • Cele mai scumpe
    Producator
    • HELLA
    • BOSCH
    • DELPHI
    • METZGER
    • MAGNETI MARELLI
    • FEBI BILSTEIN
    • TRISCAN
    • CALORSTAT by Vernet
    • MEAT & DORIA
    • HOFFER
    • MAXGEAR
    • EPS
    • ESEN SKV
    • ENGITECH
    • VAG
    Aplica
    • Sonda Lambda HELLA 6PA 009 166-791 Audi Q7 (4L) 3.0 TDI quattro
      mai mult
      HELLA
      Partea de montare: inainte de catalizator
      Sonda lambda:
      Sonda reglaj
      Partea de montare:
      inainte de catalizator
      Numar bucati necesare:
      1
      Sonda lambda:
      Sonda Lambda de banda larga
      Lungime cablu [mm]:
      800 mm
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      6 poli
      Montarea/demontarea de personal de specialitate necesară!:
      inainte de catalizator
      444 Lei cu TVA
    • Sonda Lambda BOSCH 0 281 004 148 Audi Q7 (4L) 3.0 TDI quattro
      mai mult
      BOSCH
      Partea de montare: inainte de catalizator
      Cod motor:
      CNRB
      An fabricatie de la:
      05.2012
      An fabricatie pana la:
      12.2014
      Sonda lambda:
      Sonda reglaj
      Partea de montare:
      inainte de catalizator
      Numar de legaturi:
      5
      Lungime totala [mm]:
      750 mm
      Interval de schimb recomandat [km]:
      250000 km
      Numar comercial:
      LS 44148, LSU-4.9
      inainte de catalizator
      432 Lei cu TVA
    • Sonda Lambda BOSCH 0 281 004 488 Audi Q7 (4L) 3.0 TDI quattro
      mai mult
      BOSCH
      Partea de montare: inainte de catalizator
      Cod motor:
      CNRB
      An fabricatie de la:
      01.2015
      Sonda lambda:
      Sonda reglaj
      Partea de montare:
      inainte de catalizator
      Numar de legaturi:
      5
      Lungime totala [mm]:
      560 mm
      Numar comercial:
      LS 44488, LSU-4.9
      inainte de catalizator
      469 Lei cu TVA
    • Sonda Lambda DELPHI ES20541-12B1 Audi Q7 (4L) 3.0 TDI quattro
      mai mult
      DELPHI
      Partea de montare: inainte de catalizator
      Sonda lambda:
      Sonda reglaj
      Partea de montare:
      inainte de catalizator
      Cod motor:
      CASA
      Cod motor:
      CCMA
      Cod motor:
      CJGA
      Cod motor:
      CNRB
      Separarea blocurilor:
      Sonda lambda:
      Sonda reglaj
      Sistem de esapament:
      pentru precatalizator
      Cod motor:
      CASA
      Cod motor:
      CCMA
      Lungime cablu [mm]:
      720 mm
      Sonda lambda:
      Sonda Lambda de banda larga
      Sonda lambda:
      incalzit
      inainte de catalizator
      685 Lei cu TVA
    • Sonda Lambda METZGER ORIGINAL ERSATZTEIL 0893184 Audi Q7 (4L) 3.0 TDI quattro
      mai mult
      METZGER
      Partea de montare: inainte de catalizator
      Serie:
      ORIGINAL ERSATZTEIL
      Cod motor:
      CNRB
      An fabricatie de la:
      05.2012
      Sonda lambda:
      Sonda reglaj
      Partea de montare:
      inainte de catalizator
      Interval de schimb recomandat [km]:
      250000 km
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      5 poli
      Lungime totala [mm]:
      750 mm
      inainte de catalizator
      1035 Lei cu TVA
    • Sonda Lambda METZGER ORIGINAL ERSATZTEIL 0893390 Audi Q7 (4L) 3.0 TDI quattro
      Serie:
      ORIGINAL ERSATZTEIL
      Cod motor:
      CJGA
      An fabricatie de la:
      05.2010
      An fabricatie pana la:
      05.2011
      Separarea blocurilor:
      Cod motor:
      CNRB
      An fabricatie de la:
      09.2014
      Sonda lambda:
      Sonda reglaj
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      5 poli
      Lungime cablu [mm]:
      560 mm
      1144 Lei cu TVA
    • Sonda Lambda MAGNETI MARELLI 466016355149 Audi Q7 (4L) 3.0 TDI quattro
      Lungime [mm]:
      750 mm
      Numar fire pe cablu:
      5 fire
      Numar de legaturi:
      5
      Lungime cablu [mm]:
      750 mm
      Sonda lambda:
      incalzit
      Numar comercial:
      OSM149
      378 Lei cu TVA
    • Sonda Lambda FEBI BILSTEIN 177449 Audi Q7 (4L) 3.0 TDI quattro
      mai mult
      FEBI BILSTEIN
      Partea de montare: inainte de catalizator
      Cod motor:
      CCMA
      Cod motor:
      CASA
      Partea de montare:
      inainte de catalizator
      Sonda lambda:
      Sonda reglaj
      Pana la an model:
      2011
      Sonda lambda:
      incalzit
      Dimensiune filet exterior:
      M18 x 1,5
      Deschidere cheie:
      22
      Numar de legaturi:
      6
      Lungime cablu [mm]:
      805 mm
      Greutate [kg]:
      0,121 kg
      inainte de catalizator
      486 Lei cu TVA
    • Sonda Lambda TRISCAN 8845 29001 Audi Q7 (4L) 3.0 TDI quattro
      Sistem de esapament:
      inainte de catalizator
      Sonda lambda:
      Sonda reglaj
      Calitate:
      1
      Lungime totala [mm]:
      750 mm
      Numar de legaturi:
      5
      775 Lei cu TVA
    • Sonda Lambda CALORSTAT by Vernet LS150053 Audi Q7 (4L) 3.0 TDI quattro
      mai mult
      CALORSTAT by Vernet
      Partea de montare: fata
      Sonda lambda:
      Sonda reglaj
      Partea de montare:
      fata
      Sistem de esapament:
      inainte de catalizator
      Calitate:
      1
      Lungime [mm]:
      900 mm
      Nr. de cuplaje:
      5
      fata
      604 Lei cu TVA
    • Sonda Lambda MEAT & DORIA 81610 Audi Q7 (4L) 3.0 TDI quattro
      Cod motor:
      CASA
      Cod motor:
      CCMA
      Cod motor:
      CJGA
      Sonda lambda:
      Sonda reglaj
      Sistem de esapament:
      inainte de catalizator
      Sonda lambda:
      Sonda Lambda de banda larga
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      5 poli
      Lungime cablu [mm]:
      570 mm
      928 Lei cu TVA
    • Sonda Lambda HOFFER 7481610 Audi Q7 (4L) 3.0 TDI quattro
      Cod motor:
      CASA
      Cod motor:
      CCMA
      Cod motor:
      CJGA
      Sonda lambda:
      Sonda reglaj
      Sistem de esapament:
      inainte de catalizator
      Sonda lambda:
      Sonda Lambda de banda larga
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      5 poli
      Lungime cablu [mm]:
      570 mm
      626 Lei cu TVA
    • Sonda Lambda MAXGEAR 59-0077 Audi Q7 (4L) 3.0 TDI quattro
      mai mult
      MAXGEAR
      Partea de montare: inainte de catalizator
      Cod motor:
      CASA
      Cod motor:
      CCMA
      An fabricatie pana la:
      05.2011
      Sonda lambda:
      Sonda reglaj
      Partea de montare:
      inainte de catalizator
      Sonda lambda:
      Soundă Lambda
      Numar de legaturi:
      5
      Lungime totala [mm]:
      750 mm
      inainte de catalizator
      702 Lei cu TVA
    • Sonda Lambda MAXGEAR 59-0128 Audi Q7 (4L) 3.0 TDI quattro
      mai mult
      MAXGEAR
      Partea de montare: inainte de catalizator
      Cod motor:
      CNRB
      Sonda lambda:
      Sonda reglaj
      Partea de montare:
      inainte de catalizator
      Sonda lambda:
      incalzit
      Numar de legaturi:
      5
      Lungime [mm]:
      800 mm
      inainte de catalizator
      739 Lei cu TVA
    • Sonda Lambda EPS Made in Italy - OE Equivalent 1.998.374 Audi Q7 (4L) 3.0 TDI quattro
      mai mult
      EPS
      Partea de montare: inainte de catalizator
      Serie:
      Made in Italy - OE Equivalent
      Cod motor:
      CNRB
      Partea de montare:
      inainte de catalizator
      Numar bucati necesare:
      1
      Sonda lambda:
      Sonda reglaj
      Lungime cablu [mm]:
      735 mm
      Numar fire pe cablu:
      5 fire
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      cu material de prindere
      Sonda lambda:
      incalzit
      Sonda lambda:
      Sonda planara
      Sonda lambda:
      Sonda Lambda de banda larga
      Sonda lambda:
      Filet gresat în prealabil
      Numar de legaturi:
      5
      Numar comercial:
      Facet 10.8374, Kw 498 374
      inainte de catalizator
      674 Lei cu TVA
    • Sonda Lambda ESEN SKV 09SKV905 Audi Q7 (4L) 3.0 TDI quattro
      Sonda lambda:
      Soundă Lambda
      Tensiune [V]:
      12 V
      Culoare:
      roșu
      Numar de legaturi:
      5
      Greutate [kg]:
      0,15 kg
      Mod de operare:
      electric
      Garantie:
      Garantie 3 ani
      535 Lei cu TVA
    • Sonda Lambda ESEN SKV 09SKV910 Audi Q7 (4L) 3.0 TDI quattro
      Sonda lambda:
      Sonda reglaj
      An fabricatie de la:
      05.2012
      An fabricatie pana la:
      12.2014
      Sistem de esapament:
      inainte de catalizator
      Sonda lambda:
      Soundă Lambda
      Tensiune [V]:
      12 V
      Greutate [kg]:
      0,14 kg
      Mod de operare:
      electric
      Garantie:
      Garantie 3 ani
      813 Lei cu TVA
    • Sonda Lambda ESEN SKV 09SKV915 Audi Q7 (4L) 3.0 TDI quattro
      Sonda lambda:
      Soundă Lambda
      Greutate [kg]:
      0,15 kg
      Garantie:
      Garantie 3 ani
      Numar comercial:
      LSU-4.2, LSU-4.9
      738 Lei cu TVA
    • Sonda Lambda ENGITECH ENT600032 Audi Q7 (4L) 3.0 TDI quattro
      An fabricatie de la:
      09.2012
      An fabricatie pana la:
      08.2014
      Sonda lambda:
      Sonda reglaj
      Lungime cablu [mm]:
      750 mm
      Numar de legaturi:
      5
      323 Lei cu TVA
    • Lambda probe VAG 03L906262 Audi Q7 (4L) 3.0 TDI quattro
      Informatii:
      1423 Lei cu TVA
    • Lambda probe VAG 059906262B Audi Q7 (4L) 3.0 TDI quattro
      Informatii:
      1020 Lei cu TVA
    • Lambda probe VAG 059906262M Audi Q7 (4L) 3.0 TDI quattro
      Informatii:
      1416 Lei cu TVA
    • Front Oxygen Sensor VAG 1K0998262AD Audi Q7 (4L) 3.0 TDI quattro
      Информация:
      Located before catalytic converter, restore mileage and clear codes
      1347 Lei cu TVA
    • Lambda probe VAG 8R0906262 Audi Q7 (4L) 3.0 TDI quattro
      Informatii:
      1499 Lei cu TVA
    Franare
    Franare
    Suspensie
    Suspensie
    Directie
    Directie
    Angrenare roata
    Angrenare roata
    Cutie viteze
    Cutie viteze
    Transmisie cu curea
    Transmisie cu curea
    Piese motor
    Piese motor
    Piese bloc motor
    Piese bloc motor
    Garnituri
    Garnituri
    Sistem de racire
    Sistem de racire
    Sistem de aer conditionat
    Sistem de aer conditionat
    Incalzire si ventilatie
    Incalzire si ventilatie
    Filtre
    Filtre
    Uleiuri si lichide
    Uleiuri si lichide
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere - Audi Q7 (4L) 3.0 TDI quattro
    Inchide
    Senzori
    Senzori
    Sistem alimentare
    Sistem alimentare
    Electrice
    Electrice
    Sistem pornire
    Sistem pornire
    Curatare parbriz
    Curatare parbriz
    Sistemul de esapament
    Sistemul de esapament
    Caroserie
    Caroserie
    Lumini
    Lumini
    Interior
    Interior
    Tech dateTech date
    Date generale Date generale
    Sistem combustibil Sistem combustibil
    Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
    Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
    Sistem de frână Sistem de frână
    Materiale consumabile Materiale consumabile
    Iluminat Iluminat
    Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Date generale
    Valori fundamentale generale
    Tipul comenzii motorului
    Lanţ de distribuţie
    Turaţie la putere maximă
    4000 1/min
    Turaţie la cuplu maxim
    1750 1/min
    Cuplu maxim
    500 Nm
    Ridicare
    91,40 mm
    Alezaj
    83,00 mm
    Supapă per cilindru
    4
    Compensare joc supapă
    Berbec hidraulic
    Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
    45°
    Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
    45°
    Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
    5,968 - 5,982 mm
    Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
    5,958 - 5,972 mm
    Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
    6
    Secvenţă de aprindere
    1-4-3-6-2-5
    Presiune de compresie
    21,00 - 33,00 bar
    Diferenţă max. 5 bar
    Presiune de compresie
    motor nou
    28,00 - 33,00 bar
    Diferenţă max. 5 bar
    Rată de compresie
    Motor CCMA
    16,40 :1
    Rată de compresie
    Motor CJGA
    16,80 :1
    Rată de compresie
    Motor CASA
    17,00 :1
    Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
    0,80 bar
    Temperatură de verificare 80° C
    Retard maxim chiulasă
    0,100 mm
    Lucrul ulterior (planificare) al chiulasei nu este permis.
    Sistem de răcire
    Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
    1,40 - 1,60 bar
    Sistem combustibil
    Sistem de combustibil în general
    Tipul carburantului
    Diesel
    Denumire carburaţie
    Common Rail
    Valori de verificare a emisiilor
    Valori generale referitoare la emisii
    Reciclarea gazului de eşapament
    Da
    Graficul de poziţie - ştecher
    Priza diagnozei se găseşte pe muchia inferioară a tabloului de bord de pe partea şoferului.
    photoicon
    Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
    Motor CCMA
    680 - 880 1/min
    Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
    Motor CASA
    600 - 800 1/min
    Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
    Motor CJGA
    600 - 800 1/min
    Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
    80 °C
    Valoare de emisie Diesel
    Condiţionare turaţie Diesel
    Motor CCMA
    2400 - 2600 1/min
    de la 60° C temperatura uleiului de motor 10 rafale gaz
    Condiţionare turaţie Diesel
    Motor CASA
    3650 - 3950 1/min
    de la 60° C temperatura uleiului de motor 10 rafale gaz
    Condiţionare turaţie Diesel
    Motor CJGA
    2300 - 2700 1/min
    de la 60° C temperatura uleiului de motor 10 rafale gaz
    Condiţionare injecţie gaz Diesel
    10
    de la 60° C temperatura uleiului de motor
    Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
    Motor CCMA
    2400 - 2600 1/min
    Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
    Motor CASA
    3650 - 3950 1/min
    Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
    Motor CJGA
    2300 - 2700 1/min
    Mod de măsurare
    B
    Sondă de măsurare
    1
    Timp de oprire
    1 Secundă(secunde)
    Timp de măsurare
    0,5 s
    Valoare maximă K
    Motor CCMA
    1,50 1/m
    Valoare maximă K
    Motor CASA
    1,00 1/m
    Valoare maximă K
    Motor CJGA
    1,00 1/m
    Date privind trenul de rulare
    Jante şi anvelope
    Presiune pneuri faţă
    235/60 R 18
    2,30 bar
    Suplimentar respectaţi presiunea de umplere a pneurilor din manualul de utilizare sau de pe eticheta cu presiunea de umplere a pneurilor (de pe autovehicul)!
    Presiune pneuri faţă
    încărcat în întregime, 235/60 R 18
    2,50 bar
    Presiune pneuri faţă
    255/55 R 18
    2,20 bar
    Presiune pneuri faţă
    încărcat în întregime, 255/55 R 18
    2,40 bar
    Presiune pneuri spate
    235/60 R 18
    2,30 bar
    Suplimentar respectaţi presiunea de umplere a pneurilor din manualul de utilizare sau de pe eticheta cu presiunea de umplere a pneurilor (de pe autovehicul)!
    Presiune pneuri spate
    încărcat în întregime, 235/60 R 18
    2,90 bar
    Presiune pneuri spate
    255/55 R 18
    2,20 bar
    Presiune pneuri spate
    încărcat în întregime, 255/55 R 18
    2,80 bar
    Dimensiuni tren de rulare
    Ampatamentul
    3002 - 3006 mm
    Ecartament faţă
    1651 - 1654 mm
    Ecartament spate
    1681 - 1686 mm
    Sistem de frână
    Dimensiune frânei
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    Număr PR. 1LF
    34,00 mm
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    Număr PR. 1LT
    36,00 mm
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    Număr PR. 1LN
    40,00 mm
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    Număr PR. 1LW
    40,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    Număr PR. 1LF
    32,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    Număr PR. 1LT
    34,00 mm
    Grosime discuri de frână osie spate
    Număr PR. 1KF
    28,00 mm
    Grosime discuri de frână osie spate
    Număr PR. 2EA
    28,00 mm
    Grosime discuri de frână osie spate
    Număr PR. 1KD
    28,00 mm
    Grosime discuri de frână osie spate
    Număr PR. 1KK
    28,00 mm
    Grosime discuri de frână osie spate
    Număr PR. 2EF
    28,00 mm
    Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
    Număr PR. 1KF
    26,00 mm
    Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
    Număr PR. 2EA
    26,00 mm
    Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
    Număr PR. 1KD
    26,00 mm
    Diametru tambur de frână punte spate
    Frână de parcare
    210,00 mm
    Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
    Frână de parcare
    211,00 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1LF
    11,00 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1LT
    11,00 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    Cu placă spate, Număr PR. 1LN
    20,00 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    Cu placă spate, Număr PR. 1LW
    20,00 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1KF
    11,00 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 2EA
    11,00 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1KD
    11,00 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
    Cu placă spate, Număr PR. 1KK
    16,90 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
    Cu placă spate, Număr PR. 2EF
    16,90 mm
    Grosime plăcuţe de frână la frâna de parcare
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    5,50 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1LF
    2,00 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1LT
    2,00 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    Cu placă spate, Număr PR. 1LN
    10,00 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    Cu placă spate, Număr PR. 1LW
    10,00 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1KF
    2,00 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 2EA
    2,00 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1KD
    2,00 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
    Cu placă spate, Număr PR. 1KK
    9,00 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
    Cu placă spate, Număr PR. 2EF
    9,00 mm
    Grosime plăcuţe de frână Limită de uzură Frână de parcare
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    1,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Număr PR. 1LF
    350,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Număr PR. 1LT
    368,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Număr PR. 1LN
    420,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Număr PR. 1LW
    420,00 mm
    Diametru disc de frână osie spate
    Număr PR. 1KF
    330,00 mm
    Diametru disc de frână osie spate
    Număr PR. 2EA
    358,00 mm
    Diametru disc de frână osie spate
    Număr PR. 1KD
    358,00 mm
    Diametru disc de frână osie spate
    Număr PR. 1KK
    356,00 mm
    Diametru disc de frână osie spate
    Număr PR. 2EF
    356,00 mm
    Materiale consumabile
    Cantităţi de umplere şi specificaţii
    Ulei de motor cu filtru
    Motor CASA
    8,20 litru
    Ulei de motor cu filtru
    Motor CCMA
    8,20 litru
    Ulei de motor cu filtru
    Motor CJGA
    7,70 litru
    Viscozitate ulei de motor
    VW 507 00
    5W-30
    Specificare ulei de motor
    VW 507 00
    Ulei transmisie automată
    6 treapta 09D, Cu reumplare
    9,00 litru
    Umplere pe termen lung
    Ulei transmisie automată
    Cutie de viteze 0C8, Cu reumplare
    12,80 litru
    Umplere pe termen lung
    Ulei transmisie automată
    Cutie de viteze 0C8, Cantitate de schimb
    6,00 litru
    Umplere pe termen lung
    Specificaţie ulei transmisie automată
    6 treapta 09D
    G 055 025 A2
    Ulei original
    Specificaţie ulei transmisie automată
    Cutie de viteze 0C8
    G 055 540 A2
    Ulei original
    Ulei diferenţial osie faţă
    1,00 litru
    Specificaţie ulei punte faţă
    G 052 145 A1
    Ulei original
    Ulei diferenţial punte spate
    1,25 litru
    Specificaţie ulei punte spate
    G 052 145 A1
    Ulei original
    Ulei cutia de distribuţie
    Cutie de viteze 09D
    0,85 litru
    Ulei cutia de distribuţie
    Cutie de viteze 0C8
    0,65 litru
    Specificaţie cutie distribuţie
    Cutie de viteze 09D
    G 052 162 A2
    Ulei original
    Specificaţie cutie distribuţie
    Cutie de viteze 0C8
    G 052 536 A2
    Ulei original
    Specificare ulei servodirecţie
    G 004 000 M2
    Ulei original
    Agent de răcire
    11,50 litru
    Specificare lichid de răcire
    G 12 Plus
    Lichide de frâna la schimbare
    1,00 litru
    Specificare lichid de frână
    VW 501 14
    Agent de răcire instalaţie de climatizare
    650 - 750 Grame
    Agent de răcire instalaţie de climatizare
    cu instalaţie de climatizare spate
    1000 - 1100 Grame
    Specificaţie agent de răcire
    R134a
    Ulei instalaţie de climatizare
    130 - 150 cm³
    Ulei instalaţie de climatizare
    cu instalaţie de climatizare spate
    230 - 255 cm³
    Specificaţie ulei de răcire
    Compresor Denso
    G 052 300 A2
    Ulei original
    Iluminat
    Faruri faţă
    Fază scurtă
    cu far cu halogen
    H7 12V 55W PX26d
    photoicon
    Fază scurtă
    până la 2009, cu Bi-Xenon
    D1S 85V 35W PK32d-2
    photoicon
    Fază scurtă
    de la 2010, cu Bi-Xenon
    D3S 85V 35W PK32d-5
    photoicon
    Fază lungă
    până la 2009, cu far cu halogen
    H7 12V 55W PX26d
    photoicon
    Fază lungă
    de la 2010, cu far cu halogen
    H15 12V 15/55 PGJ23t-1
    Fază lungă
    până la 2009, cu Bi-Xenon
    D1S 85V 35W PK32d-2
    photoicon
    Fază lungă
    de la 2010, cu Bi-Xenon
    D3S 85V 35W PK32d-5
    photoicon
    Lumină adaptivă în curbă
    de la 2010, cu Bi-Xenon, cu sistem de iluminare adaptivă
    H7 12V 55W PX26d
    photoicon
    Lumină de zi
    până la 2009, cu far cu halogen
    H7 12V 55W PX26d
    photoicon
    Lumină de zi
    de la 2010, cu far cu halogen
    H15 12V 15/55 PGJ23t-1
    Lumină de zi
    până la 2009, cu Bi-Xenon
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumină de zi
    de la 2010, cu Bi-Xenon
    LED
    Piesă originală
    Lumină de zi
    Accesoriu
    DAY1
    Lumină de parcare
    cu far cu halogen
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
    photoicon
    Lumină de parcare
    până la 2009, cu Bi-Xenon
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
    photoicon
    Lumină de parcare
    de la 2010, cu Bi-Xenon
    LED
    Piesă originală
    Far de ceaţă
    până la 2009
    H7 12V 55W PX26d Longlife
    photoicon
    Far de ceaţă
    de la 2010
    H11 12V 55W PGJ19-2
    photoicon
    Lumină intermitentă faţă
    cu far cu halogen
    H21W 12V 21W BAY9s
    photoicon
    Lumină intermitentă faţă
    până la 2009, cu Bi-Xenon
    H21W 12V 21W BAY9s
    photoicon
    Lumină intermitentă faţă
    de la 2010, cu Bi-Xenon
    LED
    Piesă originală
    Lumină intermitentă lateral
    LED
    Lumini exterioare
    LED
    Faruri spate
    Lumină intermitentă spate
    în bara de protecţie
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumină intermitentă spate
    Lămpi de poziţie cu becuri incandescente, în hayon
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumină intermitentă spate
    Lampă posterioară cu diode luminiscente, în hayon
    LED
    Piesă originală
    Lumini spate
    în bara de protecţie
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumini spate
    Lămpi de poziţie cu becuri incandescente, în hayon
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumini spate
    Lampă posterioară cu diode luminiscente, în hayon
    LED
    Piesă originală
    Lumină de frână
    în bara de protecţie
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumină de frână
    Lămpi de poziţie cu becuri incandescente, în hayon
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumină de frână
    Lampă posterioară cu diode luminiscente, în hayon
    LED
    Piesă originală
    Lumină marşarier
    W16W 12V 16W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lumini de ceaţă spate
    H21W 12V 21W BAY9s
    photoicon
    Iluminat număr de înmatriculare
    până la 2012
    C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
    photoicon
    Iluminat număr de înmatriculare
    de la 2013
    LED
    Piesă originală
    Lumină frâna suplimentară
    LED
    Piesă originală
    Mijloace de iluminat interior
    Iluminat interior
    C10W 12V 10W SV8,5-8
    photoicon
    Lampă uşi
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lumină de siguranţă a uşilor
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lampă de iluminat în portbagaj
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lumini de urcare
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lampă de iluminat spaţiul pentru picioare.
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lampă de citit
    T4W 12V 4W BA9s
    photoicon
    Lampă torpedo
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Pentru datele de service
    Interval de înlocuire a filtrului de aer
    toate 90.000 km
    Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
    toate 60.000 km
    Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
    cu Biodiesel
    toate 30.000 km
    Interval de schimbare a lichidului de frână
    mai întâi după 3 ani, apoi odată la 2 ani
    Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
    până la 2014
    la fiecare 30.000 km / 2 ani
    Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
    de la 2015
    la fiecare 60.000 km / 2 ani
    Intervalul verificării saturaţiei filtrului
    Motor CASA
    prima dată la 150.000 km,, apoi odată la 30.000 km
    Înlocuiţi filtrul de particule la atingerea valorii limită de 0,46 litri.
    Intervalul verificării saturaţiei filtrului
    Motor CCMA
    prima dată la 180.000 km, apoi odată la 30.000 km
    Înlocuiţi filtrul de particule la atingerea valorii limită de 0,46 litri.
    Intervalul verificării saturaţiei filtrului
    Motor CJGA
    prima dată la 180.000 km, apoi odată la 30.000 km
    Înlocuiţi filtrul de particule la atingerea valorii limită de 0,46 litri.
    Intervalul verificării saturaţiei filtrului
    Motor CNRB
    prima dată la 180.000 km, apoi odată la 30.000 km
    Înlocuiţi filtrul de particule la atingerea valorii limită de 0,46 litri.
    Interval de umplere AdBlue®
    Motor CCMA, cu AdBlue® sistem
    o dată pe an
    Interval de umplere AdBlue®
    Motor CNRB, cu AdBlue® sistem
    o dată pe an
    Lucrări suplimentare pentru trapa glisantă panoramică
    la fiecare 60.000 km / 2 ani
    Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
    Audi Q7 (4L) 3.0 TDI quattro - 240 cai Introduceti sasiu
    Audi Salveaza
    Stergeti intreaga istorie

    TOP producatori

    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Andreea Tohaneanu
    Andreea Tohaneanu
    22 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    TBone Alex
    TBone Alex
    13 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    balan cristian
    balan cristian
    12 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Zorro Zdm
    Zorro Zdm
    09 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    gabriel ion
    gabriel ion
    08 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    crb crb
    crb crb
    01 April 2024