Cilindru de inchidere,aprindere AUTOMEGA 100035210 pentru VW Polo 3 Classic (6kv2) 75 1.6 - 75 cai benzina
VW Polo 3 Classic (6kv2)
75 cp - benzina
11.1995 - 09.2001
75 cp - benzina
11.1995 - 09.2001
Marca: VW
Model: Polo 3 Classic (6kv2)
Modif.: 75 1.6 - benzina
Sasiu: limuzina
An: 11.1995 - 09.2001
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1598 cmc
Putere: 75 cp / 55 kW
Codul motorului: AEE, ALM
Ulei motor: 3,40
litru cu filtru
Ulei motor Motor AEE: 3,20
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-40, 5W-30, 10W-40
Garaj+Informatii
Pentru masina:
VW Polo 3 Classic (6kv2) 75 1.6
Motor:
75 cai - 55 kW - benzina
Cod producator:
100035210
Producator:
AUTOMEGA
Echipament vehicul:
pentru vehicule fara imobilizator
Sistem de închidere:
cu cilindru blocare
Sistem de închidere:
cu cheie
pt. cod original (OE):
357905855B
Incarcare ...
Incarcare ...
Alte produse asociate
Franare - VW Polo 3 Classic (6kv2) 75 1.6
Inchide
Suspensie - VW Polo 3 Classic (6kv2) 75 1.6
Inchide
Directie - VW Polo 3 Classic (6kv2) 75 1.6
Inchide
Angrenare roata - VW Polo 3 Classic (6kv2) 75 1.6
Inchide
Cutie viteze - VW Polo 3 Classic (6kv2) 75 1.6
Inchide
Transmisie cu curea - VW Polo 3 Classic (6kv2) 75 1.6
Inchide
Piese motor - VW Polo 3 Classic (6kv2) 75 1.6
Inchide
Piese bloc motor - VW Polo 3 Classic (6kv2) 75 1.6
Inchide
Garnituri - VW Polo 3 Classic (6kv2) 75 1.6
Inchide
Sistem de racire - VW Polo 3 Classic (6kv2) 75 1.6
Inchide
Sistem de aer conditionat - VW Polo 3 Classic (6kv2) 75 1.6
Inchide
Incalzire si ventilatie - VW Polo 3 Classic (6kv2) 75 1.6
Inchide
Filtre - VW Polo 3 Classic (6kv2) 75 1.6
Inchide
Uleiuri si lichide - VW Polo 3 Classic (6kv2) 75 1.6
Inchide
Sistem de aprindere - VW Polo 3 Classic (6kv2) 75 1.6
Inchide
Senzori - VW Polo 3 Classic (6kv2) 75 1.6
Inchide
Sistem alimentare - VW Polo 3 Classic (6kv2) 75 1.6
Inchide
Electrice - VW Polo 3 Classic (6kv2) 75 1.6
Inchide
Sistem pornire - VW Polo 3 Classic (6kv2) 75 1.6
Inchide
Curatare parbriz - VW Polo 3 Classic (6kv2) 75 1.6
Inchide
Sistemul de esapament - VW Polo 3 Classic (6kv2) 75 1.6
Inchide
Caroserie - VW Polo 3 Classic (6kv2) 75 1.6
Inchide
Lumini - VW Polo 3 Classic (6kv2) 75 1.6
Inchide
Interior - VW Polo 3 Classic (6kv2) 75 1.6
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
Motor 1F
5500
1/min
Turaţie la putere maximă
Motor AEE
4600
1/min
Turaţie la putere maximă
Motor ALM
4600
1/min
Turaţie la cuplu maxim
Motor 1F
2600
1/min
Turaţie la cuplu maxim
Motor AEE
3200
1/min
Turaţie la cuplu maxim
Motor ALM
3200
1/min
Cuplu maxim
Motor 1F
125
Nm
Cuplu maxim
Motor AEE
135
Nm
Cuplu maxim
Motor ALM
135
Nm
Ridicare
77,40
mm
Alezaj
81,00
mm
Supapă per cilindru
2
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
6,900 - 6,940
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
6,900 - 6,940
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
9,0 - 12,0
bar
Rată de compresie
Motor 1F
9,00
:1
Rată de compresie
Motor AEE
9,80
:1
Rată de compresie
Motor ALM
9,80
:1
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Moment aprindere
Motor AEE, Valoare de verificare
-5°30'±2°30'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Moment aprindere
Motor AEE, Valoare de reglare
-6°00'±1°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Moment aprindere
Motor ALM, Valoare de verificare
-5°30'±2°30'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Moment aprindere
Motor ALM, Valoare de reglare
-6°00'±1°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Motor 1F
OTTO 91 ROZ
Tipul carburantului
Motor AEE
OTTO 95 ROZ
Tipul carburantului
Motor ALM
OTTO 95 ROZ
Denumire carburaţie
Injecţie benzină
Producător carburaţie
Motor 1F
Bosch
Producător carburaţie
Motor AEE
Magneti Marelli
Producător carburaţie
Motor ALM
Magneti Marelli
Tip carburaţie
Motor AEE
1 AV
Tip carburaţie
Motor ALM
1 AV
Presiune sistem
Motor 1F
0,80 - 1,20
bar
Presiune sistem
Motor AEE
2,90 - 3,10
bar
fără subpresiune
Presiune sistem
Motor ALM
2,90 - 3,10
bar
fără subpresiune
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Graficul de poziţie - ştecher
Graficul de poziţie - ştecher
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor AEE
830 - 930
1/min
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor ALM
825 - 875
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie benzină
Moment aprindere
Motor AEE, Valoare de verificare
-5°30'±2°30'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Moment aprindere
Motor AEE, Valoare de reglare
-6°00'±1°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Moment aprindere
Motor ALM, Valoare de verificare
-5°30'±2°30'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Moment aprindere
Motor ALM, Valoare de reglare
-6°00'±1°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
CO-Conţinut la mersul la ralanti
Motor AEE
0,00 - 0,50
%
CO-Conţinut la mersul la ralanti
Motor ALM
0,00 - 0,50
%
Turaţie la ralanti mărită
Motor AEE
2500 - 2800
1/min
Turaţie la ralanti mărită
Motor ALM
2500 - 2800
1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
Motor AEE
0,00 - 0,30
%
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
Motor ALM
0,00 - 0,30
%
Valoarea lambda
Motor AEE
0,97 - 1,03
λ
Valoarea lambda
Motor ALM
0,97 - 1,03
λ
Delta Lambda
Motor AEE
0,03
λ
Delta Lambda
Motor ALM
0,03
λ
Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
Motor AEE
730 - 1030
1/min
Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
Motor ALM
725 - 975
1/min
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 185/60 R 14
2,20
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 185/60 R 14
2,40
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 185/55 R 15
2,10
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 185/55 R 15
2,20
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 185/60 R 14
2,20
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 185/60 R 14
2,60
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 185/55 R 15
1,90
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 185/55 R 15
2,50
bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2440
mm
Ecartament faţă
1429
mm
Ecartament spate
1394
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Variantă 1
12,00
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Variantă 2
20,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Variantă 1
10,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Variantă 2
18,00
mm
Diametru tambur de frână punte spate
Variantă 1
180,00
mm
Diametru tambur de frână punte spate
Variantă 2
200,00
mm
1. Dimensiune de prelucrare tambur de frână punte spate
Variantă 1
181,00
mm
1. Dimensiune de prelucrare tambur de frână punte spate
Variantă 2
201,00
mm
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
3,40
litru
Ulei de motor cu filtru
Motor AEE
3,20
litru
Viscozitate ulei de motor
VW 500 00
0W-40, 5W-30, 10W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 501 01
SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 5W-50|SAE 10W-40|SAE 10W-60|SAE 15W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 502 00
SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 10W-40
Specificare ulei de motor
VW 500 00|VW 501 01|VW 502 00
Ulei cutie de viteze manuală
5 treapta 085
2,70
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
5 treapta 085
G 052 726 A2
Ulei original
Ulei servodirecţie
0,80
litru
Specificare ulei servodirecţie
G 004 000 M2
Ulei original
Agent de răcire
5,50
litru
Specificare lichid de răcire
G 12 Plus
Lichide de frâna la schimbare
2,00
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Conţinut rezervor
45
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
în cazul 90.000 km inclusiv toate 30.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de aer
de la 1997, până la 1999
la fiecare 60.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
de la 2000
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
până la 1996
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
de la 2000
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
până la 1999
toate 60.000 km
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024