Conducte frana QUICK BRAKE CU-0510A-A pentru Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.8 T - 150 cai benzina

Audi
Cumpara online 24/7
Audi A4 Avant (8D5, B5)
Audi A4 Avant (8D5, B5)
150 cp - benzina
03.1996 - 09.2001
Marca: Audi Model: A4 Avant (8D5, B5) Modif.: 1.8 T - benzina
Sasiu: combi An: 03.1996 - 09.2001 Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1781 cmc Putere: 150 cp / 110 kW Codul motorului: AEB, ANB, APU, ARK, AWT Ulei motor Motor AEB: 3,50 litru cu filtru Ulei motor Motor ANB: 3,50 litru cu filtru Ulei motor Motor APU: 3,50 litru cu filtru Ulei motor Motor ARK: 3,50 litru cu filtru Ulei motor Motor AWT: 4,10 litru cu filtru Viscozitate: 0W-40, 5W-30, 10W-40
Garaj+Informatii

Conducte frana QUICK BRAKE

cod producator: CU-0510A-A

16 Lei cu TVA
FavoriteFavorite
Livrare
Fiecare comanda este expediata cu optiunea de verificare. Livrarea este efectuata de firma de curierat FAN Courier. Puteti alege livrarea la adresa sau la biroul FAN Courier. Mai multe informatii - aici.
Минимална стойност за поръчка на кредит 150 лв.Pentru mai multe informatii - aici.
Pentru masina:
Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.8 T
Motor:
150 cai - 110 kW - benzina
Cod producator:
CU-0510A-A
Producator:
QUICK BRAKE
Dinamica frânare/conducere:
pentru vehicule cu ABS
Dinamica frânare/conducere:
pentru vehicule fara EDS
An fabricatie de la:
07.1996
Partea de montare:
spate stanga
Material:
cupru
Incarcare ...
Nu au fost gasite numere OEM
Incarcare ...
QUICK BRAKE
Conducte frana QUICK BRAKE CU-0510A-A
Conducte frana QUICK BRAKE CU-0510A-A
evaluare Fara evaluare
Dati-va evaluarea si scrieti-va opinia
Recenzii* Recenzii 1 star 2 stars 3 stars 4 stars 5 stars
Numele tau*
Opinia ta*
Franare
Franare
Suspensie
Suspensie
Directie
Directie
Angrenare roata
Angrenare roata
Cutie viteze
Cutie viteze
Transmisie cu curea
Transmisie cu curea
Piese motor
Piese motor
Piese bloc motor
Piese bloc motor
Garnituri
Garnituri
Sistem de racire
Sistem de racire
Sistem de aer conditionat
Sistem de aer conditionat
Incalzire si ventilatie
Incalzire si ventilatie
Filtre
Filtre
Uleiuri si lichide
Uleiuri si lichide
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere - Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.8 T
Inchide
Senzori
Senzori
Sistem alimentare
Sistem alimentare
Electrice
Electrice
Sistem pornire
Sistem pornire
Curatare parbriz
Curatare parbriz
Sistemul de esapament
Sistemul de esapament
Caroserie
Caroserie
Lumini
Lumini
Interior
Interior
Tech dateTech date
Date generale Date generale
Informaţii privind curelele Informaţii privind curelele
Sistemul de aprindere Sistemul de aprindere
Sistem combustibil Sistem combustibil
Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
Sistem de frână Sistem de frână
Sistem electric Sistem electric
Materiale consumabile Materiale consumabile
Iluminat Iluminat
Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
5700 1/min
Turaţie la cuplu maxim
1750 - 4600 1/min
Cuplu maxim
210 Nm
Ridicare
86,40 mm
Alezaj
81,00 mm
Supapă per cilindru
5
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
18°+/28°+ - înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
28°-/8°- - înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,950 - 5,970 mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,940 - 5,960 mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
7,00 - 13,00 bar
Diferenţă max. 3 bar
Rată de compresie
9,50 :1
Presiune maximă de încărcare turbocompresor/compresor
Motor AEB
1,37 - 1,47 bar
Presiune maximă de încărcare turbocompresor/compresor
Motor ANB, Motor APU
1,50 - 1,60 bar
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
1,00 bar
Temperatură de verificare 80° C
Retard maxim chiulasă
0,100 mm
Înălţime maximă a chiulasei
139,25 mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,40 - 1,60 bar
Termostatul se deschide la temperatura
87° - 102°
Informaţii privind curelele
Dimensiuni generale
Mărime curea transmisie agregate
Curea principală
17.8 x 1300
Mărime curea transmisie agregate
Curea suplimentară instalaţie de climatizare
14.24 x 855
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Rezistenţă maximă cablu de aprindere
Motor AEB
2000 Ohm
Fişă bujii
Bujii/Bujii incadescente NGK
PFR6Q
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 95 ROZ
Tipul carburantului
Posibilitate alternativă:
OTTO 91 ROZ
Reducerea randamentului
Denumire carburaţie
Injecţie benzină
Producător carburaţie
Bosch
Presiune sistem
3,90 - 4,10 bar
fără subpresiune
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Priza ştecărului de diagnoză se găseşte în consola centrală alături de baza scrumierei.
photoicon
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor AEB
820 - 900 1/min
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor ANB
740 - 860 1/min
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor APU
740 - 860 1/min
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor AWT
740 - 880 1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
Motor AEB
820 - 900 1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
Motor ANB
800 - 920 1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
Motor APU
800 - 920 1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
Motor AWT
740 - 880 1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80 °C
Valoare de emisie benzină
CO-Conţinut la mersul la ralanti
0,00 - 0,50 %
Turaţie la ralanti mărită
2500 - 2800 1/min
Turaţie la ralanti mărită
Motor AWT
2500 - 3000 1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
0,00 - 0,30 %
Conţinut HC maxim la mersul la ralanti
100 ppm
Contiţionarea timpului de ardere internă
120 Secundă(secunde)
Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
Motor AWT
2500 - 3000 1/min
Tipul de construcţie al sondelor lambda
Motor AWT
Sondă de bandă largă
Turaţie de verificare pentru semnalul sondelor lambda
Motor AWT
740 - 880 1/min
Valoarea lambda
0,97 - 1,03 λ
Delta Lambda
0,03 λ
Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
Motor APU, cu cutie de viteze automată
700 - 1020 1/min
Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
Motor ANB, cu cutie de viteze automată
700 - 1020 1/min
Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
Motor APU, cu cutie de viteze mecanică
640 - 960 1/min
Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
Motor ANB, cu cutie de viteze mecanică
640 - 960 1/min
Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
Motor AEB
720 - 1000 1/min
Procedură alternativă
Citirea memoriei de stocare a defecţiunilor aparatului de comandă
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
0,00 bar
vezi eticheta autocolantă a clapetei rezervorului
Presiune pneuri spate
0,00 bar
vezi eticheta autocolantă a clapetei rezervorului
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2607 - 2624 mm
Ecartament faţă
1489 - 1500 mm
Ecartament spate
1469 - 1479 mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Etrier frână C54
22,00 mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Etrier frână FN3
25,00 mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Etrier frână C54
20,00 mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Etrier frână FN3
23,00 mm
Grosime discuri de frână osie spate
Etrier frână C38
10,00 mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Etrier frână C38
8,00 mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
14,00 mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
Cu placă spate
17,00 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Cu placă spate
7,00 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
Cu placă spate
7,00 mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Etrier frână C54
280,00 mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Etrier frână FN3
288,00 mm
Diametru disc de frână osie spate
Etrier frână C38
245,00 mm
Diametru piston frână osie anterioară
Etrier frână C54
54,00 mm
Diametru piston frână osie anterioară
Etrier frână FN3
57,00 mm
Diametru piston frână osie spate
Etrier frână C38
38,10 mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5750±750 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°
4700±700 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 15°
3250±450 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2625±375 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°
2150±350 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 35°
1450±250 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1200±200 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 45°
1000±200 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°
800±150 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
610±70 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
325±50 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
190±40 Ohm
Rezistenţă - senzor arbore cotit
450 - 1000 Ohm
Rezistenţă - injectoare
12,00 - 13,00 Ohm
la 20°C
Sistem electric general
Tensiune baterie
12 Volţi
Capacitate baterie
44 Ah
Curent de testare la rece a bateriei
220 Amperi
Conform standardului DIN
Producător generator
Variantă 1
BOSCH
Producător generator
Variantă 2
VALEO
Curent de încărcare a generatorului
70 - 120 Amperi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
Motor AEB
3,50 litru
Ulei de motor cu filtru
Motor ANB
3,50 litru
Ulei de motor cu filtru
Motor APU
3,50 litru
Ulei de motor cu filtru
Motor ARK
3,50 litru
Ulei de motor cu filtru
Motor AWT
4,10 litru
Viscozitate ulei de motor
VW 500 00
0W-40, 5W-30, 10W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 501 01
SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 5W-50|SAE 10W-40|SAE 10W-60|SAE 15W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 502 00
SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 10W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 503 00
SAE 0W-30|SAE 5W-30
Viscozitate ulei de motor
VW 504 00
SAE 5W-30
Specificare ulei de motor
VW 500 00|VW 501 01|VW 502 00
Specificare ulei de motor
intervale variabile de service (Longlife)
VW 503 00|VW 504 00
Ulei cutie de viteze manuală
5 treapta 012
2,25 litru
Ulei cutie de viteze manuală
5 treapta 01W
2,25 litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
5 treapta 012
G 052 911 A2
Ulei original
Specificaţie ulei transmisie manuală
5 treapta 01W
G 052 911 A2
Ulei original
Ulei transmisie automată
5 treapta 01V, Cu reumplare
9,00 litru
Ulei transmisie automată
5 treapta 01V, Cantitate de schimb
2,60 litru
Specificaţie ulei transmisie automată
5 treapta 01V
G 052 162 A2
Ulei original
Ulei diferenţial osie faţă
5 treapta 01V
0,82 litru
Specificaţie ulei punte faţă
5 treapta 01V
G 052 145 A1
Ulei original
Ulei servodirecţie
0,90 litru
Specificare ulei servodirecţie
G 004 000 M2
Ulei original
Agent de răcire
7,50 litru
Specificare lichid de răcire
Antigel pe bază de etilen-glicol
Lichide de frâna la schimbare
1,25 litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
de la 1997/11, până la 1998/10
700 - 750 Grame
Agent de răcire instalaţie de climatizare
de la 1998/11
550 - 600 Grame
Agent de răcire instalaţie de climatizare
până la 1997/10
650 - 700 Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
250 - 300 cm³
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Denso
G 052 300 A2
Ulei original
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Zexel
G 052 154 A2
Ulei original
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Delphi
G 052 300 A2
Ulei original
Iluminat
Faruri faţă
Fază scurtă
cu far dublu, cu far cu halogen
H7 12V 55W PX26d Longlife
photoicon
Fază scurtă
cu far simplu, cu far cu halogen
H4 12V 60/55W P43t
photoicon
Fază scurtă
cu far cu xenon
D2S 85V 35W P32d-2
photoicon
Fază lungă
cu far dublu
H7 12V 55W PX26d Longlife
photoicon
Fază lungă
cu far simplu
H4 12V 60/55W P43t
photoicon
Lumină de zi
Accesoriu, 1
LEDDRL 1
Lumină de zi
Accesoriu, 2
DAY1
Lumină de parcare
cu far dublu, cu far cu halogen
W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
photoicon
Lumină de parcare
cu far simplu, cu far cu halogen
T4W 12V 4W BA9s
photoicon
Lumină de parcare
cu far cu xenon
H6W 12V 6W BAX9s
photoicon
Far de ceaţă
de la 1999
H7 12V 55W PX26d Longlife
photoicon
Far de ceaţă
până la 1998
H1 12V 55W P14,5s
photoicon
Lumină intermitentă faţă
PY21W 12V 21W BAU15s yellow
photoicon
Lumină intermitentă lateral
de la 1999
WY5W 12V 5W W2,1x9,5d yellow
photoicon
Lumină intermitentă lateral
până la 1998
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Faruri spate
Lumină intermitentă spate
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Lumini spate
P21/5W 12V 21/5W BAY15d
photoicon
Lumină de frână
P21/5W 12V 21/5W BAY15d
photoicon
Lumină marşarier
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Lumini de ceaţă spate
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Iluminat număr de înmatriculare
C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
photoicon
Lumină frâna suplimentară
W2,3W 12V 2,3W W2x4,6d
photoicon
Mijloace de iluminat interior
Iluminat interior
C10W 12V 10W SV8,5-8
photoicon
Lumină de siguranţă a uşilor
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Lampă de iluminat în portbagaj
Festoon 12V 6W SV8,5 (11x35)
photoicon
Lumini de urcare
Accesoriu
Entry1
Lampă de iluminat spaţiul pentru picioare.
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Lampă torpedo
C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
photoicon
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
de la 2000
toate 120.000 km
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
până la 1999
la fiecare 120.000 km / 5 ani
Set de reparaţii pentru curea dinţată
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
până la 1999
la fiecare 120.000 km / 5 ani
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
de la 2000
toate 120.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de aer
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a bujiilor
la fiecare 60.000 km / 6 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de înlocuire a bateriei sistemului de semnalizare avarie.
la fiecare 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
toate 30.000 km
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.8 T - 150 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
VW Golf 6 (5K1) 1.2 TSI - 105 cai Introduceti sasiu
VW Salveaza
Audi A7 Sportback (4GA) 3.0 TDI quattro - 313 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
BMW Z4 Cabrio E89 sDrive 35 i - 306 cai Introduceti sasiu
BMW Salveaza
MAN TGS 28.400 - 400 cai Introduceti sasiu
MAN Salveaza
Mini (R50,R53) Hatchback S Works - 203 cai benzinaIntroduceti sasiu
Mini Salveaza
Nissan Pathfinder 1986 2.4 4WD - 101 cai Introduceti sasiu
Nissan Salveaza
BMW 4 Coupe F32 F82 430 i xDrive - 252 cai Introduceti sasiu
BMW Salveaza
Audi A1 Sportback (8XA) 1.4 TFSI - 122 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
Renault Clio Grandtour 1.6 16V (KR0B) - 112 cai Introduceti sasiu
Renault Salveaza
Ford Mondeo 4 Turnier 2.3 - 160 cai Introduceti sasiu
Ford Salveaza
Audi A6 Avant (4G5, C7) 2.0 TDI - 136 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
Volvo V60 D4 - 190 cai Introduceti sasiu
Volvo Salveaza
Renault Scenic 1 (JA0-1) 1.6 BiFuel (JA04) - 107 cai Introduceti sasiu
Renault Salveaza
BMW 3 Cabrio E46 323 Ci - 170 cai Introduceti sasiu
BMW Salveaza
Audi A3 (8P1) 1.4 TFSI - 125 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
BMW 3 Sedan E46 318 d - 116 cai Introduceti sasiu
BMW Salveaza
Peugeot 406 Saloon 2.0 HDI 90 - 90 cai Introduceti sasiu
Peugeot Salveaza
Ford Fiesta 6 1.5 TDCi - 75 cai Introduceti sasiu
Ford Salveaza
Mazda 6 Hatchback (GH) 2.2 D (GH10) - 129 cai Introduceti sasiu
Mazda Salveaza
Audi A4 Sedan (8D2, B5) 2.4 - 165 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
Kia Cee'd Sportswagon 1.6 GDI - 135 cai Introduceti sasiu
Kia Salveaza
Citroen Dispatch U6U 2.0 HDi 95 - 94 cai Introduceti sasiu
Citroen Salveaza
BMW Z3 Cabrio M 3.2 - 325 cai Introduceti sasiu
BMW Salveaza
Ford Sierra (GBG,GB4) 2.0 4x4 - 120 cai Introduceti sasiu
Ford Salveaza
Volvo V70 Estate (P80) 2.0 Turbo AWD - 226 cai Introduceti sasiu
Volvo Salveaza
BMW 3 Touring E91 325 xi - 218 cai Introduceti sasiu
BMW Salveaza
Skoda Octavia Estate (1Z5) 2.0 TDI - 140 cai Introduceti sasiu
Skoda Salveaza
Peugeot J5 Bus (290P) 1.9 D - 70 cai Introduceti sasiu
Peugeot Salveaza
Peugeot 205 Convertible (741B,20D) 1.4 CJ - 67 cai Introduceti sasiu
Peugeot Salveaza
Ford Transit Custom Box 2.0 EcoBlue - 170 cai Introduceti sasiu
Ford Salveaza
VW Sharan (7N) 2.0 TDI - 140 cai Introduceti sasiu
VW Salveaza
Seat Altea XL (5P5,5P8) 2.0 TFSI 4x4 - 211 cai Introduceti sasiu
Seat Salveaza
Renault 21 Saloon 2.2 - 110 cai benzinaIntroduceti sasiu
Renault Salveaza
BMW 3 Cabrio E36 318 i - 115 cai Introduceti sasiu
BMW Salveaza
Ford Focus 2 Saloon (da) 1.6 TDCi - 100 cai Introduceti sasiu
Ford Salveaza
Ford Ranger (TU) 2.5 TDdi 4x4 - 117 cai motor dieselIntroduceti sasiu
Ford Salveaza
Renault 21 Saloon 1.7 (L48E) - 90 cai Introduceti sasiu
Renault Salveaza
BMW 5 Sedan (G30, F90) 530 e Plug-in-Hybrid xDrive - 252 cai Introduceti sasiu
BMW Salveaza
Ford Focus Clipper (dnw) 1.6 16V - 100 cai Introduceti sasiu
Ford Salveaza
Audi A4 Avant (8K5, B8) 2.0 TDI - 150 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
Ford Puma (EC) Racing ST 160 - 155 cai Introduceti sasiu
Ford Salveaza
BMW 5 Sedan E60 525 d xDrive - 197 cai Introduceti sasiu
BMW Salveaza
Audi A5 Sportback (8TA) 1.8 TFSI - 170 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
MAN E 2000 32.360 VFNLC - 360 cai Introduceti sasiu
MAN Salveaza
Honda NTV NTV 650 Revere (RC33) - 34 cai Introduceti sasiu
Honda Salveaza
Citroen Berlingo BOX PureTech 110 - 110 cai Introduceti sasiu
Citroen Salveaza
Ford Transit BOX (FA) 2.4 TDCi - 137 cai Introduceti sasiu
Ford Salveaza
Seat Toledo (1L) 2.0 i - 115 cai Introduceti sasiu
Seat Salveaza
Alfa Romeo 33 (907A) Sedan 1.7 16V 4x4 (907A1F) - 137 cai Introduceti sasiu
Alfa Romeo Salveaza
Alfa Romeo 155 (167) Sedan 2.0 T.S. (167.A2D) - 144 cai Introduceti sasiu
Alfa Romeo Salveaza
BMW 3 Sedan E46 318 d - 116 cai Introduceti sasiu
BMW Salveaza
Audi A4 Sedan (8EC, B7) 2.0 TFSI - 200 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
Citroen ZX Break N2 1.5 D - 57 cai motor dieselIntroduceti sasiu
Citroen Salveaza
Audi A6 Sedan (4G2, C7) 3.0 TDI quattro - 245 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
BMW 3 Touring E46 330 xi - 231 cai Introduceti sasiu
BMW Salveaza
Opel Kadett E Hatchback 1.8 E (C08, C48, D08, D48) - 100 cai Introduceti sasiu
Opel Salveaza
Renault Clio 2 3.0 V6 Sport (CB1A) - 226 cai Introduceti sasiu
Renault Salveaza
Volvo 240 Break (P245) 2.1 - 122 cai Introduceti sasiu
Volvo Salveaza
Mazda 626 Hatchback (GF) 2.0 (GFER) - 115 cai Introduceti sasiu
Mazda Salveaza
Seat Altea (5P1) 1.9 TDI - 90 cai Introduceti sasiu
Seat Salveaza
Audi A4 Allroad (8KH, B8) 2.0 TFSI quattro - 220 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
Audi A6 Avant (4B, C5) 1.9 TDI - 115 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
Audi TT Roadster (8J9) 1.8 TFSI - 160 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
Mercedes Vito Tourer (w447) 110 CDI (447.701, 447.703, 447.705) - 102 cai Introduceti sasiu
Mercedes-Benz Salveaza
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDi 150 - 150 cai Introduceti sasiu
Peugeot Salveaza
BMW 7 Limousine E65 730 d - 218 cai Introduceti sasiu
BMW Salveaza
Alfa Romeo 147 (937) Hatchback 1.6 16V T.SPARK ECO (937.AXA1A, 937.BXA1A) - 105 cai Introduceti sasiu
Alfa Romeo Salveaza
Mercedes CLK Convertible (a208) CLK 200 (208.435) - 136 cai Introduceti sasiu
Mercedes-Benz Salveaza
Peugeot 406 Coupe 2.2 - 158 cai Introduceti sasiu
Peugeot Salveaza
Audi 100 Sedan (4A, C4) 2.0 E 16V quattro - 140 cai benzinaIntroduceti sasiu
Audi Salveaza
BMW X2 (F39) xDrive 20 d - 190 cai Introduceti sasiu
BMW Salveaza
Land Rover Discovery 4 (LA) 3.0 TD 4x4 - 211 cai Introduceti sasiu
Land Rover Salveaza
Peugeot 205 (20A,C) 1.4 - 79 cai Introduceti sasiu
Peugeot Salveaza
VW Golf 4 (1J1) 1.9 TDI - 110 cai Introduceti sasiu
VW Salveaza
Ford Mondeo 1 (GBP) 1.8 i 16V - 115 cai Introduceti sasiu
Ford Salveaza
MAN TGX 26.400 - 400 cai Introduceti sasiu
MAN Salveaza
Audi A4 Sedan (8D2, B5) 1.8 - 170 cai benzinaIntroduceti sasiu
Audi Salveaza
Volvo V60 1.6 DRIVe - 114 cai Introduceti sasiu
Volvo Salveaza
BMW 1 Cabrio E88 120 d - 163 cai Introduceti sasiu
BMW Salveaza
Land Rover Freelander 2 (FA) 2.0 Si4 4x4 - 241 cai Introduceti sasiu
Land Rover Salveaza
BMW 3 Touring E91 335 i - 306 cai Introduceti sasiu
BMW Salveaza
Opel Vectra A 2.0 i 16V (F19, M19) - 136 cai Introduceti sasiu
Opel Salveaza
Stergeti intreaga istorie

TOP producatori

star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Andreea Tohaneanu
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
TBone Alex
TBone Alex
13 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
balan cristian
balan cristian
12 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Zorro Zdm
Zorro Zdm
09 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
gabriel ion
gabriel ion
08 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
crb crb
crb crb
01 April 2024