Far Volvo C70 Coupe 2.0 stanga si dreapta - 180 cai benzina B 5204 T2 - magazin online
Volvo C70 Coupe
180 cp - benzina
03.1997 - 09.2002
180 cp - benzina
03.1997 - 09.2002
Marca: Volvo
Model: C70 Coupe
Modif.: 2.0 - benzina
Sasiu: cupe
An: 03.1997 - 09.2002
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 5 cil. / 1984 cmc
Putere: 180 cp / 132 kW
Codul motorului: B 5204 T2
Ulei motor cu jojă de ulei fluorescentă: 5,80
litru cu filtru
Ulei motor cu jojă de ulei roşie: 5,30
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Garaj+Informatii
Aplica
Franare - Volvo C70 Coupe 2.0
Inchide
Suspensie - Volvo C70 Coupe 2.0
Inchide
Directie - Volvo C70 Coupe 2.0
Inchide
Angrenare roata - Volvo C70 Coupe 2.0
Inchide
Cutie viteze - Volvo C70 Coupe 2.0
Inchide
Transmisie cu curea - Volvo C70 Coupe 2.0
Inchide
Piese motor - Volvo C70 Coupe 2.0
Inchide
Piese bloc motor - Volvo C70 Coupe 2.0
Inchide
Garnituri - Volvo C70 Coupe 2.0
Inchide
Sistem de racire - Volvo C70 Coupe 2.0
Inchide
Sistem de aer conditionat - Volvo C70 Coupe 2.0
Inchide
Incalzire si ventilatie - Volvo C70 Coupe 2.0
Inchide
Filtre - Volvo C70 Coupe 2.0
Inchide
Uleiuri si lichide - Volvo C70 Coupe 2.0
Inchide
Senzori - Volvo C70 Coupe 2.0
Inchide
Sistem alimentare - Volvo C70 Coupe 2.0
Inchide
Electrice - Volvo C70 Coupe 2.0
Inchide
Sistem pornire - Volvo C70 Coupe 2.0
Inchide
Curatare parbriz - Volvo C70 Coupe 2.0
Inchide
Sistemul de esapament - Volvo C70 Coupe 2.0
Inchide
Caroserie - Volvo C70 Coupe 2.0
Inchide
Lumini - Volvo C70 Coupe 2.0
Inchide
Interior - Volvo C70 Coupe 2.0
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
5700
1/min
Turaţie la cuplu maxim
2100 - 5400
1/min
Cuplu maxim
220
Nm
Ridicare
77,00
mm
Alezaj
81,00
mm
Supapă per cilindru
4
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
6,955 - 6,970
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
6,945 - 6,960
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
5
Secvenţă de aprindere
1-2-4-5-3
Presiune de compresie
11,0 - 13,0
bar
Rată de compresie
8,40
:1
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Moment aprindere
-6°00'±2°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 95 ROZ
Denumire carburaţie
Injecţie benzină
Producător carburaţie
Bosch
Tip carburaţie
4.3
Presiune sistem
3,00
bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
800 - 900
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
800 - 900
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
60
°C
Valoare de emisie benzină
Moment aprindere
-6°00'±2°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
CO-Conţinut la mersul la ralanti
0,20 - 1,00
%
Valorile obţinute prin testare sunt valabile la măsurarea înaintea catalizatorului
Turaţie la ralanti mărită
2400 - 2600
1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
0,30
%
Conţinut HC maxim la mersul la ralanti
100
ppm
Valoarea lambda
0,97 - 1,03
λ
Date privind trenul de rulare
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
25,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
23,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
0,04
mm
Grosime discuri de frână osie spate
10,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
8,40
mm
Descentrarea maximă a discului de frână a punţii din spate
0,04
mm
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
cu jojă de ulei fluorescentă
5,80
litru
Ulei de motor cu filtru
cu jojă de ulei roşie
5,30
litru
Viscozitate ulei de motor
ACEA A3/B3
0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Specificare ulei de motor
ACEA A3/B3
Ulei transmisie automată
Cu reumplare
7,65
litru
specificat de producător 7,50 - 7,80 litri
Specificaţie ulei transmisie automată
1161 540
Ulei original
Ulei servodirecţie
0,80
litru
Specificare ulei servodirecţie
ATF Dexron III
Lichide de frâna la schimbare
1,20
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Faruri spate
Lumină frâna suplimentară
LED
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
de la 2000, până la 2001
mai întâi la 150.000 km / 8 ani, apoi odată la 160.000 km / 8 ani
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
de la 2002
la fiecare 160.000 km / 8 ani
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
până la 1998
la fiecare 120.000 km / 8 ani
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
numai 1999
la fiecare 165.000 km / 11 ani
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
de la 2000, până la 2001
mai întâi la 150.000 km / 8 ani, apoi odată la 160.000 km / 8 ani
Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
de la 2002, cu dispozitiv manual de tensionare
la fiecare 160.000 km / 8 ani
Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
până la 1998
la fiecare 120.000 km / 8 ani
Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
numai 1999
la fiecare 165.000 km / 11 ani
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
de la 2000, până la 2001
mai întâi la 150.000 km / 8 ani, apoi odată la 160.000 km / 8 ani
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
de la 2002
la fiecare 160.000 km / 8 ani
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
până la 1998
la fiecare 90.000 km / 6 ani
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
numai 1999
la fiecare 120.000 km / 8 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
de la 2000, până la 2001
mai întâi la 70.000 km / 4 ani, apoi odată la 80.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
de la 2002
la fiecare 60.000 km / 3 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
până la 1999
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
de la 2000, până la 2001
mai întâi la 150.000 km / 8 ani, apoi odată la 160.000 km / 8 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
de la 2002
la fiecare 160.000 km / 8 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
până la 1998
la fiecare 105.000 km / 7 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
numai 1999
la fiecare 150.000 km / 10 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
de la 2000, până la 2001
mai întâi la 50.000 km / 3 ani, apoi odată la 60.000 km / 3 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
de la 2002
la fiecare 60.000 km / 3 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
până la 1998
la fiecare 45.000 km / 3 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
numai 1999
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
de la 2000, până la 2001
mai întâi la 70.000 km / 4 ani, apoi odată la 80.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
de la 2002
la fiecare 80.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
până la 1999
la fiecare 75.000 km / 5 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
de la 2000, până la 2001
mai întâi la al 10.000 km / 1 an, apoi odată la 20.000 km / 1 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
de la 2002
la fiecare 20.000 km / o dată pe an
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
până la 1999
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
de la 2000, până la 2001
mai întâi la al 10.000 km / 1 an, apoi odată la 20.000 km / 1 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
de la 2002
la fiecare 20.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
până la 1999
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de curăţare a aerisirii carterului.
de la 2002
mai întâi la 160.000 km / 8 ani, apoi odată la 80.000 km / 4 ani
Interval de curăţare a aerisirii carterului.
până la 1999
mai întâi la 90.000 km / 6 ani, apoi odată la 45.000 km / 3 ani
Interval de curăţare a aerisirii carterului.
numai 2000
mai întâi la 90.000 km / 5 ani, apoi odată la 40.000 km / 2 ani
Interval de curăţare a aerisirii carterului.
numai 2001
mai întâi la 150.000 km / 8 ani, apoi odată la 80.000 km / 4 ani
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024