Lichid AdBlue Volvo C70 Coupe 2.0 - 180 cai benzina B 5204 T2 - magazin online
Volvo C70 Coupe
180 cp - benzina
03.1997 - 09.2002
180 cp - benzina
03.1997 - 09.2002
Marca: Volvo
Model: C70 Coupe
Modif.: 2.0 - benzina
Sasiu: cupe
An: 03.1997 - 09.2002
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 5 cil. / 1984 cmc
Putere: 180 cp / 132 kW
Codul motorului: B 5204 T2
Ulei motor cu jojă de ulei fluorescentă: 5,80
litru cu filtru
Ulei motor cu jojă de ulei roşie: 5,30
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Garaj+Informatii
Aplica
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:3,5 IGreutate [kg]:3,81 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:20 IGreutate [kg]:21,8 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:10 IGreutate [kg]:10,9 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:10 IGreutate [kg]:10,9 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:3,5 IGreutate [kg]:3,81 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
-
Informatii:Capacitate10.0 lStandardEURO 5 ;EURO 6Specificatie ISO22241-1 /22241-2 /22241-3 /22241-4Greutate10,00kgFranareFranare - Volvo C70 Coupe 2.0InchideSuspensieSuspensie - Volvo C70 Coupe 2.0InchideDirectieDirectie - Volvo C70 Coupe 2.0InchideAngrenare roataAngrenare roata - Volvo C70 Coupe 2.0InchideCutie vitezeCutie viteze - Volvo C70 Coupe 2.0InchideTransmisie cu cureaTransmisie cu curea - Volvo C70 Coupe 2.0InchidePiese motorPiese motor - Volvo C70 Coupe 2.0InchidePiese bloc motorPiese bloc motor - Volvo C70 Coupe 2.0InchideGarnituriGarnituri - Volvo C70 Coupe 2.0InchideSistem de racireSistem de racire - Volvo C70 Coupe 2.0InchideSistem de aer conditionatSistem de aer conditionat - Volvo C70 Coupe 2.0InchideIncalzire si ventilatieIncalzire si ventilatie - Volvo C70 Coupe 2.0InchideFiltreFiltre - Volvo C70 Coupe 2.0InchideUleiuri si lichideUleiuri si lichide - Volvo C70 Coupe 2.0InchideSistem de aprindereSenzoriSenzori - Volvo C70 Coupe 2.0InchideSistem alimentareSistem alimentare - Volvo C70 Coupe 2.0InchideElectriceElectrice - Volvo C70 Coupe 2.0InchideSistem pornireSistem pornire - Volvo C70 Coupe 2.0InchideCuratare parbrizCuratare parbriz - Volvo C70 Coupe 2.0InchideSistemul de esapamentSistemul de esapament - Volvo C70 Coupe 2.0InchideCaroserieCaroserie - Volvo C70 Coupe 2.0InchideLuminiLumini - Volvo C70 Coupe 2.0InchideInteriorInterior - Volvo C70 Coupe 2.0InchideTech dateDate generaleValori fundamentale generaleTipul comenzii motoruluiCurea dinţatăTuraţie la putere maximă5700 1/minTuraţie la cuplu maxim2100 - 5400 1/minCuplu maxim220 NmRidicare77,00 mmAlezaj81,00 mmSupapă per cilindru4Compensare joc supapăBerbec hidraulicUnghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie45°Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare45°Diametrul tijei supapei - supapă de admisie6,955 - 6,970 mmDiametrul tijei supapei - supapă de evacuare6,945 - 6,960 mmCantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare5Secvenţă de aprindere1-2-4-5-3Presiune de compresie11,0 - 13,0 barRată de compresie8,40 :1Sistemul de aprindereValori sistem de aprindereMoment aprindere-6°00'±2°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superiorSistem combustibilSistem de combustibil în generalTipul carburantuluiOTTO 95 ROZDenumire carburaţieInjecţie benzinăProducător carburaţieBoschTip carburaţie4.3Presiune sistem3,00 barValori de verificare a emisiilorValori generale referitoare la emisiiTuraţie de ralanti în cazul transmisiei manuale800 - 900 1/minTuraţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate800 - 900 1/minTemperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)60 °CValoare de emisie benzinăMoment aprindere-6°00'±2°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superiorCO-Conţinut la mersul la ralanti0,20 - 1,00 %Valorile obţinute prin testare sunt valabile la măsurarea înaintea catalizatoruluiTuraţie la ralanti mărită2400 - 2600 1/minCO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit0,30 %Conţinut HC maxim la mersul la ralanti100 ppmValoarea lambda0,97 - 1,03 λDate privind trenul de rulareSistem de frânăDimensiune frâneiGrosimea discurilor de frâna osie anterioară25,00 mmGrosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară23,00 mmDescentrarea maximă a discului de frână osie anterioară0,04 mmGrosime discuri de frână osie spate10,00 mmGrosime discuri de frână uzură limită osie spate8,40 mmDescentrarea maximă a discului de frână a punţii din spate0,04 mmMateriale consumabileCantităţi de umplere şi specificaţiiUlei de motor cu filtrucu jojă de ulei fluorescentă5,80 litruUlei de motor cu filtrucu jojă de ulei roşie5,30 litruViscozitate ulei de motorACEA A3/B30W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40, 10W-60, 15W-40Specificare ulei de motorACEA A3/B3Ulei transmisie automatăCu reumplare7,65 litruspecificat de producător 7,50 - 7,80 litriSpecificaţie ulei transmisie automată1161 540Ulei originalUlei servodirecţie0,80 litruSpecificare ulei servodirecţieATF Dexron IIILichide de frâna la schimbare1,20 litruSpecificare lichid de frânăDOT 4IluminatFaruri faţăLumină de ziAccesoriuDAY1Faruri spateLumină frâna suplimentarăLEDMijloace de iluminat interiorIntervale de schimbare sau de înlocuirePentru datele de serviceCurea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motoruluide la 2000, până la 2001mai întâi la 150.000 km / 8 ani, apoi odată la 160.000 km / 8 aniCurea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motoruluide la 2002la fiecare 160.000 km / 8 aniCurea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motoruluipână la 1998la fiecare 120.000 km / 8 aniCurea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motoruluinumai 1999la fiecare 165.000 km / 11 aniCurea dinţată - mod de verificare a comenzii motoruluinu este prevăzută de producătorInterval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motoruluide la 2000, până la 2001mai întâi la 150.000 km / 8 ani, apoi odată la 160.000 km / 8 aniInterval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motoruluide la 2002, cu dispozitiv manual de tensionarela fiecare 160.000 km / 8 aniInterval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motoruluipână la 1998la fiecare 120.000 km / 8 aniInterval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motoruluinumai 1999la fiecare 165.000 km / 11 aniInterval de înlocuire a curelei de transmisiede la 2000, până la 2001mai întâi la 150.000 km / 8 ani, apoi odată la 160.000 km / 8 aniInterval de înlocuire a curelei de transmisiede la 2002la fiecare 160.000 km / 8 aniInterval de înlocuire a curelei de transmisiepână la 1998la fiecare 90.000 km / 6 aniInterval de înlocuire a curelei de transmisienumai 1999la fiecare 120.000 km / 8 aniInterval de înlocuire a filtrului de aerde la 2000, până la 2001mai întâi la 70.000 km / 4 ani, apoi odată la 80.000 km / 4 aniInterval de înlocuire a filtrului de aerde la 2002la fiecare 60.000 km / 3 aniInterval de înlocuire a filtrului de aerpână la 1999la fiecare 60.000 km / 4 aniInterval de înlocuire a filtrului de combustibilde la 2000, până la 2001mai întâi la 150.000 km / 8 ani, apoi odată la 160.000 km / 8 aniInterval de înlocuire a filtrului de combustibilde la 2002la fiecare 160.000 km / 8 aniInterval de înlocuire a filtrului de combustibilpână la 1998la fiecare 105.000 km / 7 aniInterval de înlocuire a filtrului de combustibilnumai 1999la fiecare 150.000 km / 10 aniInterval de înlocuire a bujiilorde la 2000, până la 2001mai întâi la 50.000 km / 3 ani, apoi odată la 60.000 km / 3 aniInterval de înlocuire a bujiilorde la 2002la fiecare 60.000 km / 3 aniInterval de înlocuire a bujiilorpână la 1998la fiecare 45.000 km / 3 aniInterval de înlocuire a bujiilornumai 1999la fiecare 60.000 km / 4 aniInterval de schimbare a lichidului de frânăla fiecare 2 aniInterval de schimbare a uleiului transmisie automatede la 2000, până la 2001mai întâi la 70.000 km / 4 ani, apoi odată la 80.000 km / 4 aniInterval de schimbare a uleiului transmisie automatede la 2002la fiecare 80.000 km / 4 aniInterval de schimbare a uleiului transmisie automatepână la 1999la fiecare 75.000 km / 5 aniInterval de schimbare a uleiului de motor şi a filtruluide la 2000, până la 2001mai întâi la al 10.000 km / 1 an, apoi odată la 20.000 km / 1 aniInterval de schimbare a uleiului de motor şi a filtruluide la 2002la fiecare 20.000 km / o dată pe anInterval de schimbare a uleiului de motor şi a filtruluipână la 1999la fiecare 15.000 km / o dată pe anInterval de înlocuire a filtrului de habitaclude la 2000, până la 2001mai întâi la al 10.000 km / 1 an, apoi odată la 20.000 km / 1 aniInterval de înlocuire a filtrului de habitaclude la 2002la fiecare 20.000 km / o dată pe anInterval de înlocuire a filtrului de habitaclupână la 1999la fiecare 15.000 km / o dată pe anInterval de curăţare a aerisirii carterului.de la 2002mai întâi la 160.000 km / 8 ani, apoi odată la 80.000 km / 4 aniInterval de curăţare a aerisirii carterului.până la 1999mai întâi la 90.000 km / 6 ani, apoi odată la 45.000 km / 3 aniInterval de curăţare a aerisirii carterului.numai 2000mai întâi la 90.000 km / 5 ani, apoi odată la 40.000 km / 2 aniInterval de curăţare a aerisirii carterului.numai 2001mai întâi la 150.000 km / 8 ani, apoi odată la 80.000 km / 4 aniVehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +Stergeti intreaga istorie
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu22 April 2024TBone Alex13 April 2024balan cristian12 April 2024Zorro Zdm09 April 2024gabriel ion08 April 2024crb crb01 April 2024