Frana de mana Peugeot 3008 1.6 HDi - 112 cai motor diesel 9HR (DV6C) - magazin online

Peugeot
Cumpara online 24/7
Peugeot 3008
Peugeot 3008
112 cp - motor diesel
12.2009 - 08.2016
Marca: Peugeot Model: 3008 Modif.: 1.6 HDi - motor diesel
Sasiu: microbus An: 12.2009 - 08.2016 Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1560 cmc Putere: 112 cp / 82 kW Codul motorului: 9HR (DV6C) Ulei motor: 3,75 litru cu filtru Viscozitate: 0W-30
Garaj+Informatii
Filtre0
Sortare
Produse:
    Filtre2StergeAplica
    Sortare
    • Cele mai ieftine
    • Cele mai vandute
    • Cele mai scumpe
    Diametru
      Producator
      • VEMO
      • MAXGEAR
      • NTY
      • Peugeot
      Aplica
      Franare
      Franare
      Suspensie
      Suspensie
      Directie
      Directie
      Angrenare roata
      Angrenare roata
      Cutie viteze
      Cutie viteze
      Transmisie cu curea
      Transmisie cu curea
      Piese motor
      Piese motor
      Piese bloc motor
      Piese bloc motor
      Garnituri
      Garnituri
      Sistem de racire
      Sistem de racire
      Sistem de aer conditionat
      Sistem de aer conditionat
      Incalzire si ventilatie
      Incalzire si ventilatie
      Filtre
      Filtre
      Uleiuri si lichide
      Uleiuri si lichide
      Sistem de aprindere
      Sistem de aprindere
      Sistem de aprindere - Peugeot 3008 1.6 HDi
      Inchide
      Senzori
      Senzori
      Sistem alimentare
      Sistem alimentare
      Electrice
      Electrice
      Sistem pornire
      Sistem pornire
      Curatare parbriz
      Curatare parbriz
      Sistemul de esapament
      Sistemul de esapament
      Caroserie
      Caroserie
      Lumini
      Lumini
      Interior
      Interior
      Tech dateTech date
      Date generale Date generale
      Sistem combustibil Sistem combustibil
      Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
      Sistem de frână Sistem de frână
      Sistem electric Sistem electric
      Materiale consumabile Materiale consumabile
      Iluminat Iluminat
      Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
      Date generale
      Valori fundamentale generale
      Tipul comenzii motorului
      Curea dinţată
      Turaţie la putere maximă
      3600 1/min
      Turaţie la cuplu maxim
      1750 1/min
      Cuplu maxim
      270 Nm
      Ridicare
      88,30 mm
      Alezaj
      75,00 mm
      Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
      4
      Secvenţă de aprindere
      1-3-4-2
      Presiune maximă de încărcare turbocompresor/compresor
      Turaţie motor 2500/min
      0,20 bar
      Presiune maximă de încărcare turbocompresor/compresor
      Turaţie motor 4000/min
      0,60 bar
      Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
      1,30 bar
      Temperatura de testare 110 °C la 1000/min.
      Retard maxim chiulasă
      0,030 mm
      Sistem combustibil
      Sistem de combustibil în general
      Tipul carburantului
      Diesel
      Denumire carburaţie
      Common Rail
      Valori de verificare a emisiilor
      Valori generale referitoare la emisii
      Graficul de poziţie - ştecher
      Priza ştecărului de diagnoză se găseşte pe tabloul de bord pe partea şoferului, în spatele panoului.
      photoicon
      Date privind trenul de rulare
      Sistem de frână
      Dimensiune frânei
      Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
      26,00 mm
      Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
      24,00 mm
      Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
      0,05 mm
      Grosime discuri de frână osie spate
      12,00 mm
      Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
      10,00 mm
      Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
      fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
      12,00 mm
      Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
      fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
      11,00 mm
      Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
      fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
      2,00 mm
      Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
      fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
      2,00 mm
      Diametru disc de frână osie anterioară
      283,00 mm
      Diametru disc de frână osie spate
      268,00 mm
      Sistem electric
      Sistem electric general
      Tensiune baterie
      12 Volţi
      Materiale consumabile
      Cantităţi de umplere şi specificaţii
      Ulei de motor cu filtru
      3,75 litru
      Viscozitate ulei de motor
      PSA B71 2312
      0W-30
      Specificare ulei de motor
      PSA B71 2312
      SAE 0W-30
      Ulei cutie de viteze manuală
      Cutie de viteze MCM
      2,20 litru
      Specificaţie ulei transmisie manuală
      Cutie de viteze MCM
      SAE 75W-80
      Ulei transmisie automată
      Cutie de viteze AT6
      3,00 litru
      Specificaţie ulei transmisie automată
      Cutie de viteze AT6
      9734 R7
      Utilizaţi ulei original
      Lichide de frâna la schimbare
      1,00 litru
      Specificare lichid de frână
      DOT 4
      Agent de răcire instalaţie de climatizare
      450 Grame
      Specificaţie agent de răcire
      R134a
      Ulei instalaţie de climatizare
      135 cm³
      Specificaţie ulei de răcire
      SP 10
      Conţinut rezervor
      60 litru
      Iluminat
      Faruri faţă
      Fază scurtă
      cu far cu halogen
      H7 12V 55W PX26d
      photoicon
      Fază scurtă
      cu Bi-Xenon
      D1S 85V 35W PK32d-2
      photoicon
      Fază lungă
      cu far cu halogen
      H7 12V 55W PX26d
      photoicon
      Fază lungă
      cu Bi-Xenon
      D1S 85V 35W PK32d-2
      photoicon
      Lumină de zi
      până la 2012, cu far cu halogen
      >
      Piesă originală
      Lumină de zi
      până la 2012, cu Bi-Xenon
      P21/5W 12V 21/5W BAY15d
      photoicon
      Lumină de zi
      de la 2013
      LED
      Piesă originală
      Lumină de zi
      Accesoriu
      DAY1
      Lumină de parcare
      până la 2012, cu far cu halogen
      W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
      photoicon
      Lumină de parcare
      până la 2012, cu Bi-Xenon
      P21/5W 12V 21/5W BAY15d
      photoicon
      Lumină de parcare
      de la 2013
      LED
      Piesă originală
      Far de ceaţă
      PSX24W 12V 24W PG20/7
      Lumină intermitentă faţă
      până la 2012
      >
      Piesă originală
      Lumină intermitentă faţă
      de la 2013
      LED
      Piesă originală
      Lumină intermitentă lateral
      LED
      Piesă originală
      Unitate faruri ceaţă
      Accesoriu
      FOG1
      Faruri spate
      Lumină intermitentă spate
      PY21W 12V 21W BAU15s yellow
      photoicon
      Lumini spate
      Lămpi de poziţie cu becuri incandescente
      R5W 12V 5W BA15s
      photoicon
      Lumini spate
      Lampă posterioară cu diode luminiscente
      LED
      Piesă originală
      Lumină de frână
      Lămpi de poziţie cu becuri incandescente
      P21/5W 12V 21/5W BAY15d
      photoicon
      Lumină de frână
      Lampă posterioară cu diode luminiscente
      LED
      Piesă originală
      Lumină marşarier
      Lămpi de poziţie cu becuri incandescente
      P21W 12V 21W BA15s
      photoicon
      Lumină marşarier
      Lampă posterioară cu diode luminiscente
      W16W 12V 16W W2,1x9,5d
      photoicon
      Lumini de ceaţă spate
      P21W 12V 21W BA15s
      photoicon
      Iluminat număr de înmatriculare
      W5W 12V 5W W2,1x9,5d
      photoicon
      Lumină frâna suplimentară
      LED
      Piesă originală
      Mijloace de iluminat interior
      Iluminat interior
      W5W 12V 5W W2,1x9,5d
      photoicon
      Lampă de iluminat în portbagaj
      W5W 12V 5W W2,1x9,5d
      photoicon
      Lampă de citit
      W5W 12V 5W W2,1x9,5d
      photoicon
      Lampă torpedo
      W5W 12V 5W W2,1x9,5d
      photoicon
      Intervale de schimbare sau de înlocuire
      Pentru datele de service
      Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
      la fiecare 240.000 km / 10 ani
      Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
      în condiţii grele de exploatare
      la fiecare 180.000 km / 10 ani
      Interval de înlocuire a filtrului de aer
      până la numărul de organizaţie 13019
      toate 60.000 km
      Interval de înlocuire a filtrului de aer
      până la numărul de organizaţie 13019, în condiţii grele de exploatare
      toate 45.000 km
      Interval de înlocuire a filtrului de aer
      de la numărul de organizaţie 13020
      la fiecare 60.000 km / 4 ani
      Interval de înlocuire a filtrului de aer
      de la numărul de organizaţie 13020, în condiţii grele de exploatare
      la fiecare 45.000 km / 4 ani
      Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
      până la numărul de organizaţie 13019
      toate 40.000 km
      Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
      până la numărul de organizaţie 13019, în condiţii grele de exploatare
      toate 30.000 km
      Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
      de la numărul de organizaţie 13020
      la fiecare 40.000 km / 4 ani
      Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
      de la numărul de organizaţie 13020, în condiţii grele de exploatare
      la fiecare 30.000 km / 4 ani
      Interval de schimbare a lichidului de frână
      la fiecare 2 ani
      Interval de verificare a agentului de răcire a combustibilului
      prima dată la 120.000 km / 4 ani, apoi la fiecare service
      La o valoare pH mai mică de 6,3, înlocuiţi lichidul de răcire.
      Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
      până la numărul de organizaţie 13019, Întreţinere normală
      la fiecare 20.000 km / 2 ani
      Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
      de la numărul de organizaţie 13020, Întreţinere normală
      la fiecare 20.000 km / 1 ani
      Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
      în condiţii grele de exploatare
      la fiecare 15.000 km / o dată pe an
      Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
      Întreţinere normală
      la fiecare 20.000 km / 2 ani
      Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
      în condiţii grele de exploatare
      la fiecare 15.000 km / 1 ani
      Interval de verificare filtru de particule
      Întreţinere normală
      prima dată la 160.000 km, apoi odată la 20.000 km
      Interval de verificare filtru de particule
      în condiţii grele de exploatare
      prima dată la 150.000 km,, apoi odată la 15.000 km
      Interval de verificarea aditivului ptr. regenerare
      Întreţinere normală
      prima dată la 100.000 km, apoi odată la 20.000 km
      Interval de verificarea aditivului ptr. regenerare
      în condiţii grele de exploatare
      prima dată la 90.000 km,, apoi odată la 15.000 km
      Efectuaţi o cursă de probă
      de la numărul de organizaţie 13020
      toate 60.000 km
      Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
      Peugeot 3008 1.6 HDi - 112 cai Introduceti sasiu
      Peugeot Salveaza
      Volvo 740 Saloon (744) 2.3 - 117 cai Introduceti sasiu
      Volvo Salveaza
      Stergeti intreaga istorie

      TOP producatori

      star star star star star
      Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
      Andreea Tohaneanu
      Andreea Tohaneanu
      22 April 2024
      star star star star star
      Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
      TBone Alex
      TBone Alex
      13 April 2024
      star star star star star
      Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
      balan cristian
      balan cristian
      12 April 2024
      star star star star star
      Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
      Zorro Zdm
      Zorro Zdm
      09 April 2024
      star star star star star
      Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
      gabriel ion
      gabriel ion
      08 April 2024
      star star star star star
      Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
      crb crb
      crb crb
      01 April 2024