Furtun radiator VW Golf 4 Variant (1J5) 2.0 Bi-Fuel - 116 cai Benzina/Gaz metan (GNC) BEH - magazin online

VW
Cumpara online 24/7
VW Golf 4 Variant (1J5)
VW Golf 4 Variant (1J5)
116 cp - Benzina/Gaz metan (GNC)
02.2002 - 06.2006
Marca: VW Model: Golf 4 Variant (1J5) Modif.: 2.0 Bi-Fuel - Benzina/Gaz metan (GNC)
Sasiu: combi An: 02.2002 - 06.2006 Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1984 cmc Putere: 116 cp / 85 kW Codul motorului: BEH Ulei motor: 4,00 litru cu filtru Viscozitate: 0W-40, 5W-30, 10W-40
Garaj+Informatii
Filtre0
Sortare
Produse:
    Filtre2StergeAplica
    Sortare
    • Cele mai ieftine
    • Cele mai vandute
    • Cele mai scumpe
    Producator
    • GATES
    • FEBI BILSTEIN
    • MEYLE
    • SWAG
    • VAICO
    • SASIC
    • TOPRAN
    • MALO
    • ORIGINAL IMPERIUM
    • MAXGEAR
    • BSG
    • THERMOTEC
    • Metalcaucho
    • STC
    • Borsehung
    • ESEN SKV
    • VAG
    Aplica
    • Furtun radiator GATES 05-2385 VW Golf 4 Variant (1J5) 2.0 Bi-Fuel
      mai mult
      GATES
      Partea de montare: deasupra
      An fabricatie de la:
      05.2002
      Partea de montare:
      deasupra
      Material:
      EPDM (etilen propilen dienă cauciuc)
      Culoare:
      negru
      Lungime furtun [mm]:
      310 mm
      Diametru interior 1 [mm]:
      30 mm
      Diametru interior 2 [mm]:
      30 mm
      Conform brosurii:
      Numar comercial:
      4275-52385
      deasupra
      160 Lei cu TVA
    • Furtun radiator GATES 22808 VW Golf 4 Variant (1J5) 2.0 Bi-Fuel
      mai mult
      GATES
      Partea de montare: partea de jos
      An fabricatie de la:
      05.2002
      Partea de montare:
      partea de jos
      Material:
      EPDM (etilen propilen dienă cauciuc)
      Culoare:
      negru
      Lungime furtun [mm]:
      814 mm
      Diametru interior 1 [mm]:
      30 mm
      Diametru interior 2 [mm]:
      30 mm
      Conform brosurii:
      Numar comercial:
      4275-22808
      partea de jos
      119 Lei cu TVA
    • Furtun radiator FEBI BILSTEIN 101221 VW Golf 4 Variant (1J5) 2.0 Bi-Fuel
      mai mult
      FEBI BILSTEIN
      Partea de montare: deasupra
      Diametru interior [mm]:
      30,5 mm
      Diametru exterior [mm]:
      38,5 mm
      Furtune racire:
      de la rad. incalzire la motor
      Partea de montare:
      deasupra
      Greutate [kg]:
      0,38 kg
      Articol extins/Informatii de extindere:
      cu cuplare rapida
      deasupra
      247 Lei cu TVA
    • Furtun radiator FEBI BILSTEIN 32117 VW Golf 4 Variant (1J5) 2.0 Bi-Fuel
      Lungime [mm]:
      690 mm
      Furtune racire:
      de la rad. motor la pompa apa
      Greutate [kg]:
      0,55 kg
      Articol extins/Informatii de extindere:
      cu cuplare rapida
      149 Lei cu TVA
    • Inel etansare, furtun lichid racire FEBI BILSTEIN 180599 VW Golf 4 Variant (1J5) 2.0 Bi-Fuel
      Grosime [mm]:
      2 mm
      Diametru interior [mm]:
      22 mm
      Material:
      FKM (cauciuc din fluorcarbon)
      Greutate [kg]:
      0,001 kg
      22 Lei cu TVA
    • Inel etansare, furtun lichid racire FEBI BILSTEIN 29752 VW Golf 4 Variant (1J5) 2.0 Bi-Fuel
      Grosime [mm]:
      4 mm
      Diametru interior [mm]:
      32 mm
      Culoare:
      negru
      Material:
      NBR (cauciuc nitril butadin)
      Greutate [kg]:
      0,001 kg
      3 Lei cu TVA
    • Furtun radiator MEYLE ORIGINAL: True to OE. 119 222 0004 VW Golf 4 Variant (1J5) 2.0 Bi-Fuel
      Serie:
      MEYLE-ORIGINAL: True to OE.
      Material:
      EPDM (etilen propilen dienă cauciuc)
      Furtune racire:
      de la radiator ulei la conducta apa
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      fara carcase
      Numar comercial:
      MRH0206
      116 Lei cu TVA
    • Furtun radiator MEYLE ORIGINAL: True to OE. 119 222 0007 VW Golf 4 Variant (1J5) 2.0 Bi-Fuel
      mai mult
      MEYLE
      Partea de montare: partea de jos
      Serie:
      MEYLE-ORIGINAL: True to OE.
      Partea de montare:
      partea de jos
      Material:
      EPDM (etilen propilen dienă cauciuc)
      Tip cutie viteza:
      cv. manuala
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      cu cuplaje rapide
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      cu carcasa
      Numar comercial:
      MRH0209
      partea de jos
      138 Lei cu TVA
    • Furtun radiator SWAG 30 93 2117 VW Golf 4 Variant (1J5) 2.0 Bi-Fuel
      Lungime [mm]:
      690 mm
      Furtune racire:
      de la rad. motor la pompa apa
      Greutate [kg]:
      0,55 kg
      Articol extins/Informatii de extindere:
      cu cuplare rapida
      152 Lei cu TVA
    • Furtun radiator VAICO Q+ V10-2823 VW Golf 4 Variant (1J5) 2.0 Bi-Fuel
      mai mult
      VAICO
      Partea de montare: partea de jos
      Serie:
      Q+, original equipment manufacturer quality
      Echipament vehicul:
      pentru vehicule cu schimbare prin bara
      Partea de montare:
      partea de jos
      Greutate [kg]:
      0,55 kg
      Furtune racire:
      de la rad. motor la pompa apa
      partea de jos
      143 Lei cu TVA
    • Furtun radiator SASIC 3406039 VW Golf 4 Variant (1J5) 2.0 Bi-Fuel
      mai mult
      SASIC
      Partea de montare: centru stanga
      Furtune racire:
      de la conducta cuplare la vas radiator incalzire
      Partea de montare:
      centru stanga
      pt. cod original (OE):
      1J0122073BG
      centru stanga
      129 Lei cu TVA
    • Furtun radiator TOPRAN 113 845 VW Golf 4 Variant (1J5) 2.0 Bi-Fuel
      Tip cutie viteza:
      cv. manuala
      Material:
      Cauciuc cu insertie textila
      Furtune racire:
      de la piesa distr. la cond. apa
      Respectati cantitatea de umplere sistem:
      Echipat cu furtun:
      Furtun format
      Numar comercial:
      113 845 001
      34 Lei cu TVA
    • Furtun radiator TOPRAN 115 617 VW Golf 4 Variant (1J5) 2.0 Bi-Fuel
      Material:
      Cauciuc cu insertie textila
      Furtune racire:
      de la vas expansiune la conducta apa
      Respectati cantitatea de umplere sistem:
      Echipat cu furtun:
      Furtun format
      Numar comercial:
      115 617 001
      71 Lei cu TVA
    • Furtun radiator MALO 175751A VW Golf 4 Variant (1J5) 2.0 Bi-Fuel
      mai mult
      MALO
      Partea de montare: inferior stanga
      Partea de montare:
      inferior stanga
      inferior stanga
      128 Lei cu TVA
    • Furtun radiator ORIGINAL IMPERIUM 223501 VW Golf 4 Variant (1J5) 2.0 Bi-Fuel
      mai mult
      ORIGINAL IMPERIUM
      Partea de montare: inferior stanga
      pt. cod original (OE):
      1J0122051E
      Partea de montare:
      inferior stanga
      Masa [g]:
      371 g
      Lungime [mm]:
      559 mm
      Diametru interior 1 [mm]:
      31 mm
      Diametru interior 2 [mm]:
      31 mm
      inferior stanga
      64 Lei cu TVA
    • Furtun radiator MAXGEAR 18-0693 VW Golf 4 Variant (1J5) 2.0 Bi-Fuel
      Lungime [mm]:
      690 mm
      Furtune racire:
      de la rad. motor la pompa apa
      172 Lei cu TVA
    • Furtun radiator BSG BSG 90-720-019 VW Golf 4 Variant (1J5) 2.0 Bi-Fuel
      Lungime [mm]:
      690 mm
      Furtune racire:
      de la rad. motor la pompa apa
      Greutate [kg]:
      1 kg
      Numar componente:
      BSG 90-720-019
      Numar comercial:
      90720019, BSG 90720019, BSG90720019
      102 Lei cu TVA
    • Furtun radiator THERMOTEC DWW084TT VW Golf 4 Variant (1J5) 2.0 Bi-Fuel
      mai mult
      THERMOTEC
      Partea de montare: deasupra
      Furtune racire:
      de la cond. cuplare la rad. motor
      Material:
      EPDM (etilen propilen dienă cauciuc)
      Diametru interior 2 [mm]:
      30 mm
      Lungime furtun [mm]:
      814 mm
      Partea de montare:
      deasupra
      deasupra
      119 Lei cu TVA
    • Furtun radiator THERMOTEC DWW323TT VW Golf 4 Variant (1J5) 2.0 Bi-Fuel
      Furtune racire:
      de la radiator ulei la conducta apa
      71 Lei cu TVA
    • Furtun radiator Metalcaucho 09045 VW Golf 4 Variant (1J5) 2.0 Bi-Fuel
      mai mult
      Metalcaucho
      Partea de montare: partea de jos
      Partea de montare:
      partea de jos
      Lungime [mm]:
      690 mm
      Greutate [kg]:
      0,58 kg
      Numar bucati necesare:
      1
      Masa [g]:
      580 g
      partea de jos
      138 Lei cu TVA
    • Furtun radiator STC T409045 VW Golf 4 Variant (1J5) 2.0 Bi-Fuel
      mai mult
      STC
      Partea de montare: partea de jos
      Partea de montare:
      partea de jos
      Lungime [mm]:
      690 mm
      Greutate [kg]:
      0,58 kg
      Numar bucati necesare:
      1
      Masa [g]:
      580 g
      partea de jos
      147 Lei cu TVA
    • Cuplaj conducta lichid racire Borsehung B19217 VW Golf 4 Variant (1J5) 2.0 Bi-Fuel
      Material:
      Fonta
      189 Lei cu TVA
    • Furtun radiator ESEN SKV 24SKV344 VW Golf 4 Variant (1J5) 2.0 Bi-Fuel
      Greutate [kg]:
      0,65 kg
      Garantie:
      Garantie 3 ani
      172 Lei cu TVA
    • Furtun radiator ESEN SKV 43SKV616 VW Golf 4 Variant (1J5) 2.0 Bi-Fuel
      mai mult
      ESEN SKV
      Partea de montare: deasupra
      Partea de montare:
      deasupra
      Diametru interior [mm]:
      30,5 mm
      Diametru exterior [mm]:
      38,5 mm
      Articol extins/Informatii de extindere:
      cu cuplare rapida
      Furtune racire:
      de la rad. incalzire la motor
      Greutate [kg]:
      0,49 kg
      Garantie:
      Garantie 3 ani
      deasupra
      172 Lei cu TVA
    • Cuplaj conducta lichid racire ESEN SKV 43SKV608 VW Golf 4 Variant (1J5) 2.0 Bi-Fuel
      Material:
      EPDM (etilen propilen dienă cauciuc)
      Diametru interior 1 [mm]:
      31 mm
      Diametru interior 2 [mm]:
      31 mm
      Greutate [kg]:
      0,6 kg
      Culoare:
      negru
      Garantie:
      Garantie 3 ani
      Lungime furtun [mm]:
      663 mm
      potrivit ptr vehicule:
      autoturism
      284 Lei cu TVA
    • O-ring VAG N90354101 VW Golf 4 Variant (1J5) 2.0 Bi-Fuel
      Informatii:
      18 Lei cu TVA
    • Coolant Pipe O-Ring VAG N90765301 VW Golf 4 Variant (1J5) 2.0 Bi-Fuel
      Информация:
      Provides seal from metal to plastic cooling line end fitting. 32X4
      31 Lei cu TVA
    Franare
    Franare
    Suspensie
    Suspensie
    Directie
    Directie
    Angrenare roata
    Angrenare roata
    Cutie viteze
    Cutie viteze
    Transmisie cu curea
    Transmisie cu curea
    Piese motor
    Piese motor
    Piese bloc motor
    Piese bloc motor
    Garnituri
    Garnituri
    Sistem de racire
    Sistem de racire
    Sistem de aer conditionat
    Sistem de aer conditionat
    Incalzire si ventilatie
    Incalzire si ventilatie
    Filtre
    Filtre
    Uleiuri si lichide
    Uleiuri si lichide
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere - VW Golf 4 Variant (1J5) 2.0 Bi-Fuel
    Inchide
    Senzori
    Senzori
    Sistem alimentare
    Sistem alimentare
    Electrice
    Electrice
    Sistem pornire
    Sistem pornire
    Curatare parbriz
    Curatare parbriz
    Sistemul de esapament
    Sistemul de esapament
    Caroserie
    Caroserie
    Lumini
    Lumini
    Interior
    Interior
    Tech dateTech date
    Date generale Date generale
    Informaţii privind curelele Informaţii privind curelele
    Sistemul de aprindere Sistemul de aprindere
    Sistem combustibil Sistem combustibil
    Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
    Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
    Sistem de frână Sistem de frână
    Sistem electric Sistem electric
    Materiale consumabile Materiale consumabile
    Iluminat Iluminat
    Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Date generale
    Valori fundamentale generale
    Tipul comenzii motorului
    Curea dinţată
    Turaţie la putere maximă
    5250 1/min
    Turaţie la putere maximă
    în cazul funcţionării cu gaz
    5500 1/min
    Turaţie la cuplu maxim
    3250 1/min
    Turaţie la cuplu maxim
    în cazul funcţionării cu gaz
    3750 1/min
    Cuplu maxim
    175 Nm
    Cuplu maxim
    în cazul funcţionării cu gaz
    151 Nm
    Ridicare
    92,80 mm
    Alezaj
    82,50 mm
    Supapă per cilindru
    2
    Compensare joc supapă
    Berbec hidraulic
    Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
    45°
    Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
    45°
    Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
    6,973 - 6,987 mm
    Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
    5,958 - 5,972 mm
    Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
    4
    Secvenţă de aprindere
    1-3-4-2
    Presiune de compresie
    7,50 - 13,00 bar
    Diferenţă max. 3 bar
    Rată de compresie
    10,50 :1
    Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
    1,20 - 1,60 bar
    Temperatură de verificare 80° C
    Retard maxim chiulasă
    0,100 mm
    Înălţime maximă a chiulasei
    132,60 mm
    Sistem de răcire
    Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
    1,40 - 1,60 bar
    Termostatul se deschide la temperatura
    86°
    Radiatorul se decuplează la temperatura
    Treaptă 01
    84° - 91°
    Radiatorul se decuplează la temperatura
    Treaptă 02
    91° - 98°
    Radiatorul se cuplează la temperatura
    Treaptă 01
    92° - 97°
    Radiatorul se cuplează la temperatura
    Treaptă 02
    99° - 105°
    Informaţii privind curelele
    Dimensiuni generale
    Mărime curea transmisie agregate
    fără instalaţie de climatizare
    21,18 x 1120
    Mărime curea transmisie agregate
    cu instalaţie de climatizare
    21,36 x 1195
    Sistemul de aprindere
    Valori sistem de aprindere
    Rezistenţă maximă cablu de aprindere
    8000 Ohm
    Distanţă electrozi
    1,05±0,05 mm
    Bujii/Bujii incadescente NGK
    PZFR5D-11
    Sistem combustibil
    Sistem de combustibil în general
    Tipul carburantului
    Gaz natural OTTO 95 ROZ /
    Denumire carburaţie
    Bosch Motronic
    Producător carburaţie
    Bosch
    Tip carburaţie
    ME 7.1.1
    Presiune sistem
    cu subpresiune
    2,50 bar
    Presiune sistem
    fără subpresiune
    3,00 bar
    Valori de verificare a emisiilor
    Valori generale referitoare la emisii
    Graficul de poziţie - ştecher
    Priza ştecărului de diagnoză se găseşte în consola centrală, în spatele unei măşti deasupra scrumierei.
    photoicon
    Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
    600 - 830 1/min
    Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
    80 °C
    Valoare de emisie benzină
    CO-Conţinut la mersul la ralanti
    0,00 - 0,50 %
    Turaţie la ralanti mărită
    2500 - 3000 1/min
    CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
    0,00 - 0,30 %
    Contiţionarea timpului de ardere internă
    120 Secundă(secunde)
    Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
    2500 - 3000 1/min
    Tipul de construcţie al sondelor lambda
    Sondă de bandă largă
    Turaţie de verificare pentru semnalul sondelor lambda
    600 - 830 1/min
    Valoarea lambda
    0,97 - 1,03 λ
    Date privind trenul de rulare
    Jante şi anvelope
    Presiune pneuri faţă
    încărcat în întregime, 195/65 R 15
    2,30 bar
    Presiune pneuri faţă
    Încărcată parţial, 195/65 R 15
    1,90 bar
    Presiune pneuri faţă
    încărcat în întregime, 205/55 R 16
    2,30 bar
    Presiune pneuri faţă
    Încărcată parţial, 205/55 R 16
    1,90 bar
    Presiune pneuri faţă
    Încărcată parţial, 205/60 R 15
    1,90 bar
    Presiune pneuri faţă
    încărcat în întregime, 205/60 R 15
    2,30 bar
    Presiune pneuri faţă
    încărcat în întregime, 225/45 R 17
    2,30 bar
    Presiune pneuri faţă
    Încărcată parţial, 225/45 R 17
    1,90 bar
    Presiune pneuri spate
    încărcat în întregime, 195/65 R 15
    3,00 bar
    Presiune pneuri spate
    Încărcată parţial, 195/65 R 15
    1,90 bar
    Presiune pneuri spate
    încărcat în întregime, 205/55 R 16
    3,00 bar
    Presiune pneuri spate
    Încărcată parţial, 205/55 R 16
    1,90 bar
    Presiune pneuri spate
    Încărcată parţial, 205/60 R 15
    1,90 bar
    Presiune pneuri spate
    încărcat în întregime, 205/60 R 15
    3,00 bar
    Presiune pneuri spate
    încărcat în întregime, 225/45 R 17
    3,00 bar
    Presiune pneuri spate
    Încărcată parţial, 225/45 R 17
    1,90 bar
    Dimensiuni tren de rulare
    Ampatamentul
    2502 mm
    Ecartament faţă
    cu jantă ET36
    1520 mm
    Ecartament faţă
    cu jantă ET38
    1516 mm
    Ecartament faţă
    cu jantă ET42
    1508 mm
    Ecartament spate
    cu jantă ET36
    1498 mm
    Ecartament spate
    cu jantă ET38
    1494 mm
    Ecartament spate
    cu jantă ET42
    1486 mm
    Sistem de frână
    Dimensiune frânei
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    Număr PR. 1LR
    22,00 mm
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    Număr PR. 1LS
    22,00 mm
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    Număr PR. 1ZM
    22,00 mm
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    Număr PR. 1ZP
    22,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    19,00 mm
    Grosime discuri de frână osie spate
    9,00 mm
    Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
    7,00 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    Număr PR. 1LR, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    14,00 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1LS
    14,00 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1ZM
    14,00 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1ZP
    14,00 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    11,50 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    2,00 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    2,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Număr PR. 1LR
    280,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Număr PR. 1LS
    280,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Număr PR. 1ZM
    280,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Număr PR. 1ZP
    280,00 mm
    Diametru disc de frână osie spate
    232,00 mm
    Diametru piston frână osie anterioară
    54,00 mm
    Diametru piston frână osie spate
    41,00 mm
    Sistem electric
    Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
    5750±750 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°
    4700±700 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 15°
    3250±450 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
    2625±375 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°
    2150±350 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 35°
    1450±250 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
    1200±200 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 45°
    1000±200 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°
    800±150 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
    610±70 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
    325±50 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
    190±40 Ohm
    Rezistenţă - injectoare
    14,00 - 18,00 Ohm
    la 20°C
    Sistem electric general
    Tensiune baterie
    12 Volţi
    Capacitate baterie
    Variantă 1
    44 Ah
    Capacitate baterie
    Variantă 2
    60 Ah
    Curent de testare la rece a bateriei
    Variantă 1
    220 Amperi
    Conform standardului DIN
    Curent de testare la rece a bateriei
    Variantă 2
    280 Amperi
    Conform standardului DIN
    Producător generator
    Variantă 1
    BOSCH
    Producător generator
    Variantă 2
    VALEO
    Curent de încărcare a generatorului
    70 - 120 Amperi
    Producător demaror
    Bosch
    Materiale consumabile
    Cantităţi de umplere şi specificaţii
    Ulei de motor cu filtru
    4,00 litru
    Viscozitate ulei de motor
    VW 500 00
    0W-40, 5W-30, 10W-40
    Viscozitate ulei de motor
    VW 501 01
    SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 5W-50|SAE 10W-40|SAE 10W-60|SAE 15W-40
    Viscozitate ulei de motor
    VW 502 00
    SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 10W-40
    Viscozitate ulei de motor
    VW 503 00
    SAE 0W-30|SAE 5W-30
    Specificare ulei de motor
    VW 500 00|VW 501 01|VW 502 00
    Specificare ulei de motor
    intervale variabile de service (Longlife)
    VW 503 00
    Ulei cutie de viteze manuală
    viteza 5 cu cutie de viteze automată, Cutie de viteze 02J
    2,00 litru
    Specificaţie ulei transmisie manuală
    viteza 5 cu cutie de viteze automată, Cutie de viteze 02J
    G 052 726 A2
    Ulei original
    Ulei servodirecţie
    0,80 litru
    Specificare ulei servodirecţie
    G 004 000 M2
    Ulei original
    Agent de răcire
    5,00 litru
    Specificare lichid de răcire
    G 12 Plus
    Lichide de frâna la schimbare
    1,25 litru
    Specificare lichid de frână
    DOT 4
    Agent de răcire instalaţie de climatizare
    750 - 800 Grame
    Specificaţie agent de răcire
    R134a
    Ulei instalaţie de climatizare
    Compresor Sanden
    120 - 150 cm³
    Ulei instalaţie de climatizare
    Compresor Zexel
    115 - 135 cm³
    Specificaţie ulei de răcire
    Compresor Sanden
    G 052 154 A2
    Ulei original
    Specificaţie ulei de răcire
    Compresor Zexel
    G 052 200 A2
    Ulei original
    Conţinut rezervor
    55 litru
    Iluminat
    Faruri faţă
    Fază scurtă
    cu far cu halogen
    H7 12V 55W PX26d Longlife
    photoicon
    Fază scurtă
    cu far cu xenon
    D2S 85V 35W P32d-2
    photoicon
    Fază lungă
    cu far cu halogen
    H1 12V 55W P14,5s
    photoicon
    Fază lungă
    cu far cu xenon
    H7 12V 55W PX26d Longlife
    photoicon
    Lumină de zi
    Accesoriu, 1
    LEDDRL 1
    Lumină de zi
    Accesoriu, 2
    DAY1
    Lumină de parcare
    cu far cu halogen
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
    photoicon
    Lumină de parcare
    cu far cu xenon
    H6W 12V 6W BAX9s Longlife
    photoicon
    Far de ceaţă
    H3 12V 55W PK22s
    photoicon
    Lumină intermitentă faţă
    cu far cu halogen
    PY21W 12V 21W BAU15s yellow
    photoicon
    Lumină intermitentă faţă
    cu far cu xenon
    H21W 12V 21W BAY9s
    photoicon
    Lumină intermitentă lateral
    Geam galben de semnalizator
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lumină intermitentă lateral
    Geam alb de semnalizator
    WY5W 12V 5W W2,1x9,5d yellow
    photoicon
    Faruri spate
    Lumină intermitentă spate
    Geam galben de semnalizator
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumină intermitentă spate
    Geam alb de semnalizator
    PY21W 12V 21W BAU15s yellow
    photoicon
    Lumini spate
    Lumini spate
    R5W 12V 5W BA15s
    photoicon
    Lumini spate
    Lumini spate - lumini frână
    P21/5W 12V 21/5W BAY15d
    photoicon
    Lumină de frână
    P21/5W 12V 21/5W BAY15d
    photoicon
    Lumină marşarier
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumini de ceaţă spate
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Iluminat număr de înmatriculare
    C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
    photoicon
    Lumină frâna suplimentară
    LED
    Mijloace de iluminat interior
    Iluminat interior
    C10W 12V 10W SV8,5-8
    photoicon
    Lumină de siguranţă a uşilor
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lampă de iluminat în portbagaj
    Variantă 1
    C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
    photoicon
    Lampă de iluminat în portbagaj
    Variantă 2
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lumini de urcare
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lampă de citit
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
    photoicon
    Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Pentru datele de service
    Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
    nu este prevăzută de producător
    Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
    în cazul 90.000 km inclusiv toate 30.000 km
    Interval de înlocuire a filtrului de aer
    la fiecare 60.000 km / 4 ani
    Interval de înlocuire a bujiilor
    la fiecare 30.000 km / 2 ani
    Interval de schimbare a lichidului de frână
    la fiecare 2 ani
    Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
    de la 2000
    la fiecare service al uleiului în funcţie de indicatorul de interval
    Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
    până la 1999
    la fiecare 15.000 km / o dată pe an
    Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
    la fiecare 30.000 km / 2 ani
    Interval de schimbare a entanşantului de pneuri
    la fiecare 4 ani
    Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
    VW Golf 4 Variant (1J5) 2.0 Bi-Fuel - 116 cai Introduceti sasiu
    VW Salveaza
    Stergeti intreaga istorie

    TOP producatori

    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Andreea Tohaneanu
    Andreea Tohaneanu
    22 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    TBone Alex
    TBone Alex
    13 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    balan cristian
    balan cristian
    12 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Zorro Zdm
    Zorro Zdm
    09 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    gabriel ion
    gabriel ion
    08 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    crb crb
    crb crb
    01 April 2024