Lichid AdBlue VW Golf 4 Variant (1J5) 2.0 Bi-Fuel - 116 cai Benzina/Gaz metan (GNC) BEH - magazin online
VW Golf 4 Variant (1J5)
116 cp - Benzina/Gaz metan (GNC)
02.2002 - 06.2006
116 cp - Benzina/Gaz metan (GNC)
02.2002 - 06.2006
Marca: VW
Model: Golf 4 Variant (1J5)
Modif.: 2.0 Bi-Fuel - Benzina/Gaz metan (GNC)
Sasiu: combi
An: 02.2002 - 06.2006
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1984 cmc
Putere: 116 cp / 85 kW
Codul motorului: BEH
Ulei motor: 4,00
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-40, 5W-30, 10W-40
Garaj+Informatii
Aplica
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:3,5 IGreutate [kg]:3,81 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:5 IGreutate [kg]:5,45 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:20 IGreutate [kg]:21,8 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:10 IGreutate [kg]:10,9 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:10 IGreutate [kg]:10,9 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:3,5 IGreutate [kg]:3,81 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
-
Informatii:Capacitate10.0 lStandardEURO 5 ;EURO 6Specificatie ISO22241-1 /22241-2 /22241-3 /22241-4Greutate10,00kgFranareFranare - VW Golf 4 Variant (1J5) 2.0 Bi-FuelInchideSuspensieSuspensie - VW Golf 4 Variant (1J5) 2.0 Bi-FuelInchideDirectieDirectie - VW Golf 4 Variant (1J5) 2.0 Bi-FuelInchideAngrenare roataAngrenare roata - VW Golf 4 Variant (1J5) 2.0 Bi-FuelInchideCutie vitezeCutie viteze - VW Golf 4 Variant (1J5) 2.0 Bi-FuelInchideTransmisie cu cureaTransmisie cu curea - VW Golf 4 Variant (1J5) 2.0 Bi-FuelInchidePiese motorPiese motor - VW Golf 4 Variant (1J5) 2.0 Bi-FuelInchidePiese bloc motorPiese bloc motor - VW Golf 4 Variant (1J5) 2.0 Bi-FuelInchideGarnituriGarnituri - VW Golf 4 Variant (1J5) 2.0 Bi-FuelInchideSistem de racireSistem de racire - VW Golf 4 Variant (1J5) 2.0 Bi-FuelInchideSistem de aer conditionatSistem de aer conditionat - VW Golf 4 Variant (1J5) 2.0 Bi-FuelInchideIncalzire si ventilatieIncalzire si ventilatie - VW Golf 4 Variant (1J5) 2.0 Bi-FuelInchideFiltreFiltre - VW Golf 4 Variant (1J5) 2.0 Bi-FuelInchideUleiuri si lichideUleiuri si lichide - VW Golf 4 Variant (1J5) 2.0 Bi-FuelInchideSistem de aprindereSenzoriSenzori - VW Golf 4 Variant (1J5) 2.0 Bi-FuelInchideSistem alimentareSistem alimentare - VW Golf 4 Variant (1J5) 2.0 Bi-FuelInchideElectriceElectrice - VW Golf 4 Variant (1J5) 2.0 Bi-FuelInchideSistem pornireSistem pornire - VW Golf 4 Variant (1J5) 2.0 Bi-FuelInchideCuratare parbrizCuratare parbriz - VW Golf 4 Variant (1J5) 2.0 Bi-FuelInchideSistemul de esapamentSistemul de esapament - VW Golf 4 Variant (1J5) 2.0 Bi-FuelInchideCaroserieCaroserie - VW Golf 4 Variant (1J5) 2.0 Bi-FuelInchideLuminiLumini - VW Golf 4 Variant (1J5) 2.0 Bi-FuelInchideInteriorInterior - VW Golf 4 Variant (1J5) 2.0 Bi-FuelInchideTech dateDate generaleValori fundamentale generaleTipul comenzii motoruluiCurea dinţatăTuraţie la putere maximă5250 1/minTuraţie la putere maximăîn cazul funcţionării cu gaz5500 1/minTuraţie la cuplu maxim3250 1/minTuraţie la cuplu maximîn cazul funcţionării cu gaz3750 1/minCuplu maxim175 NmCuplu maximîn cazul funcţionării cu gaz151 NmRidicare92,80 mmAlezaj82,50 mmSupapă per cilindru2Compensare joc supapăBerbec hidraulicUnghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie45°Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare45°Diametrul tijei supapei - supapă de admisie6,973 - 6,987 mmDiametrul tijei supapei - supapă de evacuare5,958 - 5,972 mmCantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare4Secvenţă de aprindere1-3-4-2Presiune de compresie7,50 - 13,00 barDiferenţă max. 3 barRată de compresie10,50 :1Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol1,20 - 1,60 barTemperatură de verificare 80° CRetard maxim chiulasă0,100 mmÎnălţime maximă a chiulasei132,60 mmSistem de răcirePresiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)1,40 - 1,60 barTermostatul se deschide la temperatura86°Radiatorul se decuplează la temperaturaTreaptă 0184° - 91°Radiatorul se decuplează la temperaturaTreaptă 0291° - 98°Radiatorul se cuplează la temperaturaTreaptă 0192° - 97°Radiatorul se cuplează la temperaturaTreaptă 0299° - 105°Informaţii privind cureleleDimensiuni generaleMărime curea transmisie agregatefără instalaţie de climatizare21,18 x 1120Mărime curea transmisie agregatecu instalaţie de climatizare21,36 x 1195Sistemul de aprindereValori sistem de aprindereRezistenţă maximă cablu de aprindere8000 OhmDistanţă electrozi1,05±0,05 mmBujii/Bujii incadescente NGKPZFR5D-11Sistem combustibilSistem de combustibil în generalTipul carburantuluiGaz natural OTTO 95 ROZ /Denumire carburaţieBosch MotronicProducător carburaţieBoschTip carburaţieME 7.1.1Presiune sistemcu subpresiune2,50 barPresiune sistemfără subpresiune3,00 barValori de verificare a emisiilorValori generale referitoare la emisiiGraficul de poziţie - ştecherTuraţie de ralanti în cazul transmisiei manuale600 - 830 1/minTemperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)80 °CValoare de emisie benzinăCO-Conţinut la mersul la ralanti0,00 - 0,50 %Turaţie la ralanti mărită2500 - 3000 1/minCO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit0,00 - 0,30 %Contiţionarea timpului de ardere internă120 Secundă(secunde)Condiţionare turaţii motor cu ardere internă2500 - 3000 1/minTipul de construcţie al sondelor lambdaSondă de bandă largăTuraţie de verificare pentru semnalul sondelor lambda600 - 830 1/minValoarea lambda0,97 - 1,03 λDate privind trenul de rulareJante şi anvelopePresiune pneuri faţăîncărcat în întregime, 195/65 R 152,30 barPresiune pneuri faţăÎncărcată parţial, 195/65 R 151,90 barPresiune pneuri faţăîncărcat în întregime, 205/55 R 162,30 barPresiune pneuri faţăÎncărcată parţial, 205/55 R 161,90 barPresiune pneuri faţăÎncărcată parţial, 205/60 R 151,90 barPresiune pneuri faţăîncărcat în întregime, 205/60 R 152,30 barPresiune pneuri faţăîncărcat în întregime, 225/45 R 172,30 barPresiune pneuri faţăÎncărcată parţial, 225/45 R 171,90 barPresiune pneuri spateîncărcat în întregime, 195/65 R 153,00 barPresiune pneuri spateÎncărcată parţial, 195/65 R 151,90 barPresiune pneuri spateîncărcat în întregime, 205/55 R 163,00 barPresiune pneuri spateÎncărcată parţial, 205/55 R 161,90 barPresiune pneuri spateÎncărcată parţial, 205/60 R 151,90 barPresiune pneuri spateîncărcat în întregime, 205/60 R 153,00 barPresiune pneuri spateîncărcat în întregime, 225/45 R 173,00 barPresiune pneuri spateÎncărcată parţial, 225/45 R 171,90 barDimensiuni tren de rulareAmpatamentul2502 mmEcartament faţăcu jantă ET361520 mmEcartament faţăcu jantă ET381516 mmEcartament faţăcu jantă ET421508 mmEcartament spatecu jantă ET361498 mmEcartament spatecu jantă ET381494 mmEcartament spatecu jantă ET421486 mmSistem de frânăDimensiune frâneiGrosimea discurilor de frâna osie anterioarăNumăr PR. 1LR22,00 mmGrosimea discurilor de frâna osie anterioarăNumăr PR. 1LS22,00 mmGrosimea discurilor de frâna osie anterioarăNumăr PR. 1ZM22,00 mmGrosimea discurilor de frâna osie anterioarăNumăr PR. 1ZP22,00 mmGrosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară19,00 mmGrosime discuri de frână osie spate9,00 mmGrosime discuri de frână uzură limită osie spate7,00 mmGrosimea plăcuţelor de frână osie anterioarăNumăr PR. 1LR, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână14,00 mmGrosimea plăcuţelor de frână osie anterioarăfără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1LS14,00 mmGrosimea plăcuţelor de frână osie anterioarăfără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1ZM14,00 mmGrosimea plăcuţelor de frână osie anterioarăfără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1ZP14,00 mmGrosimea plăcuţelor de frână axa spatefără disc pentru fixarea saboţilor de frână11,50 mmLimită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioarăfără disc pentru fixarea saboţilor de frână2,00 mmLimită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spatefără disc pentru fixarea saboţilor de frână2,00 mmDiametru disc de frână osie anterioarăNumăr PR. 1LR280,00 mmDiametru disc de frână osie anterioarăNumăr PR. 1LS280,00 mmDiametru disc de frână osie anterioarăNumăr PR. 1ZM280,00 mmDiametru disc de frână osie anterioarăNumăr PR. 1ZP280,00 mmDiametru disc de frână osie spate232,00 mmDiametru piston frână osie anterioară54,00 mmDiametru piston frână osie spate41,00 mmSistem electricValori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilorRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°5750±750 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°4700±700 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 15°3250±450 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°2625±375 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°2150±350 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 35°1450±250 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°1200±200 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 45°1000±200 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°800±150 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°610±70 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°325±50 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°190±40 OhmRezistenţă - injectoare14,00 - 18,00 Ohmla 20°CSistem electric generalTensiune baterie12 VolţiCapacitate baterieVariantă 144 AhCapacitate baterieVariantă 260 AhCurent de testare la rece a baterieiVariantă 1220 AmperiConform standardului DINCurent de testare la rece a baterieiVariantă 2280 AmperiConform standardului DINProducător generatorVariantă 1BOSCHProducător generatorVariantă 2VALEOCurent de încărcare a generatorului70 - 120 AmperiProducător demarorBoschMateriale consumabileCantităţi de umplere şi specificaţiiUlei de motor cu filtru4,00 litruViscozitate ulei de motorVW 500 000W-40, 5W-30, 10W-40Viscozitate ulei de motorVW 501 01SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 5W-50|SAE 10W-40|SAE 10W-60|SAE 15W-40Viscozitate ulei de motorVW 502 00SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 10W-40Viscozitate ulei de motorVW 503 00SAE 0W-30|SAE 5W-30Specificare ulei de motorVW 500 00|VW 501 01|VW 502 00Specificare ulei de motorintervale variabile de service (Longlife)VW 503 00Ulei cutie de viteze manualăviteza 5 cu cutie de viteze automată, Cutie de viteze 02J2,00 litruSpecificaţie ulei transmisie manualăviteza 5 cu cutie de viteze automată, Cutie de viteze 02JG 052 726 A2Ulei originalUlei servodirecţie0,80 litruSpecificare ulei servodirecţieG 004 000 M2Ulei originalAgent de răcire5,00 litruSpecificare lichid de răcireG 12 PlusLichide de frâna la schimbare1,25 litruSpecificare lichid de frânăDOT 4Agent de răcire instalaţie de climatizare750 - 800 GrameSpecificaţie agent de răcireR134aUlei instalaţie de climatizareCompresor Sanden120 - 150 cm³Ulei instalaţie de climatizareCompresor Zexel115 - 135 cm³Specificaţie ulei de răcireCompresor SandenG 052 154 A2Ulei originalSpecificaţie ulei de răcireCompresor ZexelG 052 200 A2Ulei originalConţinut rezervor55 litruIluminatFaruri faţăLumină de ziAccesoriu, 1LEDDRL 1Lumină de ziAccesoriu, 2DAY1Faruri spateLumină frâna suplimentarăLEDMijloace de iluminat interiorIntervale de schimbare sau de înlocuirePentru datele de serviceCurea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motoruluinu este prevăzută de producătorCurea dinţată - mod de verificare a comenzii motoruluiîn cazul 90.000 km inclusiv toate 30.000 kmInterval de înlocuire a filtrului de aerla fiecare 60.000 km / 4 aniInterval de înlocuire a bujiilorla fiecare 30.000 km / 2 aniInterval de schimbare a lichidului de frânăla fiecare 2 aniInterval de schimbare a uleiului de motor şi a filtruluide la 2000la fiecare service al uleiului în funcţie de indicatorul de intervalInterval de schimbare a uleiului de motor şi a filtruluipână la 1999la fiecare 15.000 km / o dată pe anInterval de înlocuire a filtrului de habitaclula fiecare 30.000 km / 2 aniInterval de schimbare a entanşantului de pneurila fiecare 4 aniVehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +Stergeti intreaga istorie
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu22 April 2024TBone Alex13 April 2024balan cristian12 April 2024Zorro Zdm09 April 2024gabriel ion08 April 2024crb crb01 April 2024