Ghid supapa VW Amarok Pickup 2.0 TDI 4motion - 122 cai motor diesel CDBA, CNFA - magazin online
VW Amarok Pickup
122 cp - motor diesel
09.2010 - 10.2013
122 cp - motor diesel
09.2010 - 10.2013
Marca: VW
Model: Amarok Pickup
Modif.: 2.0 TDI 4motion - motor diesel
Sasiu: pick-up
An: 09.2010 - 10.2013
Tractiune: tractiune integrala
Cil./Capac.: 4 cil. / 1968 cmc
Putere: 122 cp / 90 kW
Codul motorului: CDBA, CNFA
Ulei motor: 7,00
litru cu filtru
Viscozitate: 5W-30
Garaj+Informatii
Aplica
Franare - VW Amarok Pickup 2.0 TDI 4motion
Inchide
Suspensie - VW Amarok Pickup 2.0 TDI 4motion
Inchide
Directie - VW Amarok Pickup 2.0 TDI 4motion
Inchide
Angrenare roata - VW Amarok Pickup 2.0 TDI 4motion
Inchide
Cutie viteze - VW Amarok Pickup 2.0 TDI 4motion
Inchide
Transmisie cu curea - VW Amarok Pickup 2.0 TDI 4motion
Inchide
Piese motor - VW Amarok Pickup 2.0 TDI 4motion
Inchide
Piese bloc motor - VW Amarok Pickup 2.0 TDI 4motion
Inchide
Garnituri - VW Amarok Pickup 2.0 TDI 4motion
Inchide
Sistem de racire - VW Amarok Pickup 2.0 TDI 4motion
Inchide
Sistem de aer conditionat - VW Amarok Pickup 2.0 TDI 4motion
Inchide
Incalzire si ventilatie - VW Amarok Pickup 2.0 TDI 4motion
Inchide
Filtre - VW Amarok Pickup 2.0 TDI 4motion
Inchide
Uleiuri si lichide - VW Amarok Pickup 2.0 TDI 4motion
Inchide
Senzori - VW Amarok Pickup 2.0 TDI 4motion
Inchide
Sistem alimentare - VW Amarok Pickup 2.0 TDI 4motion
Inchide
Electrice - VW Amarok Pickup 2.0 TDI 4motion
Inchide
Sistem pornire - VW Amarok Pickup 2.0 TDI 4motion
Inchide
Curatare parbriz - VW Amarok Pickup 2.0 TDI 4motion
Inchide
Sistemul de esapament - VW Amarok Pickup 2.0 TDI 4motion
Inchide
Caroserie - VW Amarok Pickup 2.0 TDI 4motion
Inchide
Lumini - VW Amarok Pickup 2.0 TDI 4motion
Inchide
Interior - VW Amarok Pickup 2.0 TDI 4motion
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
3500
1/min
Turaţie la cuplu maxim
1750 - 2500
1/min
Cuplu maxim
340
Nm
Ridicare
95,50
mm
Alezaj
81,00
mm
Supapă per cilindru
4
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,940
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,940
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
19,00 - 31,00
bar
Diferenţă max. 5 bar
Presiune de compresie
motor nou
25,00 - 31,00
bar
Diferenţă max. 5 bar
Rată de compresie
16,50
:1
Retard maxim chiulasă
0,100
mm
Lucrul ulterior (planificare) al chiulasei nu este permis.
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,40 - 1,60
bar
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Diesel
Denumire carburaţie
Common Rail
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
760 - 960
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie Diesel
Condiţionare turaţie Diesel
2300 - 2700
1/min
de la 60° C temperatura uleiului de motor 10 rafale gaz
Condiţionare injecţie gaz Diesel
10
de la 60° C temperatura uleiului de motor
Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
2300 - 2700
1/min
Mod de măsurare
B
Sondă de măsurare
1
Timp de măsurare
0,5
s
Valoare maximă K
Motor CNFA
0,20
1/m
Valoare maximă K
Motor CDBA
1,00
1/m
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 205 R 16 C
2,50
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 205 R 16 C
2,80
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 245/70 R 16
2,00
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 245/70 R 16
2,00
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 245/65 R 17
2,00
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 245/65 R 17
2,00
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 255/60 R 18
2,00
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 255/60 R 18
2,00
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 255/55 R 19
2,00
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 255/55 R 19
2,00
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 205 R 16 C
2,50
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 205 R 16 C
4,50
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 245/70 R 16
2,00
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 245/70 R 16
3,00
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 245/65 R 17
2,00
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 245/65 R 17
3,00
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 255/60 R 18
2,00
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 255/60 R 18
3,00
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 255/55 R 19
2,00
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 255/55 R 19
3,50
bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
3095
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
28,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
26,00
mm
Diametru tambur de frână punte spate
295,00
mm
Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
296,50
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
12,50
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
6,70
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
1,25
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
303,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
48,00
mm
Diametru cilindru de frână roată
26,99
mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5750±750
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°
4700±700
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 15°
3250±450
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2625±375
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°
2150±350
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 35°
1450±250
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1150±250
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 45°
1000±200
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°
800±100
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
610±70
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
330±35
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
190±40
Ohm
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
7,00
litru
Viscozitate ulei de motor
VW 507 00
5W-30
Specificare ulei de motor
VW 507 00
Ulei cutie de viteze manuală
6 treapta 0C6, Cu reumplare
1,50
litru
Ulei cutie de viteze manuală
6 treapta 0C6, Cantitate de schimb
1,40
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
6 treapta 0C6
G 055 538 A2
Ulei original
Ulei transmisie automată
Cutie de viteze 0C6
1,50
litru
Specificaţie ulei transmisie automată
Cutie de viteze 0C6
G 055 538 A2
Ulei original
Ulei diferenţial osie faţă
0,80
litru
Specificaţie ulei punte faţă
G 052 145 A1
Ulei original
Ulei diferenţial punte spate
Cu reumplare
2,10
litru
Ulei diferenţial punte spate
Cantitate de schimb
1,50
litru
Specificaţie ulei punte spate
G 052 539 A2
Utilizaţi ulei original
Ulei cutia de distribuţie
1,25
litru
Specificaţie cutie distribuţie
G 052 533 A2
Ulei original
Agent de răcire
12,50
litru
Specificare lichid de răcire
Variantă 1
TL 774 J
Specificare lichid de răcire
Variantă 2
TL 774 G
Lichide de frâna la schimbare
1,15
litru
Specificare lichid de frână
VW 501 14
Agent de răcire instalaţie de climatizare
Compresor Denso 7SEU17
500 - 550
Grame
Agent de răcire instalaţie de climatizare
Compresor Denso 6SEU14
500 - 550
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
Compresor Denso 6SEU14
130 - 150
cm³
Ulei instalaţie de climatizare
Compresor Denso 7SEU17
130 - 150
cm³
Specificaţie ulei de răcire
G 052 300 A2
Ulei original
Conţinut rezervor
80
litru
Iluminat
Faruri faţă
Fază scurtă
cu Bi-Xenon
D8S 85V 25W PK32D-1
Fază lungă
cu far cu halogen, cu lumină de zi
H15 12V 15/55 PGJ23t-1
Fază lungă
cu Bi-Xenon
D8S 85V 25W PK32D-1
Lumină de zi
cu far cu halogen, cu lumină de zi
H15 12V 15/55 PGJ23t-1
Lumină de zi
cu Bi-Xenon
LED
Piesă originală
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Lumină de parcare
cu Bi-Xenon
LED
Piesă originală
Faruri spate
Lumină frâna suplimentară
LED
Piesă originală
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
toate 210.000 km
Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
toate 210.000 km
Interval de verificare a curelei de transmisie
până la 2013
toate 120.000 km
Interval de verificare a curelei de transmisie
de la 2014
este cuprins în planul de service
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 120.000 km / 6 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
la fiecare 80.000 km / 6 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
mai întâi după 3 ani, apoi odată la 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 60.000 km / 2 ani
Intervalul verificării saturaţiei filtrului
prima dată la 160.000 km,, apoi odată la 40000 km
Valoare limită 175 ml
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024