Piese auto VW Amarok Pickup 2.0 TDI 4motion - 122 cai motor diesel 09.2010 - 10.2013 CDBA, CNFA

VW
Cumpara online 24/7
VW Amarok Pickup
VW Amarok Pickup
122 cp - motor diesel
09.2010 - 10.2013
Marca: VW Model: Amarok Pickup Modif.: 2.0 TDI 4motion - motor diesel
Sasiu: pick-up An: 09.2010 - 10.2013 Tractiune: tractiune integrala
Cil./Capac.: 4 cil. / 1968 cmc Putere: 122 cp / 90 kW Codul motorului: CDBA, CNFA Ulei motor: 7,00 litru cu filtru Viscozitate: 5W-30
Garaj+Informatii
Franare
Franare
Suspensie
Suspensie
Directie
Directie
Angrenare roata
Angrenare roata
Cutie viteze
Cutie viteze
Transmisie cu curea
Transmisie cu curea
Piese motor
Piese motor
Piese bloc motor
Piese bloc motor
Garnituri
Garnituri
Sistem de racire
Sistem de racire
Sistem de aer conditionat
Sistem de aer conditionat
Incalzire si ventilatie
Incalzire si ventilatie
Filtre
Filtre
Uleiuri si lichide
Uleiuri si lichide
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere - VW Amarok Pickup 2.0 TDI 4motion
Inchide
Senzori
Senzori
Sistem alimentare
Sistem alimentare
Electrice
Electrice
Sistem pornire
Sistem pornire
Curatare parbriz
Curatare parbriz
Sistemul de esapament
Sistemul de esapament
Caroserie
Caroserie
Lumini
Lumini
Interior
Interior
Tech dateTech date
Date generale Date generale
Sistem combustibil Sistem combustibil
Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
Sistem de frână Sistem de frână
Sistem electric Sistem electric
Materiale consumabile Materiale consumabile
Iluminat Iluminat
Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
3500 1/min
Turaţie la cuplu maxim
1750 - 2500 1/min
Cuplu maxim
340 Nm
Ridicare
95,50 mm
Alezaj
81,00 mm
Supapă per cilindru
4
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,940 mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,940 mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
19,00 - 31,00 bar
Diferenţă max. 5 bar
Presiune de compresie
motor nou
25,00 - 31,00 bar
Diferenţă max. 5 bar
Rată de compresie
16,50 :1
Retard maxim chiulasă
0,100 mm
Lucrul ulterior (planificare) al chiulasei nu este permis.
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,40 - 1,60 bar
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Diesel
Denumire carburaţie
Common Rail
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Priza diagnozei se găseşte pe muchia inferioară a tabloului de bord de pe partea şoferului.
photoicon
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
760 - 960 1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80 °C
Valoare de emisie Diesel
Condiţionare turaţie Diesel
2300 - 2700 1/min
de la 60° C temperatura uleiului de motor 10 rafale gaz
Condiţionare injecţie gaz Diesel
10
de la 60° C temperatura uleiului de motor
Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
2300 - 2700 1/min
Mod de măsurare
B
Sondă de măsurare
1
Timp de măsurare
0,5 s
Valoare maximă K
Motor CNFA
0,20 1/m
Valoare maximă K
Motor CDBA
1,00 1/m
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 205 R 16 C
2,50 bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 205 R 16 C
2,80 bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 245/70 R 16
2,00 bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 245/70 R 16
2,00 bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 245/65 R 17
2,00 bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 245/65 R 17
2,00 bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 255/60 R 18
2,00 bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 255/60 R 18
2,00 bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 255/55 R 19
2,00 bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 255/55 R 19
2,00 bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 205 R 16 C
2,50 bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 205 R 16 C
4,50 bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 245/70 R 16
2,00 bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 245/70 R 16
3,00 bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 245/65 R 17
2,00 bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 245/65 R 17
3,00 bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 255/60 R 18
2,00 bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 255/60 R 18
3,00 bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 255/55 R 19
2,00 bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 255/55 R 19
3,50 bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
3095 mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
28,00 mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
26,00 mm
Diametru tambur de frână punte spate
295,00 mm
Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
296,50 mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
12,50 mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
6,70 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
1,25 mm
Diametru disc de frână osie anterioară
303,00 mm
Diametru piston frână osie anterioară
48,00 mm
Diametru cilindru de frână roată
26,99 mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5750±750 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°
4700±700 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 15°
3250±450 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2625±375 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°
2150±350 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 35°
1450±250 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1150±250 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 45°
1000±200 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°
800±100 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
610±70 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
330±35 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
190±40 Ohm
Sistem electric general
Tensiune baterie
12 Volţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
7,00 litru
Viscozitate ulei de motor
VW 507 00
5W-30
Specificare ulei de motor
VW 507 00
Ulei cutie de viteze manuală
6 treapta 0C6, Cu reumplare
1,50 litru
Ulei cutie de viteze manuală
6 treapta 0C6, Cantitate de schimb
1,40 litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
6 treapta 0C6
G 055 538 A2
Ulei original
Ulei transmisie automată
Cutie de viteze 0C6
1,50 litru
Specificaţie ulei transmisie automată
Cutie de viteze 0C6
G 055 538 A2
Ulei original
Ulei diferenţial osie faţă
0,80 litru
Specificaţie ulei punte faţă
G 052 145 A1
Ulei original
Ulei diferenţial punte spate
Cu reumplare
2,10 litru
Ulei diferenţial punte spate
Cantitate de schimb
1,50 litru
Specificaţie ulei punte spate
G 052 539 A2
Utilizaţi ulei original
Ulei cutia de distribuţie
1,25 litru
Specificaţie cutie distribuţie
G 052 533 A2
Ulei original
Agent de răcire
12,50 litru
Specificare lichid de răcire
Variantă 1
TL 774 J
Specificare lichid de răcire
Variantă 2
TL 774 G
Lichide de frâna la schimbare
1,15 litru
Specificare lichid de frână
VW 501 14
Agent de răcire instalaţie de climatizare
Compresor Denso 7SEU17
500 - 550 Grame
Agent de răcire instalaţie de climatizare
Compresor Denso 6SEU14
500 - 550 Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
Compresor Denso 6SEU14
130 - 150 cm³
Ulei instalaţie de climatizare
Compresor Denso 7SEU17
130 - 150 cm³
Specificaţie ulei de răcire
G 052 300 A2
Ulei original
Conţinut rezervor
80 litru
Iluminat
Faruri faţă
Fază scurtă
cu far cu halogen
H7 12V 55W PX26d
photoicon
Fază scurtă
cu Bi-Xenon
D8S 85V 25W PK32D-1
Fază lungă
cu far cu halogen, fără lumini de zi
H1 12V 55W P14,5s
photoicon
Fază lungă
cu far cu halogen, cu lumină de zi
H15 12V 15/55 PGJ23t-1
Fază lungă
cu Bi-Xenon
D8S 85V 25W PK32D-1
Lumină de zi
cu far cu halogen, cu lumină de zi
H15 12V 15/55 PGJ23t-1
Lumină de zi
cu Bi-Xenon
LED
Piesă originală
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Fază lungă suplimentară
H1 12V 55W P14,5s
photoicon
Lumină de parcare
cu far cu halogen
W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
photoicon
Lumină de parcare
cu Bi-Xenon
LED
Piesă originală
Far de ceaţă
HB4 12V 51W P22d
photoicon
Lumină intermitentă faţă
cu far cu halogen
PY21W 12V 21W BAU15s yellow
photoicon
Lumină intermitentă faţă
cu Bi-Xenon
H21W 12V 21W BAY9s
photoicon
Lumină intermitentă lateral
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Faruri spate
Lumină intermitentă spate
PY21W 12V 21W BAU15s yellow
photoicon
Lumini spate
P21/5W 12V 21/5W BAY15d
photoicon
Lumină de frână
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Lumină marşarier
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Lumini de ceaţă spate
H21W 12V 21W BAY9s
photoicon
Iluminat număr de înmatriculare
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Lumină frâna suplimentară
LED
Piesă originală
Mijloace de iluminat interior
Iluminat interior
faţă
C10W 12V 10W SV8,5-8
photoicon
Iluminat interior
spate
C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
photoicon
Lampă de citit
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
toate 210.000 km
Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
toate 210.000 km
Interval de verificare a curelei de transmisie
până la 2013
toate 120.000 km
Interval de verificare a curelei de transmisie
de la 2014
este cuprins în planul de service
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 120.000 km / 6 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
la fiecare 80.000 km / 6 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
mai întâi după 3 ani, apoi odată la 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 60.000 km / 2 ani
Intervalul verificării saturaţiei filtrului
prima dată la 160.000 km,, apoi odată la 40000 km
Valoare limită 175 ml
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
VW Amarok Pickup 2.0 TDI 4motion - 122 cai Introduceti sasiu
VW Salveaza
Stergeti intreaga istorie

TOP producatori

star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Andreea Tohaneanu
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
TBone Alex
TBone Alex
13 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
balan cristian
balan cristian
12 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Zorro Zdm
Zorro Zdm
09 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
gabriel ion
gabriel ion
08 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
crb crb
crb crb
01 April 2024