Injector Ford S-Max 2.0 TDCi - 140 cai motor diesel QXWA, QXWB, QXWC, UFWA - magazin online

Ford
Cumpara online 24/7
Ford S-Max
Ford S-Max
140 cp - motor diesel
05.2006 - 12.2014
Marca: Ford Model: S-Max Modif.: 2.0 TDCi - motor diesel
Sasiu: microbus An: 05.2006 - 12.2014 Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1997 cmc Putere: 140 cp / 103 kW Codul motorului: QXWA, QXWB, QXWC, UFWA Ulei motor cu normă de limitare a noxelor EURO 4: 5,50 litru cu filtru Ulei motor cu normă de limitare a noxelor EURO 5: 5,65 litru cu filtru Viscozitate: 5W-30
Garaj+Informatii
Filtre0
Sortare
Produse:
    Filtre2StergeAplica
    Sortare
    • Cele mai ieftine
    • Cele mai vandute
    • Cele mai scumpe
    Producator
    • ELRING
    • HERTH+BUSS ELPARTS
    • VDO
    • DELPHI
    • METZGER
    • MEAT & DORIA
    • HOFFER
    • ENGITECH
    Aplica
    • Set garnituri etansare,injectoare ELRING 911.270 Ford S-Max 2.0 TDCi
      Numar bucati necesare:
      4
      Cod motor:
      QXWA
      Cod motor:
      QXWB
      Cod motor:
      QXWC
      Numărul inelelor de etanșare:
      2
      19 Lei cu TVA
    • Set raparat cabluri, injector HERTH+BUSS ELPARTS 51277163 Ford S-Max 2.0 TDCi
      Restrictiile producatorului:
      BMW
      Restrictiile producatorului:
      Fiat
      Restrictiile producatorului:
      Opel
      Restrictiile producatorului:
      Suzuki
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      2 poli
      Lungime cablu [mm]:
      500 mm
      Sectiunea cablului [mm²]:
      1,5 mm²
      Suprafata de contact:
      argintat
      Articol extins/Informatii de extindere:
      cu carcasa element contactor
      Articol extins/Informatii de extindere:
      cu garnituri
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      cu legatura
      Temperatura de la [°C]:
      -25 °C
      Pana la domeniul de temperatura [°C]:
      +140 °C
      Material izolare:
      Silicon
      Culoare cablu:
      negru
      Deconectare carcasa stecher:
      Carcasa bucsa stecher
      Capacitatea curentului [A]:
      9 A
      Tensiune de lucru [V]:
      24 V
      pt. cod original (OE):
      0928400487
      pt. cod original (OE):
      0928400680
      pt. cod original (OE):
      0928400687
      pt. cod original (OE):
      0281002480
      pt. cod original (OE):
      0281002500
      pt. cod original (OE):
      0281002718
      pt. cod original (OE):
      0928400825
      Numar comercial:
      RepCon
      90 Lei cu TVA
    • Set raparat cabluri, injector HERTH+BUSS ELPARTS 51277266 Ford S-Max 2.0 TDCi
      An fabricatie pana la:
      10.2012
      Restrictiile producatorului:
      Dacia
      Restrictiile producatorului:
      Nissan
      Restrictiile producatorului:
      Renault
      Restrictiile producatorului:
      Suzuki
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      2 poli
      Lungime cablu [mm]:
      200 mm
      Sectiunea cablului [mm²]:
      0,75 mm²
      Suprafata de contact:
      aurit
      Articol extins/Informatii de extindere:
      cu carcasa element contactor
      Articol extins/Informatii de extindere:
      cu garnituri
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      cu legatura
      Material izolare:
      Silicon
      potrivit pentru tip motor:
      motor diesel
      pentru motoare diesel pana la capacitate cilindrica [ccm]:
      1500 cm³
      Temperatura de la [°C]:
      -25 °C
      Pana la domeniul de temperatura [°C]:
      +140 °C
      Deconectare carcasa stecher:
      Carcasa bucsa stecher
      pt. cod original (OE):
      EMBR00101D
      Numar comercial:
      RepCon
      228 Lei cu TVA
    • Set reparat cabluri, sistem Common Rail HERTH+BUSS ELPARTS 51277272 Ford S-Max 2.0 TDCi
      Lungime cablu [mm]:
      200 mm
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      3 poli
      Restrictiile producatorului:
      Fiat
      Restrictiile producatorului:
      Citroen
      Restrictiile producatorului:
      Peugeot
      Restrictiile producatorului:
      Ford
      Restrictiile producatorului:
      Lancia
      Articol extins/Informatii de extindere:
      cu carcasa element contactor
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      cu legatura
      Sectiunea cablului [mm²]:
      0,75 mm²
      Temperatura de la [°C]:
      -25 °C
      Pana la domeniul de temperatura [°C]:
      +140 °C
      Material izolare:
      Silicon
      Deconectare carcasa stecher:
      Carcasa bucsa stecher
      pt. cod original (OE):
      9667600680
      pt. cod original (OE):
      9667600780
      pt. cod original (OE):
      1920 EH
      Numar comercial:
      RepCon
      194 Lei cu TVA
    • Set reparat cabluri, sensor pozitie arbore cotit HERTH+BUSS ELPARTS 51277327 Ford S-Max 2.0 TDCi
      Lungime cablu [mm]:
      200 mm
      Restrictiile producatorului:
      Ford
      Restrictiile producatorului:
      Citroen
      Restrictiile producatorului:
      Peugeot
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      3 poli
      Articol extins/Informatii de extindere:
      cu carcasa element contactor
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      cu legatura
      Articol extins/Informatii de extindere:
      cu garnituri
      Sectiunea cablului [mm²]:
      0,75 mm²
      Temperatura de la [°C]:
      -25 °C
      Pana la domeniul de temperatura [°C]:
      +140 °C
      Material izolare:
      Silicon
      Deconectare carcasa stecher:
      Carcasa bucsa stecher
      pt. cod original (OE):
      1920 PW
      Numar comercial:
      RepCon
      206 Lei cu TVA
    • Injector VDO 5WS40156-4Z Ford S-Max 2.0 TDCi
      Cod motor:
      QXWA
      Cod motor:
      QXWB
      Cod motor:
      QXWC
      Cod motor:
      UFWA
      Versiune:
      Class 4
      Tip combustibil:
      motorina
      Articol extins/Informatii de extindere:
      cu etansare
      Nr. articol al accesoriului recomandat:
      X11-800-002-002Z
      Nr. articol al accesoriului recomandat:
      X11-800-001-003Z
      Atentie la prescrierile producatorului de autovehicol:
      Comparați piesa veche cu cea nouă (îndeosebi nr. OE):
      2665 Lei cu TVA
    • Injector VDO 5WS40156-Z Ford S-Max 2.0 TDCi
      Cod motor:
      QXWA
      Cod motor:
      QXWB
      Cod motor:
      QXWC
      Cod motor:
      UFWA
      Versiune:
      Class 5
      Tip combustibil:
      motorina
      Articol extins/Informatii de extindere:
      cu etansare
      Nr. articol al accesoriului recomandat:
      X11-800-002-002Z
      Nr. articol al accesoriului recomandat:
      X11-800-001-003Z
      Atentie la prescrierile producatorului de autovehicol:
      Comparați piesa veche cu cea nouă (îndeosebi nr. OE):
      2422 Lei cu TVA
    • Injector VDO A2C59511601 Ford S-Max 2.0 TDCi
      Cod motor:
      QXWC
      Cod motor:
      QXWA
      Cod motor:
      QXWB
      Cod motor:
      UFWA
      Versiune:
      Class 6
      Tip combustibil:
      motorina
      Articol extins/Informatii de extindere:
      cu etansare
      Nr. articol al accesoriului recomandat:
      X11-800-002-002Z
      Nr. articol al accesoriului recomandat:
      X11-800-001-003Z
      Atentie la prescrierile producatorului de autovehicol:
      Comparați piesa veche cu cea nouă (îndeosebi nr. OE):
      2361 Lei cu TVA
    • Injector DELPHI HRD359 Ford S-Max 2.0 TDCi
      An fabricatie pana la:
      10.2012
      :
      3851 Lei cu TVA
    • Injector DELPHI R00101DP Ford S-Max 2.0 TDCi
      An fabricatie pana la:
      10.2012
      1363 Lei cu TVA
    • Injector METZGER ORIGINAL ERSATZTEIL GREENPARTS 0870135 Ford S-Max 2.0 TDCi
      Serie:
      ORIGINAL ERSATZTEIL GREENPARTS
      De la data de productie:
      15.03.2010
      Pana la data de productie:
      08.04.2015
      reconditionat total:
      Articol extins/Informatii de extindere:
      Piesa de schimb trebuie codată cu aparat autodiagnoză OBD
      Preparare combustibil:
      Rampa comuna (Common Rail)
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      cu inel etansare
      Numar bucati necesare:
      4
      Restrictiile producatorului:
      DELPHI
      Nr. articol al accesoriului recomandat:
      0870135S
      Nr. articol al accesoriului recomandat:
      0873012
      Garantie:
      Garantie 2 ani
      4707 Lei cu TVA
    • Surub, suport injector METZGER ORIGINAL ERSATZTEIL GREENPARTS 0870135S Ford S-Max 2.0 TDCi
      Serie:
      ORIGINAL ERSATZTEIL GREENPARTS
      De la data de productie:
      15.03.2010
      Tip surub/piulita:
      surub expansiune
      Profil cap surub-/piulita:
      hexagon interior
      Dimensiune filet:
      M8 x 1,25
      Lungime totala [mm]:
      90 mm
      Lungime filet [mm]:
      28 mm
      24 Lei cu TVA
    • Injector MEAT & DORIA 74034 Ford S-Max 2.0 TDCi
      Tip combustibil:
      motorina
      Versiune:
      Class 6
      1593 Lei cu TVA
    • Set reparatie,sistem common-rail MEAT & DORIA 9212 Ford S-Max 2.0 TDCi
      pt. cod original (OE):
      7135479A
      59 Lei cu TVA
    • Set reparatie,sistem common-rail MEAT & DORIA 98491 Ford S-Max 2.0 TDCi
      Numar bucati necesare:
      12
      49 Lei cu TVA
    • Set reparatie,sistem common-rail HOFFER 9212 Ford S-Max 2.0 TDCi
      pt. cod original (OE):
      7135479A
      88 Lei cu TVA
    • Set reparatie,sistem common-rail HOFFER 98491 Ford S-Max 2.0 TDCi
      Numar bucati necesare:
      12
      84 Lei cu TVA
    • Set reparat cabluri, sensor pozitie arbore cotit HOFFER 25483 Ford S-Max 2.0 TDCi
      Lungime cablu [mm]:
      200 mm
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      3 poli
      Sectiunea cablului [mm²]:
      0,75 mm²
      Material izolare:
      Silicon
      Deconectare carcasa stecher:
      Carcasa bucsa stecher
      Temperatura de la [°C]:
      -25 °C
      Pana la domeniul de temperatura [°C]:
      140 °C
      pt. cod original (OE):
      736410702400
      305 Lei cu TVA
    • Stecher, injector ENGITECH ENT250235 Ford S-Max 2.0 TDCi
      pentru numar articol:
      HRD359
      pentru numar articol:
      R00101DP
      58 Lei cu TVA
    Franare
    Franare
    Suspensie
    Suspensie
    Directie
    Directie
    Angrenare roata
    Angrenare roata
    Cutie viteze
    Cutie viteze
    Transmisie cu curea
    Transmisie cu curea
    Piese motor
    Piese motor
    Piese bloc motor
    Piese bloc motor
    Garnituri
    Garnituri
    Sistem de racire
    Sistem de racire
    Sistem de aer conditionat
    Sistem de aer conditionat
    Incalzire si ventilatie
    Incalzire si ventilatie
    Filtre
    Filtre
    Uleiuri si lichide
    Uleiuri si lichide
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere - Ford S-Max 2.0 TDCi
    Inchide
    Senzori
    Senzori
    Sistem alimentare
    Sistem alimentare
    Electrice
    Electrice
    Sistem pornire
    Sistem pornire
    Curatare parbriz
    Curatare parbriz
    Sistemul de esapament
    Sistemul de esapament
    Caroserie
    Caroserie
    Lumini
    Lumini
    Interior
    Interior
    Tech dateTech date
    Date generale Date generale
    Sistem combustibil Sistem combustibil
    Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
    Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
    Sistem de frână Sistem de frână
    Sistem electric Sistem electric
    Materiale consumabile Materiale consumabile
    Iluminat Iluminat
    Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Date generale
    Valori fundamentale generale
    Tipul comenzii motorului
    Curea dinţată
    Turaţie la putere maximă
    4000 1/min
    Turaţie la cuplu maxim
    1750 1/min
    Cuplu maxim
    320 Nm
    Ridicare
    88,00 mm
    Alezaj
    85,00 mm
    Supapă per cilindru
    4
    Compensare joc supapă
    Berbec hidraulic
    Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
    5,969 - 5,987 mm
    Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
    5,969 - 5,987 mm
    Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
    4
    Secvenţă de aprindere
    1-3-4-2
    Rată de compresie
    cu normă de limitare a noxelor EURO 4
    18,00 :1
    Rată de compresie
    cu normă de limitare a noxelor EURO 5
    16,00 :1
    Retard maxim chiulasă
    0,030 mm
    Sistem de răcire
    Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
    1,35 - 1,55 bar
    Termostatul se deschide la temperatura
    88° - 92°
    Sistem combustibil
    Sistem de combustibil în general
    Tipul carburantului
    Diesel
    Denumire carburaţie
    Common Rail
    Producător carburaţie
    Siemens
    Producător pompă de injectare
    Siemens
    Valori de verificare a emisiilor
    Valori generale referitoare la emisii
    Graficul de poziţie - ştecher
    Priza ştecărului de diagnoză se găseşte pe tabloul de bord pe partea şoferului, în spatele panoului.
    photoicon
    Date privind trenul de rulare
    Jante şi anvelope
    Presiune pneuri faţă
    2,40 bar
    Suplimentar respectaţi presiunea de umplere a pneurilor din manualul de utilizare sau de pe eticheta cu presiunea de umplere a pneurilor (de pe autovehicul)!
    Presiune pneuri spate
    2,40 bar
    Suplimentar respectaţi presiunea de umplere a pneurilor din manualul de utilizare sau de pe eticheta cu presiunea de umplere a pneurilor (de pe autovehicul)!
    Dimensiuni tren de rulare
    Ampatamentul
    2850 mm
    Ecartament faţă
    1578 - 1588 mm
    Ecartament spate
    1595 - 1605 mm
    Sistem de frână
    Dimensiune frânei
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    28,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    26,00 mm
    Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
    0,10 mm
    Grosime discuri de frână osie spate
    11,00 mm
    Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
    9,00 mm
    Descentrarea maximă a discului de frână a punţii din spate
    0,10 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    2,00 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    1,50 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    300,00 mm
    Diametru disc de frână osie spate
    302,00 mm
    Sistem electric
    Sistem electric general
    Tensiune baterie
    12 Volţi
    Capacitate baterie
    Variantă 1
    50 Ah
    Capacitate baterie
    Variantă 2
    60 Ah
    Capacitate baterie
    Variantă 3
    70 Ah
    Capacitate baterie
    Variantă 4
    80 Ah
    Materiale consumabile
    Cantităţi de umplere şi specificaţii
    Ulei de motor cu filtru
    cu normă de limitare a noxelor EURO 4
    5,50 litru
    Ulei de motor cu filtru
    cu normă de limitare a noxelor EURO 5
    5,65 litru
    Viscozitate ulei de motor
    WSS-M2C913-C
    5W-30
    Viscozitate ulei de motor
    WSS-M2C913-D
    SAE 5W-30
    Specificare ulei de motor
    WSS-M2C913-C
    SAE 5W-30
    Specificare ulei de motor
    Posibilitate alternativă:
    WSS-M2C913-D
    SAE 5W-30
    Ulei cutie de viteze manuală
    6 treapta MMT6
    1,75 litru
    Ulei cutie de viteze manuală
    cu cutie de viteze cu angrenaje automatizată cu 6 viteze, Cutie de viteze 6 DCT 450
    5,60 litru
    Specificaţie ulei transmisie manuală
    6 treapta MMT6
    WSS-M2C200-D2
    Specificaţie ulei transmisie manuală
    cu cutie de viteze cu angrenaje automatizată cu 6 viteze, Cutie de viteze 6 DCT 450
    WSS-M2C936-A
    Ulei transmisie automată
    Treaptă de viteză 6 cu transmisie automată, Cutie de viteze AWF21
    7,00 litru
    Specificaţie ulei transmisie automată
    Treaptă de viteză 6 cu transmisie automată, Cutie de viteze AWF21
    WSS-M2C924-A
    Specificare ulei servodirecţie
    WSS-M2C204-A2
    Agent de răcire
    8,14 litru
    Specificare lichid de răcire
    WSS-M97B44-D
    Lichide de frâna la schimbare
    0,80 litru
    Specificare lichid de frână
    WSS-M6C65-A2
    Specificaţie lichid de ambreiaj
    DOT 4
    Agent de răcire instalaţie de climatizare
    Fără instalaţie de climatizare locuri spate
    585 - 615 Grame
    Agent de răcire instalaţie de climatizare
    cu instalaţie de climatizare spate
    835 - 865 Grame
    Specificaţie agent de răcire
    R134a
    Ulei instalaţie de climatizare
    Fără instalaţie de climatizare locuri spate
    200 cm³
    Ulei instalaţie de climatizare
    cu instalaţie de climatizare spate
    250 cm³
    Specificaţie ulei de răcire
    WSH-M1C231-B
    Conţinut rezervor
    70 litru
    Iluminat
    Faruri faţă
    Fază scurtă
    cu far cu halogen
    H7 12V 55W PX26d
    photoicon
    Fază scurtă
    cu Bi-Xenon
    D1S 85V 35W PK32d-2
    photoicon
    Fază lungă
    H1 12V 55W P14,5s
    photoicon
    Lumină adaptivă în curbă
    H1 12V 55W P14,5s
    photoicon
    Lumină de zi
    LED
    Piesă originală
    Lumină de zi
    Accesoriu
    DAY1
    Lumină de parcare
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
    photoicon
    Far de ceaţă
    H8 12V 35W PGJ19-1
    photoicon
    Lumină intermitentă faţă
    PY21W 12V 21W BAU15s yellow
    photoicon
    Lumină intermitentă lateral
    WY5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lumini exterioare
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Faruri spate
    Lumină intermitentă spate
    PY21W 12V 21W BAU15s yellow
    photoicon
    Lumini spate
    Lampă posterioară cu diode luminiscente
    LED
    Piesă originală
    Lumini spate
    Lămpi de poziţie cu becuri incandescente
    P21/5W 12V 21/5W BAY15d
    photoicon
    Lumină de frână
    Lampă posterioară cu diode luminiscente
    LED
    Piesă originală
    Lumină de frână
    Lămpi de poziţie cu becuri incandescente
    P21/5W 12V 21/5W BAY15d
    photoicon
    Lumină marşarier
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumini de ceaţă spate
    H21W 12V 21W BAY9s
    photoicon
    Iluminat număr de înmatriculare
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lumină frâna suplimentară
    W16W 12V 16W W2,1x9,5d
    photoicon
    Mijloace de iluminat interior
    Iluminat interior
    C10W 12V 10W SV8,5-8
    photoicon
    Lampă de iluminat în portbagaj
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lampă de citit
    Xenon W6 12V 6W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lampă torpedo
    C10W 12V 10W SV8,5-8
    photoicon
    Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Pentru datele de service
    Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
    până la 2011/07, cu cutie de viteze mecanică
    la fiecare 150.000 km / 10 ani
    Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
    până la 2008/06, cu cutie de viteze automată
    la fiecare 75.000 km / 5 ani
    Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
    de la 2008/07, cu cutie de viteze automată
    la fiecare 150.000 km / 10 ani
    Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
    de la 2011/08, cu cutie de viteze mecanică
    la fiecare 200.000 km / 10 ani
    Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
    până la 2011/07, cu cutie de viteze cu angrenaje
    la fiecare 150.000 km / 10 ani
    Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
    de la 2011/08, cu cutie de viteze cu angrenaje
    la fiecare 200.000 km / 10 ani
    Interval de înlocuire a curelei de transmisie
    până la 2011/07, cu cutie de viteze mecanică
    la fiecare 150.000 km / 10 ani
    Interval de înlocuire a curelei de transmisie
    până la 2008/06, cu cutie de viteze automată
    la fiecare 75.000 km / 5 ani
    Interval de înlocuire a curelei de transmisie
    de la 2008/07, cu cutie de viteze automată
    la fiecare 150.000 km / 10 ani
    Interval de înlocuire a curelei de transmisie
    de la 2011/08, cu cutie de viteze mecanică
    la fiecare 200.000 km / 10 ani
    Interval de înlocuire a curelei de transmisie
    de la 2011/08, cu cutie de viteze cu angrenaje
    la fiecare 200.000 km / 10 ani
    Interval de înlocuire a curelei de transmisie
    până la 2011/07, cu cutie de viteze cu angrenaje
    la fiecare 150.000 km / 10 ani
    Interval de înlocuire a filtrului de aer
    până la 2011/07
    la fiecare 45.000 km / 3 ani
    Interval de înlocuire a filtrului de aer
    de la 2011/08
    la fiecare 60.000 km / 3 ani
    Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
    de la 2011/08
    la fiecare 60.000 km / 3 ani
    Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
    până la 2011/07
    la fiecare 45.000 km / 3 ani
    Interval de schimbare a lichidului de frână
    la fiecare 2 ani
    Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
    la fiecare 10 ani
    Interval de schimbare a uleiului în cutia de viteze manualǎ
    până la 2011/07, cu cutie de viteze cu angrenaje
    la fiecare 45.000 km / 3 ani
    Interval de schimbare a uleiului în cutia de viteze manualǎ
    de la 2011/08, cu cutie de viteze cu angrenaje
    la fiecare 60.000 km / 3 ani
    Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
    de la 2011/08
    la fiecare 20.000 km / o dată pe an
    Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
    până la 2011/07
    la fiecare 15.000 km / o dată pe an
    Verificarea caroseriei şi a planşeului exterior
    la fiecare 2 ani, apoi anual din al 6.-lea an
    Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
    de la 2011/08
    la fiecare 20.000 km / o dată pe an
    Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
    până la 2011/07
    la fiecare 15.000 km / o dată pe an
    Instalaţie de climatizare - mod de verificare
    la fiecare 3 ani
    Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
    Ford S-Max 2.0 TDCi - 140 cai Introduceti sasiu
    Ford Salveaza
    Stergeti intreaga istorie

    TOP producatori

    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Andreea Tohaneanu
    Andreea Tohaneanu
    22 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    TBone Alex
    TBone Alex
    13 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    balan cristian
    balan cristian
    12 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Zorro Zdm
    Zorro Zdm
    09 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    gabriel ion
    gabriel ion
    08 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    crb crb
    crb crb
    01 April 2024