Intinzator curea Volvo V70 Estate 2 (P80) 2.5 TDI - 140 cai motor diesel D 5252 T - magazin online

Volvo
Cumpara online 24/7
Volvo V70 Estate 2 (P80)
Volvo V70 Estate 2 (P80)
140 cp - motor diesel
11.1999 - 08.2007
Marca: Volvo Model: V70 Estate 2 (P80) Modif.: 2.5 TDI - motor diesel
Sasiu: combi An: 11.1999 - 08.2007 Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 5 cil. / 2460 cmc Putere: 140 cp / 103 kW Codul motorului: D 5252 T Ulei motor: 6,00 litru cu filtru Viscozitate: 0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Garaj+Informatii
Filtre0
Sortare
Produse:
    Filtre2StergeAplica
    Sortare
    • Cele mai ieftine
    • Cele mai vandute
    • Cele mai scumpe
    Producator
    • GATES
    • DAYCO
    • FEBI BILSTEIN
    • KAMOKA
    Aplica
    Franare
    Franare
    Suspensie
    Suspensie
    Directie
    Directie
    Angrenare roata
    Angrenare roata
    Cutie viteze
    Cutie viteze
    Transmisie cu curea
    Transmisie cu curea
    Piese motor
    Piese motor
    Piese bloc motor
    Piese bloc motor
    Garnituri
    Garnituri
    Sistem de racire
    Sistem de racire
    Sistem de aer conditionat
    Sistem de aer conditionat
    Incalzire si ventilatie
    Incalzire si ventilatie
    Incalzire si ventilatie - Volvo V70 Estate 2 (P80) 2.5 TDI
    Inchide
    Filtre
    Filtre
    Uleiuri si lichide
    Uleiuri si lichide
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere - Volvo V70 Estate 2 (P80) 2.5 TDI
    Inchide
    Senzori
    Senzori
    Sistem alimentare
    Sistem alimentare
    Electrice
    Electrice
    Sistem pornire
    Sistem pornire
    Curatare parbriz
    Curatare parbriz
    Sistemul de esapament
    Sistemul de esapament
    Caroserie
    Caroserie
    Lumini
    Lumini
    Interior
    Interior
    Tech dateTech date
    Date generale Date generale
    Sistem combustibil Sistem combustibil
    Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
    Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
    Sistem de frână Sistem de frână
    Sistem electric Sistem electric
    Materiale consumabile Materiale consumabile
    Iluminat Iluminat
    Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Date generale
    Valori fundamentale generale
    Tipul comenzii motorului
    Curea dinţată
    Turaţie la putere maximă
    4020 1/min
    Turaţie la cuplu maxim
    1920 - 3180 1/min
    Cuplu maxim
    290 Nm
    Ridicare
    95,50 mm
    Alezaj
    81,00 mm
    Supapă per cilindru
    4
    Compensare joc supapă
    Berbec hidraulic
    Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
    45°
    Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
    45°
    Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
    7,970 mm
    Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
    7,950 mm
    Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
    5
    Secvenţă de aprindere
    1-2-4-5-3
    Presiune de compresie
    28,0 - 34,0 bar
    Rată de compresie
    20,50 :1
    Presiune maximă de încărcare turbocompresor/compresor
    1,70 - 1,90 bar
    Retard maxim chiulasă
    0,200 mm
    Lucrul ulterior (planificare) al chiulasei nu este permis.
    Sistem de răcire
    Termostatul se deschide la temperatura
    85° - 89°
    Sistem combustibil
    Sistem de combustibil în general
    Tipul carburantului
    Diesel
    Denumire carburaţie
    Pompă de distribuţie prin injecţie
    Producător pompă de injectare
    Bosch
    Tip pompă de injectare
    VP 37
    Producător duze de injecţie
    Producător Volvo
    Tip duze de injecţie
    947 0520
    Presiune injecţie Diesel
    188 - 191 bar
    Valori de verificare a emisiilor
    Valori generale referitoare la emisii
    Graficul de poziţie - ştecher
    Priza de diagnoză se găseşte pe partea şoferului, în spaţiul de plasare a picioarelor de pe tabloul de bord.
    photoicon
    Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
    760 - 860 1/min
    Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
    80 °C
    Valoare de emisie Diesel
    Condiţionare turaţie Diesel
    4800 1/min
    Condiţionare injecţie gaz Diesel
    6
    Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
    4800 - 5000 1/min
    Mod de măsurare
    B
    Sondă de măsurare
    1
    Timp de oprire
    5 Secundă(secunde)
    Timp de măsurare
    0,5 s
    Valoare maximă K
    1,50 1/m
    Date privind trenul de rulare
    Jante şi anvelope
    Presiune pneuri faţă
    2,20 bar
    Suplimentar respectaţi presiunea de umplere a pneurilor din manualul de utilizare sau de pe eticheta cu presiunea de umplere a pneurilor (de pe autovehicul)!
    Presiune pneuri spate
    2,20 bar
    Suplimentar respectaţi presiunea de umplere a pneurilor din manualul de utilizare sau de pe eticheta cu presiunea de umplere a pneurilor (de pe autovehicul)!
    Dimensiuni tren de rulare
    Ampatamentul
    2755 mm
    Ecartament faţă
    1551 mm
    Ecartament spate
    1548 mm
    Sistem de frână
    Dimensiune frânei
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    Mărime 15 ţoli
    23,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    Mărime 16 ţoli
    25,00 mm
    Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
    0,04 mm
    Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
    10,00 mm
    Descentrarea maximă a discului de frână a punţii din spate
    0,05 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    11,00 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    2,00 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    2,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Mărime 15 ţoli
    286,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Mărime 16 ţoli
    305,00 mm
    Sistem electric
    Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
    5740 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
    2450 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
    1150 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
    318 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
    184 Ohm
    Sistem electric general
    Tensiune baterie
    12 Volţi
    Producător generator
    BOSCH
    Putere generator
    1,96 Kilowaţi
    Curent de încărcare a generatorului
    140 Amperi
    Rezistenţă stator
    0,04 Ohm
    Rezistenţă rotor
    2,60
    Tensiune regulator
    14,35 - 14,85 Volţi
    la 25°C
    Producător demaror
    Bosch
    Putere demaror
    2,00 Kilowaţi
    Materiale consumabile
    Cantităţi de umplere şi specificaţii
    Ulei de motor cu filtru
    6,00 litru
    Viscozitate ulei de motor
    ACEA A3/B3
    0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40, 10W-60, 15W-40
    Viscozitate ulei de motor
    ACEA A3/B4
    SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 5W-50|SAE 10W-40|SAE 10W-60|SAE 15W-40
    Specificare ulei de motor
    ACEA A3/B3|ACEA A3/B4
    Ulei cutie de viteze manuală
    Cutie de viteze M56
    2,10 litru
    Specificaţie ulei transmisie manuală
    Cutie de viteze M56
    31280771
    Ulei original
    Ulei servodirecţie
    0,90 litru
    Specificare ulei servodirecţie
    30741424
    Ulei original
    Agent de răcire
    12,60 litru
    Specificare lichid de răcire
    VOLVO COOLANT
    Antigel original
    Lichide de frâna la schimbare
    1,20 litru
    Specificare lichid de frână
    DOT 4 Plus
    Agent de răcire instalaţie de climatizare
    până la 2004
    970 - 1030 Grame
    Agent de răcire instalaţie de climatizare
    de la 2005
    680 - 720 Grame
    Specificaţie agent de răcire
    R134a
    Ulei instalaţie de climatizare
    180 cm³
    Specificaţie ulei de răcire
    1161 407-0
    Ulei original
    Conţinut rezervor
    73 litru
    Iluminat
    Faruri faţă
    Fază scurtă
    cu far cu halogen
    H7 12V 55W PX26d
    photoicon
    Fază scurtă
    cu Bi-Xenon
    D2R 85V 35W P32d-3
    photoicon
    Fază scurtă
    cu Bi-Xenon, cu sistem de iluminare adaptivă
    D1S 85V 35W PK32d-2
    photoicon
    Fază lungă
    cu far cu halogen
    HB3 12V 65W P20d
    photoicon
    Fază lungă
    până la 2004, cu Bi-Xenon
    H7 12V 55W PX26d
    photoicon
    Fază lungă
    de la 2005, cu Bi-Xenon
    H9 12V 65W PGJ19-5
    photoicon
    Lumină de zi
    Accesoriu
    DAY1
    Lumină de parcare
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
    photoicon
    Far de ceaţă
    H1 12V 55W P14,5s
    photoicon
    Lumină intermitentă faţă
    PY21W 12V 21W BAU15s yellow
    photoicon
    Lumină intermitentă lateral
    WY5W 12V 5W W2,1x9,5d yellow
    photoicon
    Faruri spate
    Lumină intermitentă spate
    PY21W 12V 21W BAU15s yellow
    photoicon
    Lumini spate
    R5W 12V 5W BA15s
    photoicon
    Lumină de frână
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumină marşarier
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumini de ceaţă spate
    P21/4W 12V 21/4W BAZ15d
    photoicon
    Iluminat număr de înmatriculare
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lumină frâna suplimentară
    >
    Piesă originală
    Mijloace de iluminat interior
    Iluminat interior
    >
    Piesă originală
    Lampă de iluminat în portbagaj
    C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
    photoicon
    Lumini de urcare
    C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
    photoicon
    Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Pentru datele de service
    Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
    la fiecare 120.000 km / 10 ani
    Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
    la fiecare 120.000 km / 10 ani
    Curea dinţată - interval de înlocuire a pompei de injecţie
    la fiecare 120.000 km / 10 ani
    Curea dinţată - mod de verificare a pompei de injecţie
    la fiecare 30.000 km / 2 ani
    Interval de înlocuire a curelei de transmisie
    la fiecare 120.000 km / 10 ani
    Interval de schimbare rolă de tensionare pentru cureaua dinţată a pompei de injecţie diesel
    la fiecare 120.000 km / 10 ani
    Interval de înlocuire a filtrului de aer
    la fiecare 45.000 km / 3 ani
    Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
    la fiecare 45.000 km / 3 ani
    Interval de schimbare a lichidului de frână
    la fiecare 2 ani
    Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
    la fiecare 15.000 km / o dată pe an
    Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
    la fiecare 15.000 km / o dată pe an
    Lucrări suplimentare de service
    mai întâi la 90.000 km / 6 ani, apoi odată la 15.000 km / 1 ani
    Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
    Volvo V70 Estate 2 (P80) 2.5 TDI - 140 cai Introduceti sasiu
    Volvo Salveaza
    Stergeti intreaga istorie

    TOP producatori

    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Andreea Tohaneanu
    Andreea Tohaneanu
    22 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    TBone Alex
    TBone Alex
    13 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    balan cristian
    balan cristian
    12 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Zorro Zdm
    Zorro Zdm
    09 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    gabriel ion
    gabriel ion
    08 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    crb crb
    crb crb
    01 April 2024