Lampa ceata spate Peugeot 3008 1.6 Turbo - 165 cai benzina 5GZ (EP6FDT) - magazin online
Peugeot 3008
165 cp - benzina
05.2014 - 08.2016
165 cp - benzina
05.2014 - 08.2016
Marca: Peugeot
Model: 3008
Modif.: 1.6 Turbo - benzina
Sasiu: microbus
An: 05.2014 - 08.2016
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1598 cmc
Putere: 165 cp / 121 kW
Codul motorului: 5GZ (EP6FDT)
Ulei motor: 4,25
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-30
Garaj+Informatii
Aplica
Franare - Peugeot 3008 1.6 Turbo
Inchide
Suspensie - Peugeot 3008 1.6 Turbo
Inchide
Directie - Peugeot 3008 1.6 Turbo
Inchide
Angrenare roata - Peugeot 3008 1.6 Turbo
Inchide
Cutie viteze - Peugeot 3008 1.6 Turbo
Inchide
Transmisie cu curea - Peugeot 3008 1.6 Turbo
Inchide
Piese motor - Peugeot 3008 1.6 Turbo
Inchide
Piese bloc motor - Peugeot 3008 1.6 Turbo
Inchide
Garnituri - Peugeot 3008 1.6 Turbo
Inchide
Sistem de racire - Peugeot 3008 1.6 Turbo
Inchide
Sistem de aer conditionat - Peugeot 3008 1.6 Turbo
Inchide
Incalzire si ventilatie - Peugeot 3008 1.6 Turbo
Inchide
Filtre - Peugeot 3008 1.6 Turbo
Inchide
Uleiuri si lichide - Peugeot 3008 1.6 Turbo
Inchide
Senzori - Peugeot 3008 1.6 Turbo
Inchide
Sistem alimentare - Peugeot 3008 1.6 Turbo
Inchide
Electrice - Peugeot 3008 1.6 Turbo
Inchide
Sistem pornire - Peugeot 3008 1.6 Turbo
Inchide
Curatare parbriz - Peugeot 3008 1.6 Turbo
Inchide
Sistemul de esapament - Peugeot 3008 1.6 Turbo
Inchide
Caroserie - Peugeot 3008 1.6 Turbo
Inchide
Lumini - Peugeot 3008 1.6 Turbo
Inchide
Interior - Peugeot 3008 1.6 Turbo
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Lanţ de distribuţie
Turaţie la putere maximă
6000
1/min
Turaţie la cuplu maxim
1400
1/min
Cuplu maxim
240
Nm
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
1,70 - 2,00
bar
Temperatura de testare 80°C la 1000/min.
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Benzină
Denumire carburaţie
Injecţie directă
Date privind trenul de rulare
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
26,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
24,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
0,05
mm
Grosime discuri de frână osie spate
12,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
10,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
12,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
11,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
302,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
268,00
mm
Sistem electric
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
4,25
litru
Viscozitate ulei de motor
PSA B71 2312
0W-30
Specificare ulei de motor
PSA B71 2312
SAE 0W-30
Ulei cutie de viteze manuală
Cutie de viteze MCM
2,10
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
Cutie de viteze MCM
Total Transmission BV 75W-80
Ulei transmisie automată
Cutie de viteze AT6
3,00
litru
Specificaţie ulei transmisie automată
Cutie de viteze AT6
9734 R7
Utilizaţi ulei original
Lichide de frâna la schimbare
1,00
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
la fiecare 180.000 km / 10 ani
Interval de înlocuire a rolei de întindere a curelei de transmisie
la fiecare 180.000 km / 10 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 40.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 40.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de verificare a agentului de răcire a combustibilului
mai întâi la 120.000 km / 4 ani, apoi odată la 30.000 km / 2 ani
La o valoare pH mai mică de 6,3, înlocuiţi lichidul de răcire.
Interval de verificare a agentului de răcire a combustibilului
în condiţii grele de exploatare
mai întâi la 120.000 km / 4 ani, apoi odată la 20.000 km / 1 ani
La o valoare pH mai mică de 6,3, înlocuiţi lichidul de răcire.
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 30.000 km / o dată pe an
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 20.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 20.000 km / 1 ani
Efectuaţi o cursă de probă
toate 60.000 km
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024