Piese auto Peugeot 3008 1.6 Turbo - 165 cai benzina 05.2014 - 08.2016 5GZ (EP6FDT)

Peugeot
Cumpara online 24/7
Peugeot 3008
Peugeot 3008
165 cp - benzina
05.2014 - 08.2016
Marca: Peugeot Model: 3008 Modif.: 1.6 Turbo - benzina
Sasiu: microbus An: 05.2014 - 08.2016 Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1598 cmc Putere: 165 cp / 121 kW Codul motorului: 5GZ (EP6FDT) Ulei motor: 4,25 litru cu filtru Viscozitate: 0W-30
Garaj+Informatii
Franare
Franare
Suspensie
Suspensie
Directie
Directie
Angrenare roata
Angrenare roata
Cutie viteze
Cutie viteze
Transmisie cu curea
Transmisie cu curea
Piese motor
Piese motor
Piese bloc motor
Piese bloc motor
Garnituri
Garnituri
Sistem de racire
Sistem de racire
Sistem de aer conditionat
Sistem de aer conditionat
Incalzire si ventilatie
Incalzire si ventilatie
Incalzire si ventilatie - Peugeot 3008 1.6 Turbo
Inchide
Filtre
Filtre
Uleiuri si lichide
Uleiuri si lichide
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere - Peugeot 3008 1.6 Turbo
Inchide
Senzori
Senzori
Sistem alimentare
Sistem alimentare
Electrice
Electrice
Sistem pornire
Sistem pornire
Curatare parbriz
Curatare parbriz
Sistemul de esapament
Sistemul de esapament
Caroserie
Caroserie
Lumini
Lumini
Interior
Interior
Tech dateTech date
Date generale Date generale
Sistem combustibil Sistem combustibil
Sistem de frână Sistem de frână
Sistem electric Sistem electric
Materiale consumabile Materiale consumabile
Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Lanţ de distribuţie
Turaţie la putere maximă
6000 1/min
Turaţie la cuplu maxim
1400 1/min
Cuplu maxim
240 Nm
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
1,70 - 2,00 bar
Temperatura de testare 80°C la 1000/min.
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Benzină
Denumire carburaţie
Injecţie directă
Date privind trenul de rulare
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
26,00 mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
24,00 mm
Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
0,05 mm
Grosime discuri de frână osie spate
12,00 mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
10,00 mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
12,00 mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
11,00 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00 mm
Diametru disc de frână osie anterioară
302,00 mm
Diametru disc de frână osie spate
268,00 mm
Sistem electric
Sistem electric general
Tensiune baterie
12 Volţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
4,25 litru
Viscozitate ulei de motor
PSA B71 2312
0W-30
Specificare ulei de motor
PSA B71 2312
SAE 0W-30
Ulei cutie de viteze manuală
Cutie de viteze MCM
2,10 litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
Cutie de viteze MCM
Total Transmission BV 75W-80
Ulei transmisie automată
Cutie de viteze AT6
3,00 litru
Specificaţie ulei transmisie automată
Cutie de viteze AT6
9734 R7
Utilizaţi ulei original
Lichide de frâna la schimbare
1,00 litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
la fiecare 180.000 km / 10 ani
Interval de înlocuire a rolei de întindere a curelei de transmisie
la fiecare 180.000 km / 10 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 40.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 40.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de verificare a agentului de răcire a combustibilului
mai întâi la 120.000 km / 4 ani, apoi odată la 30.000 km / 2 ani
La o valoare pH mai mică de 6,3, înlocuiţi lichidul de răcire.
Interval de verificare a agentului de răcire a combustibilului
în condiţii grele de exploatare
mai întâi la 120.000 km / 4 ani, apoi odată la 20.000 km / 1 ani
La o valoare pH mai mică de 6,3, înlocuiţi lichidul de răcire.
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 30.000 km / o dată pe an
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 20.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 20.000 km / 1 ani
Efectuaţi o cursă de probă
toate 60.000 km
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
Peugeot 3008 1.6 Turbo - 165 cai Introduceti sasiu
Peugeot Salveaza
Stergeti intreaga istorie

TOP producatori

star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Andreea Tohaneanu
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
TBone Alex
TBone Alex
13 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
balan cristian
balan cristian
12 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Zorro Zdm
Zorro Zdm
09 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
gabriel ion
gabriel ion
08 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
crb crb
crb crb
01 April 2024