Lichid AdBlue Audi 100 Sedan (44, 44Q, C3) 1.8 - 90 cai benzina DS, NP, SH - magazin online
Audi 100 Sedan (44, 44Q, C3)
90 cp - benzina
08.1983 - 07.1989
90 cp - benzina
08.1983 - 07.1989
Marca: Audi
Model: 100 Sedan (44, 44Q, C3)
Modif.: 1.8 - benzina
Sasiu: limuzina
An: 08.1983 - 07.1989
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1781 cmc
Putere: 90 cp / 66 kW
Codul motorului: DS, NP, SH
Ulei motor: 3,00
litru cu filtru
Viscozitate: 10W-30, 10W-40, 15W-40
Garaj+Informatii
Aplica
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:3,5 IGreutate [kg]:3,81 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:5 IGreutate [kg]:5,45 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:20 IGreutate [kg]:21,8 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:10 IGreutate [kg]:10,9 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:10 IGreutate [kg]:10,9 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:3,5 IGreutate [kg]:3,81 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
-
Informatii:Capacitate10.0 lStandardEURO 5 ;EURO 6Specificatie ISO22241-1 /22241-2 /22241-3 /22241-4Greutate10,00kgFranareFranare - Audi 100 Sedan (44, 44Q, C3) 1.8InchideSuspensieSuspensie - Audi 100 Sedan (44, 44Q, C3) 1.8InchideDirectieDirectie - Audi 100 Sedan (44, 44Q, C3) 1.8InchideAngrenare roataAngrenare roata - Audi 100 Sedan (44, 44Q, C3) 1.8InchideCutie vitezeCutie viteze - Audi 100 Sedan (44, 44Q, C3) 1.8InchideTransmisie cu cureaTransmisie cu curea - Audi 100 Sedan (44, 44Q, C3) 1.8InchidePiese motorPiese motor - Audi 100 Sedan (44, 44Q, C3) 1.8InchidePiese bloc motorPiese bloc motor - Audi 100 Sedan (44, 44Q, C3) 1.8InchideGarnituriGarnituri - Audi 100 Sedan (44, 44Q, C3) 1.8InchideSistem de racireSistem de racire - Audi 100 Sedan (44, 44Q, C3) 1.8InchideSistem de aer conditionatSistem de aer conditionat - Audi 100 Sedan (44, 44Q, C3) 1.8InchideIncalzire si ventilatieIncalzire si ventilatie - Audi 100 Sedan (44, 44Q, C3) 1.8InchideFiltreFiltre - Audi 100 Sedan (44, 44Q, C3) 1.8InchideUleiuri si lichideUleiuri si lichide - Audi 100 Sedan (44, 44Q, C3) 1.8InchideSistem de aprindereSistem de aprindere - Audi 100 Sedan (44, 44Q, C3) 1.8InchideSenzoriSenzori - Audi 100 Sedan (44, 44Q, C3) 1.8InchideSistem alimentareSistem alimentare - Audi 100 Sedan (44, 44Q, C3) 1.8InchideElectriceElectrice - Audi 100 Sedan (44, 44Q, C3) 1.8InchideSistem pornireSistem pornire - Audi 100 Sedan (44, 44Q, C3) 1.8InchideCuratare parbrizCuratare parbriz - Audi 100 Sedan (44, 44Q, C3) 1.8InchideSistemul de esapamentSistemul de esapament - Audi 100 Sedan (44, 44Q, C3) 1.8InchideCaroserieCaroserie - Audi 100 Sedan (44, 44Q, C3) 1.8InchideLuminiLumini - Audi 100 Sedan (44, 44Q, C3) 1.8InchideInteriorInterior - Audi 100 Sedan (44, 44Q, C3) 1.8InchideTech dateDate generaleValori fundamentale generaleTipul comenzii motoruluiCurea dinţatăTuraţie la putere maximăMotor DS5200 1/minTuraţie la putere maximăMotor PH5300 1/minTuraţie la cuplu maximMotor DS3300 1/minTuraţie la cuplu maximMotor PH3000 1/minCuplu maximMotor DS145 NmCuplu maximMotor PH138 NmRidicare86,40 mmAlezaj81,00 mmSupapă per cilindru2Compensare joc supapăBerbec hidraulicUnghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie45°Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare45°Diametrul tijei supapei - supapă de admisie7,970 mmDiametrul tijei supapei - supapă de evacuare7,950 mmCantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare4Secvenţă de aprindere1-3-4-2Presiune de compresie9,0 - 12,0 barRată de compresie10,00 :1Sistemul de aprindereValori sistem de aprindereMoment aprindereMotor JW-6°00'±2°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superiorMoment aprindereMotor DS, fără catalizator, cu ROZ 98-18°00'±2°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superiorMoment aprindereMotor DS, fără catalizator, cu ROZ 95-13°00'±1°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superiorMoment aprindereMotor DS, cu catalizator nereglat, cu ROZ 98-18°00'±2°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superiorMoment aprindereMotor DS, cu catalizator nereglat, cu ROZ 95-13°00'±1°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superiorMoment aprindereMotor DS, cu catalizator reglat, cu ROZ 98-18°00'±2°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superiorMoment aprindereMotor NP, fără catalizator, cu ROZ 98-18°00'±2°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superiorMoment aprindereMotor NP, fără catalizator, cu ROZ 95-10°00'±2°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superiorMoment aprindereMotor NP, cu catalizator reglat, cu ROZ 98-18°00'±2°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superiorSistem combustibilSistem de combustibil în generalTipul carburantuluiOTTO 95 ROZDenumire carburaţieMotor DSCarburatorDenumire carburaţieMotor PHInjecţie benzinăProducător carburaţieMotor DSZenithProducător carburaţieMotor PHBoschPresiune sistemMotor DS0,20 - 0,25 barîn cazul turaţiei motorului 4000/minPresiune sistemMotor PH5,20 - 5,60 barValori de verificare a emisiilorValori generale referitoare la emisiiTuraţie de ralanti în cazul transmisiei manualeMotor JW800 - 900 1/minTuraţie de ralanti în cazul transmisiei manualeMotor DS, fără catalizator700 - 800 1/minTuraţie de ralanti în cazul transmisiei manualeMotor DS, cu catalizator nereglat700 - 800 1/minTuraţie de ralanti în cazul transmisiei manualeMotor DS, cu catalizator reglat825 - 975 1/minTuraţie de ralanti în cazul transmisiei manualeMotor NP, fără catalizator700 - 800 1/minTuraţie de ralanti în cazul transmisiei manualeMotor NP, cu catalizator reglat825 - 975 1/minTuraţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automateMotor JW800 - 900 1/minTuraţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automateMotor DS, fără catalizator700 - 800 1/minTuraţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automateMotor DS, cu catalizator nereglat700 - 800 1/minTuraţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automateMotor DS, cu catalizator reglat825 - 975 1/minTuraţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automateMotor NP, fără catalizator700 - 800 1/minTuraţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automateMotor NP, cu catalizator reglat825 - 975 1/minTemperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)80 °CValoare de emisie benzinăFurtun de subpresiune al reglajului forţei centrifuge racordat/neracordatMotor JWlaFurtun de subpresiune al reglajului forţei centrifuge racordat/neracordatMotor DSlaFurtun de subpresiune al reglajului forţei centrifuge racordat/neracordatMotor NPlaMoment aprindereMotor JW-6°00'±2°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superiorMoment aprindereMotor DS, fără catalizator, cu ROZ 98-18°00'±2°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superiorMoment aprindereMotor DS, fără catalizator, cu ROZ 95-13°00'±1°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superiorMoment aprindereMotor DS, cu catalizator nereglat, cu ROZ 98-18°00'±2°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superiorMoment aprindereMotor DS, cu catalizator nereglat, cu ROZ 95-13°00'±1°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superiorMoment aprindereMotor DS, cu catalizator reglat, cu ROZ 98-18°00'±2°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superiorMoment aprindereMotor NP, fără catalizator, cu ROZ 98-18°00'±2°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superiorMoment aprindereMotor NP, fără catalizator, cu ROZ 95-10°00'±2°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superiorMoment aprindereMotor NP, cu catalizator reglat, cu ROZ 98-18°00'±2°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superiorCO-Conţinut la mersul la ralantiMotor JW0,50 - 1,50 %CO-Conţinut la mersul la ralantiMotor DS, fără catalizator0,50 - 1,50 %CO-Conţinut la mersul la ralantiMotor DS, cu catalizator nereglat0,01 - 1,01 %CO-Conţinut la mersul la ralantiMotor DS, cu catalizator reglat0,00 - 0,50 %CO-Conţinut la mersul la ralantiMotor NP, fără catalizator0,50 - 1,50 %CO-Conţinut la mersul la ralantiMotor NP, cu catalizator reglat0,00 - 0,50 %Turaţie la ralanti mărităMotor DS, cu catalizator reglat2500 - 2800 1/minTuraţie la ralanti mărităMotor NP, cu catalizator reglat2500 - 2800 1/minCO-Conţinut în cazul mersului la ralanti măritMotor DS, cu catalizator reglat0,00 - 0,30 %CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti măritMotor NP, cu catalizator reglat0,00 - 0,30 %Contiţionarea timpului de ardere internăMotor DS, cu catalizator reglat120 Secundă(secunde)Contiţionarea timpului de ardere internăMotor NP, cu catalizator reglat120 Secundă(secunde)Condiţionare turaţii motor cu ardere internăMotor DS, cu catalizator reglat2500 1/minCondiţionare turaţii motor cu ardere internăMotor NP, cu catalizator reglat2500 1/minValoarea lambdaMotor DS, cu catalizator reglat0,97 - 1,03 λValoarea lambdaMotor NP, cu catalizator reglat0,97 - 1,03 λDelta LambdaMotor DS, cu catalizator reglat0,03 λDelta LambdaMotor NP, cu catalizator reglat0,03 λTuraţie pentru mărimea perturbaţiilorMotor DS, cu catalizator reglat725 - 1025 1/minTuraţie pentru mărimea perturbaţiilorMotor NP, cu catalizator reglat725 - 1075 1/minDate privind trenul de rulareJante şi anvelopePresiune pneuri faţă185/70 R 142,10 barPresiune pneuri spate185/70 R 141,90 barSistem de frânăDimensiune frâneiGrosimea discurilor de frâna osie anterioară12,90 mmGrosimea discurilor de frâna osie anterioarăFrâna cu disc este ventilată în interior20,00 mmGrosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară11,00 mmGrosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioarăFrâna cu disc este ventilată în interior18,00 mmGrosime discuri de frână osie spate10,00 mmGrosime discuri de frână uzură limită osie spate8,00 mmDiametru tambur de frână punte spate230,00 mmDiametru tambur de frână limită frecare punte spate231,00 mmMateriale consumabileCantităţi de umplere şi specificaţiiUlei de motor cu filtru3,00 litruViscozitate ulei de motorACEA A2/B210W-30, 10W-40, 15W-40Specificare ulei de motorACEA A2/B2Ulei cutie de viteze manualăviteza 4 cu cutie de viteze automată1,70 litruUlei cutie de viteze manualăviteza 5 cu cutie de viteze automată2,00 litruSpecificaţie ulei transmisie manualăAPI GL4 SAE 75W-80Ulei transmisie automatăCantitate de schimb3,00 litruSpecificaţie ulei transmisie automatăATF Dexron IIUlei diferenţial osie faţăCutie de viteze 0871,00 litruUlei diferenţial osie faţăCutie de viteze 0890,75 litruSpecificaţie ulei punte faţăAPI GL5 SAE 90Specificare ulei servodirecţieG 004 000 M2Ulei originalAgent de răcire7,00 litruSpecificare lichid de răcireG 12 PlusLichide de frâna la schimbare1,00 litruSpecificare lichid de frânăDOT 4Agent de răcire instalaţie de climatizare700 - 800 GrameSpecificaţie agent de răcireR134aConţinut rezervor80 litruIluminatFaruri faţăLumină de ziAccesoriuDAY1Faruri spateMijloace de iluminat interiorIntervale de schimbare sau de înlocuirePentru datele de serviceCurea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motoruluitoate 120.000 kmCurea dinţată - mod de verificare a comenzii motoruluinu este prevăzută de producătorInterval de înlocuire a curelei de transmisietoate 60.000 kmnumai curele trapezoidale pentru generatorInterval de înlocuire a filtrului de aertoate 60.000 kmInterval de înlocuire a filtrului de combustibiltoate 30.000 kmInterval de înlocuire a bujiilortoate 30.000 kmInterval de schimbare a lichidului de frânăla fiecare 2 aniInterval de schimbare a uleiului transmisie automatetoate 60.000 kmInterval de schimbare a uleiului de motor şi a filtruluila fiecare 15.000 km / o dată pe anInterval de înlocuire a filtrului de habitaclutoate 30.000 km(dacă este disponibil)Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +Stergeti intreaga istorie
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu22 April 2024TBone Alex13 April 2024balan cristian12 April 2024Zorro Zdm09 April 2024gabriel ion08 April 2024crb crb01 April 2024