Radiator apa Audi 100 Sedan (44, 44Q, C3) 1.8 - 90 cai benzina DS, NP, SH - magazin online

Audi
Cumpara online 24/7
Audi 100 Sedan (44, 44Q, C3)
Audi 100 Sedan (44, 44Q, C3)
90 cp - benzina
08.1983 - 07.1989
Marca: Audi Model: 100 Sedan (44, 44Q, C3) Modif.: 1.8 - benzina
Sasiu: limuzina An: 08.1983 - 07.1989 Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1781 cmc Putere: 90 cp / 66 kW Codul motorului: DS, NP, SH Ulei motor: 3,00 litru cu filtru Viscozitate: 10W-30, 10W-40, 15W-40
Garaj+Informatii
Filtre0
Sortare
Produse:
    Filtre2StergeAplica
    Sortare
    • Cele mai ieftine
    • Cele mai vandute
    • Cele mai scumpe
    Producator
    • NISSENS
    • NRF
    • ASHIKA
    • MAHLE
    • HOFFER
    • THERMOTEC
    • VAG
    Aplica
    • Radiator, racire motor NISSENS 604201 Audi 100 Sedan (44, 44Q, C3) 1.8
      Echipament vehicul:
      pentru vehicule fara aer conditionat
      Lungime plasă [mm]:
      650 mm
      Lățimea plasei [mm]:
      270 mm
      Adâncimea plasei [mm]:
      38 mm
      Material element radiator:
      aluminiu
      Material rezervor apa (radiator):
      plastic
      Varianta radiator:
      Element radiator cu prindere mecanica
      310 Lei cu TVA
    • Radiator, racire motor NRF 51311 Audi 100 Sedan (44, 44Q, C3) 1.8
      pt. cod original (OE):
      443121251T
      Material:
      aluminiu
      Lungime plasă [mm]:
      570 mm
      Lățimea plasei [mm]:
      308 mm
      Adâncimea plasei [mm]:
      42 mm
      Varianta radiator:
      Element radiator cu prindere mecanica
      303 Lei cu TVA
    • Radiator, racire motor NRF 54602 Audi 100 Sedan (44, 44Q, C3) 1.8
      pt. cod original (OE):
      443121253E
      Tip cutie viteza:
      cv. manuala
      Material:
      aluminiu
      Lungime plasă [mm]:
      590 mm
      Lățimea plasei [mm]:
      322 mm
      Adâncimea plasei [mm]:
      30 mm
      Varianta radiator:
      Element radiator cu prindere mecanica
      219 Lei cu TVA
    • Radiator, racire motor NRF 550131A Audi 100 Sedan (44, 44Q, C3) 1.8
      Material:
      aluminiu
      Lungime plasă [mm]:
      650 mm
      Lățimea plasei [mm]:
      267 mm
      Adâncimea plasei [mm]:
      42 mm
      Versiune:
      Alternative
      Varianta radiator:
      Element radiator cu prindere mecanica
      303 Lei cu TVA
    • buson,radiator ASHIKA 33-00-004 Audi 100 Sedan (44, 44Q, C3) 1.8
      Presiune [bar]:
      1,2 bar
      23 Lei cu TVA
    • Radiator, racire motor MAHLE BEHR CR 140 000S Audi 100 Sedan (44, 44Q, C3) 1.8
      Serie:
      BEHR
      Varianta radiator:
      Element radiator cu prindere mecanica
      Lungime plasă [mm]:
      660 mm
      Lățimea plasei [mm]:
      270 mm
      Adâncimea plasei [mm]:
      40 mm
      Latime ambalaj [cm]:
      11,00 cm
      Greutate netă [g]:
      2829 g
      Inaltime ambalaj [cm]:
      60,00 cm
      Lungime ambalaj [cm]:
      85,0 cm
      Numar comercial:
      8MK 376 705-731, 376705731, 70822241
      579 Lei cu TVA
    • Rezervor apa, radiator HOFFER 2035078 Audi 100 Sedan (44, 44Q, C3) 1.8
      Presiune pâna la:
      0,8 bar
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      cu capac
      216 Lei cu TVA
    • Radiator, racire motor THERMOTEC D7A019TT Audi 100 Sedan (44, 44Q, C3) 1.8
      Serie șasiu (VIN) începând cu:
      44-J-200 100
      Cod motor:
      DS,JW,NP
      Echipament vehicul:
      pentru vehicule cu aer conditionat
      Lungime plasă [mm]:
      304 mm
      Lățimea plasei [mm]:
      570 mm
      Adâncimea plasei [mm]:
      42 mm
      Varianta radiator:
      Element radiator cu prindere mecanica
      Tip cutie viteza:
      cv. manuala
      Tip cutie viteza:
      cv. automata
      206 Lei cu TVA
    • Radiator, racire motor THERMOTEC D7A046TT Audi 100 Sedan (44, 44Q, C3) 1.8
      Echipament vehicul:
      pentru vehicule fara aer conditionat
      Lungime plasă [mm]:
      650 mm
      Lățimea plasei [mm]:
      267 mm
      Adâncimea plasei [mm]:
      42 mm
      Tip cutie viteza:
      cv. manuala
      Material:
      aluminiu
      Varianta radiator:
      Element radiator cu prindere mecanica
      222 Lei cu TVA
    • End cap VAG 443121321 Audi 100 Sedan (44, 44Q, C3) 1.8
      Informatii:
      141 Lei cu TVA
    • Reservoir VAG 8A0121403A Audi 100 Sedan (44, 44Q, C3) 1.8
      Informatii:
      361 Lei cu TVA
    Franare
    Franare
    Suspensie
    Suspensie
    Directie
    Directie
    Angrenare roata
    Angrenare roata
    Cutie viteze
    Cutie viteze
    Transmisie cu curea
    Transmisie cu curea
    Piese motor
    Piese motor
    Piese bloc motor
    Piese bloc motor
    Garnituri
    Garnituri
    Sistem de racire
    Sistem de racire
    Sistem de aer conditionat
    Sistem de aer conditionat
    Incalzire si ventilatie
    Incalzire si ventilatie
    Incalzire si ventilatie - Audi 100 Sedan (44, 44Q, C3) 1.8
    Inchide
    Filtre
    Filtre
    Uleiuri si lichide
    Uleiuri si lichide
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere - Audi 100 Sedan (44, 44Q, C3) 1.8
    Inchide
    Senzori
    Senzori
    Sistem alimentare
    Sistem alimentare
    Electrice
    Electrice
    Sistem pornire
    Sistem pornire
    Curatare parbriz
    Curatare parbriz
    Sistemul de esapament
    Sistemul de esapament
    Caroserie
    Caroserie
    Lumini
    Lumini
    Interior
    Interior
    Tech dateTech date
    Date generale Date generale
    Sistemul de aprindere Sistemul de aprindere
    Sistem combustibil Sistem combustibil
    Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
    Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
    Sistem de frână Sistem de frână
    Materiale consumabile Materiale consumabile
    Iluminat Iluminat
    Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Date generale
    Valori fundamentale generale
    Tipul comenzii motorului
    Curea dinţată
    Turaţie la putere maximă
    Motor DS
    5200 1/min
    Turaţie la putere maximă
    Motor PH
    5300 1/min
    Turaţie la cuplu maxim
    Motor DS
    3300 1/min
    Turaţie la cuplu maxim
    Motor PH
    3000 1/min
    Cuplu maxim
    Motor DS
    145 Nm
    Cuplu maxim
    Motor PH
    138 Nm
    Ridicare
    86,40 mm
    Alezaj
    81,00 mm
    Supapă per cilindru
    2
    Compensare joc supapă
    Berbec hidraulic
    Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
    45°
    Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
    45°
    Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
    7,970 mm
    Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
    7,950 mm
    Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
    4
    Secvenţă de aprindere
    1-3-4-2
    Presiune de compresie
    9,0 - 12,0 bar
    Rată de compresie
    10,00 :1
    Sistemul de aprindere
    Valori sistem de aprindere
    Moment aprindere
    Motor JW
    -6°00'±2°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
    Moment aprindere
    Motor DS, fără catalizator, cu ROZ 98
    -18°00'±2°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
    Moment aprindere
    Motor DS, fără catalizator, cu ROZ 95
    -13°00'±1°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
    Moment aprindere
    Motor DS, cu catalizator nereglat, cu ROZ 98
    -18°00'±2°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
    Moment aprindere
    Motor DS, cu catalizator nereglat, cu ROZ 95
    -13°00'±1°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
    Moment aprindere
    Motor DS, cu catalizator reglat, cu ROZ 98
    -18°00'±2°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
    Moment aprindere
    Motor NP, fără catalizator, cu ROZ 98
    -18°00'±2°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
    Moment aprindere
    Motor NP, fără catalizator, cu ROZ 95
    -10°00'±2°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
    Moment aprindere
    Motor NP, cu catalizator reglat, cu ROZ 98
    -18°00'±2°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
    Sistem combustibil
    Sistem de combustibil în general
    Tipul carburantului
    OTTO 95 ROZ
    Denumire carburaţie
    Motor DS
    Carburator
    Denumire carburaţie
    Motor PH
    Injecţie benzină
    Producător carburaţie
    Motor DS
    Zenith
    Producător carburaţie
    Motor PH
    Bosch
    Presiune sistem
    Motor DS
    0,20 - 0,25 bar
    în cazul turaţiei motorului 4000/min
    Presiune sistem
    Motor PH
    5,20 - 5,60 bar
    Valori de verificare a emisiilor
    Valori generale referitoare la emisii
    Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
    Motor JW
    800 - 900 1/min
    Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
    Motor DS, fără catalizator
    700 - 800 1/min
    Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
    Motor DS, cu catalizator nereglat
    700 - 800 1/min
    Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
    Motor DS, cu catalizator reglat
    825 - 975 1/min
    Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
    Motor NP, fără catalizator
    700 - 800 1/min
    Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
    Motor NP, cu catalizator reglat
    825 - 975 1/min
    Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
    Motor JW
    800 - 900 1/min
    Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
    Motor DS, fără catalizator
    700 - 800 1/min
    Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
    Motor DS, cu catalizator nereglat
    700 - 800 1/min
    Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
    Motor DS, cu catalizator reglat
    825 - 975 1/min
    Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
    Motor NP, fără catalizator
    700 - 800 1/min
    Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
    Motor NP, cu catalizator reglat
    825 - 975 1/min
    Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
    80 °C
    Valoare de emisie benzină
    Furtun de subpresiune al reglajului forţei centrifuge racordat/neracordat
    Motor JW
    la
    Furtun de subpresiune al reglajului forţei centrifuge racordat/neracordat
    Motor DS
    la
    Furtun de subpresiune al reglajului forţei centrifuge racordat/neracordat
    Motor NP
    la
    Moment aprindere
    Motor JW
    -6°00'±2°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
    Moment aprindere
    Motor DS, fără catalizator, cu ROZ 98
    -18°00'±2°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
    Moment aprindere
    Motor DS, fără catalizator, cu ROZ 95
    -13°00'±1°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
    Moment aprindere
    Motor DS, cu catalizator nereglat, cu ROZ 98
    -18°00'±2°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
    Moment aprindere
    Motor DS, cu catalizator nereglat, cu ROZ 95
    -13°00'±1°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
    Moment aprindere
    Motor DS, cu catalizator reglat, cu ROZ 98
    -18°00'±2°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
    Moment aprindere
    Motor NP, fără catalizator, cu ROZ 98
    -18°00'±2°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
    Moment aprindere
    Motor NP, fără catalizator, cu ROZ 95
    -10°00'±2°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
    Moment aprindere
    Motor NP, cu catalizator reglat, cu ROZ 98
    -18°00'±2°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
    CO-Conţinut la mersul la ralanti
    Motor JW
    0,50 - 1,50 %
    CO-Conţinut la mersul la ralanti
    Motor DS, fără catalizator
    0,50 - 1,50 %
    CO-Conţinut la mersul la ralanti
    Motor DS, cu catalizator nereglat
    0,01 - 1,01 %
    CO-Conţinut la mersul la ralanti
    Motor DS, cu catalizator reglat
    0,00 - 0,50 %
    CO-Conţinut la mersul la ralanti
    Motor NP, fără catalizator
    0,50 - 1,50 %
    CO-Conţinut la mersul la ralanti
    Motor NP, cu catalizator reglat
    0,00 - 0,50 %
    Turaţie la ralanti mărită
    Motor DS, cu catalizator reglat
    2500 - 2800 1/min
    Turaţie la ralanti mărită
    Motor NP, cu catalizator reglat
    2500 - 2800 1/min
    CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
    Motor DS, cu catalizator reglat
    0,00 - 0,30 %
    CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
    Motor NP, cu catalizator reglat
    0,00 - 0,30 %
    Contiţionarea timpului de ardere internă
    Motor DS, cu catalizator reglat
    120 Secundă(secunde)
    Contiţionarea timpului de ardere internă
    Motor NP, cu catalizator reglat
    120 Secundă(secunde)
    Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
    Motor DS, cu catalizator reglat
    2500 1/min
    Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
    Motor NP, cu catalizator reglat
    2500 1/min
    Valoarea lambda
    Motor DS, cu catalizator reglat
    0,97 - 1,03 λ
    Valoarea lambda
    Motor NP, cu catalizator reglat
    0,97 - 1,03 λ
    Delta Lambda
    Motor DS, cu catalizator reglat
    0,03 λ
    Delta Lambda
    Motor NP, cu catalizator reglat
    0,03 λ
    Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
    Motor DS, cu catalizator reglat
    725 - 1025 1/min
    Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
    Motor NP, cu catalizator reglat
    725 - 1075 1/min
    Date privind trenul de rulare
    Jante şi anvelope
    Presiune pneuri faţă
    185/70 R 14
    2,10 bar
    Presiune pneuri spate
    185/70 R 14
    1,90 bar
    Sistem de frână
    Dimensiune frânei
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    12,90 mm
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    Frâna cu disc este ventilată în interior
    20,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    11,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    Frâna cu disc este ventilată în interior
    18,00 mm
    Grosime discuri de frână osie spate
    10,00 mm
    Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
    8,00 mm
    Diametru tambur de frână punte spate
    230,00 mm
    Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
    231,00 mm
    Materiale consumabile
    Cantităţi de umplere şi specificaţii
    Ulei de motor cu filtru
    3,00 litru
    Viscozitate ulei de motor
    ACEA A2/B2
    10W-30, 10W-40, 15W-40
    Specificare ulei de motor
    ACEA A2/B2
    Ulei cutie de viteze manuală
    viteza 4 cu cutie de viteze automată
    1,70 litru
    Ulei cutie de viteze manuală
    viteza 5 cu cutie de viteze automată
    2,00 litru
    Specificaţie ulei transmisie manuală
    API GL4 SAE 75W-80
    Ulei transmisie automată
    Cantitate de schimb
    3,00 litru
    Specificaţie ulei transmisie automată
    ATF Dexron II
    Ulei diferenţial osie faţă
    Cutie de viteze 087
    1,00 litru
    Ulei diferenţial osie faţă
    Cutie de viteze 089
    0,75 litru
    Specificaţie ulei punte faţă
    API GL5 SAE 90
    Specificare ulei servodirecţie
    G 004 000 M2
    Ulei original
    Agent de răcire
    7,00 litru
    Specificare lichid de răcire
    G 12 Plus
    Lichide de frâna la schimbare
    1,00 litru
    Specificare lichid de frână
    DOT 4
    Agent de răcire instalaţie de climatizare
    700 - 800 Grame
    Specificaţie agent de răcire
    R134a
    Conţinut rezervor
    80 litru
    Iluminat
    Faruri faţă
    Fază scurtă
    H4 12V 60/55W P43t
    photoicon
    Fază lungă
    H4 12V 60/55W P43t
    photoicon
    Lumină de zi
    Accesoriu
    DAY1
    Lumină de parcare
    T4W 12V 4W BA9s
    photoicon
    Far de ceaţă
    H3 12V 55W PK22s
    photoicon
    Lumină intermitentă faţă
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumină intermitentă lateral
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Faruri spate
    Lumină intermitentă spate
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumini spate
    Lumini spate
    R10W 12V 10W BA15s
    photoicon
    Lumini spate
    Lumini spate - lumini frână
    P21/5W 12V 21/5W BAY15d
    photoicon
    Lumină de frână
    P21/5W 12V 21/5W BAY15d
    photoicon
    Lumină marşarier
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumini de ceaţă spate
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Iluminat număr de înmatriculare
    T4W 12V 4W BA9s
    photoicon
    Lumină frâna suplimentară
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Mijloace de iluminat interior
    Iluminat interior
    C10W 12V 10W SV8,5-8
    photoicon
    Lampă de iluminat în portbagaj
    C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
    photoicon
    Lampă de citit
    T5W 12V 5W BA9s
    photoicon
    Lampă torpedo
    T4W 12V 4W BA9s
    photoicon
    Lampă motor
    R10W 12V 10W BA15s
    photoicon
    Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Pentru datele de service
    Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
    toate 120.000 km
    Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
    nu este prevăzută de producător
    Interval de înlocuire a curelei de transmisie
    toate 60.000 km
    numai curele trapezoidale pentru generator
    Interval de înlocuire a filtrului de aer
    toate 60.000 km
    Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
    toate 30.000 km
    Interval de înlocuire a bujiilor
    toate 30.000 km
    Interval de schimbare a lichidului de frână
    la fiecare 2 ani
    Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
    toate 60.000 km
    Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
    la fiecare 15.000 km / o dată pe an
    Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
    toate 30.000 km
    (dacă este disponibil)
    Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
    Audi 100 Sedan (44, 44Q, C3) 1.8 - 90 cai Introduceti sasiu
    Audi Salveaza
    Stergeti intreaga istorie

    TOP producatori

    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Andreea Tohaneanu
    Andreea Tohaneanu
    22 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    TBone Alex
    TBone Alex
    13 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    balan cristian
    balan cristian
    12 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Zorro Zdm
    Zorro Zdm
    09 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    gabriel ion
    gabriel ion
    08 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    crb crb
    crb crb
    01 April 2024