Lichid AdBlue Toyota Camry Sedan (CV2,XV2) 3.0 24V (MCV20_, MCV20, MCV10) - 190 cai benzina 1MZ-FE - magazin online
Toyota Camry Sedan (CV2,XV2)
190 cp - benzina
08.1996 - 11.2001
190 cp - benzina
08.1996 - 11.2001
Marca: Toyota
Model: Camry Sedan (CV2,XV2)
Modif.: 3.0 24V - benzina
Sasiu: limuzina
An: 08.1996 - 11.2001
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 6 cil. / 2995 cmc
Putere: 190 cp / 140 kW
Codul motorului: 1MZ-FE
Ulei motor: 4,70
litru cu filtru
Viscozitate: 10W-40, 15W-40, 20W-50
Garaj+Informatii
Aplica
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:3,5 IGreutate [kg]:3,81 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:20 IGreutate [kg]:21,8 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:10 IGreutate [kg]:10,9 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:10 IGreutate [kg]:10,9 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:3,5 IGreutate [kg]:3,81 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
-
Informatii:Capacitate10.0 lStandardEURO 5 ;EURO 6Specificatie ISO22241-1 /22241-2 /22241-3 /22241-4Greutate10,00kgFranareFranare - Toyota Camry Sedan (CV2,XV2) 3.0 24V (MCV20_, MCV20, MCV10)InchideSuspensieSuspensie - Toyota Camry Sedan (CV2,XV2) 3.0 24V (MCV20_, MCV20, MCV10)InchideDirectieDirectie - Toyota Camry Sedan (CV2,XV2) 3.0 24V (MCV20_, MCV20, MCV10)InchideAngrenare roataAngrenare roata - Toyota Camry Sedan (CV2,XV2) 3.0 24V (MCV20_, MCV20, MCV10)InchideCutie vitezeCutie viteze - Toyota Camry Sedan (CV2,XV2) 3.0 24V (MCV20_, MCV20, MCV10)InchideTransmisie cu cureaTransmisie cu curea - Toyota Camry Sedan (CV2,XV2) 3.0 24V (MCV20_, MCV20, MCV10)InchidePiese motorPiese motor - Toyota Camry Sedan (CV2,XV2) 3.0 24V (MCV20_, MCV20, MCV10)InchidePiese bloc motorPiese bloc motor - Toyota Camry Sedan (CV2,XV2) 3.0 24V (MCV20_, MCV20, MCV10)InchideGarnituriGarnituri - Toyota Camry Sedan (CV2,XV2) 3.0 24V (MCV20_, MCV20, MCV10)InchideSistem de racireSistem de racire - Toyota Camry Sedan (CV2,XV2) 3.0 24V (MCV20_, MCV20, MCV10)InchideSistem de aer conditionatSistem de aer conditionat - Toyota Camry Sedan (CV2,XV2) 3.0 24V (MCV20_, MCV20, MCV10)InchideIncalzire si ventilatieIncalzire si ventilatie - Toyota Camry Sedan (CV2,XV2) 3.0 24V (MCV20_, MCV20, MCV10)InchideFiltreFiltre - Toyota Camry Sedan (CV2,XV2) 3.0 24V (MCV20_, MCV20, MCV10)InchideUleiuri si lichideUleiuri si lichide - Toyota Camry Sedan (CV2,XV2) 3.0 24V (MCV20_, MCV20, MCV10)InchideSistem de aprindereSistem de aprindere - Toyota Camry Sedan (CV2,XV2) 3.0 24V (MCV20_, MCV20, MCV10)InchideSenzoriSenzori - Toyota Camry Sedan (CV2,XV2) 3.0 24V (MCV20_, MCV20, MCV10)InchideSistem alimentareSistem alimentare - Toyota Camry Sedan (CV2,XV2) 3.0 24V (MCV20_, MCV20, MCV10)InchideElectriceElectrice - Toyota Camry Sedan (CV2,XV2) 3.0 24V (MCV20_, MCV20, MCV10)InchideSistem pornireSistem pornire - Toyota Camry Sedan (CV2,XV2) 3.0 24V (MCV20_, MCV20, MCV10)InchideCuratare parbrizCuratare parbriz - Toyota Camry Sedan (CV2,XV2) 3.0 24V (MCV20_, MCV20, MCV10)InchideSistemul de esapamentSistemul de esapament - Toyota Camry Sedan (CV2,XV2) 3.0 24V (MCV20_, MCV20, MCV10)InchideCaroserieCaroserie - Toyota Camry Sedan (CV2,XV2) 3.0 24V (MCV20_, MCV20, MCV10)InchideLuminiLumini - Toyota Camry Sedan (CV2,XV2) 3.0 24V (MCV20_, MCV20, MCV10)InchideInteriorInterior - Toyota Camry Sedan (CV2,XV2) 3.0 24V (MCV20_, MCV20, MCV10)InchideTech dateDate generaleValori fundamentale generaleTipul comenzii motoruluiCurea dinţatăTuraţie la putere maximă5400 1/minTuraţie la cuplu maxim4400 1/minCuplu maxim275 NmRidicare83,00 mmAlezaj87,50 mmSupapă per cilindru4Joc supapă - supapă de admisie0,15 - 0,25 mmJoc supapă - supapă de evacuare0,25 - 0,35 mmUnghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie45°Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare45°Diametrul tijei supapei - supapă de admisie5,470 - 5,485 mmDiametrul tijei supapei - supapă de evacuare5,465 - 5,480 mmCantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare6Secvenţă de aprindere1-5-3-6-2-4Presiune de compresie12,0 - 15,0 barRată de compresie10,50 :1Retard maxim chiulasă0,100 mmSistemul de aprindereValori sistem de aprindereMoment aprindere-10°00'±2°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superiorDistanţă electrozi1,10 mmBujii/Bujii incadescente NGKBKR6EYA11Bujii/bujii incandescente alteleDensoK20R-U11Rezistenţă primară bobină de inducţierece0,69±0,15-10°C - 50°CRezistenţă primară bobină de inducţiecald0,83±0,1550°C - 100°CSistem combustibilSistem de combustibil în generalTipul carburantuluiOTTO 95 ROZDenumire carburaţieInjecţie benzinăProducător carburaţieNippon DensoTip carburaţieEFIPresiune sistem2,70 - 3,10 barValori de verificare a emisiilorValori generale referitoare la emisiiGraficul de poziţie - ştecherTuraţie de ralanti în cazul transmisiei manuale650 - 750 1/minTuraţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate650 - 750 1/minTemperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)80 °CValoare de emisie benzinăMoment aprindere-10°00'±2°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superiorCO-Conţinut la mersul la ralanti0,50 %Turaţie la ralanti mărită2300 - 2800 1/minCO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit0,30 %Conţinut HC maxim la mersul la ralanti100 ppmTipul de construcţie al sondelor lambdaSondă cu salt de semnalSpannungshub la turaţia de verificare>0,40 VolţiTuraţie de verificare pentru semnalul sondelor lambda650 - 750 1/minValoarea lambda0,97 - 1,03 λDelta Lambda0,02 λTuraţie pentru mărimea perturbaţiilor500 - 800 1/minNumăr de alternanţe2Date privind trenul de rulareJante şi anvelopePresiune pneuri faţăÎncărcată parţial, 195/70 R 142,20 barPresiune pneuri faţăîncărcat în întregime, 195/70 R 142,50 barPresiune pneuri faţăÎncărcată parţial, 205/65 R 152,60 barPresiune pneuri faţăîncărcat în întregime, 205/65 R 152,80 barPresiune pneuri spateÎncărcată parţial, 195/70 R 142,20 barPresiune pneuri spateîncărcat în întregime, 195/70 R 142,50 barPresiune pneuri spateÎncărcată parţial, 205/65 R 152,60 barPresiune pneuri spateîncărcat în întregime, 205/65 R 152,80 barSistem de frânăDimensiune frâneiGrosimea discurilor de frâna osie anterioară28,00 mmGrosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară26,00 mmDescentrarea maximă a discului de frână osie anterioară0,05 mmGrosime discuri de frână osie spate10,00 mmGrosime discuri de frână uzură limită osie spate9,00 mmDescentrarea maximă a discului de frână a punţii din spate0,15 mmDiametru tambur de frână punte spateFrână de exploatare, Frână cu tamburi228,60 mmDiametru tambur de frână punte spateFrână de parcare, Frână cu tamburi170,00 mmDiametru tambur de frână limită frecare punte spateFrână de exploatare230,60 mmDiametru tambur de frână limită frecare punte spateFrână de parcare171,00 mmGrosimea plăcuţelor de frână osie anterioarăcu jante de 14 ţoli12,00 mmGrosimea plăcuţelor de frână osie anterioarăcu jante de 15 ţoli11,00 mmGrosimea plăcuţelor de frână axa spateFrână de exploatare, Frână cu tamburi5,00 mmGrosimea plăcuţelor de frână axa spateFrână de exploatare, Frână cu discuri10,00 mmLimită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară1,00 mmLimită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate1,00 mmSistem electricValori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilorRezistenţă - senzor arbore cotitrece1630 - 2740 OhmRezistenţă - senzor arbore cotitcald2065 - 3225 OhmRezistenţă - senzori ai arborelui cu camerece835 - 1400 OhmRezistenţă - senzori ai arborelui cu camecald1060 - 1645 OhmRezistenţă - injectoare13,80 OhmSistem electric generalTensiune baterie12 VolţiMateriale consumabileCantităţi de umplere şi specificaţiiUlei de motor cu filtru4,70 litruViscozitate ulei de motorAPI SG10W-40, 15W-40, 20W-50Viscozitate ulei de motorAPI SHSAE 10W-30|SAE 10W-40|SAE 15W-40|SAE 15W-50|SAE 20W-50Specificare ulei de motorAPI SG|API SHUlei transmisie automatăCutie de viteze A541E, Cantitate de schimb3,50 litruSpecificaţie ulei transmisie automatăATF Dexron IISpecificaţie ulei transmisie automatăPosibilitate alternativă:ATF Dexron IIUlei diferenţial osie faţăCutie de viteze A541E0,85 litruSpecificaţie ulei punte faţăATF Dexron IISpecificaţie ulei punte faţăPosibilitate alternativă:ATF Dexron IIAgent de răcire9,20 litruSpecificare lichid de răcireAntigel pe bază de etilen-glicolLichide de frâna la schimbare1,20 litruSpecificare lichid de frânăDOT 3Agent de răcire instalaţie de climatizare750 - 850 GrameDeterminante sunt datele de pe plăcuţa cu specificaţi tehnice din compartimentul motorului.Specificaţie agent de răcireR134aSpecificaţie ulei de răcireDenso ND - OIL 6IluminatFaruri faţăLumină de ziAccesoriuDAY2Faruri spateMijloace de iluminat interiorIntervale de schimbare sau de înlocuirePentru datele de serviceCurea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motoruluila fiecare 150.000 km / 10 aniCurea dinţată - mod de verificare a comenzii motoruluinu este prevăzută de producătorInterval de verificare a curelei de transmisiemai întâi la 105.000 km / 7 ani, apoi odată la 15.000 km / 1 aniInterval de înlocuire a filtrului de aerde la 2003la fiecare 60.000 km / 4 aniInterval de înlocuire a filtrului de aerpână la 2002la fiecare 45.000 km / 3 aniInterval de înlocuire a bujiilorla fiecare 60.000 km / 4 aniInterval de înlocuire a bujiilorcu bujii de aprindere cu iridium, cu bujii din platinăla fiecare 90.000 km / 6 aniInterval de schimbare a lichidului de frânăla fiecare 30.000 km / 2 aniInterval de schimbare a agentului de răcire a motoruluila fiecare 60.000 km / 4 aniInterval de schimbare a uleiului transmisie automatede la 1999/07la fiecare 90.000 km / 6 aniexceptând în cazul transmisiei T-IV şi WSInterval de schimbare a uleiului transmisie automatepână la 1999/06la fiecare 60.000 km / 4 aniInterval de schimbare a uleiului de transmisie punte faţăcu cutie de viteze automatăla fiecare 90.000 km / 6 aniexceptând în cazul transmisiei T-IV şi WSInterval de schimbare a uleiului de motor şi a filtruluila fiecare 15.000 km / o dată pe anInterval de înlocuire a filtrului de habitaclula fiecare 15.000 km / o dată pe anVehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +Toyota Camry Sedan (CV2,XV2) 3.0 24V (MCV20_, MCV20, MCV10) - 190 cai Introduceti sasiuSalveazaStergeti intreaga istorie
Articolele vizualizate recent
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu22 April 2024TBone Alex13 April 2024balan cristian12 April 2024Zorro Zdm09 April 2024gabriel ion08 April 2024crb crb01 April 2024