Lichid AdBlue VW Golf 2 (19E,1G1) 1.8 Syncro - 90 cai benzina GU, GX - magazin online
VW Golf 2 (19E,1G1)
90 cp - benzina
02.1986 - 07.1991
90 cp - benzina
02.1986 - 07.1991
Marca: VW
Model: Golf 2 (19E,1G1)
Modif.: 1.8 Syncro - benzina
Sasiu: hatchback
An: 02.1986 - 07.1991
Tractiune: tractiune integrala
Cil./Capac.: 4 cil. / 1781 cmc
Putere: 90 cp / 66 kW
Codul motorului: GU, GX
Ulei motor Motor GU: 4,00
litru cu filtru
Ulei motor Motor GX: 3,80
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40
Garaj+Informatii
Aplica
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:3,5 IGreutate [kg]:3,81 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:5 IGreutate [kg]:5,45 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:20 IGreutate [kg]:21,8 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:10 IGreutate [kg]:10,9 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:10 IGreutate [kg]:10,9 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:3,5 IGreutate [kg]:3,81 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
-
Informatii:Capacitate10.0 lStandardEURO 5 ;EURO 6Specificatie ISO22241-1 /22241-2 /22241-3 /22241-4Greutate10,00kgFranareFranare - VW Golf 2 (19E,1G1) 1.8 SyncroInchideSuspensieSuspensie - VW Golf 2 (19E,1G1) 1.8 SyncroInchideDirectieDirectie - VW Golf 2 (19E,1G1) 1.8 SyncroInchideAngrenare roataAngrenare roata - VW Golf 2 (19E,1G1) 1.8 SyncroInchideCutie vitezeCutie viteze - VW Golf 2 (19E,1G1) 1.8 SyncroInchideTransmisie cu cureaTransmisie cu curea - VW Golf 2 (19E,1G1) 1.8 SyncroInchidePiese motorPiese motor - VW Golf 2 (19E,1G1) 1.8 SyncroInchidePiese bloc motorPiese bloc motor - VW Golf 2 (19E,1G1) 1.8 SyncroInchideGarnituriGarnituri - VW Golf 2 (19E,1G1) 1.8 SyncroInchideSistem de racireSistem de racire - VW Golf 2 (19E,1G1) 1.8 SyncroInchideSistem de aer conditionatSistem de aer conditionat - VW Golf 2 (19E,1G1) 1.8 SyncroInchideIncalzire si ventilatieIncalzire si ventilatie - VW Golf 2 (19E,1G1) 1.8 SyncroInchideFiltreFiltre - VW Golf 2 (19E,1G1) 1.8 SyncroInchideUleiuri si lichideUleiuri si lichide - VW Golf 2 (19E,1G1) 1.8 SyncroInchideSistem de aprindereSistem de aprindere - VW Golf 2 (19E,1G1) 1.8 SyncroInchideSenzoriSenzori - VW Golf 2 (19E,1G1) 1.8 SyncroInchideSistem alimentareSistem alimentare - VW Golf 2 (19E,1G1) 1.8 SyncroInchideElectriceElectrice - VW Golf 2 (19E,1G1) 1.8 SyncroInchideSistem pornireSistem pornire - VW Golf 2 (19E,1G1) 1.8 SyncroInchideCuratare parbrizCuratare parbriz - VW Golf 2 (19E,1G1) 1.8 SyncroInchideSistemul de esapamentSistemul de esapament - VW Golf 2 (19E,1G1) 1.8 SyncroInchideCaroserieCaroserie - VW Golf 2 (19E,1G1) 1.8 SyncroInchideLuminiLumini - VW Golf 2 (19E,1G1) 1.8 SyncroInchideInteriorInterior - VW Golf 2 (19E,1G1) 1.8 SyncroInchideTech dateDate generaleValori fundamentale generaleTipul comenzii motoruluiCurea dinţatăTuraţie la putere maximăMotor GU5200 1/minTuraţie la putere maximăMotor GX5250 1/minTuraţie la cuplu maximMotor GU3300 1/minTuraţie la cuplu maximMotor GX3000 1/minCuplu maximMotor GU145 NmCuplu maximMotor GX137 NmRidicare86,40 mmAlezaj81,00 mmSupapă per cilindru2Compensare joc supapăBerbec hidraulicUnghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie45°Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare45°Diametrul tijei supapei - supapă de admisie7,970 mmDiametrul tijei supapei - supapă de evacuare7,950 mmCantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare4Secvenţă de aprindere1-3-4-2Presiune de compresie9,0 - 12,0 barRată de compresieMotor GU10,00 :1Rată de compresieMotor GX9,00 :1Sistemul de aprindereValori sistem de aprindereMoment aprindereMotor GU-13°00'±1°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superiorMoment aprindereMotor GX-6°00'±2°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superiorSistem combustibilSistem de combustibil în generalTipul carburantuluiMotor GUOTTO 95 ROZTipul carburantuluiMotor GXOTTO 91 ROZDenumire carburaţieMotor GUCarburatorDenumire carburaţieMotor GXInjecţie benzinăProducător carburaţieMotor GUPierburgProducător carburaţieMotor GXBoschTip carburaţieMotor GU2 E 2Presiune sistem5,20 - 5,60 barMotor GXValori de verificare a emisiilorValori generale referitoare la emisiiTuraţie de ralanti în cazul transmisiei manualeMotor GU900 - 1000 1/minTuraţie de ralanti în cazul transmisiei manualeMotor GX800 - 1000 1/minTemperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)80 °CValoare de emisie benzinăMoment aprindereMotor GU-13°00'±1°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superiorMoment aprindereMotor GX-6°00'±2°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superiorCO-Conţinut la mersul la ralantiMotor GU0,50 - 1,50 %CO-Conţinut la mersul la ralantiMotor GX0,50 %Turaţie la ralanti mărită2500 - 2800 1/minConţinut HC maxim la mersul la ralanti300 ppmValoarea lambda0,97 - 1,03 λDate privind trenul de rulareDimensiuni tren de rulareAmpatamentul2475 mmEcartament faţă1427 mmEcartament spate1422 mmSistem de frânăDimensiune frâneiGrosimea discurilor de frâna osie anterioară12,00 mmGrosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară10,00 mmDiametru tambur de frână punte spate180,00 mm1. Dimensiune de prelucrare tambur de frână punte spate181,00 mmMateriale consumabileCantităţi de umplere şi specificaţiiUlei de motor cu filtruMotor GU4,00 litruUlei de motor cu filtruMotor GX3,80 litruViscozitate ulei de motorVW 502 000W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40Viscozitate ulei de motorVW 500 00SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 10W-40Viscozitate ulei de motorVW 501 01SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 5W-50|SAE 10W-40|SAE 10W-60|SAE 15W-40Specificare ulei de motorVW 500 00|VW 501 01|VW 502 00Ulei cutie de viteze manuală2,50 litruSpecificaţie ulei transmisie manualăAPI GL4 SAE 75W-90Ulei diferenţial osie faţăcu cutie de viteze automată0,75 litruSpecificaţie ulei punte faţăAPI GL4 SAE 80WUlei diferenţial punte spate0,70 litruSpecificaţie ulei punte spateAPI GL4 SAE 75W-90Ulei servodirecţie0,80 litruSpecificare ulei servodirecţieG 004 000 M2Ulei originalAgent de răcire6,00 litruSpecificare lichid de răcireAntigel pe bază de etilen-glicolLichide de frâna la schimbare1,20 litruSpecificare lichid de frânăDOT 4Agent de răcire instalaţie de climatizare800 - 850 GrameSpecificaţie agent de răcireR134aConţinut rezervor55 litruIluminatFaruri faţăLumină de ziAccesoriuDAY1Faruri spateMijloace de iluminat interiorIntervale de schimbare sau de înlocuirePentru datele de serviceCurea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motoruluinu este prevăzută de producătorCurea dinţată - mod de verificare a comenzii motoruluinu este prevăzută de producătorInterval de înlocuire a filtrului de aerla fiecare 30.000 km / 2 aniInterval de înlocuire a filtrului de combustibilla fiecare 30.000 km / 2 aniInterval de înlocuire a bujiilortoate 30.000 kmInterval de schimbare a lichidului de frânăla fiecare 2 aniInterval de schimbare a uleiului transmisie automatetoate 60.000 kmMod de verificare a uleiului transmisie automatela fiecare serviceInterval de schimbare a uleiului de motor şi a filtruluila fiecare 15.000 km / o dată pe anVehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +Stergeti intreaga istorie
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu22 April 2024TBone Alex13 April 2024balan cristian12 April 2024Zorro Zdm09 April 2024gabriel ion08 April 2024crb crb01 April 2024