Sonda lambda VW Golf 2 (19E,1G1) 1.8 Syncro - 90 cai benzina GU, GX - magazin online

VW
Cumpara online 24/7
VW Golf 2 (19E,1G1)
VW Golf 2 (19E,1G1)
90 cp - benzina
02.1986 - 07.1991
Marca: VW Model: Golf 2 (19E,1G1) Modif.: 1.8 Syncro - benzina
Sasiu: hatchback An: 02.1986 - 07.1991 Tractiune: tractiune integrala
Cil./Capac.: 4 cil. / 1781 cmc Putere: 90 cp / 66 kW Codul motorului: GU, GX Ulei motor Motor GU: 4,00 litru cu filtru Ulei motor Motor GX: 3,80 litru cu filtru Viscozitate: 0W-40, 5W-30, 10W-40
Garaj+Informatii
Filtre0
Sortare
Produse:
    Filtre2StergeAplica
    Sortare
    • Cele mai ieftine
    • Cele mai vandute
    • Cele mai scumpe
    Producator
    • BOSCH
    • DENSO
    • DELPHI
    • FEBI BILSTEIN
    • KAMOKA
    • ASHIKA
    • HOFFER
    • MAXGEAR
    • AUTLOG
    • ESEN SKV
    Aplica
    • Sonda Lambda BOSCH 0 258 003 957 VW Golf 2 (19E,1G1) 1.8 Syncro
      mai mult
      BOSCH
      Partea de montare: inainte de catalizator
      Cod motor:
      GX
      An fabricatie pana la:
      07.1988
      Sonda lambda:
      Sonda reglaj
      Partea de montare:
      inainte de catalizator
      Numar de legaturi:
      3
      Lungime totala [mm]:
      1236 mm
      disponibil si ca articol universal, vezi articol nr.:
      0258986502
      Interval de schimb recomandat [km]:
      100000 km
      Numar comercial:
      LS 3957, LSH-24
      inainte de catalizator
      277 Lei cu TVA
    • Sonda Lambda BOSCH Universal 0 258 986 502 VW Golf 2 (19E,1G1) 1.8 Syncro
      mai mult
      BOSCH
      Partea de montare: inainte de catalizator
      Serie:
      Universal
      Cod motor:
      GX
      An fabricatie pana la:
      07.1988
      Sonda lambda:
      Sonda reglaj
      Partea de montare:
      inainte de catalizator
      Numar de legaturi:
      3
      Interval de schimb recomandat [km]:
      160000 km
      Cuplaj/clema:
      reglare conector
      Numar comercial:
      LS 02, LSH-24
      inainte de catalizator
      240 Lei cu TVA
    • Sonda Lambda DENSO DOX-0115 VW Golf 2 (19E,1G1) 1.8 Syncro
      Cod motor:
      GX
      An fabricatie pana la:
      07.1988
      Tip cutie viteza:
      cv. manuala
      Sonda lambda:
      Sonda reglaj
      Sistem de esapament:
      pentru precatalizator
      pt. cod original (OE):
      UNIVERSAL fit
      Calitate:
      OE
      Dimensiune filet:
      M18x1.5
      Lungime cablu [mm]:
      750 mm
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      3 poli
      Masa [g]:
      95 g
      Sonda lambda:
      incalzit
      Sonda lambda:
      Sonda Lambda
      Sonda lambda:
      Soundă Lambda
      231 Lei cu TVA
    • Sonda Lambda DELPHI ES10760-12B1 VW Golf 2 (19E,1G1) 1.8 Syncro
      Sonda lambda:
      Sonda reglaj
      Cod motor:
      GX
      Cod motor:
      JH
      Lungime cablu [mm]:
      290 mm
      Sonda lambda:
      Sonda Lambda
      Sonda lambda:
      fara incalzire
      478 Lei cu TVA
    • Sonda Lambda DELPHI ES10762-12B1 VW Golf 2 (19E,1G1) 1.8 Syncro
      An fabricatie pana la:
      07.1988
      Sonda lambda:
      Sonda reglaj
      Cod motor:
      GU
      Cod motor:
      GX
      Lungime cablu [mm]:
      317 mm
      Sonda lambda:
      Sonda Lambda
      Sonda lambda:
      incalzit
      468 Lei cu TVA
    • Sonda Lambda FEBI BILSTEIN 175964 VW Golf 2 (19E,1G1) 1.8 Syncro
      mai mult
      FEBI BILSTEIN
      Partea de montare: inainte de catalizator
      Cod motor:
      GX
      Partea de montare:
      inainte de catalizator
      Sonda lambda:
      Sonda reglaj
      Sonda lambda:
      incalzit
      Dimensiune filet exterior:
      M18 x 1,5
      Deschidere cheie:
      22
      Numar de legaturi:
      4
      Lungime cablu [mm]:
      1250 mm
      Greutate [kg]:
      0,141 kg
      inainte de catalizator
      352 Lei cu TVA
    • Sonda Lambda KAMOKA 17003 VW Golf 2 (19E,1G1) 1.8 Syncro
      Numar de legaturi:
      3
      Sonda lambda:
      Sonda reglaj
      216 Lei cu TVA
    • Sonda Lambda ASHIKA 43-U03 VW Golf 2 (19E,1G1) 1.8 Syncro
      Numar informatii tehnice:
      Universal
      Lungime totala [mm]:
      315 mm
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      3 poli
      Sonda lambda:
      Sonda reglaj
      281 Lei cu TVA
    • Sonda Lambda HOFFER 7481021 VW Golf 2 (19E,1G1) 1.8 Syncro
      Sonda lambda:
      incalzit
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      3 poli
      Lungime cablu [mm]:
      1070 mm
      pentru numar articol:
      7481021
      272 Lei cu TVA
    • Sonda Lambda MAXGEAR 59-0038 VW Golf 2 (19E,1G1) 1.8 Syncro
      mai mult
      MAXGEAR
      Partea de montare: inainte de catalizator
      Cod motor:
      GX
      An fabricatie pana la:
      07.1988
      Sonda lambda:
      Sonda reglaj
      Partea de montare:
      inainte de catalizator
      Sonda lambda:
      incalzit
      Numar de legaturi:
      3
      Lungime totala [mm]:
      1270 mm
      inainte de catalizator
      284 Lei cu TVA
    • Sonda Lambda AUTLOG AS2107 VW Golf 2 (19E,1G1) 1.8 Syncro
      Sonda lambda:
      incalzit
      172 Lei cu TVA
    • Sonda Lambda ESEN SKV 09SKV066 VW Golf 2 (19E,1G1) 1.8 Syncro
      Sonda lambda:
      Sonda reglaj
      An fabricatie pana la:
      07.1988
      Tensiune [V]:
      12 V
      Lungime [mm]:
      1215 mm
      Numar de legaturi:
      3
      Greutate [kg]:
      0,13 kg
      Mod de operare:
      electric
      Garantie:
      Garantie 3 ani
      360 Lei cu TVA
    • Sonda Lambda ESEN SKV 09SKV545 VW Golf 2 (19E,1G1) 1.8 Syncro
      An fabricatie pana la:
      07.1988
      Sonda lambda:
      Sonda reglaj
      Tensiune [V]:
      12 V
      Lungime [mm]:
      985 mm
      Numar de legaturi:
      3
      Greutate [kg]:
      0,18 kg
      Rezistenta electrica [Ohm]:
      4,5 Ohm
      Mod de operare:
      electric
      Garantie:
      Garantie 3 ani
      356 Lei cu TVA
    • Sonda Lambda ESEN SKV 09SKV546 VW Golf 2 (19E,1G1) 1.8 Syncro
      An fabricatie pana la:
      07.1988
      Sonda lambda:
      Sonda reglaj
      Tensiune [V]:
      12 V
      Lungime [mm]:
      1670 mm
      Numar de legaturi:
      3
      Greutate [kg]:
      0,23 kg
      Rezistenta electrica [Ohm]:
      4,5 Ohm
      Mod de operare:
      electric
      Garantie:
      Garantie 3 ani
      377 Lei cu TVA
    • Sonda Lambda ESEN SKV 09SKV903 VW Golf 2 (19E,1G1) 1.8 Syncro
      Sonda lambda:
      Soundă Lambda
      Tensiune [V]:
      12 V
      Numar de legaturi:
      3
      Greutate [kg]:
      0,08 kg
      Mod de operare:
      electric
      Garantie:
      Garantie 3 ani
      272 Lei cu TVA
    Franare
    Franare
    Suspensie
    Suspensie
    Directie
    Directie
    Angrenare roata
    Angrenare roata
    Cutie viteze
    Cutie viteze
    Transmisie cu curea
    Transmisie cu curea
    Piese motor
    Piese motor
    Piese bloc motor
    Piese bloc motor
    Garnituri
    Garnituri
    Sistem de racire
    Sistem de racire
    Sistem de aer conditionat
    Sistem de aer conditionat
    Incalzire si ventilatie
    Incalzire si ventilatie
    Filtre
    Filtre
    Uleiuri si lichide
    Uleiuri si lichide
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere - VW Golf 2 (19E,1G1) 1.8 Syncro
    Inchide
    Senzori
    Senzori
    Sistem alimentare
    Sistem alimentare
    Electrice
    Electrice
    Sistem pornire
    Sistem pornire
    Curatare parbriz
    Curatare parbriz
    Sistemul de esapament
    Sistemul de esapament
    Caroserie
    Caroserie
    Lumini
    Lumini
    Interior
    Interior
    Tech dateTech date
    Date generale Date generale
    Sistemul de aprindere Sistemul de aprindere
    Sistem combustibil Sistem combustibil
    Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
    Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
    Sistem de frână Sistem de frână
    Materiale consumabile Materiale consumabile
    Iluminat Iluminat
    Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Date generale
    Valori fundamentale generale
    Tipul comenzii motorului
    Curea dinţată
    Turaţie la putere maximă
    Motor GU
    5200 1/min
    Turaţie la putere maximă
    Motor GX
    5250 1/min
    Turaţie la cuplu maxim
    Motor GU
    3300 1/min
    Turaţie la cuplu maxim
    Motor GX
    3000 1/min
    Cuplu maxim
    Motor GU
    145 Nm
    Cuplu maxim
    Motor GX
    137 Nm
    Ridicare
    86,40 mm
    Alezaj
    81,00 mm
    Supapă per cilindru
    2
    Compensare joc supapă
    Berbec hidraulic
    Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
    45°
    Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
    45°
    Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
    7,970 mm
    Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
    7,950 mm
    Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
    4
    Secvenţă de aprindere
    1-3-4-2
    Presiune de compresie
    9,0 - 12,0 bar
    Rată de compresie
    Motor GU
    10,00 :1
    Rată de compresie
    Motor GX
    9,00 :1
    Sistemul de aprindere
    Valori sistem de aprindere
    Moment aprindere
    Motor GU
    -13°00'±1°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
    Moment aprindere
    Motor GX
    -6°00'±2°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
    Sistem combustibil
    Sistem de combustibil în general
    Tipul carburantului
    Motor GU
    OTTO 95 ROZ
    Tipul carburantului
    Motor GX
    OTTO 91 ROZ
    Denumire carburaţie
    Motor GU
    Carburator
    Denumire carburaţie
    Motor GX
    Injecţie benzină
    Producător carburaţie
    Motor GU
    Pierburg
    Producător carburaţie
    Motor GX
    Bosch
    Tip carburaţie
    Motor GU
    2 E 2
    Presiune sistem
    5,20 - 5,60 bar
    Motor GX
    Valori de verificare a emisiilor
    Valori generale referitoare la emisii
    Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
    Motor GU
    900 - 1000 1/min
    Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
    Motor GX
    800 - 1000 1/min
    Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
    80 °C
    Valoare de emisie benzină
    Moment aprindere
    Motor GU
    -13°00'±1°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
    Moment aprindere
    Motor GX
    -6°00'±2°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
    CO-Conţinut la mersul la ralanti
    Motor GU
    0,50 - 1,50 %
    CO-Conţinut la mersul la ralanti
    Motor GX
    0,50 %
    Turaţie la ralanti mărită
    2500 - 2800 1/min
    Conţinut HC maxim la mersul la ralanti
    300 ppm
    Valoarea lambda
    0,97 - 1,03 λ
    Date privind trenul de rulare
    Dimensiuni tren de rulare
    Ampatamentul
    2475 mm
    Ecartament faţă
    1427 mm
    Ecartament spate
    1422 mm
    Sistem de frână
    Dimensiune frânei
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    12,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    10,00 mm
    Diametru tambur de frână punte spate
    180,00 mm
    1. Dimensiune de prelucrare tambur de frână punte spate
    181,00 mm
    Materiale consumabile
    Cantităţi de umplere şi specificaţii
    Ulei de motor cu filtru
    Motor GU
    4,00 litru
    Ulei de motor cu filtru
    Motor GX
    3,80 litru
    Viscozitate ulei de motor
    VW 500 00
    0W-40, 5W-30, 10W-40
    Viscozitate ulei de motor
    VW 501 01
    SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 5W-50|SAE 10W-40|SAE 10W-60|SAE 15W-40
    Viscozitate ulei de motor
    VW 502 00
    SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 10W-40
    Specificare ulei de motor
    VW 500 00|VW 501 01|VW 502 00
    Ulei cutie de viteze manuală
    2,50 litru
    Specificaţie ulei transmisie manuală
    API GL4 SAE 75W-90
    Ulei diferenţial osie faţă
    cu cutie de viteze automată
    0,75 litru
    Specificaţie ulei punte faţă
    API GL4 SAE 80W
    Ulei diferenţial punte spate
    0,70 litru
    Specificaţie ulei punte spate
    API GL4 SAE 75W-90
    Ulei servodirecţie
    0,80 litru
    Specificare ulei servodirecţie
    G 004 000 M2
    Ulei original
    Agent de răcire
    6,00 litru
    Specificare lichid de răcire
    Antigel pe bază de etilen-glicol
    Lichide de frâna la schimbare
    1,20 litru
    Specificare lichid de frână
    DOT 4
    Agent de răcire instalaţie de climatizare
    800 - 850 Grame
    Specificaţie agent de răcire
    R134a
    Conţinut rezervor
    55 litru
    Iluminat
    Faruri faţă
    Fază scurtă
    H4 12V 60/55W P43t
    photoicon
    Fază lungă
    H4 12V 60/55W P43t
    photoicon
    Lumină de zi
    Accesoriu
    DAY1
    Fază lungă suplimentară
    H3 12V 55W PK22s
    photoicon
    Lumină de parcare
    T4W 12V 4W BA9s
    photoicon
    Far de ceaţă
    H3 12V 55W PK22s
    photoicon
    Lumină intermitentă faţă
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumină intermitentă lateral
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Faruri spate
    Lumină intermitentă spate
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumini spate
    R5W 12V 5W BA15s
    photoicon
    Lumină de frână
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumină marşarier
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumini de ceaţă spate
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Iluminat număr de înmatriculare
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lumină frâna suplimentară
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Mijloace de iluminat interior
    Iluminat interior
    C10W 12V 10W SV8,5-8
    photoicon
    Lampă de iluminat în portbagaj
    C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
    photoicon
    Lampă torpedo
    Festoon 12V 3W SV7-8 (8,2x28)
    photoicon
    Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Pentru datele de service
    Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
    nu este prevăzută de producător
    Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
    nu este prevăzută de producător
    Interval de înlocuire a filtrului de aer
    la fiecare 30.000 km / 2 ani
    Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
    la fiecare 30.000 km / 2 ani
    Interval de înlocuire a bujiilor
    toate 30.000 km
    Interval de schimbare a lichidului de frână
    la fiecare 2 ani
    Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
    toate 60.000 km
    Mod de verificare a uleiului transmisie automate
    la fiecare service
    Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
    la fiecare 15.000 km / o dată pe an
    Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
    VW Golf 2 (19E,1G1) 1.8 Syncro - 90 cai Introduceti sasiu
    VW Salveaza
    Stergeti intreaga istorie

    TOP producatori

    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Andreea Tohaneanu
    Andreea Tohaneanu
    22 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    TBone Alex
    TBone Alex
    13 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    balan cristian
    balan cristian
    12 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Zorro Zdm
    Zorro Zdm
    09 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    gabriel ion
    gabriel ion
    08 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    crb crb
    crb crb
    01 April 2024