Lichid de parbriz Renault Clio 1.8 (B/C57C, B/C57U) - 88 cai benzina F3P 710, F3P 714 - magazin online

Renault
Cumpara online 24/7
Renault Clio
Renault Clio
88 cp - benzina
01.1991 - 09.1998
Marca: Renault Model: Clio Modif.: 1.8 - benzina
Sasiu: hatchback An: 01.1991 - 09.1998 Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1794 cmc Putere: 88 cp / 65 kW Codul motorului: F3P 710, F3P 714 Ulei motor: 5,40 litru cu filtru Viscozitate: 0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Garaj+Informatii
Franare
Franare
Suspensie
Suspensie
Directie
Directie
Angrenare roata
Angrenare roata
Cutie viteze
Cutie viteze
Transmisie cu curea
Transmisie cu curea
Piese motor
Piese motor
Piese bloc motor
Piese bloc motor
Garnituri
Garnituri
Sistem de racire
Sistem de racire
Sistem de aer conditionat
Sistem de aer conditionat
Sistem de aer conditionat - Renault Clio 1.8 (B/C57C, B/C57U)
Inchide
Incalzire si ventilatie
Incalzire si ventilatie
Incalzire si ventilatie - Renault Clio 1.8 (B/C57C, B/C57U)
Inchide
Filtre
Filtre
Uleiuri si lichide
Uleiuri si lichide
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere - Renault Clio 1.8 (B/C57C, B/C57U)
Inchide
Senzori
Senzori
Sistem alimentare
Sistem alimentare
Electrice
Electrice
Sistem pornire
Sistem pornire
Curatare parbriz
Curatare parbriz
Sistemul de esapament
Sistemul de esapament
Caroserie
Caroserie
Lumini
Lumini
Interior
Interior
Tech dateTech date
Date generale Date generale
Informaţii privind curelele Informaţii privind curelele
Sistemul de aprindere Sistemul de aprindere
Sistem combustibil Sistem combustibil
Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
Sistem de frână Sistem de frână
Materiale consumabile Materiale consumabile
Iluminat Iluminat
Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
5500 1/min
Turaţie la cuplu maxim
4250 1/min
Cuplu maxim
145 Nm
Ridicare
83,50 mm
Alezaj
82,70 mm
Supapă per cilindru
2
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Joc supapă - supapă de admisie
0,20 mm
rece
Joc supapă - supapă de evacuare
0,40 mm
rece
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
8,000 mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
8,000 mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
12,0 - 13,0 bar
Rată de compresie
9,70 :1
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
1,00 bar
La 1000 U/ min
Înălţime maximă a chiulasei
169,30 mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,40 bar
Termostatul se deschide la temperatura
89°
Informaţii privind curelele
Dimensiuni generale
Mărime curea transmisie agregate
de la 1993/01, Generator , cu servodirecţie hidraulică, cu instalaţie de climatizare
6PK1165
Mărime curea transmisie agregate
până la 1992/12, Generator , cu servodirecţie hidraulică, cu instalaţie de climatizare
6PK1190
Mărime curea transmisie agregate
Generator , cu servodirecţie hidraulică
6PK1060
Mărime curea transmisie agregate
Generator
5PK850
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Distanţă electrozi
0,90±0,05 mm
Bujii/Bujii incadescente BOSCH
W7DCO
Bujii/Bujii incadescente CHAMPION
N7YCX
Bujii/bujii incandescente altele
Producător EYQUEM
C 52 LS
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 95 ROZ
Denumire carburaţie
Instalaţie de injecţie - multipoint
Producător carburaţie
Siemens
Presiune sistem
Variantă 1
2,80 - 3,20 bar
fără subpresiune
Presiune sistem
Variantă 2
2,30 - 2,70 bar
cu subpresiune 500 mbar
Producător duze de injecţie
Siemens
Tip duze de injecţie
DEKA 2
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Spate mască - panou de siguranţe.
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
700 - 800 1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
700 - 800 1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80 °C
Valoare de emisie benzină
CO-Conţinut la mersul la ralanti
0,50 %
Turaţie la ralanti mărită
2500 - 2800 1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
0,30 %
Conţinut HC maxim la mersul la ralanti
100 ppm
Contiţionarea timpului de ardere internă
120 Secundă(secunde)
Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
3000 1/min
Tipul de construcţie al sondelor lambda
Sondă cu salt de semnal
Spannungshub la turaţia de verificare
>0,30 Volţi
Valoarea lambda
0,97 - 1,03 λ
Delta Lambda
0,03 λ
Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
500 - 1000 1/min
Număr de alternanţe
2
Valoare de emisie Diesel
Temperatura minimă a agentului de răcire în cazul AU
70 °C
Date privind trenul de rulare
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2472 mm
Ecartament faţă
1336 - 1362 mm
Ecartament spate
1324 - 1362 mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Variantă 1
12,00 mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Variantă 2
20,00 mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Variantă 1
10,50 mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Variantă 2
18,00 mm
Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
0,07 mm
Diametru tambur de frână punte spate
180,25 mm
Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
181,25 mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Cu placă spate
18,00 mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
Cu placă spate
6,50 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Cu placă spate
6,00 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
Cu placă spate
2,50 mm
Diametru disc de frână osie anterioară
238,00 mm
Diametru piston frână osie anterioară
48,00 mm
Diametru cilindru de frână roată
20,60 mm
Dimensiunea maximă de prelucrare a tamburului frânei osie spate
1,00 mm
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
5,40 litru
Viscozitate ulei de motor
ACEA A3/B3
0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Specificare ulei de motor
ACEA A3/B3
Ulei cutie de viteze manuală
3,40 litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
API GL4 SAE 80W
Ulei transmisie automată
Cu reumplare
5,70 litru
Ulei transmisie automată
Cantitate de schimb
3,50 litru
Specificaţie ulei transmisie automată
ATF Dexron II D
Ulei servodirecţie
0,60 litru
Specificare ulei servodirecţie
ATF Dexron II D
Agent de răcire
6,40 litru
Specificare lichid de răcire
Glaceol RX Typ D
Lichide de frâna la schimbare
1,20 litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Conţinut rezervor
43 litru
Iluminat
Faruri faţă
Fază scurtă
H4 12V 60/55W P43t
photoicon
Fază lungă
H4 12V 60/55W P43t
photoicon
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Lumină de parcare
R5W 12V 5W BA15s
photoicon
Far de ceaţă
H1 12V 55W P14,5s
photoicon
Lumină intermitentă faţă
Geam galben de semnalizator
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Lumină intermitentă faţă
Geam alb de semnalizator
PY21W 12V 21W BAU15s yellow
photoicon
Lumină intermitentă lateral
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Faruri spate
Lumină intermitentă spate
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Lumini spate
P21/5W 12V 21/5W BAY15d
photoicon
Lumină de frână
P21/5W 12V 21/5W BAY15d
photoicon
Lumină marşarier
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Lumini de ceaţă spate
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Iluminat număr de înmatriculare
C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
photoicon
Mijloace de iluminat interior
Iluminat interior
C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
photoicon
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
de la 1996/10
la fiecare 120.000 km / 5 ani
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
până la 1996/09
toate 120.000 km
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Interval de verificare a curelei de transmisie
la fiecare service
Interval de înlocuire a filtrului de aer
de la 1996/05
toate 30.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de aer
până la 1996/04
toate 20.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
de la 1996/05
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
până la 1996/04
toate 50.000 km
Interval de înlocuire a bujiilor
de la 1996/05
toate 30.000 km
Interval de înlocuire a bujiilor
până la 1996/04
toate 20.000 km
Interval de schimbare a lichidului de frână
toate 60.000 km
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
de la 1997/10
la fiecare 120.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
de la 1996/05
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
până la 1996/04
la fiecare 10.000 km / o dată pe an
Înlocuiţi bateria telecomenzii
la fiecare 2 ani
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
Renault Clio 1.8 (B/C57C, B/C57U) - 88 cai Introduceti sasiu
Renault Salveaza
Stergeti intreaga istorie

TOP producatori

star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Andreea Tohaneanu
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
TBone Alex
TBone Alex
13 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
balan cristian
balan cristian
12 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Zorro Zdm
Zorro Zdm
09 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
gabriel ion
gabriel ion
08 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
crb crb
crb crb
01 April 2024