Piese auto Fiat Bravo 198 1.4 (198AXA1B) - 90 cai benzina 04.2007 - 12.2014 192 B2.000

Fiat
Cumpara online 24/7
Fiat Bravo 198
Fiat Bravo 198
90 cp - benzina
04.2007 - 12.2014
Marca: Fiat Model: Bravo 198 Modif.: 1.4 - benzina
Sasiu: hatchback An: 04.2007 - 12.2014 Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1368 cmc Putere: 90 cp / 66 kW Codul motorului: 192 B2.000 Ulei motor: 2,90 litru cu filtru Viscozitate: 5W-40
Garaj+Informatii
Franare
Franare
Suspensie
Suspensie
Directie
Directie
Angrenare roata
Angrenare roata
Cutie viteze
Cutie viteze
Transmisie cu curea
Transmisie cu curea
Piese motor
Piese motor
Piese bloc motor
Piese bloc motor
Garnituri
Garnituri
Sistem de racire
Sistem de racire
Sistem de aer conditionat
Sistem de aer conditionat
Incalzire si ventilatie
Incalzire si ventilatie
Filtre
Filtre
Uleiuri si lichide
Uleiuri si lichide
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere - Fiat Bravo 198 1.4 (198AXA1B)
Inchide
Senzori
Senzori
Sistem alimentare
Sistem alimentare
Electrice
Electrice
Sistem pornire
Sistem pornire
Curatare parbriz
Curatare parbriz
Sistemul de esapament
Sistemul de esapament
Caroserie
Caroserie
Lumini
Lumini
Interior
Interior
Tech dateTech date
Date generale Date generale
Sistemul de aprindere Sistemul de aprindere
Sistem combustibil Sistem combustibil
Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
Sistem de frână Sistem de frână
Sistem electric Sistem electric
Materiale consumabile Materiale consumabile
Iluminat Iluminat
Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
5500 1/min
Turaţie la cuplu maxim
4500 1/min
Cuplu maxim
128 Nm
Ridicare
84,00 mm
Alezaj
72,00 mm
Supapă per cilindru
4
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Joc supapă - supapă de admisie
0,45 mm
Joc supapă - supapă de evacuare
0,45 mm
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
2°-/42°+ - înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
34°-/2°- - înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,982 - 6,000 mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,974 - 5,992 mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Rată de compresie
11,00 :1
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
0,70 bar
Retard maxim chiulasă
0,100 mm
Înălţime maximă a chiulasei
77,00 mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
0,98 bar
Termostatul se deschide la temperatura
85° - 89°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 01
97°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 02
101°
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Bujii/Bujii incadescente NGK
DCPR7E-N-10
Rezistenţă secundară - bobină de inducţie
6300±630 Ohm
la 23°C
Rezistenţă primară bobină de inducţie
0,50±0,05
la 23°C
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Injecţie benzină
Producător carburaţie
Bosch
Tip carburaţie
ME 7.3 H4M
Presiune sistem
3,50 bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Cu panou de siguranţe
photoicon
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
700 - 800 1/min
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 195/65 R 15
2,30 bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 205/55 R 16
2,30 bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 225/45 R 17
2,30 bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 195/65 R 15
2,60 bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 205/55 R 16
2,60 bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 225/45 R 17
2,60 bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 195/65 R 15
2,30 bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 205/55 R 16
2,30 bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 225/45 R 17
2,30 bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 195/65 R 15
2,60 bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 205/55 R 16
2,60 bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 225/45 R 17
2,60 bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2600 mm
Ecartament faţă
1538 mm
Ecartament spate
1532 mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
22,00 mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
20,20 mm
Grosime discuri de frână osie spate
9,90 mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
9,00 mm
Diametru disc de frână osie anterioară
257,00 mm
Diametru disc de frână osie spate
251,20 mm
Diametru piston frână osie anterioară
54,00 mm
Diametru piston frână osie spate
38,00 mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5975 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2502 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°
2044 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1152 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°
807 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
576 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
309 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
176 Ohm
Spaţiu de aer al senzorului arborelui cotit în mm
1,00±0,50 mm
Rezistenţă - senzor arbore cotit
1134 - 1386 Ohm
Rezistenţă - injectoare
14,50 Ohm
Sistem electric general
Tensiune baterie
12 Volţi
Capacitate baterie
50 Ah
Curent de testare la rece a bateriei
360 Amperi
Curent de testare la rece a bateriei
În ţările cu climă rece
350 Amperi
Tip generator
A115IM 14V 45/70A
Tip generator
cu instalaţie de climatizare
A115IM 14V 50/90A
Tip generator
În ţările cu climă rece
A115IM 14V 55/105A
Curent de încărcare a generatorului
45 - 70 Amperi
Curent de încărcare a generatorului
cu instalaţie de climatizare
50 - 90 Amperi
Curent de încărcare a generatorului
În ţările cu climă rece
55 - 105 Amperi
Rezistenţă rotor
2,66 - 2,94
la 20°C
Rezistenţă rotor
În ţările cu climă rece
2,09 - 2,31
la 20°C
Tensiune regulator
14,05 - 14,35 Volţi
la 20°C
Producător demaror
HITACHI
Tip demaror
J68
Putere demaror
1,00 Kilowaţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
2,90 litru
Viscozitate ulei de motor
FIAT 9.55535-S2
5W-40
Specificare ulei de motor
FIAT 9.55535-S2
SAE 5W-40
Ulei cutie de viteze manuală
1,90 litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
API GL4 PLUS SAE 75W-85
Agent de răcire
5,20 litru
Specificare lichid de răcire
CUNA NC 596-16|ASTM D 3306
Lichide de frâna la schimbare
1,20 litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
500 Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
130 cm³
Specificaţie ulei de răcire
Denso ND - OIL 6
Conţinut rezervor
58 litru
Iluminat
Faruri faţă
Fază scurtă
cu far cu halogen
H1 12V 55W P14,5s
photoicon
Fază scurtă
cu Bi-Xenon
D1S 85V 35W PK32d-2
photoicon
Fază lungă
cu far cu halogen
H1 12V 55W P14,5s
photoicon
Fază lungă
cu Bi-Xenon
D1S 85V 35W PK32d-2
photoicon
Fază lungă
Spot de fază lungă, cu Bi-Xenon
H1 12V 55W P14,5s
photoicon
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Lumină de parcare
W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
photoicon
Far de ceaţă
H11 12V 55W PGJ19-2
photoicon
Lumină intermitentă faţă
PY24W 12V 24W PGU20/4
Lumină intermitentă lateral
WY5W 12V 5W W2,1x9,5d yellow
photoicon
Faruri spate
Lumină intermitentă spate
R10W 12V 10W BA15s
photoicon
Lumini spate
Lumini spate - lumini frână
P21/5W 12V 21/5W BAY15d
photoicon
Lumină de frână
Lumini spate - lumini frână
P21/5W 12V 21/5W BAY15d
photoicon
Lumină marşarier
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Lumini de ceaţă spate
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Iluminat număr de înmatriculare
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Lumină frâna suplimentară
W2,3W 12V 2,3W W2x4,6d
photoicon
Mijloace de iluminat interior
Iluminat interior
C10W 12V 10W SV8,5-8
photoicon
Lampă de iluminat în portbagaj
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Lampă torpedo
C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
photoicon
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
la fiecare 120.000 km / 5 ani
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 120.000 km / 4 ani
Interval de verificare a curelei de transmisie
la fiecare 30.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
la fiecare 120.000 km / 8 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 60.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la un nr. de km. parcurşi mai mic de 10.000 km pe an
o dată pe an
Verificarea caroseriei şi a planşeului exterior
La fiecare serviciu de întreţinere.
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 30.000 km / 15 luni
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
Fiat Bravo 198 1.4 (198AXA1B) - 90 cai Introduceti sasiu
Fiat Salveaza
Stergeti intreaga istorie

TOP producatori

star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Andreea Tohaneanu
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
TBone Alex
TBone Alex
13 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
balan cristian
balan cristian
12 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Zorro Zdm
Zorro Zdm
09 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
gabriel ion
gabriel ion
08 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
crb crb
crb crb
01 April 2024