Piese auto Toyota Celica Convertible (T20) 2.0 i 16V (ST202) - 170 cai benzina 11.1993 - 08.1999 3S-GE

Toyota
Cumpara online 24/7
Toyota Celica Convertible (T20)
Toyota Celica Convertible (T20)
170 cp - benzina
11.1993 - 08.1999
Marca: Toyota Model: Celica Convertible (T20) Modif.: 2.0 i 16V - benzina
Sasiu: Cabriolet An: 11.1993 - 08.1999 Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1998 cmc Putere: 170 cp / 125 kW Codul motorului: 3S-GE Ulei motor: 4,50 litru cu filtru Viscozitate: 10W-40, 15W-40, 20W-50
Garaj+Informatii
Franare
Franare
Suspensie
Suspensie
Directie
Directie
Angrenare roata
Angrenare roata
Angrenare roata - Toyota Celica Convertible (T20) 2.0 i 16V (ST202)
Inchide
Cutie viteze
Cutie viteze
Transmisie cu curea
Transmisie cu curea
Piese motor
Piese motor
Piese motor - Toyota Celica Convertible (T20) 2.0 i 16V (ST202)
Inchide
Piese bloc motor
Piese bloc motor
Garnituri
Garnituri
Sistem de racire
Sistem de racire
Sistem de aer conditionat
Sistem de aer conditionat
Sistem de aer conditionat - Toyota Celica Convertible (T20) 2.0 i 16V (ST202)
Inchide
Filtre
Filtre
Filtre - Toyota Celica Convertible (T20) 2.0 i 16V (ST202)
Inchide
Uleiuri si lichide
Uleiuri si lichide
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere - Toyota Celica Convertible (T20) 2.0 i 16V (ST202)
Inchide
Senzori
Senzori
Sistem alimentare
Sistem alimentare
Electrice
Electrice
Electrice - Toyota Celica Convertible (T20) 2.0 i 16V (ST202)
Inchide
Sistem pornire
Sistem pornire
Sistem pornire - Toyota Celica Convertible (T20) 2.0 i 16V (ST202)
Inchide
Curatare parbriz
Curatare parbriz
Curatare parbriz - Toyota Celica Convertible (T20) 2.0 i 16V (ST202)
Inchide
Sistemul de esapament
Sistemul de esapament
Caroserie
Caroserie
Caroserie - Toyota Celica Convertible (T20) 2.0 i 16V (ST202)
Inchide
Lumini
Lumini
Lumini - Toyota Celica Convertible (T20) 2.0 i 16V (ST202)
Inchide
Interior
Interior
Tech dateTech date
Date generale Date generale
Sistemul de aprindere Sistemul de aprindere
Sistem combustibil Sistem combustibil
Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
Sistem de frână Sistem de frână
Sistem electric Sistem electric
Materiale consumabile Materiale consumabile
Iluminat Iluminat
Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
7000 1/min
Turaţie la cuplu maxim
4800 1/min
Cuplu maxim
186 Nm
Ridicare
86,00 mm
Alezaj
86,00 mm
Supapă per cilindru
4
Joc supapă - supapă de admisie
0,15 - 0,25 mm
Joc supapă - supapă de evacuare
0,28 - 0,38 mm
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,960 - 5,975 mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,955 - 5,970 mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
11,0 - 13,0 bar
Rată de compresie
10,30 :1
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
0,30 bar
Retard maxim chiulasă
La cot
0,200 - 0,300 mm
Retard maxim chiulasă
pe blocul motor
0,200 mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
0,74 - 1,03 bar
Termostatul se deschide la temperatura
80° - 84°
Radiatorul se decuplează la temperatura
83°
Radiatorul se cuplează la temperatura
93°
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Moment aprindere
-10°00'±1°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Rezistenţă maximă cablu de aprindere
25000 Ohm
Distanţă electrozi
0,80 mm
Distanţă electrozi
cu bujii din platină
1,10 mm
Bujii/Bujii incadescente NGK
BKR6EYA
Bujii/Bujii incadescente NGK
cu bujii din platină
BKR6EP
Bujii/bujii incandescente altele
Denso, cu bujii din platină
PK20R8
Bujii/bujii incandescente altele
Denso
K20R-U
Rezistenţă secundară - bobină de inducţie
rece
12200±3200 Ohm
-10°C - 50°C
Rezistenţă secundară - bobină de inducţie
cald
14750±3350 Ohm
50°C - 100°C
Rezistenţă primară bobină de inducţie
rece
0,44±0,08
-10°C - 50°C
Rezistenţă primară bobină de inducţie
cald
0,55±0,10
50°C - 100°C
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 95 ROZ
Denumire carburaţie
Injecţie benzină
Tip carburaţie
ECCS EFI
Presiune sistem
2,30 - 2,70 bar
cu subpresiune
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Priza diagnozei se găseşte pe muchia inferioară a tabloului de bord de pe partea şoferului.
photoicon
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
750 - 850 1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
700 - 800 1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80 °C
Valoare de emisie benzină
Moment aprindere
-10°00'±1°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
CO-Conţinut la mersul la ralanti
0,50 %
Turaţie la ralanti mărită
2300 - 2800 1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
0,30 %
Conţinut HC maxim la mersul la ralanti
100 ppm
Valoarea lambda
0,97 - 1,03 λ
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
195/65 R 14
2,20 bar
Presiune pneuri faţă
205/55 R 15
2,40 bar
Presiune pneuri spate
195/65 R 14
2,20 bar
Presiune pneuri spate
205/55 R 15
2,40 bar
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
28,00 mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
26,00 mm
Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
0,05 mm
Grosime discuri de frână osie spate
10,00 mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
9,00 mm
Descentrarea maximă a discului de frână a punţii din spate
0,15 mm
Diametru tambur de frână punte spate
Frână de parcare, Frână cu tamburi
170,00 mm
Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
Frână de parcare, Frână cu tamburi
171,00 mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
12,00 mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Cu osie McPherson
11,00 mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
10,00 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
1,00 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
1,00 mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5500±1500 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2500±500 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1100±200 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
550±150 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
300±100 Ohm
Rezistenţă - injectoare
13,40 - 14,20 Ohm
la 20°C
Rezistenţă senzor - turaţii roată
800 - 2050 Ohm
Sistem electric general
Tensiune baterie
12 Volţi
Curent de încărcare a generatorului
70 Amperi
Tensiune regulator
rece
13,90 - 15,10 Volţi
la 25°C
Tensiune regulator
cald
13,50 - 14,30 Volţi
la 115°C
Putere demaror
1,40 Kilowaţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
4,50 litru
Viscozitate ulei de motor
API SG
10W-40, 15W-40, 20W-50
Viscozitate ulei de motor
API SH
SAE 10W-30|SAE 10W-40|SAE 15W-40|SAE 15W-50|SAE 20W-50
Specificare ulei de motor
API SG|API SH
Ulei cutie de viteze manuală
2,60 litru
Ulei cutie de viteze manuală
cu LSD (diferenţial cu autoblocare)
3,50 litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
API GL3 SAE 75W-90
Ulei transmisie automată
2,20 litru
Specificaţie ulei transmisie automată
ATF Dexron II
Ulei diferenţial osie faţă
1,60 litru
Specificaţie ulei punte faţă
ATF Dexron II
Ulei diferenţial punte spate
1,10 litru
Specificaţie ulei punte spate
API GL5 SAE 80W-90
Agent de răcire
7,00 litru
Specificare lichid de răcire
Antigel pe bază de etilen-glicol
Lichide de frâna la schimbare
1,20 litru
Specificare lichid de frână
DOT 3
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
600 - 700 cm³
Determinante sunt datele de pe plăcuţa cu specificaţi tehnice ale compresorului instalaţiei de climatizare.
Specificaţie ulei de răcire
Denso ND - OIL 6
Iluminat
Faruri faţă
Fază scurtă
HB4 12V 51W P22d
photoicon
Fază lungă
HB3 12V 60W P20d
photoicon
Lumină de zi
Accesoriu
DAY2
Lumină de parcare
W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
photoicon
Far de ceaţă
H3 12V 55W PK22s
photoicon
Lumină intermitentă faţă
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Lumină intermitentă lateral
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Faruri spate
Lumină intermitentă spate
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Lumini spate
P21/5W 12V 21/5W BAY15d
photoicon
Lumină de frână
P21/5W 12V 21/5W BAY15d
photoicon
Lumină marşarier
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Lumini de ceaţă spate
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Iluminat număr de înmatriculare
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Lumină frâna suplimentară
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Mijloace de iluminat interior
Iluminat interior
C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
photoicon
Lampă de iluminat în portbagaj
C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
photoicon
Lampă de citit
R10W 12V 10W BA15s
photoicon
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Interval de verificare a curelei de transmisie
mai întâi la 105.000 km / 7 ani, apoi odată la 15.000 km / 1 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 45.000 km/3 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
până la 1998
la fiecare 90.000 km / 6 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
de la 1999
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
până la 1998
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
cu bujii de aprindere cu iridium, cu bujii din platină
la fiecare 90.000 km / 6 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
de la 1999
prima dată la 60.000 km / 3 ani, apoi odată la 30.000 km
Roşu/verde
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
până la 1998
mai întâi la 60.000 km / 4 ani, apoi odată la 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
de la 1999
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Mod de verificare-joc supapă
la fiecare 90.000 km / 6 ani
Interval de schimbare a lichidului de ambreiaj
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
Toyota Celica Convertible (T20) 2.0 i 16V (ST202) - 170 cai Introduceti sasiu
Toyota Salveaza
Stergeti intreaga istorie

TOP producatori

star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Andreea Tohaneanu
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
TBone Alex
TBone Alex
13 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
balan cristian
balan cristian
12 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Zorro Zdm
Zorro Zdm
09 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
gabriel ion
gabriel ion
08 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
crb crb
crb crb
01 April 2024