Radiator apa Toyota Celica Convertible (T20) 2.0 i 16V (ST202) - 170 cai benzina 3S-GE - magazin online
Toyota Celica Convertible (T20)
170 cp - benzina
11.1993 - 08.1999
170 cp - benzina
11.1993 - 08.1999
Marca: Toyota
Model: Celica Convertible (T20)
Modif.: 2.0 i 16V - benzina
Sasiu: Cabriolet
An: 11.1993 - 08.1999
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1998 cmc
Putere: 170 cp / 125 kW
Codul motorului: 3S-GE
Ulei motor: 4,50
litru cu filtru
Viscozitate: 10W-40, 15W-40, 20W-50
Garaj+Informatii
Aplica
Franare - Toyota Celica Convertible (T20) 2.0 i 16V (ST202)
Inchide
Suspensie - Toyota Celica Convertible (T20) 2.0 i 16V (ST202)
Inchide
Directie - Toyota Celica Convertible (T20) 2.0 i 16V (ST202)
Inchide
Angrenare roata - Toyota Celica Convertible (T20) 2.0 i 16V (ST202)
Inchide
Cutie viteze - Toyota Celica Convertible (T20) 2.0 i 16V (ST202)
Inchide
Transmisie cu curea - Toyota Celica Convertible (T20) 2.0 i 16V (ST202)
Inchide
Piese motor - Toyota Celica Convertible (T20) 2.0 i 16V (ST202)
Inchide
Piese bloc motor - Toyota Celica Convertible (T20) 2.0 i 16V (ST202)
Inchide
Garnituri - Toyota Celica Convertible (T20) 2.0 i 16V (ST202)
Inchide
Sistem de racire - Toyota Celica Convertible (T20) 2.0 i 16V (ST202)
Inchide
Sistem de aer conditionat - Toyota Celica Convertible (T20) 2.0 i 16V (ST202)
Inchide
Filtre - Toyota Celica Convertible (T20) 2.0 i 16V (ST202)
Inchide
Uleiuri si lichide - Toyota Celica Convertible (T20) 2.0 i 16V (ST202)
Inchide
Sistem de aprindere - Toyota Celica Convertible (T20) 2.0 i 16V (ST202)
Inchide
Senzori - Toyota Celica Convertible (T20) 2.0 i 16V (ST202)
Inchide
Sistem alimentare - Toyota Celica Convertible (T20) 2.0 i 16V (ST202)
Inchide
Electrice - Toyota Celica Convertible (T20) 2.0 i 16V (ST202)
Inchide
Sistem pornire - Toyota Celica Convertible (T20) 2.0 i 16V (ST202)
Inchide
Curatare parbriz - Toyota Celica Convertible (T20) 2.0 i 16V (ST202)
Inchide
Sistemul de esapament - Toyota Celica Convertible (T20) 2.0 i 16V (ST202)
Inchide
Caroserie - Toyota Celica Convertible (T20) 2.0 i 16V (ST202)
Inchide
Lumini - Toyota Celica Convertible (T20) 2.0 i 16V (ST202)
Inchide
Interior - Toyota Celica Convertible (T20) 2.0 i 16V (ST202)
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
7000
1/min
Turaţie la cuplu maxim
4800
1/min
Cuplu maxim
186
Nm
Ridicare
86,00
mm
Alezaj
86,00
mm
Supapă per cilindru
4
Joc supapă - supapă de admisie
0,15 - 0,25
mm
Joc supapă - supapă de evacuare
0,28 - 0,38
mm
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,960 - 5,975
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,955 - 5,970
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
11,0 - 13,0
bar
Rată de compresie
10,30
:1
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
0,30
bar
Retard maxim chiulasă
La cot
0,200 - 0,300
mm
Retard maxim chiulasă
pe blocul motor
0,200
mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
0,74 - 1,03
bar
Termostatul se deschide la temperatura
80° - 84°
Radiatorul se decuplează la temperatura
83°
Radiatorul se cuplează la temperatura
93°
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Moment aprindere
-10°00'±1°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Rezistenţă maximă cablu de aprindere
25000
Ohm
Distanţă electrozi
0,80
mm
Distanţă electrozi
cu bujii din platină
1,10
mm
Bujii/Bujii incadescente NGK
BKR6EYA
Bujii/Bujii incadescente NGK
cu bujii din platină
BKR6EP
Bujii/bujii incandescente altele
Denso, cu bujii din platină
PK20R8
Bujii/bujii incandescente altele
Denso
K20R-U
Rezistenţă secundară - bobină de inducţie
rece
12200±3200
Ohm
-10°C - 50°C
Rezistenţă secundară - bobină de inducţie
cald
14750±3350
Ohm
50°C - 100°C
Rezistenţă primară bobină de inducţie
rece
0,44±0,08
-10°C - 50°C
Rezistenţă primară bobină de inducţie
cald
0,55±0,10
50°C - 100°C
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 95 ROZ
Denumire carburaţie
Injecţie benzină
Tip carburaţie
ECCS EFI
Presiune sistem
2,30 - 2,70
bar
cu subpresiune
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
750 - 850
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
700 - 800
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie benzină
Moment aprindere
-10°00'±1°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
CO-Conţinut la mersul la ralanti
0,50
%
Turaţie la ralanti mărită
2300 - 2800
1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
0,30
%
Conţinut HC maxim la mersul la ralanti
100
ppm
Valoarea lambda
0,97 - 1,03
λ
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
195/65 R 14
2,20
bar
Presiune pneuri faţă
205/55 R 15
2,40
bar
Presiune pneuri spate
195/65 R 14
2,20
bar
Presiune pneuri spate
205/55 R 15
2,40
bar
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
28,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
26,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
0,05
mm
Grosime discuri de frână osie spate
10,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
9,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână a punţii din spate
0,15
mm
Diametru tambur de frână punte spate
Frână de parcare, Frână cu tamburi
170,00
mm
Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
Frână de parcare, Frână cu tamburi
171,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
12,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Cu osie McPherson
11,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
10,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
1,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
1,00
mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5500±1500
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2500±500
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1100±200
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
550±150
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
300±100
Ohm
Rezistenţă - injectoare
13,40 - 14,20
Ohm
la 20°C
Rezistenţă senzor - turaţii roată
800 - 2050
Ohm
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Curent de încărcare a generatorului
70
Amperi
Tensiune regulator
rece
13,90 - 15,10
Volţi
la 25°C
Tensiune regulator
cald
13,50 - 14,30
Volţi
la 115°C
Putere demaror
1,40
Kilowaţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
4,50
litru
Viscozitate ulei de motor
API SG
10W-40, 15W-40, 20W-50
Viscozitate ulei de motor
API SH
SAE 10W-30|SAE 10W-40|SAE 15W-40|SAE 15W-50|SAE 20W-50
Specificare ulei de motor
API SG|API SH
Ulei cutie de viteze manuală
2,60
litru
Ulei cutie de viteze manuală
cu LSD (diferenţial cu autoblocare)
3,50
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
API GL3 SAE 75W-90
Ulei transmisie automată
2,20
litru
Specificaţie ulei transmisie automată
ATF Dexron II
Ulei diferenţial osie faţă
1,60
litru
Specificaţie ulei punte faţă
ATF Dexron II
Ulei diferenţial punte spate
1,10
litru
Specificaţie ulei punte spate
API GL5 SAE 80W-90
Agent de răcire
7,00
litru
Specificare lichid de răcire
Antigel pe bază de etilen-glicol
Lichide de frâna la schimbare
1,20
litru
Specificare lichid de frână
DOT 3
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
600 - 700
cm³
Determinante sunt datele de pe plăcuţa cu specificaţi tehnice ale compresorului instalaţiei de climatizare.
Specificaţie ulei de răcire
Denso ND - OIL 6
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY2
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Interval de verificare a curelei de transmisie
mai întâi la 105.000 km / 7 ani, apoi odată la 15.000 km / 1 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 45.000 km/3 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
până la 1998
la fiecare 90.000 km / 6 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
de la 1999
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
până la 1998
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
cu bujii de aprindere cu iridium, cu bujii din platină
la fiecare 90.000 km / 6 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
de la 1999
prima dată la 60.000 km / 3 ani, apoi odată la 30.000 km
Roşu/verde
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
până la 1998
mai întâi la 60.000 km / 4 ani, apoi odată la 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
de la 1999
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Mod de verificare-joc supapă
la fiecare 90.000 km / 6 ani
Interval de schimbare a lichidului de ambreiaj
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024