Pompa de apa VW Polo 4 (9n) 1.4 TDI - 80 cai motor diesel BMS, BNV - magazin online

VW
Cumpara online 24/7
VW Polo 4 (9n)
VW Polo 4 (9n)
80 cp - motor diesel
04.2005 - 11.2009
Marca: VW Model: Polo 4 (9n) Modif.: 1.4 TDI - motor diesel
Sasiu: hatchback An: 04.2005 - 11.2009 Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 3 cil. / 1422 cmc Putere: 80 cp / 59 kW Codul motorului: BMS, BNV Ulei motor Motor BMS: 4,40 litru cu filtru Ulei motor Motor BNV: 3,80 litru cu filtru Viscozitate: 5W-30, 5W-40
Garaj+Informatii
Filtre0
Sortare
Produse:
    Filtre2StergeAplica
    Sortare
    • Cele mai ieftine
    • Cele mai vandute
    • Cele mai scumpe
    Producator
    • PIERBURG
    • VALEO
    • BOSCH
    • CONTITECH
    • GATES
    • DAYCO
    • SKF
    • MAGNETI MARELLI
    • FEBI BILSTEIN
    • TRISCAN
    • SNR
    • METELLI
    • OPTIMAL
    • MEYLE
    • SWAG
    • DOLZ
    • HEPU
    • KAMOKA
    • DENCKERMANN
    • AIRTEX
    • FRECCIA
    • Saleri SIL
    • FAI AutoParts
    • GRAF
    • BLUE PRINT
    • MAXGEAR
    • BGA
    • THERMOTEC
    • NTY
    • VAG
    Aplica
    Franare
    Franare
    Suspensie
    Suspensie
    Directie
    Directie
    Angrenare roata
    Angrenare roata
    Cutie viteze
    Cutie viteze
    Transmisie cu curea
    Transmisie cu curea
    Piese motor
    Piese motor
    Piese bloc motor
    Piese bloc motor
    Garnituri
    Garnituri
    Sistem de racire
    Sistem de racire
    Sistem de aer conditionat
    Sistem de aer conditionat
    Incalzire si ventilatie
    Incalzire si ventilatie
    Filtre
    Filtre
    Uleiuri si lichide
    Uleiuri si lichide
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere - VW Polo 4 (9n) 1.4 TDI
    Inchide
    Senzori
    Senzori
    Sistem alimentare
    Sistem alimentare
    Electrice
    Electrice
    Sistem pornire
    Sistem pornire
    Curatare parbriz
    Curatare parbriz
    Sistemul de esapament
    Sistemul de esapament
    Caroserie
    Caroserie
    Lumini
    Lumini
    Interior
    Interior
    Tech dateTech date
    Date generale Date generale
    Informaţii privind curelele Informaţii privind curelele
    Sistem combustibil Sistem combustibil
    Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
    Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
    Sistem de frână Sistem de frână
    Sistem electric Sistem electric
    Materiale consumabile Materiale consumabile
    Iluminat Iluminat
    Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Date generale
    Valori fundamentale generale
    Tipul comenzii motorului
    Curea dinţată
    Turaţie la putere maximă
    4000 1/min
    Turaţie la cuplu maxim
    2200 1/min
    Cuplu maxim
    195 Nm
    Ridicare
    95,50 mm
    Alezaj
    79,50 mm
    Supapă per cilindru
    2
    Compensare joc supapă
    Berbec hidraulic
    Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
    16°-/25°+ - înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
    Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
    28°-/19°- - înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
    Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
    45°
    Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
    45°
    Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
    6,980 mm
    Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
    6,956 mm
    Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
    3
    Secvenţă de aprindere
    1-2-3
    Presiune de compresie
    19,00 - 31,00 bar
    Diferenţă max. 5 bar
    Rată de compresie
    19,50 :1
    Retard maxim chiulasă
    0,100 mm
    Lucrul ulterior (planificare) al chiulasei nu este permis.
    Sistem de răcire
    Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
    1,40 - 1,60 bar
    Termostatul se deschide la temperatura
    85° - 105°
    Radiatorul se decuplează la temperatura
    Treaptă 01
    84° - 91°
    Radiatorul se decuplează la temperatura
    Treaptă 02
    91° - 98°
    Radiatorul se cuplează la temperatura
    Treaptă 01
    92° - 97°
    Radiatorul se cuplează la temperatura
    Treaptă 02
    99° - 105°
    Informaţii privind curelele
    Dimensiuni generale
    Mărime curea transmisie agregate
    Motor BMS, cu instalaţie de climatizare
    21,18 x 1088
    Mărime curea transmisie agregate
    Motor BNV, cu instalaţie de climatizare
    21,18 x 996
    Mărime curea transmisie agregate
    fără instalaţie de climatizare
    21,10 x 819
    Sistem combustibil
    Sistem de combustibil în general
    Tipul carburantului
    Diesel
    Denumire carburaţie
    Duză pompă
    Producător carburaţie
    Bosch
    Presiune sistem
    3,50 bar
    în cazul turaţiei motorului 1500/min
    Valori de verificare a emisiilor
    Valori generale referitoare la emisii
    Graficul de poziţie - ştecher
    Priza diagnozei se găseşte pe muchia inferioară a tabloului de bord de pe partea şoferului.
    photoicon
    Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
    800 - 1000 1/min
    Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
    80 °C
    Valoare de emisie Diesel
    Condiţionare turaţie Diesel
    4600 - 5000 1/min
    de la 60° C temperatura uleiului de motor 10 rafale gaz
    Condiţionare injecţie gaz Diesel
    10
    de la 60° C temperatura uleiului de motor
    Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
    4600 - 5000 1/min
    Mod de măsurare
    B
    Sondă de măsurare
    1
    Timp de oprire
    1 Secundă(secunde)
    Timp de măsurare
    0,5 s
    Valoare maximă K
    Motor BNV
    1,50 1/m
    Valoare maximă K
    Motor BMS
    1,00 1/m
    Date privind trenul de rulare
    Jante şi anvelope
    Presiune pneuri faţă
    Încărcată parţial, 165/70 R 14
    2,40 bar
    Presiune pneuri faţă
    încărcat în întregime, 165/70 R 14
    2,60 bar
    Presiune pneuri faţă
    Încărcată parţial, 185/60 R 14
    2,40 bar
    Presiune pneuri faţă
    încărcat în întregime, 185/60 R 14
    2,60 bar
    Presiune pneuri faţă
    Încărcată parţial, 195/55 R 15
    2,10 bar
    Presiune pneuri faţă
    încărcat în întregime, 195/55 R 15
    2,30 bar
    Presiune pneuri faţă
    Încărcată parţial, 205/45 R 16
    2,40 bar
    Presiune pneuri faţă
    încărcat în întregime, 205/45 R 16
    2,60 bar
    Presiune pneuri spate
    Încărcată parţial, 165/70 R 14
    2,20 bar
    Presiune pneuri spate
    încărcat în întregime, 165/70 R 14
    3,00 bar
    Presiune pneuri spate
    Încărcată parţial, 185/60 R 14
    2,20 bar
    Presiune pneuri spate
    încărcat în întregime, 185/60 R 14
    3,00 bar
    Presiune pneuri spate
    Încărcată parţial, 195/55 R 15
    1,90 bar
    Presiune pneuri spate
    încărcat în întregime, 195/55 R 15
    2,70 bar
    Presiune pneuri spate
    Încărcată parţial, 205/45 R 16
    2,20 bar
    Presiune pneuri spate
    încărcat în întregime, 205/45 R 16
    3,00 bar
    Dimensiuni tren de rulare
    Ampatamentul
    2466 mm
    Ecartament faţă
    1434 mm
    Ecartament spate
    1426 mm
    Sistem de frână
    Dimensiune frânei
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    22,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    19,00 mm
    Grosime discuri de frână osie spate
    9,00 mm
    Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
    7,00 mm
    Diametru tambur de frână punte spate
    200,00 mm
    1. Dimensiune de prelucrare tambur de frână punte spate
    201,00 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    14,00 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
    cu frână cu disc, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    11,50 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
    cu frână cu tambur, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    5,00 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    2,00 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
    cu frână cu disc, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    2,00 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
    cu frână cu tambur, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    2,50 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    256,00 mm
    Diametru disc de frână osie spate
    232,00 mm
    Diametru piston frână osie anterioară
    54,00 mm
    Diametru piston frână osie spate
    34,00 mm
    Sistem electric
    Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
    5750±750 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°
    4700±700 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 15°
    3250±450 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
    2625±375 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°
    2150±350 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 35°
    1450±250 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
    1150±250 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 45°
    1000±200 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°
    800±100 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
    610±70 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
    330±35 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
    190±40 Ohm
    Sistem electric general
    Tensiune baterie
    12 Volţi
    Capacitate baterie
    61 Ah
    Curent de testare la rece a bateriei
    330 Amperi
    Conform standardului DIN
    Curent de încărcare a generatorului
    90 Amperi
    Materiale consumabile
    Cantităţi de umplere şi specificaţii
    Ulei de motor cu filtru
    Motor BMS
    4,40 litru
    Ulei de motor cu filtru
    Motor BNV
    3,80 litru
    Viscozitate ulei de motor
    VW 505 01
    5W-30, 5W-40
    Viscozitate ulei de motor
    VW 506 01
    SAE 0W-30|SAE 5W-30
    Viscozitate ulei de motor
    VW 507 00
    SAE 5W-30
    Specificare ulei de motor
    VW 505 01
    Specificare ulei de motor
    cu filtru de particule
    VW 507 00
    Specificare ulei de motor
    intervale variabile de service (Longlife)
    VW 506 01|VW 507 00
    Ulei cutie de viteze manuală
    5 treapta 02R
    2,00 litru
    Specificaţie ulei transmisie manuală
    5 treapta 02R
    G 060 726 A2
    Ulei original
    Ulei servodirecţie
    0,80 litru
    Specificare ulei servodirecţie
    G 004 000 M2
    Ulei original
    Agent de răcire
    5,00 litru
    Specificare lichid de răcire
    TL 774 G
    Lichide de frâna la schimbare
    1,15 litru
    Specificare lichid de frână
    VW 501 14
    Agent de răcire instalaţie de climatizare
    Compresor Denso 6SEU12
    525 - 575 Grame
    Agent de răcire instalaţie de climatizare
    Compresor Denso 6SEU14
    525 - 575 Grame
    Agent de răcire instalaţie de climatizare
    Compresor Denso 7SEU16
    500 - 550 Grame
    Specificaţie agent de răcire
    R134a
    Ulei instalaţie de climatizare
    70 - 90 cm³
    Specificaţie ulei de răcire
    G 052 300 A2
    Ulei original
    Conţinut rezervor
    45 litru
    Iluminat
    Faruri faţă
    Fază scurtă
    H7 12V 55W PX26d
    photoicon
    Fază lungă
    H1 12V 55W P14,5s
    photoicon
    Lumină de zi
    Accesoriu, 1
    LEDDRL 1
    Lumină de zi
    Accesoriu, 2
    DAY1
    Lumină de parcare
    Variantă 1
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
    photoicon
    Lumină de parcare
    Variantă 2
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d blue
    photoicon
    Far de ceaţă
    H3 12V 55W PK22s
    photoicon
    Lumină intermitentă faţă
    Variantă 1
    PY21W 12V 21W BAU15s yellow
    photoicon
    Lumină intermitentă faţă
    Variantă 2
    PY21W 12V 21W BAU15s interference
    photoicon
    Lumină intermitentă lateral
    Geam galben de semnalizator
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lumină intermitentă lateral
    Geam alb de semnalizator
    WY5W 12V 5W W2,1x9,5d yellow
    photoicon
    Faruri spate
    Lumină intermitentă spate
    Variantă 1
    PY21W 12V 21W BAU15s yellow
    photoicon
    Lumină intermitentă spate
    Variantă 2
    PY21W 12V 21W BAU15s interference
    photoicon
    Lumini spate
    Lumini spate
    R5W 12V 5W BA15s
    photoicon
    Lumini spate
    Lumini spate - lumini frână
    P21/4W 12V 21/4W BAZ15d Longlife
    photoicon
    Lumină de frână
    P21/4W 12V 21/4W BAZ15d Longlife
    photoicon
    Lumină marşarier
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumini de ceaţă spate
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Iluminat număr de înmatriculare
    C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
    photoicon
    Lumină frâna suplimentară
    W2,3W 12V 2,3W W2x4,6d
    photoicon
    Mijloace de iluminat interior
    Iluminat interior
    cu trapă glisantă, faţă
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Iluminat interior
    fără trapă glisantă, faţă
    C10W 12V 10W SV8,5-8
    photoicon
    Iluminat interior
    spate
    Festoon 12V 3W SV7-8 (8,2x28)
    photoicon
    Lumină de siguranţă a uşilor
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lampă de iluminat în portbagaj
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Pentru datele de service
    Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
    de la 2007
    toate 150.000 km
    Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
    până la 2006
    toate 120.000 km
    Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
    nu este prevăzută de producător
    Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
    până la 2006
    toate 240.000 km
    Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
    de la 2007
    toate 300.000 km
    Interval de înlocuire a filtrului de aer
    la fiecare 60.000 km / 4 ani
    Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
    toate 60.000 km
    Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
    cu Biodiesel
    toate 30.000 km
    Interval de schimbare a lichidului de frână
    până la 2007
    la fiecare 2 ani
    Interval de schimbare a lichidului de frână
    de la 2008
    mai întâi după 3 ani, apoi odată la 2 ani
    Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
    la fiecare 30.000 km / 2 ani
    Interval de schimbare a entanşantului de pneuri
    până la 2007
    la fiecare 4 ani
    Interval de schimbare a entanşantului de pneuri
    de la 2008
    Verificaţi termenul de garanţie al etanşantului de pneuri.
    Interval de verificare filtru de particule
    prima dată la 150.000 km,, apoi odată la 30.000 km
    Valoare limită 50 grame
    Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
    VW Polo 4 (9n) 1.4 TDI - 80 cai Introduceti sasiu
    VW Salveaza
    Stergeti intreaga istorie

    TOP producatori

    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Andreea Tohaneanu
    Andreea Tohaneanu
    22 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    TBone Alex
    TBone Alex
    13 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    balan cristian
    balan cristian
    12 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Zorro Zdm
    Zorro Zdm
    09 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    gabriel ion
    gabriel ion
    08 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    crb crb
    crb crb
    01 April 2024