Set reparatie, set cabluri MEAT & DORIA 25132 Fiat Punto 199 1.9 D Multijet - 130 cai motor diesel
Fiat Punto 199
130 cp - motor diesel
de 10.2005
130 cp - motor diesel
de 10.2005
Marca: Fiat
Model: Punto 199
Modif.: 1.9 D Multijet - motor diesel
An: de 10.2005
Cil./Capac.: 4 cil. / 1910 cmc
Putere: 130 cp / 96 kW
Codul motorului: 199 A5.000
Ulei motor: 4,18
litru cu filtru
Viscozitate: 5W-30
Garaj+Informatii
Pentru masina:
Fiat Punto 199 1.9 D Multijet
Motor:
130 cai - 96 kW - motor diesel
Cod producator:
25132
Producator:
MEAT & DORIA
Nu au fost gasite numere OEM
Alte produse asociate
Franare - Fiat Punto 199 1.9 D Multijet
Inchide
Suspensie - Fiat Punto 199 1.9 D Multijet
Inchide
Directie - Fiat Punto 199 1.9 D Multijet
Inchide
Angrenare roata - Fiat Punto 199 1.9 D Multijet
Inchide
Cutie viteze - Fiat Punto 199 1.9 D Multijet
Inchide
Transmisie cu curea - Fiat Punto 199 1.9 D Multijet
Inchide
Piese motor - Fiat Punto 199 1.9 D Multijet
Inchide
Piese bloc motor - Fiat Punto 199 1.9 D Multijet
Inchide
Garnituri - Fiat Punto 199 1.9 D Multijet
Inchide
Sistem de racire - Fiat Punto 199 1.9 D Multijet
Inchide
Sistem de aer conditionat - Fiat Punto 199 1.9 D Multijet
Inchide
Incalzire si ventilatie - Fiat Punto 199 1.9 D Multijet
Inchide
Filtre - Fiat Punto 199 1.9 D Multijet
Inchide
Uleiuri si lichide - Fiat Punto 199 1.9 D Multijet
Inchide
Senzori - Fiat Punto 199 1.9 D Multijet
Inchide
Sistem alimentare - Fiat Punto 199 1.9 D Multijet
Inchide
Electrice - Fiat Punto 199 1.9 D Multijet
Inchide
Sistem pornire - Fiat Punto 199 1.9 D Multijet
Inchide
Curatare parbriz - Fiat Punto 199 1.9 D Multijet
Inchide
Sistemul de esapament - Fiat Punto 199 1.9 D Multijet
Inchide
Caroserie - Fiat Punto 199 1.9 D Multijet
Inchide
Lumini - Fiat Punto 199 1.9 D Multijet
Inchide
Interior - Fiat Punto 199 1.9 D Multijet
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
4000
1/min
Turaţie la cuplu maxim
2000
1/min
Cuplu maxim
280
Nm
Ridicare
90,40
mm
Alezaj
82,00
mm
Supapă per cilindru
2
Compensare joc supapă
Disc de compensare
Joc supapă - supapă de admisie
Motor rece
0,25 - 0,35
mm
Joc supapă - supapă de evacuare
Motor rece
0,30 - 0,40
mm
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
7,974 - 7,992
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
7,974 - 7,992
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Rată de compresie
18,00
:1
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
1,00
bar
Retard maxim chiulasă
0,100
mm
Înălţime maximă a chiulasei
140,85
mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
0,98
bar
Termostatul se deschide la temperatura
86° - 90°
Radiatorul se cuplează la temperatura
96° - 98°
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Diesel
Denumire carburaţie
Common Rail
Producător carburaţie
Bosch
Tip carburaţie
EDC 16C39
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Reciclarea gazului de eşapament
Da
Graficul de poziţie - ştecher
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
830 - 870
1/min
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
185/65 R 15 88H
2,40
bar
Presiune pneuri faţă
195/55 R 16 87H
2,40
bar
Presiune pneuri faţă
205/45 R 17 88V
2,60
bar
Presiune pneuri spate
185/65 R 15 88H
2,20
bar
Presiune pneuri spate
195/55 R 16 87H
2,20
bar
Presiune pneuri spate
205/45 R 17 88V
2,30
bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2510
mm
Ecartament faţă
1473
mm
Ecartament spate
1466
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
22,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
20,20
mm
Grosime discuri de frână osie spate
10,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
8,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
284,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
264,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
54,00
mm
Diametru piston frână osie spate
36,00
mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Spaţiu de aer al senzorului arborelui cotit în mm
1,15±0,35
mm
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Capacitate baterie
60
Ah
Curent de testare la rece a bateriei
540
Amperi
Tip generator
RTM200.01
Curent de încărcare a generatorului
120
Amperi
Tensiune regulator
14,05 - 14,35
Volţi
la 20°C
Producător demaror
Bosch
Tip demaror
R74
Putere demaror
2,00
Kilowaţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
4,18
litru
Viscozitate ulei de motor
FIAT 9.55535-S1
5W-30
Specificare ulei de motor
FIAT 9.55535-S1
Ulei cutie de viteze manuală
Cutie de viteze M32, Cantitate de schimb
1,82
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
Cutie de viteze M32
FIAT 9.55550-MZ1
Agent de răcire
6,35
litru
Specificare lichid de răcire
FIAT 9.55523
Lichide de frâna la schimbare
cu cutie de viteze mecanică
1,25
litru
Specificare lichid de frână
Fiat 9.55597
Specificaţie lichid de ambreiaj
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
460 - 540
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
130
cm³
Specificaţie ulei de răcire
Denso ND - OIL 6
Conţinut rezervor
45
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Lumini de urcare
Accesoriu
Entry1
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
la fiecare 150.000 km / 5 ani
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 150.000 km / 4 ani
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
toate 120.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de aer
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
toate 60.000 km
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 60.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
cu filtru de particule
după afişarea intervalului de / 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Mod de verificare-joc supapă
toate 60.000 km
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024