Simeringuri Citroen Xantia Break X1 1.8 i - 101 cai benzina LFZ (XU7JP) - magazin online

Citroen
Cumpara online 24/7
Citroen Xantia Break X1
Citroen Xantia Break X1
101 cp - benzina
06.1995 - 01.1998
Marca: Citroen Model: Xantia Break X1 Modif.: 1.8 i - benzina
Sasiu: combi An: 06.1995 - 01.1998 Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1761 cmc Putere: 101 cp / 74 kW Codul motorului: LFZ (XU7JP) Ulei motor: 4,75 litru cu filtru Viscozitate: 0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Garaj+Informatii
Filtre0
Sortare
Produse:
    Filtre2StergeAplica
    Sortare
    • Cele mai ieftine
    • Cele mai vandute
    • Cele mai scumpe
    Producator
    • VICTOR REINZ
    • ELRING
    • FEBI BILSTEIN
    • PAYEN
    • AJUSA
    • CORTECO
    • SWAG
    • TOPRAN
    • BGA
    Aplica
    • Simering, arbore cotit VICTOR REINZ 81-25926-10 Citroen Xantia Break X1 1.8 i
      mai mult
      VICTOR REINZ
      Partea de montare: partea fata
      Partea de montare:
      partea fata
      Cod motor:
      LFZ (XU7JP)
      Material:
      FPM (cauciuc fluor)
      Diametru interior [mm]:
      42 mm
      Diametru exterior [mm]:
      62 mm
      Înaltime [mm]:
      8 mm
      Configuratie etansare radiala arbore:
      A
      Tip turbulenta:
      rasucire la dreapta
      partea fata
      32 Lei cu TVA
    • Simering, arbore cotit VICTOR REINZ 81-34456-00 Citroen Xantia Break X1 1.8 i
      mai mult
      VICTOR REINZ
      Partea de montare: spre cutia de viteze
      Partea de montare:
      spre cutia de viteze
      Cod motor:
      LFZ (XU7JP)
      Material:
      FPM (cauciuc fluor)
      Diametru interior [mm]:
      90 mm
      Diametru exterior [mm]:
      110 mm
      Înaltime [mm]:
      7 mm
      Configuratie etansare radiala arbore:
      A SL
      Tip turbulenta:
      rasucire la stanga
      spre cutia de viteze
      63 Lei cu TVA
    • Simering, ax cu came VICTOR REINZ 81-26244-10 Citroen Xantia Break X1 1.8 i
      mai mult
      VICTOR REINZ
      Partea de montare: chiuloasa
      Partea de montare:
      chiuloasa
      Cod motor:
      LFZ (XU7JP)
      Material:
      ACM (cauciuc poliacrilic)
      Diametru interior [mm]:
      36 mm
      Diametru exterior [mm]:
      50 mm
      Înaltime [mm]:
      8 mm
      Configuratie etansare radiala arbore:
      A
      Tip turbulenta:
      rasucire la dreapta
      chiuloasa
      24 Lei cu TVA
    • Simering, arbore cotit ELRING 508.209 Citroen Xantia Break X1 1.8 i
      mai mult
      ELRING
      Partea de montare: spre cutia de viteze
      Partea de montare:
      spre cutia de viteze
      Diametru interior [mm]:
      90 mm
      Diametru exterior [mm]:
      110 mm
      Înaltime [mm]:
      7 mm
      Configuratie etansare radiala arbore:
      ASW
      Tip turbulenta:
      rasucire la stanga
      Material:
      FPM (cauciuc fluor)/ACM (cauciuc poliacrilic)
      Protectie antipraf:
      cu protectie antipraf
      spre cutia de viteze
      63 Lei cu TVA
    • Simering, arbore cotit ELRING 508.233 Citroen Xantia Break X1 1.8 i
      mai mult
      ELRING
      Partea de montare: partea fata
      Partea de montare:
      partea fata
      Diametru interior [mm]:
      42 mm
      Diametru exterior [mm]:
      62 mm
      Înaltime [mm]:
      7 mm
      Configuratie etansare radiala arbore:
      ASW
      Tip turbulenta:
      rasucire la dreapta
      Material:
      FPM (cauciuc fluor)/ACM (cauciuc poliacrilic)
      Protectie antipraf:
      cu protectie antipraf
      partea fata
      36 Lei cu TVA
    • Simering, ax cu came ELRING 505.366 Citroen Xantia Break X1 1.8 i
      mai mult
      ELRING
      Partea de montare: partea fata
      Partea de montare:
      partea fata
      Diametru interior [mm]:
      36 mm
      Diametru exterior [mm]:
      50 mm
      Înaltime [mm]:
      7 mm
      Configuratie etansare radiala arbore:
      ASW
      Tip turbulenta:
      rasucire la dreapta
      Material:
      FPM (cauciuc fluor)/ACM (cauciuc poliacrilic)
      Protectie antipraf:
      cu protectie antipraf
      partea fata
      24 Lei cu TVA
    • Simering, arbore cotit FEBI BILSTEIN 11808 Citroen Xantia Break X1 1.8 i
      mai mult
      FEBI BILSTEIN
      Partea de montare: spre cutia de viteze
      Grosime [mm]:
      7 mm
      Diametru interior [mm]:
      90 mm
      Diametru exterior [mm]:
      110 mm
      Material:
      FPM (cauciuc fluor)
      Partea de montare:
      spre cutia de viteze
      Greutate [kg]:
      0,014 kg
      spre cutia de viteze
      73 Lei cu TVA
    • Simering, arbore cotit FEBI BILSTEIN 11811 Citroen Xantia Break X1 1.8 i
      mai mult
      FEBI BILSTEIN
      Partea de montare: partea fata
      Grosime [mm]:
      7 mm
      Diametru interior [mm]:
      42 mm
      Diametru exterior [mm]:
      62 mm
      Material:
      FPM (cauciuc fluor)
      Partea de montare:
      partea fata
      Greutate [kg]:
      0,014 kg
      partea fata
      34 Lei cu TVA
    • Simering, ax cu came FEBI BILSTEIN 11810 Citroen Xantia Break X1 1.8 i
      mai mult
      FEBI BILSTEIN
      Partea de montare: partea fata
      Grosime [mm]:
      7 mm
      Diametru interior [mm]:
      36 mm
      Diametru exterior [mm]:
      50 mm
      Material:
      FPM (cauciuc fluor)
      Partea de montare:
      partea fata
      Greutate [kg]:
      0,02 kg
      partea fata
      38 Lei cu TVA
    • Simering, arbore cotit PAYEN NA5191 Citroen Xantia Break X1 1.8 i
      mai mult
      PAYEN
      Partea de montare: partea fata
      Cod motor:
      LFZ (XU7JP)
      Partea de montare:
      partea fata
      Înaltime [mm]:
      7 mm
      Material:
      PTFE (politetraflouretilen)
      Diametru interior [mm]:
      42 mm
      Diametru exterior [mm]:
      62 mm
      Tip turbulenta:
      rasucire la dreapta
      Configuratie etansare radiala arbore:
      829S RD W
      Respectati instructiunile de montaj:
      partea fata
      36 Lei cu TVA
    • Simering, arbore cotit PAYEN NA5192 Citroen Xantia Break X1 1.8 i
      mai mult
      PAYEN
      Partea de montare: spre cutia de viteze
      Cod motor:
      LFZ (XU7JP)
      Partea de montare:
      spre cutia de viteze
      Înaltime [mm]:
      7 mm
      Material:
      PTFE (politetraflouretilen)
      Diametru interior [mm]:
      90 mm
      Diametru exterior [mm]:
      110 mm
      Tip turbulenta:
      rasucire la stanga
      Configuratie etansare radiala arbore:
      827SW LD
      Respectati instructiunile de montaj:
      spre cutia de viteze
      55 Lei cu TVA
    • Simering, ax cu came PAYEN NF817 Citroen Xantia Break X1 1.8 i
      mai mult
      PAYEN
      Partea de montare: partea fata
      Partea de montare:
      partea fata
      Înaltime [mm]:
      7 mm
      Material:
      FPM (cauciuc fluor)
      Diametru interior [mm]:
      36 mm
      Diametru exterior [mm]:
      50 mm
      Tip turbulenta:
      rasucire la dreapta
      Configuratie etansare radiala arbore:
      827S RD W
      partea fata
      30 Lei cu TVA
    • Simering, arbore cotit AJUSA 15044800 Citroen Xantia Break X1 1.8 i
      mai mult
      AJUSA
      Partea de montare: partea fata
      Cod motor:
      LFZ (XU7JP)
      Partea de montare:
      partea fata
      Diametru interior [mm]:
      42 mm
      Diametru exterior [mm]:
      62 mm
      Înaltime [mm]:
      7 mm
      partea fata
      51 Lei cu TVA
    • Simering, arbore cotit AJUSA 15044900 Citroen Xantia Break X1 1.8 i
      mai mult
      AJUSA
      Partea de montare: spre cutia de viteze
      Cod motor:
      LFZ (XU7JP)
      Partea de montare:
      spre cutia de viteze
      Diametru interior [mm]:
      90 mm
      Diametru exterior [mm]:
      110 mm
      Înaltime [mm]:
      7 mm
      spre cutia de viteze
      82 Lei cu TVA
    • Simering, ax cu came AJUSA 15014700 Citroen Xantia Break X1 1.8 i
      mai mult
      AJUSA
      Partea de montare: partea fata
      Cod motor:
      LFZ (XU7JP)
      Partea de montare:
      partea fata
      Diametru interior [mm]:
      36 mm
      Diametru exterior [mm]:
      50 mm
      Înaltime [mm]:
      7 mm
      partea fata
      27 Lei cu TVA
    • Simering, arbore cotit CORTECO 20015456B Citroen Xantia Break X1 1.8 i
      mai mult
      CORTECO
      Partea de montare: partea fata
      Cod motor:
      LFZ (XU7JP)
      Partea de montare:
      partea fata
      Diametru interior 1 [mm]:
      42 mm
      Diametru exterior 1 [mm]:
      62 mm
      Înaltime 1 [mm]:
      7 mm
      Material:
      FPM (cauciuc fluor)/ACM (cauciuc poliacrilic)
      Protectie antipraf:
      cu protectie antipraf
      Tip turbulenta:
      rasucire la dreapta
      pt. cod original (OE):
      032612
      Numar comercial:
      82015456, BASLRDX7 Simmerring
      partea fata
      34 Lei cu TVA
    • set garnit. etans.arbore, motor CORTECO 289005 Citroen Xantia Break X1 1.8 i
      mai mult
      CORTECO
      Partea de montare: cu rola de ghidaj
      Partea de montare:
      cu rola de ghidaj
      Numar comercial:
      289005, Timing belt seal kit
      cu rola de ghidaj
      47 Lei cu TVA
    • Simering, ax cu came CORTECO 20015457B Citroen Xantia Break X1 1.8 i
      mai mult
      CORTECO
      Partea de montare: Motor
      Diametru interior 1 [mm]:
      36 mm
      Diametru exterior 1 [mm]:
      50 mm
      Înaltime 1 [mm]:
      7 mm
      Protectie antipraf:
      cu protectie antipraf
      Tip turbulenta:
      rasucire la dreapta
      Material:
      FPM (cauciuc fluor)
      Partea de montare:
      Motor
      pt. cod original (OE):
      023644
      Numar comercial:
      82015457, BASLRDX7
      Motor
      27 Lei cu TVA
    • Simering, ax cu came SWAG 62 91 1810 Citroen Xantia Break X1 1.8 i
      mai mult
      SWAG
      Partea de montare: partea fata
      Grosime [mm]:
      7 mm
      Diametru interior [mm]:
      36 mm
      Diametru exterior [mm]:
      50 mm
      Material:
      FPM (cauciuc fluor)
      Partea de montare:
      partea fata
      Greutate [kg]:
      0,02 kg
      partea fata
      23 Lei cu TVA
    • Simering, arbore cotit TOPRAN 720 101 Citroen Xantia Break X1 1.8 i
      mai mult
      TOPRAN
      Partea de montare: spre cutia de viteze
      Înaltime [mm]:
      7 mm
      Diametru interior [mm]:
      90 mm
      Diametru exterior [mm]:
      110 mm
      Protectie antipraf:
      cu protectie antipraf
      Tip turbulenta:
      rasucire la stanga
      Material:
      FPM (cauciuc fluor)
      Directia de rotatie:
      rotatie contrar acelor de ceasornic
      Partea de montare:
      spre cutia de viteze
      Numar comercial:
      720 101 001, 720 101 002
      spre cutia de viteze
      40 Lei cu TVA
    • Simering, arbore cotit TOPRAN 720 114 Citroen Xantia Break X1 1.8 i
      mai mult
      TOPRAN
      Partea de montare: partea fata
      Diametru interior [mm]:
      42 mm
      Diametru exterior [mm]:
      62 mm
      Înaltime [mm]:
      7 mm
      Protectie antipraf:
      cu protectie antipraf
      Tip turbulenta:
      rasucire la dreapta
      Material:
      FPM (cauciuc fluor)
      Partea de montare:
      partea fata
      Numar comercial:
      720 114 001
      partea fata
      24 Lei cu TVA
    • Simering, ax cu came TOPRAN 720 104 Citroen Xantia Break X1 1.8 i
      mai mult
      TOPRAN
      Partea de montare: partea fata
      Diametru interior [mm]:
      36 mm
      Diametru exterior [mm]:
      50 mm
      Înaltime [mm]:
      7 mm
      Partea de montare:
      partea fata
      Material:
      FPM (cauciuc fluor)/ACM (cauciuc poliacrilic)
      Protectie antipraf:
      cu protectie antipraf
      Tip turbulenta:
      rasucire la dreapta
      Numar comercial:
      720 104 001
      partea fata
      15 Lei cu TVA
    • Simering, arbore cotit BGA OS2331 Citroen Xantia Break X1 1.8 i
      mai mult
      BGA
      Partea de montare: partea fata
      Cod motor:
      LFZ (XU7JP)
      Partea de montare:
      partea fata
      Înaltime [mm]:
      7 mm
      Diametru exterior 1 [mm]:
      62 mm
      Diametru interior 1 [mm]:
      42 mm
      partea fata
      55 Lei cu TVA
    • Simering, arbore cotit BGA OS8387 Citroen Xantia Break X1 1.8 i
      mai mult
      BGA
      Partea de montare: spre cutia de viteze
      Cod motor:
      LFZ (XU7JP)
      Partea de montare:
      spre cutia de viteze
      Diametru exterior 1 [mm]:
      110 mm
      Diametru interior 1 [mm]:
      90 mm
      Material:
      PTFE (politetraflouretilen)
      spre cutia de viteze
      48 Lei cu TVA
    • Simering, ax cu came BGA OS5334 Citroen Xantia Break X1 1.8 i
      mai mult
      BGA
      Partea de montare: spre cutia de viteze
      Cod motor:
      LFZ (XU7JP)
      Partea de montare:
      spre cutia de viteze
      Înaltime [mm]:
      7 mm
      Diametru exterior 1 [mm]:
      50 mm
      Diametru interior 1 [mm]:
      36 mm
      spre cutia de viteze
      11 Lei cu TVA
    Franare
    Franare
    Suspensie
    Suspensie
    Directie
    Directie
    Angrenare roata
    Angrenare roata
    Cutie viteze
    Cutie viteze
    Transmisie cu curea
    Transmisie cu curea
    Piese motor
    Piese motor
    Piese bloc motor
    Piese bloc motor
    Garnituri
    Garnituri
    Sistem de racire
    Sistem de racire
    Sistem de aer conditionat
    Sistem de aer conditionat
    Incalzire si ventilatie
    Incalzire si ventilatie
    Filtre
    Filtre
    Uleiuri si lichide
    Uleiuri si lichide
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere - Citroen Xantia Break X1 1.8 i
    Inchide
    Senzori
    Senzori
    Sistem alimentare
    Sistem alimentare
    Electrice
    Electrice
    Sistem pornire
    Sistem pornire
    Curatare parbriz
    Curatare parbriz
    Sistemul de esapament
    Sistemul de esapament
    Caroserie
    Caroserie
    Lumini
    Lumini
    Interior
    Interior
    Tech dateTech date
    Date generale Date generale
    Sistem combustibil Sistem combustibil
    Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
    Sistem de frână Sistem de frână
    Materiale consumabile Materiale consumabile
    Iluminat Iluminat
    Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Date generale
    Valori fundamentale generale
    Tipul comenzii motorului
    Curea dinţată
    Turaţie la putere maximă
    6000 1/min
    Turaţie la cuplu maxim
    3000 1/min
    Cuplu maxim
    153 Nm
    Ridicare
    81,00 mm
    Alezaj
    83,00 mm
    Supapă per cilindru
    2
    Joc supapă - supapă de admisie
    0,20 mm
    Joc supapă - supapă de evacuare
    0,40 mm
    Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
    45°
    Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
    45°
    Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
    7,965 - 7,980 mm
    Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
    7,945 - 7,960 mm
    Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
    4
    Secvenţă de aprindere
    1-3-4-2
    Presiune de compresie
    9,0 - 12,0 bar
    Rată de compresie
    9,25 :1
    Sistem combustibil
    Sistem de combustibil în general
    Tipul carburantului
    OTTO 95 ROZ
    Producător carburaţie
    Magneti Marelli
    Presiune sistem
    2,80 - 3,20 bar
    fără subpresiune
    Valori de verificare a emisiilor
    Valori generale referitoare la emisii
    Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
    800 - 900 1/min
    reglarea nu este posibilă
    Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
    70 °C
    Valoare de emisie benzină
    CO-Conţinut la mersul la ralanti
    0,50 %
    Turaţie la ralanti mărită
    2600 - 2900 1/min
    CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
    0,30 %
    Conţinut HC maxim la mersul la ralanti
    100 ppm
    Valoarea lambda
    0,97 - 1,03 λ
    Sistem de frână
    Dimensiune frânei
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    20,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    18,40 mm
    Grosime discuri de frână osie spate
    12,00 mm
    Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
    10,00 mm
    Materiale consumabile
    Cantităţi de umplere şi specificaţii
    Ulei de motor cu filtru
    4,75 litru
    Viscozitate ulei de motor
    ACEA A3/B3
    0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40, 10W-60, 15W-40
    Specificare ulei de motor
    ACEA A3/B3
    Ulei transmisie automată
    2,40 litru
    Specificaţie ulei transmisie automată
    ATF Dexron II
    Uleiul sistemului hidraulic central
    4,00 litru
    Specificaţie a uleiului sistemului hidraulic central
    LHM
    Iluminat
    Faruri faţă
    Fază scurtă
    H1 12V 55W P14,5s
    photoicon
    Fază lungă
    H1 12V 55W P14,5s
    photoicon
    Lumină de zi
    Accesoriu
    DAY1
    Lumină de parcare
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
    photoicon
    Far de ceaţă
    H3 12V 55W PK22s
    photoicon
    Lumină intermitentă faţă
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumină intermitentă lateral
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Faruri spate
    Lumină intermitentă spate
    PY21W 12V 21W BAU15s yellow
    photoicon
    Lumini spate
    P21/5W 12V 21/5W BAY15d
    photoicon
    Lumină de frână
    P21/5W 12V 21/5W BAY15d
    photoicon
    Lumină marşarier
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumini de ceaţă spate
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Iluminat număr de înmatriculare
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lumină frâna suplimentară
    LED
    Mijloace de iluminat interior
    Iluminat interior
    Glass socket 12V 6W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lampă de iluminat în portbagaj
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lampă de citit
    Glass socket 12V 6W W2,1x9,5d
    photoicon
    Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Pentru datele de service
    Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
    toate 120.000 km
    Interval de înlocuire a filtrului de aer
    toate 60.000 km
    Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
    toate 60.000 km
    Interval de înlocuire a bujiilor
    toate 60.000 km
    Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
    de la 1998
    la fiecare 120.000 km / 5 ani
    Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
    până la 1997
    la fiecare 2 ani
    Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
    de la 1995
    toate 30.000 km
    Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
    până la 1994
    toate 40.000 km
    Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
    la fiecare 15.000 km / o dată pe an
    Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
    la fiecare 15.000 km / o dată pe an
    Interval de înlocuire a filtrului combinat de habitaclu.
    la fiecare 15.000 km / o dată pe an
    Interval de schimbare a uleiului instalaţiei hidraulice
    de la 1998
    la fiecare 120.000 km / 5 ani
    Interval de schimbare a uleiului instalaţiei hidraulice
    până la 1997
    la fiecare 60.000 km / 5 ani
    Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
    Citroen Xantia Break X1 1.8 i - 101 cai Introduceti sasiu
    Citroen Salveaza
    CHRYSLER NEON PL Sedan 2.0 16V - 133 cai Introduceti sasiu
    CHRYSLER Salveaza
    Stergeti intreaga istorie

    TOP producatori

    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Andreea Tohaneanu
    Andreea Tohaneanu
    22 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    TBone Alex
    TBone Alex
    13 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    balan cristian
    balan cristian
    12 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Zorro Zdm
    Zorro Zdm
    09 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    gabriel ion
    gabriel ion
    08 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    crb crb
    crb crb
    01 April 2024