Suport,trapez SIDEM 805614 pentru Renault Clio 2 1.2 16V - 73 cai benzina
Renault Clio 2
73 cp - benzina
de 06.2006
73 cp - benzina
de 06.2006
Marca: Renault
Model: Clio 2
Modif.: 1.2 16V - benzina
An: de 06.2006
Cil./Capac.: 4 cil. / 1149 cmc
Putere: 73 cp / 54 kW
Codul motorului: D4F 712, D4F 706
Garaj+Informatii
Pentru masina:
Renault Clio 2 1.2 16V
Motor:
73 cai - 54 kW - benzina
Cod producator:
805614
Producator:
SIDEM
Incarcare ...
Nu au fost gasite numere OEM
Nu au fost gasite compatibilitatea cu masini
Franare - Renault Clio 2 1.2 16V
Inchide
Suspensie - Renault Clio 2 1.2 16V
Inchide
Directie - Renault Clio 2 1.2 16V
Inchide
Angrenare roata - Renault Clio 2 1.2 16V
Inchide
Cutie viteze - Renault Clio 2 1.2 16V
Inchide
Transmisie cu curea - Renault Clio 2 1.2 16V
Inchide
Piese motor - Renault Clio 2 1.2 16V
Inchide
Piese bloc motor - Renault Clio 2 1.2 16V
Inchide
Garnituri - Renault Clio 2 1.2 16V
Inchide
Sistem de racire - Renault Clio 2 1.2 16V
Inchide
Sistem de aer conditionat - Renault Clio 2 1.2 16V
Inchide
Incalzire si ventilatie - Renault Clio 2 1.2 16V
Inchide
Uleiuri si lichide - Renault Clio 2 1.2 16V
Inchide
Senzori - Renault Clio 2 1.2 16V
Inchide
Sistem alimentare - Renault Clio 2 1.2 16V
Inchide
Electrice - Renault Clio 2 1.2 16V
Inchide
Curatare parbriz - Renault Clio 2 1.2 16V
Inchide
Caroserie - Renault Clio 2 1.2 16V
Inchide
Lumini - Renault Clio 2 1.2 16V
Inchide
Interior - Renault Clio 2 1.2 16V
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
5500
1/min
Turaţie la cuplu maxim
3500
1/min
Cuplu maxim
105
Nm
Ridicare
76,80
mm
Alezaj
69,00
mm
Supapă per cilindru
4
Compensare joc supapă
Culbutor
Joc supapă - supapă de admisie
Motor rece, Arbore cu came fără canelură
0,10 - 0,17
mm
Joc supapă - supapă de evacuare
Motor rece, Arbore cu came fără canelură
0,20 - 0,27
mm
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
10°-/31°+
- înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
25°-/8°+
- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,465 - 5,480
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,455 - 5,470
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Poziţia cilindrului 1.
Pe partea prizei de energie a motorului
Presiune de compresie
12,5 - 13,5
bar
Rată de compresie
9,80
:1
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
0,80
bar
Retard maxim chiulasă
0,050
mm
Înălţime maximă a chiulasei
98,95 - 99,05
mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,20
bar
Termostatul se deschide la temperatura
89°
Informaţii privind curelele
Dimensiuni generale
Mărime curea transmisie agregate
3PK735
Mărime curea transmisie agregate
până la 2000/03, cu instalaţie de climatizare
5PK915
Mărime curea transmisie agregate
până la 2000/03, cu servodirecţie, cu instalaţie de climatizare
5PK1515
Mărime curea transmisie agregate
până la 2000/03, cu servodirecţie
5PK875
Mărime curea transmisie agregate
până la 1999/09
4PK735
Mărime curea transmisie agregate
cu servodirecţie
4PK915
Mărime curea transmisie agregate
cu instalaţie de climatizare
4PK925
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Bujii/Bujii incadescente BOSCH
FR 78 X
Bujii/Bujii incadescente CHAMPION
OE 130
Bujii/Bujii incadescente BERU
14FR-7 DU
Bujii/Bujii incadescente NGK
BKR5EK
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 95 ROZ
Denumire carburaţie
Injecţie benzină
Producător carburaţie
Sagem
Tip carburaţie
Safir
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
700 - 800
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
700 - 800
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie benzină
CO-Conţinut la mersul la ralanti
0,50
%
Turaţie la ralanti mărită
2500 - 2800
1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
0,30
%
Conţinut HC maxim la mersul la ralanti
100
ppm
Valoarea lambda
0,97 - 1,03
λ
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
175/65 R 14
2,40
bar
Suplimentar respectaţi presiunea de umplere a pneurilor din manualul de utilizare sau de pe eticheta cu presiunea de umplere a pneurilor (de pe autovehicul)!
Presiune pneuri faţă
165/65 R 14
2,40
bar
Presiune pneuri spate
175/65 R 14
2,10
bar
Presiune pneuri spate
165/65 R 14
2,10
bar
Suplimentar respectaţi presiunea de umplere a pneurilor din manualul de utilizare sau de pe eticheta cu presiunea de umplere a pneurilor (de pe autovehicul)!
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2472
mm
Ecartament faţă
1406
mm
Ecartament spate
1385
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
fără ABS
12,00
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
cu ABS
20,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
fără ABS
10,50
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
cu ABS
17,70
mm
Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
0,07
mm
Diametru tambur de frână punte spate
fără ABS
180,25
mm
Diametru tambur de frână punte spate
cu ABS
203,20
mm
Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
fără ABS
181,25
mm
Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
cu ABS
204,20
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Cu placă spate
18,20
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Garnitura primară
4,60
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Garnitura secundară
3,30
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Cu placă spate
10,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
fără ABS
238,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
cu ABS
259,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
54,00
mm
Diametru cilindru de frână roată
fără ABS
19,00
mm
Diametru cilindru de frână roată
cu ABS
17,50
mm
Sistem electric
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei cutie de viteze manuală
Cutie de viteze JB1
3,40
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
Cutie de viteze JB1
SAE 75W-80
Ulei transmisie automată
Cu reumplare
5,70
litru
Ulei transmisie automată
Cantitate de schimb
3,50
litru
Specificaţie ulei transmisie automată
ATF Dexron II D
Ulei servodirecţie
0,60
litru
Specificare ulei servodirecţie
ATF Dexron II D
Agent de răcire
5,00
litru
Specificare lichid de răcire
Glaceol RX Typ D
Lichide de frâna la schimbare
1,00
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
Compresor Sanden SD6-V12
625 - 695
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
125 - 145
cm³
Specificaţie ulei de răcire
SP 10
Conţinut rezervor
50
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu, 1
LEDDRL 1
Lumină de zi
Accesoriu, 2
DAY1
Faruri spate
Lumină frâna suplimentară
>
Piesă originală
Mijloace de iluminat interior
Lumini de urcare
Accesoriu
Entry1
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
la fiecare 120.000 km / 5 ani
Interval de înlocuire a rolei de întindere a curelei de transmisie
la fiecare 120.000 km / 5 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
de la 2005
la fiecare 60.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
până la 2004
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a bujiilor
toate 60.000 km
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 120.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
la fiecare 120.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
de la 2005
la fiecare 30.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
până la 2004
toate 30.000 km
Instalaţie de climatizare - mod de verificare
până la 2004
la fiecare 4 ani
(dacă este disponibil)
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024