Tacheti Kia Rio 2 (JB) 1.4 16V - 97 cai benzina G4EE - magazin online
Kia Rio 2 (JB)
97 cp - benzina
03.2005 - 12.2011
97 cp - benzina
03.2005 - 12.2011
Marca: Kia
Model: Rio 2 (JB)
Modif.: 1.4 16V - benzina
Sasiu: hatchback
An: 03.2005 - 12.2011
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1399 cmc
Putere: 97 cp / 71 kW
Codul motorului: G4EE
Ulei motor: 3,30
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-30, 0W-40, 10W-40, 15W-40, 20W-50
Garaj+Informatii
Aplica
Franare - Kia Rio 2 (JB) 1.4 16V
Inchide
Suspensie - Kia Rio 2 (JB) 1.4 16V
Inchide
Directie - Kia Rio 2 (JB) 1.4 16V
Inchide
Angrenare roata - Kia Rio 2 (JB) 1.4 16V
Inchide
Cutie viteze - Kia Rio 2 (JB) 1.4 16V
Inchide
Transmisie cu curea - Kia Rio 2 (JB) 1.4 16V
Inchide
Piese motor - Kia Rio 2 (JB) 1.4 16V
Inchide
Piese bloc motor - Kia Rio 2 (JB) 1.4 16V
Inchide
Garnituri - Kia Rio 2 (JB) 1.4 16V
Inchide
Sistem de racire - Kia Rio 2 (JB) 1.4 16V
Inchide
Sistem de aer conditionat - Kia Rio 2 (JB) 1.4 16V
Inchide
Incalzire si ventilatie - Kia Rio 2 (JB) 1.4 16V
Inchide
Filtre - Kia Rio 2 (JB) 1.4 16V
Inchide
Uleiuri si lichide - Kia Rio 2 (JB) 1.4 16V
Inchide
Sistem de aprindere - Kia Rio 2 (JB) 1.4 16V
Inchide
Senzori - Kia Rio 2 (JB) 1.4 16V
Inchide
Sistem alimentare - Kia Rio 2 (JB) 1.4 16V
Inchide
Electrice - Kia Rio 2 (JB) 1.4 16V
Inchide
Sistem pornire - Kia Rio 2 (JB) 1.4 16V
Inchide
Curatare parbriz - Kia Rio 2 (JB) 1.4 16V
Inchide
Sistemul de esapament - Kia Rio 2 (JB) 1.4 16V
Inchide
Caroserie - Kia Rio 2 (JB) 1.4 16V
Inchide
Lumini - Kia Rio 2 (JB) 1.4 16V
Inchide
Interior - Kia Rio 2 (JB) 1.4 16V
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
6000
1/min
Turaţie la cuplu maxim
4700
1/min
Cuplu maxim
125
Nm
Ridicare
78,10
mm
Alezaj
75,50
mm
Supapă per cilindru
4
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
9°-/31°+
- înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
43°-/5°+
- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,955 - 5,970
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,935 - 5,950
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Rată de compresie
10,00
:1
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
0,78
bar
Retard maxim chiulasă
0,030
mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
0,93 - 1,23
bar
Termostatul se deschide la temperatura
82° - 83°
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Distanţă electrozi
1,00±0,10
mm
Bujii/Bujii incadescente CHAMPION
RC10YC4
Bujii/Bujii incadescente NGK
BKR5ES-11
Rezistenţă secundară - bobină de inducţie
13000±1950
Ohm
Rezistenţă primară bobină de inducţie
0,87±0,09
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Reciclarea gazului de eşapament
Da
Graficul de poziţie - ştecher
Valoare de emisie benzină
Turaţie la ralanti mărită
2500 - 3000
1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
0,30
%
Contiţionarea timpului de ardere internă
120
Secundă(secunde)
Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
2500
1/min
Tipul de construcţie al sondelor lambda
Sondă cu salt de semnal
Spannungshub la turaţia de verificare
>0,30
Volţi
Turaţie de verificare pentru semnalul sondelor lambda
600 - 800
1/min
Valoarea lambda
0,97 - 1,03
λ
Procedură de bază
Sondă cu salt de semnal
Procedură alternativă
Sondă de bandă largă
Date privind trenul de rulare
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2500
mm
Ecartament faţă
1470
mm
Ecartament spate
1460
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
22,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
20,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
0,03
mm
Grosime discuri de frână osie spate
10,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
8,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână a punţii din spate
0,03
mm
Diametru tambur de frână punte spate
203,20
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
11,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
10,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
2,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
2,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
256,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
262,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
54,00
mm
Diametru piston frână osie spate
36,00
mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5790
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2450±140
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1150
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
590
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
320
Ohm
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Capacitate baterie
45
Ah
Curent de testare la rece a bateriei
410
Amperi
Tip generator
Batteriespannungsmessung
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
3,30
litru
Viscozitate ulei de motor
API SJ
0W-30, 0W-40, 10W-40, 15W-40, 20W-50
Viscozitate ulei de motor
API SL
SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 10W-40|SAE 10W-60|SAE 15W-40|SAE 20W-50
Specificare ulei de motor
API SJ|API SL
Ulei cutie de viteze manuală
Cutie de viteze M5CF1
2,00
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
Cutie de viteze M5CF1
API GL4 SAE 75W-85
Ulei transmisie automată
6,10
litru
Specificaţie ulei transmisie automată
ATF SP-III
Ulei servodirecţie
1,00
litru
Specificare ulei servodirecţie
PSF-3
Ulei original
Agent de răcire
5,65
litru
Specificaţie producător 5,5 - 5,8 litri
Specificare lichid de răcire
Antigel pe bază de etilen-glicol
Lichide de frâna la schimbare
1,00
litru
Specificare lichid de frână
DOT 3|DOT 4
Lighid de ambreiaj
0,25
litru
Specificaţie lichid de ambreiaj
DOT 3|DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
475 - 525
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
110 - 130
cm³
Specificaţie ulei de răcire
Denso ND - OIL 6
Conţinut rezervor
45
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
la fiecare 90.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
mai întâi la 90.000 km / 5 ani, apoi odată la 2 ani
Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
la fiecare 90.000 km / 6 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Verificarea caroseriei şi a planşeului exterior
o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a lichidului de ambreiaj
la fiecare 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aerisire/dezarerare a rezervorului de combustibil
toate 30.000 km
Articolele vizualizate recent
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024