Alternator Peugeot Boxer Bus (230P) 2.8 HDI - 128 cai motor diesel 8140.43S (F28DTCR) - magazin online

Peugeot
Cumpara online 24/7
Peugeot Boxer Bus (230P)
Peugeot Boxer Bus (230P)
128 cp - motor diesel
11.2000 - 04.2002
Marca: Peugeot Model: Boxer Bus (230P) Modif.: 2.8 HDI - motor diesel
Sasiu: bus An: 11.2000 - 04.2002 Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 2798 cmc Putere: 128 cp / 94 kW Codul motorului: 8140.43S (F28DTCR) Ulei motor: 7,00 litru cu filtru Viscozitate: 10W-30, 10W-40, 15W-40
Garaj+Informatii
Filtre0
Sortare
Produse:
    Filtre2StergeAplica
    Sortare
    • Cele mai ieftine
    • Cele mai vandute
    • Cele mai scumpe
    Producator
    • HELLA
    • VALEO
    • BOSCH
    • FEBI BILSTEIN
    • ELSTOCK
    • ERA
    • HOFFER
    • AS-PL
    • STARDAX
    Aplica
    • Generator / Alternator HELLA 8EL 011 710-601 Peugeot Boxer Bus (230P) 2.8 HDI
      Restrictiile producatorului:
      VALEO
      Curent de incarcare generator [A]:
      120 A
      Role:
      cu
      Numar de striatii:
      6
      Fulie curea Ø [mm]:
      60 mm
      Returnarea pieselor vechi nu este necesara:
      Piesă nouă fără gaj:
      Tensiune [V]:
      14 V
      Montarea/demontarea de personal de specialitate necesară!:
      Numar comercial:
      CA1643IR
      1475 Lei cu TVA
    • Generator / Alternator VALEO RE-GEN REMANUFACTURED 437349 Peugeot Boxer Bus (230P) 2.8 HDI
      Serie:
      VALEO RE-GEN REMANUFACTURED
      An fabricatie pana la:
      12.2001
      Tip cutie viteza:
      MG5T/U,MLGU-5,
      Tip cutie viteza:
      cv. manuala, 5 viteze
      Articol extins/Informatii de extindere:
      cu preâncalzire aer admisie
      Piesa la schimb:
      Tensiune [V]:
      14 V
      Curent de incarcare generator [A]:
      120 A
      Tip centura de siguranta:
      levier dublu articulat
      Pozitie/Grade:
      R 20 °
      Directia de rotatie:
      rotatie contrar acelor de ceasornic
      Role:
      cu rola curea
      Role:
      cu
      Numar nervuri:
      6
      Fulie curea Ø [mm]:
      60 mm
      Cuplaj/clema:
      fara racord pentru turometru
      Tehnica de cuplaj:
      B+(M8) / L(M5)
      Greutate [kg]:
      6,56 kg
      :
      1184 Lei cu TVA
    • Generator / Alternator VALEO ORIGINS NEW O.E. TECHNOLOGY 439339 Peugeot Boxer Bus (230P) 2.8 HDI
      Serie:
      VALEO ORIGINS NEW O.E. TECHNOLOGY
      An fabricatie pana la:
      12.2001
      Tip cutie viteza:
      MG5T/U,MLGU-5,
      Tip cutie viteza:
      cv. manuala, 5 viteze
      Articol extins/Informatii de extindere:
      cu preâncalzire aer admisie
      Piesă nouă fără gaj:
      Tensiune [V]:
      14 V
      Curent de incarcare generator [A]:
      120 A
      Pozitie/Grade:
      R 20 °
      Directia de rotatie:
      rotatie contrar acelor de ceasornic
      Role:
      cu rola curea
      Role:
      cu
      Numar nervuri:
      6
      Fulie curea Ø [mm]:
      60 mm
      Cuplaj/clema:
      fara racord pentru turometru
      Tehnica de cuplaj:
      B+(M8) / L(M5)
      Greutate [kg]:
      6,57 kg
      1348 Lei cu TVA
    • Generator / Alternator BOSCH 0 986 049 061 Peugeot Boxer Bus (230P) 2.8 HDI
      An fabricatie pana la:
      02.2002
      Piesa la schimb:
      Tensiune [V]:
      14 V
      Curent de incarcare generator [A]:
      120 A
      Tip centura de siguranta:
      levier dublu articulat
      Tip alternator:
      excl. pompa vacuum
      Distanta de la fulie la generator [mm]:
      52 mm
      Directia de rotatie:
      rotatie contrar acelor de ceasornic
      Role:
      cu fulie combinata
      Numar de striatii:
      6
      Fulie curea Ø [mm]:
      59 mm
      Clema:
      L(M5)
      Clema:
      B+(M8)
      Lungime [mm]:
      178 mm
      Dezvoltarea reparatiilor recomandate:
      Curea trapezoidala/transmisie
      :
      Numar comercial:
      4906
      1500 Lei cu TVA
    • Generator / Alternator BOSCH 1 986 A01 190 Peugeot Boxer Bus (230P) 2.8 HDI
      An fabricatie pana la:
      02.2002
      Tensiune [V]:
      14 V
      Curent de incarcare generator [A]:
      120 A
      Tip centura de siguranta:
      levier dublu articulat
      Tip alternator:
      excl. pompa vacuum
      Distanta de la fulie la generator [mm]:
      52,5 mm
      Directia de rotatie:
      rotatie contrar acelor de ceasornic
      Role:
      cu fulie combinata
      Numar de striatii:
      6
      Fulie curea Ø [mm]:
      60 mm
      Clema:
      B+(M8),L(M5)
      Lungime [mm]:
      178 mm
      Dezvoltarea reparatiilor recomandate:
      Curea trapezoidala/transmisie
      Numar comercial:
      ALT 14V 120A (R)
      1704 Lei cu TVA
    • Generator / Alternator FEBI BILSTEIN 101541 Peugeot Boxer Bus (230P) 2.8 HDI
      Tensiune [V]:
      12 V
      Curent de incarcare generator [A]:
      120 A
      Fulie curea Ø [mm]:
      60 mm
      Role:
      cu rola curea
      Numar nervuri:
      6
      Greutate [kg]:
      6,28 kg
      1219 Lei cu TVA
    • Generator / Alternator ELSTOCK 28-4603 Peugeot Boxer Bus (230P) 2.8 HDI
      Curent de incarcare generator [A]:
      120 A
      Curent electric vehicul:
      pentru vehicule cu instalatie de 12V
      Tensiune [V]:
      12 V
      Fulie curea Ø [mm]:
      60 mm
      Numar nervuri:
      6
      Clema:
      M8
      Identificare constructie stecher:
      0230
      Alezaj-? 1 [mm]:
      10 mm
      Greutate neta [kg]:
      6,53 kg
      1326 Lei cu TVA
    • Generator / Alternator ELSTOCK 28-4689 Peugeot Boxer Bus (230P) 2.8 HDI
      Curent de incarcare generator [A]:
      90 A
      Curent electric vehicul:
      pentru vehicule cu instalatie de 12V
      Tensiune [V]:
      12 V
      Fulie curea Ø [mm]:
      60 mm
      Numar nervuri:
      6
      Clema:
      M8
      Identificare constructie stecher:
      0230
      Alezaj-? 1 [mm]:
      10 mm
      Greutate neta [kg]:
      5,2 kg
      1367 Lei cu TVA
    • Generator / Alternator ERA 210470A Peugeot Boxer Bus (230P) 2.8 HDI
      Tensiune [V]:
      14 V
      Curent de incarcare generator [A]:
      120 A
      Identificare constructie stecher:
      B+L
      Fulie curea Ø [mm]:
      60 mm
      Role:
      cu
      alternativ:
      Directia de rotatie:
      rotatie contrar acelor de ceasornic
      Numarul gaurilor de fixare:
      2
      Numar de striatii:
      6
      Set reparatie alternativ:
      210470
      Distanta de la fulie la generator [mm]:
      66 mm
      1218 Lei cu TVA
    • Generator / Alternator HOFFER H5515075 Peugeot Boxer Bus (230P) 2.8 HDI
      Tensiune [V]:
      14 V
      Curent de incarcare generator [A]:
      120 A
      Distanta de la fulie la generator [mm]:
      66 mm
      Identificare constructie stecher:
      B+,D+
      Numarul gaurilor de fixare:
      2
      Numar de striatii:
      6
      Role:
      cu
      Fulie curea Ø [mm]:
      59 mm
      Directia de rotatie:
      rotatie contrar acelor de ceasornic
      996 Lei cu TVA
    • Generator / Alternator HOFFER H5515236 Peugeot Boxer Bus (230P) 2.8 HDI
      Tensiune [V]:
      14 V
      Curent de incarcare generator [A]:
      150 A
      Distanta de la fulie la generator [mm]:
      61 mm
      Identificare constructie stecher:
      B+,D+
      Numarul gaurilor de fixare:
      2
      Numar de striatii:
      6
      Role:
      cu
      Fulie curea Ø [mm]:
      59 mm
      Directia de rotatie:
      rotatie contrar acelor de ceasornic
      1244 Lei cu TVA
    • Generator / Alternator AS-PL Brand new | | Alternators | SG12B040 A3053 Peugeot Boxer Bus (230P) 2.8 HDI
      Serie:
      Brand new | AS-PL | Alternators | SG12B040
      An fabricatie pana la:
      02.2002
      Lungime 1 [mm]:
      52,00 mm
      Lungime 2 [mm]:
      27,00 mm
      Lungime 3 [mm]:
      66,50 mm
      Tensiune [V]:
      12 V
      Curent de incarcare generator [A]:
      120 A
      Role:
      cu rola curea
      1204 Lei cu TVA
    • Generator / Alternator AS-PL Remanufactured | | Alternators A3053PR Peugeot Boxer Bus (230P) 2.8 HDI
      Serie:
      Remanufactured | AS-PL | Alternators
      An fabricatie pana la:
      02.2002
      Role:
      cu rola curea
      Lungime 1 [mm]:
      52,00 mm
      Lungime 2 [mm]:
      27,00 mm
      Lungime 3 [mm]:
      67,50 mm
      Tensiune [V]:
      12 V
      Curent de incarcare generator [A]:
      120 A
      :
      1113 Lei cu TVA
    • Generator / Alternator AS-PL Brand new | | Alternators | SG15S032 A3093 Peugeot Boxer Bus (230P) 2.8 HDI
      Serie:
      Brand new | AS-PL | Alternators | SG15S032
      An fabricatie pana la:
      02.2002
      Lungime 1 [mm]:
      53,00 mm
      Lungime 2 [mm]:
      27,00 mm
      Lungime 3 [mm]:
      66,00 mm
      Tensiune [V]:
      12 V
      Curent de incarcare generator [A]:
      150 A
      Role:
      cu rola curea
      2049 Lei cu TVA
    • Generator / Alternator AS-PL Brand new | | Alternators | SG9B054 A3314 Peugeot Boxer Bus (230P) 2.8 HDI
      Serie:
      Brand new | AS-PL | Alternators | SG9B054
      Lungime 1 [mm]:
      52,00 mm
      Lungime 2 [mm]:
      27,00 mm
      Lungime 3 [mm]:
      67,00 mm
      Tensiune [V]:
      12 V
      Curent de incarcare generator [A]:
      90 A
      Role:
      cu rola curea
      1376 Lei cu TVA
    • Generator / Alternator STARDAX STX100009R Peugeot Boxer Bus (230P) 2.8 HDI
      Cod motor:
      8140.43S
      Curent de incarcare generator [A]:
      120 A
      Tensiune [V]:
      12 V
      Role:
      Fulie curea trapezoidala
      Numar de striatii:
      6
      Piesa la schimb:
      Garantie:
      Garantie 2 ani
      Numar nervuri:
      6
      Fulie curea Ø [mm]:
      60,1 mm
      884 Lei cu TVA
    • Generator / Alternator STARDAX STX100106 Peugeot Boxer Bus (230P) 2.8 HDI
      Cod motor:
      8140.43S
      Curent de incarcare generator [A]:
      90 A
      Tensiune [V]:
      12 V
      Role:
      Fulie curea trapezoidala
      Numar de striatii:
      6
      Piesa la schimb:
      Garantie:
      Garantie 2 ani
      Numar nervuri:
      6
      Fulie curea Ø [mm]:
      60 mm
      784 Lei cu TVA
    • Generator / Alternator STARDAX STX101666 Peugeot Boxer Bus (230P) 2.8 HDI
      Cod motor:
      8140.43S
      Curent de incarcare generator [A]:
      150 A
      Role:
      cu fulie combinata
      Numar de striatii:
      6
      Tensiune [V]:
      12 V
      Fulie curea Ø [mm]:
      60 mm
      Garantie:
      Garantie 2 ani
      Piesa la schimb:
      Numar nervuri:
      6
      1437 Lei cu TVA
    Franare
    Franare
    Suspensie
    Suspensie
    Directie
    Directie
    Angrenare roata
    Angrenare roata
    Cutie viteze
    Cutie viteze
    Transmisie cu curea
    Transmisie cu curea
    Piese motor
    Piese motor
    Piese bloc motor
    Piese bloc motor
    Garnituri
    Garnituri
    Sistem de racire
    Sistem de racire
    Sistem de aer conditionat
    Sistem de aer conditionat
    Sistem de aer conditionat - Peugeot Boxer Bus (230P) 2.8 HDI
    Inchide
    Incalzire si ventilatie
    Incalzire si ventilatie
    Filtre
    Filtre
    Uleiuri si lichide
    Uleiuri si lichide
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere - Peugeot Boxer Bus (230P) 2.8 HDI
    Inchide
    Senzori
    Senzori
    Sistem alimentare
    Sistem alimentare
    Electrice
    Electrice
    Sistem pornire
    Sistem pornire
    Curatare parbriz
    Curatare parbriz
    Sistemul de esapament
    Sistemul de esapament
    Caroserie
    Caroserie
    Lumini
    Lumini
    Interior
    Interior
    Tech dateTech date
    Date generale Date generale
    Sistem combustibil Sistem combustibil
    Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
    Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
    Sistem de frână Sistem de frână
    Materiale consumabile Materiale consumabile
    Iluminat Iluminat
    Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Date generale
    Valori fundamentale generale
    Tipul comenzii motorului
    Curea dinţată
    Turaţie la putere maximă
    3800 1/min
    Turaţie la cuplu maxim
    1800 1/min
    Cuplu maxim
    296 Nm
    Ridicare
    100,00 mm
    Alezaj
    94,60 mm
    Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
    8°-/37°+ - înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
    Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
    48°-/8°+ - înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
    Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
    4
    Secvenţă de aprindere
    1-3-4-2
    Rată de compresie
    18,50 :1
    Presiune maximă de încărcare turbocompresor/compresor
    0,70 - 1,00 bar
    Retard maxim chiulasă
    0,100 mm
    Înălţime maximă a chiulasei
    149,60 mm
    Sistem de răcire
    Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
    1,00 bar
    Termostatul se deschide la temperatura
    82°
    Radiatorul se cuplează la temperatura
    95°
    Sistem combustibil
    Sistem de combustibil în general
    Tipul carburantului
    Diesel
    Denumire carburaţie
    Common Rail
    Producător carburaţie
    Bosch
    Tip carburaţie
    EDC.15C7
    Producător pompă de injectare
    Bosch
    Producător duze de injecţie
    Bosch
    Pornire alimentare cu combustibil statică
    1,05 - 1,15 mm
    Valori de verificare a emisiilor
    Valori generale referitoare la emisii
    Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
    800 - 900 1/min
    Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
    80 °C
    Valoare de emisie Diesel
    Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
    4300 - 4500 1/min
    Valoare maximă K
    2,50 1/m
    Valoare prestabilită conform normei europene
    Date privind trenul de rulare
    Jante şi anvelope
    Presiune pneuri faţă
    4,10 bar
    Presiune pneuri faţă
    Vehicule rulotă
    5,00 bar
    Presiune pneuri spate
    4,50 bar
    Presiune pneuri spate
    Vehicule rulotă
    5,50 bar
    Dimensiuni tren de rulare
    Ampatamentul
    3200 mm
    Ampatamentul
    cu ampatament scurt
    2850 mm
    Ampatamentul
    cu ampatament lung
    3700 mm
    Ecartament faţă
    1720 mm
    Ecartament spate
    1710 mm
    Sistem de frână
    Dimensiune frânei
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    Variantă 1
    18,00 mm
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    Variantă 2
    24,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    Variantă 1
    15,90 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    Variantă 2
    21,90 mm
    Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
    0,15 mm
    Diametru tambur de frână punte spate
    254,00 mm
    Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
    255,80 mm
    Materiale consumabile
    Cantităţi de umplere şi specificaţii
    Ulei de motor cu filtru
    7,00 litru
    Viscozitate ulei de motor
    ACEA A2/B2
    10W-30, 10W-40, 15W-40
    Viscozitate ulei de motor
    ACEA A3/B3
    SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 10W-40|SAE 10W-60|SAE 15W-40
    Specificare ulei de motor
    ACEA A2/B2|ACEA A3/B3
    Ulei cutie de viteze manuală
    Cutie de viteze MLGU, Cu reumplare
    2,70 litru
    Ulei cutie de viteze manuală
    Cutie de viteze MG5T, Cu reumplare
    2,75 litru
    Specificaţie ulei transmisie manuală
    API GL4 PLUS SAE 75W-80
    Specificaţie ulei transmisie manuală
    Cutie de viteze MLGU, Variantă 1
    ESSO 75W80 EZL 848
    Specificaţie ulei transmisie manuală
    Cutie de viteze MLGU, Variantă 2
    TOTAL H6965
    SAE 75W-80
    Ulei servodirecţie
    1,50 litru
    Specificare ulei servodirecţie
    ATF Dexron III
    Specificare ulei servodirecţie
    În ţările cu climă rece
    Pentosin CHF 11S
    Agent de răcire
    10,00 litru
    Agent de răcire
    cu retur al gazului de evacuare
    10,70 litru
    Specificare lichid de răcire
    Variantă 1
    Glysantin G33
    Specificare lichid de răcire
    Variantă 2
    Revkogel 2000
    Lichide de frâna la schimbare
    1,20 litru
    Specificare lichid de frână
    DOT 4
    Agent de răcire instalaţie de climatizare
    până la 1996, cu instalaţie de climatizare spate
    1150 - 1250 Grame
    Agent de răcire instalaţie de climatizare
    de la 1997, cu instalaţie de climatizare spate
    950 - 1050 Grame
    Agent de răcire instalaţie de climatizare
    de la 1997
    750 - 850 Grame
    Agent de răcire instalaţie de climatizare
    până la 1996
    950 - 1050 Grame
    Specificaţie agent de răcire
    R134a
    Ulei instalaţie de climatizare
    120 - 150 cm³
    Specificaţie ulei de răcire
    Compresor Sanden SD7-H13
    SP 20
    Specificaţie ulei de răcire
    Compresor Sanden SD7-V12
    SP 10
    Specificaţie ulei de răcire
    Compresor Sanden SD7-V16
    SP 10
    Conţinut rezervor
    80 litru
    Iluminat
    Faruri faţă
    Fază scurtă
    H4 12V 60/55W P43t
    photoicon
    Fază lungă
    H4 12V 60/55W P43t
    photoicon
    Lumină de zi
    Accesoriu
    DAY1
    Lumină de parcare
    T4W 12V 4W BA9s
    photoicon
    Far de ceaţă
    H3 12V 55W PK22s
    photoicon
    Lumină intermitentă faţă
    PY21W 12V 21W BAU15s yellow
    photoicon
    Lumină intermitentă lateral
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Faruri spate
    Lumină intermitentă spate
    PY21W 12V 21W BAU15s yellow
    photoicon
    Lumini spate
    P21/4W 12V 21/4W BAZ15d Longlife
    photoicon
    Lumină de frână
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumină marşarier
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumini de ceaţă spate
    P21/4W 12V 21/4W BAZ15d
    photoicon
    Iluminat număr de înmatriculare
    de la 1999/05
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Iluminat număr de înmatriculare
    până la 1999/04
    Festoon 12V 5W SV8,5 (11x41)
    photoicon
    Lumină frâna suplimentară
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Mijloace de iluminat interior
    Iluminat interior
    Festoon 12V 15W SV8,5 (15,5x41)
    photoicon
    Lampă de citit
    C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
    photoicon
    Lampă torpedo
    C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
    photoicon
    Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Pentru datele de service
    Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
    la fiecare 120.000 km / 10 ani
    Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
    în condiţii grele de exploatare
    la fiecare 90.000 km / 5 ani
    Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
    nu este prevăzută de producător
    Interval de verificare a curelei de transmisie
    la fiecare 20.000 km / 2 ani
    Interval de înlocuire a filtrului de aer
    toate 40.000 km
    Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
    toate 20.000 km
    Interval de schimbare a lichidului de frână
    la fiecare 60.000 km / 2 ani
    Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
    toate 120.000 km
    Mod de verificare ulei cutie de viteze manualǎ
    la fiecare 40.000 km / 4 ani
    Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
    la fiecare 20.000 km / 2 ani
    Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
    la fiecare 20.000 km / 2 ani
    Mod de verificare-joc supapă
    la fiecare 120.000 km / 10 ani
    Reglaţi jocul supapei.
    la fiecare 120.000 km / 10 ani
    Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
    Peugeot Boxer Bus (230P) 2.8 HDI - 128 cai Introduceti sasiu
    Peugeot Salveaza
    Stergeti intreaga istorie

    TOP producatori

    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Andreea Tohaneanu
    Andreea Tohaneanu
    22 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    TBone Alex
    TBone Alex
    13 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    balan cristian
    balan cristian
    12 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Zorro Zdm
    Zorro Zdm
    09 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    gabriel ion
    gabriel ion
    08 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    crb crb
    crb crb
    01 April 2024